Nou, ik heb volgens mij nog geen niet-blanke gezien vanavond dus als we daaar op gaan letten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Kroatië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Kroatië, Duitsland, Zweden, Azerbeidzjan. Waar je maar mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Stukje toewijding.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
E ze vind het (bijna) allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind jaq echt irritant. Irritanter als Jan.
Ze geeft meteen haar mening zonder sarcasme en waar ze in t begin geen mening gaf geeft ze nu meteen aan t eind een fikse mening
Vooralsnog vind ik alleen Kroatie podiummateriaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Edsilia Rombley werd dan weer keurig vierdequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja, ik twijfelde al. In ieder geval was het geen succes. Ook niet toen we de aziatisch getinte Linda Wagemakers stuurden
zelfquote:
Australië ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |