Wel ja, volgens mijn vrouw luister ik slecht dus wellicht ligt het daar aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het niks en slecht
@:doevelaer
Op een nog nader te bepalen locatie in Europa. Waarschijnlijk een van de Big Five (UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië) of een land dat recent het Songfestival heeft gehoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
zie ik niet snel gebeurenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij hier op ingaat zou dat de waarde van zijn likes devalueren
Je post maar gewoon iets grappigs.
Bedelen om likesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:ikgeefenkellikes like mij ook dat papoea wtf
In the Opera House in Sydneyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
bugles zijn wel lekker jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook nog Bugles met Danish Chef kaas (next level) maar da's te veel moeite voor nu
wil jij soms vechten in het esf forum of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Bedelen om likesJe bent toch geen schooier zoals @:Caland
Ik blijf dat raar vinden. Net als bij dartsen. Heb je het Europees Kamioenschap. Doen ook Australiërs mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Kweenie of je trollt, maar het is geen Europese aangelegenheid maar van een broadcaster die EBU heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |