Dat die volledig bepalen op welke plek in de finale betreffend lied wordt gezongen. Kan dus zowel in de 1e helft als de 2e helft zijn.quote:
Dat de producent van het songfestival gaat bepalen wanneer ze mogen. De pest met de willekeur van eerste/laatste helft, is dat je soms heel ongelukkige combinaties krijgt op de avond, bijvoorbeeld als alle ballads bij elkaar komen.quote:
Ze zullen weten wie de echt valse nicht is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde sloopte Cornald en Sjaakeline net bij Op1.
Ja zet er maar eentje op plek 6 en de anderen bij de laatste 5 plaatsen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
So far hebben de favorieten Italië, Kroatië en Oekraïne allemaal producer choice geloot, dat wordt nog leuk…
Was wel beter dan zijn inzending in ieder gevalquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef Jane het volgende:
Iemand die de pauzeact nog een keer wil zien?
Nee he?
Haha wat een saaiigheid was dat. Hij deed het goed hoor, en ik snap dat ze hem willen promoten. Maar het was allemaal zo random, en duurde te langquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef Jane het volgende:
Iemand die de pauzeact nog een keer wil zien?
Nee he?
Videoclip en optreden waren behoorlijk low effort inderdaad. Hopelijk snappen ze dat en is het niet een Europa wil ons niet reactie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Australie had gewoon na Voyager moeten stoppen. Dan waren ze met een knaller eruit gegaan. (ja dit zeg ik nog een keer)
Oekraïne mag wel eens vroegquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zet er maar eentje op plek 6 en de anderen bij de laatste 5 plaatsen.
Correctquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Zit er nu nog maar 1 eerste helft lootje in trouwens
Bij ons thuis ook... jammer van een inzending waar veel moeite in zit van het VK...quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Olly klonk trouwens in de zaal al behoorlijk kut, net als meneer Logan
Oh dit heb ik volledig gemist, alweer gevallen maar nu de ander? Niet in stage toch? Wtf doen die dames toch dat ze steeds vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry van Oekraine is schijnbaar best wel hard gevallen vanavond
Heb het live niet zien gebeurenquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit heb ik volledig gemist, alweer gevallen maar nu de ander? Niet in stage toch? Wtf doen die dames toch dat ze steeds vallen.
Als ik het goed begrijp onderweg naar greenroom na het optreden, er zijn daar best wat trappen. Ze zat tijdens de show ook zo in de greenroom met dat compress.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dit heb ik volledig gemist, alweer gevallen maar nu de ander? Niet in stage toch? Wtf doen die dames toch dat ze steeds vallen.
Ik ben geneigd het met je eens te zijn. De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat Kroatië het enige liedje is dat is blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Keyos het volgende:
Als ik zo reflecteer op de avond heb ik niet echt een gevoel alsof we vanavond naar de winnaar hebben gekeken (ondanks de odds voor Kroatië). Ben benieuwd of dat morgen nog shift na de rehearsals voor semi-finale 2.
Dat heb ik ook. Ik heb enkele favorieten opgezocht en moet zeggen dat Kroatië me toen ook niet echt kon bekoren. Maar gisteren met een knallende live performance bliezen ze de rest wel omver hoor 😎quote:Op woensdag 8 mei 2024 06:49 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik ben geneigd het met je eens te zijn. De eerlijkheid gebiedt me wel om te zeggen dat Kroatië het enige liedje is dat is blijven hangen.
Ik heb dit jaar bewust eens een keer niet alles uitentreure geluisterd: om eens met oren te luisteren van de mensen die alleen de finale kijken en dan alles voor het eerst xien
Kroatië sprong er samen met Ierland ver boven uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:18 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik heb enkele favorieten opgezocht en moet zeggen dat Kroatië me toen ook niet echt kon bekoren. Maar gisteren met een knallende live performance bliezen ze de rest wel omver hoor 😎
Moldavië was toch die opgespoten mevrouw van die Roemeense miljonair? Die was vies Patrick.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:57 schreef Idisrom het volgende:
Polen, IJsland, Moldavië, Azerbeidzjan en Australië dus uitgeschakeld.
Moldavië vond ik niet eens zo slecht.
Luxemburg top drie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Momo het volgende:
Ik hoorde net een stukje radio 2 over de AVROTROS app schijnbaar had Kroatië daar ruim gewonnen gisteren. Daarna Luxemburg en Oekraine in de top 3. Ierland, Servië en Slovenië bij de laatste 3. IJsland en Moldavië in de top 10. Die deden het vooral goed bij 40+.
Ik vond haar goed zingen, kan wel zeggen goed liedje maar begreep er niks van.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Luxemburg top drie.
Die zag ik niet aankomen.
geldquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Maar @:Greys wat was nou de reden dat Luxemburg 31 jaar niet mee wou doen?
Omdat...reactie vanuit publiek (speelt denk ik wel een rol). Het blijft tv hequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Wat vonden jullie van de bekendmaking van de finalisten? Ierland en Luxemburg bij de laatste 2, zoals al verwacht. Er worden bijna altijd West-Europese landen in de laatste envelop gestopt.
De verrassingen zaten aan het begin. Ik begrijp niet waarom ze de verrassingen niet wat later bekend maken. Hoe leuk zou het zijn als Slovenie uit de laatste envelop kwam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |