Ik vond vooral die spit screen raar. Je zag dat Moldavië het al had opgegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Wat vonden jullie van de bekendmaking van de finalisten? Ierland en Luxemburg bij de laatste 2, zoals al verwacht. Er worden bijna altijd West-Europese landen in de laatste envelop gestopt.
De verrassingen zaten aan het begin. Ik begrijp niet waarom ze de verrassingen niet wat later bekend maken. Hoe leuk zou het zijn als Slovenie uit de laatste envelop kwam?
Luxemburgquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Momo het volgende:
Ik hoorde net een stukje radio 2 over de AVROTROS app schijnbaar had Kroatië daar ruim gewonnen gisteren. Daarna Luxemburg en Oekraine in de top 3. Ierland, Servië en Slovenië bij de laatste 3. IJsland en Moldavië in de top 10. Die deden het vooral goed bij 40+.
en er was ook voetbal op tv toch? (geen idee wie en hoe belangrijk) dus netjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef Fred_B het volgende:
1,46 miljoen kijkers gisteren. Dat zijn hoge kijkcijfers voor een semi zonder Nederland.
Ter vergelijking, in Duitsland, dat buiten mededinging meedeed, keken er gisteren minder dan 700.000.
Maar daardoor is er op het laatst geen mooie verrassing meer. Nu wist iedereen dat Luxemburg wel door zou gaan. Zoals NailQueen al zei, Moldavië had het al opgegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Omdat...reactie vanuit publiek (speelt denk ik wel een rol). Het blijft tv hedus als je kunt kiezen uit veel gejuich op het eind of slechts een beetje dan zijn Ierland en Luxemburg een veel logischer keuze dan Slovenië of Servië die een stuk minder aandacht krijgen dit jaar.
IJsland in de top 10. Godallemachtig. Dit mag echt nooit stemrecht hebben in een nationale finalequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Momo het volgende:
Ik hoorde net een stukje radio 2 over de AVROTROS app schijnbaar had Kroatië daar ruim gewonnen gisteren. Daarna Luxemburg en Oekraine in de top 3. Ierland, Servië en Slovenië bij de laatste 3. IJsland en Moldavië in de top 10. Die deden het vooral goed bij 40+.
Voor de tvkijkers zal het nog wel een verrassing kunnen zijn geweest. Voor ons niet, nee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar daardoor is er op het laatst geen mooie verrassing meer. Nu wist iedereen dat Luxemburg wel door zou gaan. Zoals NailQueen al zei, Moldavië had het al opgegeven.
Voor morgen zou Georgië als laatste uit de envelop kunnen komen, maar omdat het een Oost-Europees land is, zal dat wel niet.
quote:Rim Tim Tagi Dim
Spotify:
#94 Lithuania
Apple Music:
#2 Croatia
#27 Lithuania
#72 Sweden
#73 Finland
#87 Netherlands
#165 Norway
YouTube:
#1 Croatia
iTunes:
#2 Sweden
#7 Austria
#10 Belgium
#11 Norway
#16 Switzerland
#18 Netherlands
#18 United Kingdom
#22 Spain
#48 Finland
#72 Italy
Shazam:
#27 Croatia
Deezer:
#1 Croatia
#42 Finland
#75 Slovenia
Oekraine kan ik niet vinden.quote:Doomsday Blue
Apple Music:
#70 Ireland
#178 Finland
iTunes:
#8 Ireland
#42 United Kingdom
#65 Ireland
#126 Sweden
#145 Switzerland
Shazam:
#190 Ireland
Deezer:
#90 Finland
quote:Europapa
Spotify:
#4 Netherlands
#8 Belgium
#36 Lithuania
#43 Estonia
#125 Iceland
#146 Latvia
#171 Finland
Apple Music:
#2 Netherlands
#17 Belgium
#17 Lithuania
#48 Estonia
#49 Sweden
#68 Finland
#148 Norway
YouTube:
#1 Belgium
#1 Netherlands
#9 Iceland
#14 Sweden
#70 Finland
#75 Estonia
#77 Norway
iTunes:
#2 Netherlands
#11 Belgium
#116 Netherlands
#159 Netherlands
Shazam:
#101 Belgium
#179 Netherlands
Deezer:
#4 Netherlands
#30 Finland
#42 Croatia
#84 Belgium
ESF fans zijn niet altijd rustige en stabiele mensen die goed met teleurstellingen kunnen omgaan, dus dan kan je beter niet opeens met een verrassend lied uit een land zonder X-factor komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar daardoor is er op het laatst geen mooie verrassing meer. Nu wist iedereen dat Luxemburg wel door zou gaan. Zoals NailQueen al zei, Moldavië had het al opgegeven.
Voor morgen zou Georgië als laatste uit de envelop kunnen komen, maar omdat het een Oost-Europees land is, zal dat wel niet.
Was mij niet opgevallen maar mijn vriend vroeg zich af of ze nog wel overeind zou gaan komen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry van Oekraine is schijnbaar best wel hard gevallen vanavond
Paris Saint Germain tegen Borussia Dortmund, halve finales Champions League. Kan me wel voorstellen dat dat kijkers kost in Duitsland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:01 schreef grazz het volgende:
[..]
en er was ook voetbal op tv toch? (geen idee wie en hoe belangrijk) dus netjes
Avrotros-publiek hèquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
IJsland in de top 10. Godallemachtig. Dit mag echt nooit stemrecht hebben in een nationale finale
Gemeen en vals. Vind ook dat ze hele cliché en saaie opmerkingen maaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:10 schreef Niels93 het volgende:
Wat vonden we trouwens van Jacqueline als commentator?
In Duitsland werd het uitgezonden op een themakanaal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef Fred_B het volgende:
1,46 miljoen kijkers gisteren. Dat zijn hoge kijkcijfers voor een semi zonder Nederland.
Ter vergelijking, in Duitsland, dat buiten mededinging meedeed, keken er gisteren minder dan 700.000.
Heel weinig toevoegend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:10 schreef Niels93 het volgende:
Wat vonden we trouwens van Jacqueline als commentator?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |