En we delen elkaars ergernissenquote:
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ok, hoeveel liedjes nog? Dan kan ik naar bed
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef HiZ het volgende:
Is de strategie van Kroatië trouwens niet erg riskant?
Nog 5quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
Jury speelt geen rol bij de halve finales echter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ze kon wel zingen, gaat vast wel naar de finale.
Staat in de OPquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
22:36 is de laatste deelnemer klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Is het niet vreemd dat zo'n land als Zweden 2 noorwegse kids inhuurt?
Alsof wij een duitser laten zingen?
Dit!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jaq heeft echt in haar oortje gehoord dat t een stuk sarcastischer moest
ja ik zou dat echt niet cool vinden om iemand uit een ander land in te sturenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Zoals Rudi Carrell?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Zijn daar bekend sinds dat ze 8 jaar zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
*Noorsequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Een Fries is ook een buitenlander natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Dacht altijd dat ze Zweeds waren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Deden we dat maarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Wij stuurden ooit een Engelse Indiaan. Dat was niet echt een succesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
WAT?quote:
Je bent van harte welkom in de voorrondes topic. Ik wil je wel volgend continu taggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
Ja weet ik maar Clouseau gaat ook niet namens onsquote:
Sommige liedjes moet je al gauw een paar keer luisteren ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
Het zou mogenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef RipCity het volgende:
Dat was een Turkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij stuurden ooit een Engelse Indiaan. Dat was niet echt een succes
ja die van de UK was heteroquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Blokjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Coco het volgende:
Doet mij denken aan die laser room scene in Resident Evil.
die duitser was met een vrouw geheiratetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Weet ik, maar dit is dus wat hij zaterdag óók moet doen. En dan telt de jury wel mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jury speelt geen rol bij de halve finales echter.
Kroatie (en Ierland)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Met van die gillende bakvisjes van 13quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
Dit werkt wel op een tiener-feestje met frisje in de hand.
Ja, als een autotune met een veel te strakke string, of zoiets.quote:
Haha, tnx. Ja, ik ben hier jarenlang veel geweest hoor. Maar al die voorrondes bekijken gaat me meestal te ver. Ook al heb ik ook daar wel eens meegekeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de voorrondes topic. Ik wil je wel volgend continu taggen
O ja, ik twijfelde al. In ieder geval was het geen succes. Ook niet toen we de aziatisch getinte Linda Wagemakers stuurdenquote:
zo vaak al gewonnen laat een maar ander doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Benny het volgende:
Zweden wil zo te horen het festival volgend jaar niet nog een keer organiseren
Kroatie, gok ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
dat is bespottelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een Duitser mee laten doen voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |