Nou, ik heb volgens mij nog geen niet-blanke gezien vanavond dus als we daaar op gaan letten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Kroatië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Kroatië, Duitsland, Zweden, Azerbeidzjan. Waar je maar mee bezig bentquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
Zou er überhaupt een enkele blanke heteroman meedoen?
Stukje toewijding.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik de nummers toch maar weer van te voren gaan luisteren, want zo koud op je dak vind ik ze geen van alle geweldig.
E ze vind het (bijna) allemaal niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind jaq echt irritant. Irritanter als Jan.
Ze geeft meteen haar mening zonder sarcasme en waar ze in t begin geen mening gaf geeft ze nu meteen aan t eind een fikse mening
Vooralsnog vind ik alleen Kroatie podiummateriaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik vind dit ook niet helemaal geweldig.
Eigenlijk is er maar één liedje dat indruk heeft gemaakt en ik ben het land vergeten (maar het was dat snelle liedje die iedereen leuk vond)
Edsilia Rombley werd dan weer keurig vierdequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja, ik twijfelde al. In ieder geval was het geen succes. Ook niet toen we de aziatisch getinte Linda Wagemakers stuurden
zelfquote:
Australië ook nietquote:
Dat was de RIM TIM TAGI DIM. Die is echt leuk ja.quote:
hun wel ja een deel wil gewoon bij rusland horenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gedragen zich wel West-Europees.
wat ga je pakkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Goed idee, thanksheb nog ongeveer 2 minuten
Ik las: heb verder niks aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat ga je pakken
ik heb alleen lolly op dus ik doe verder rustig aan
Ja same, alleen vond ik Duitsland niet super. Rim TIm Dagi Dim heeft echt winnaarspotentie. Heel catchy ookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was de RIM TIM TAGI DIM. Die is echt leuk ja.
Verder vind ik dit echt een meh semi. Duitsland z'n stem zalig. Dat wel. En ik vond Luktelk Luktelk leuk van Litouwen.
laten de herten maar dit niet horenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn de voorrondes voor de Europese Kampioenschappen Burlen
dat stuurde ik per dmquote:
nagorno is niet zo interesting denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom is er trouwens geen fophef over de deelname van Azerbaijan?
Niet. Net als Azerbaijan?!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds wanneer ligt Australië in Europa?
2015quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nummer 2quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
Heb ik die vraag stel ik iedere jaar waar wordt het esf gehouden als daun under wint?
Ik heb slechts saaie naturel ribbelchipsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat ga je pakken
ik heb alleen lolly op dus ik doe verder rustig aan
Bij ons loopt dat volk ook rond.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hun wel ja een deel wil gewoon bij rusland horen
Zal wel een spelfoutje zijn, ze bedoelen Austriaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Bedanktquote:
hm hm zou daar zelf niet snel voor gaan maar vooruitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb slechts saaie naturel ribbelchipsmaar wel lekker
2015quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Niks mis met naturel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb slechts saaie naturel ribbelchipsmaar wel lekker
Wat?quote:
Kweenie of je trollt, maar het is geen Europese aangelegenheid maar van een broadcaster die EBU heet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Als hij hier op ingaat zou dat de waarde van zijn likes devaluerenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:ikgeefenkellikes like mij ook dat papoea wtf
Outsider.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Ama het volgende:
Australië heeft altijd wel goede zangers en zangeressen.
Ik heb eventueel ook nog Bugles met Danish Chef kaas (next level) maar da's te veel moeite voor nuquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm hm zou daar zelf niet snel voor gaan maar vooruit
Wel ja, volgens mijn vrouw luister ik slecht dus wellicht ligt het daar aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het niks en slecht
@:doevelaer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |