Zip is fan GENOTquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Zipportal het volgende:
ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #1
Mag open. @:momo
Dat waren nog best grote sterren in Belgiëquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef sportfreak het volgende:
Ik zie dat we vanavond ook een tribute krijgen aan Nicole & Hugo?![]()
Wat wordt er veel gelekt en gespoiled. Zonde zeg!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef sportfreak het volgende:
Ik zie dat we vanavond ook een tribute krijgen aan Nicole & Hugo?![]()
Dit staat gewoon in de samenvatting van de Eurovision sitequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat wordt er veel gelekt en gespoiled. Zonde zeg!
Ik heb mijn eten op, topic is open.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Zipportal het volgende:
ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2024 #1
Mag open. @:momo
Waarom maken ze dat allemaal al bekend joh?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit staat gewoon in de samenvatting van de Eurovision site
Jeetje, ik was alweer vergeten hoe slecht dat wasquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom dit filmpje weer tegen. Misschien jinx ik het maar van Zweden hoeven we hiervan geen complilatie te verwachten denk ik
Wat fijn dat u er eindelijk bent. We hebben geprobeerd u te bereiken over de verlengde garantie van uw auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
Bespreken we hier dus vanavond PSG - Borussia? Kijken jullie thuis of elders?
Ik kijk met commentaar van Graham Norton.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
Bespreken we hier dus vanavond PSG - Borussia? Kijken jullie thuis of elders?
Aaah ja misschien moet ik dat ook doen, het NPO commentaar is terug te kijken en dat is met BBC echt veel lastiger (heb je mannen met regenjassen voor nodig)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk met commentaar van Graham Norton.
Geeft Norton commentaar bij de wedstrijd van PSG, dat is toch die club uit Parijs? Dan zal onderstaande grap wel weer langskomen:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk met commentaar van Graham Norton.
Jij gaat PSG - Dortmund kijken met commentaar van Graham Nortonquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah ja misschien moet ik dat ook doen, het NPO commentaar is terug te kijken en dat is met BBC echt veel lastiger (heb je mannen met regenjassen voor nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat PSG - Dortmund kijken met commentaar van Graham Norton
Ohja dan ga ik sowieso niet BBC kijken vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja besefte na het posten pas waar ik eigenlijk op reageerde
Fuck the EBU.
Ik op mijn Sony Bravia 85 inchquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
Ik heb op mijn samsung TV
24/7 graham norton
wel jammer van heeeel veel reclame tussendoor
heel goedquote:
Graham doet toch geen commentaar bij de halve finalesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
Ik heb op mijn samsung TV
24/7 graham norton
wel jammer van heeeel veel reclame tussendoor
maar wel zijn graham norton show op het graham norton show channelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Graham doet toch geen commentaar bij de halve finales
https://eurovoix.com/2024(...)n-2024-commentators/
Ik ga zelfs de meeste liedjes voor de eerste keer zienquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:14 schreef Em31 het volgende:
Ik baal dat ik best wel veel weet door heel veel filmpjes overal en nergens vandaag.Voor de finale ga ik in ieder geval dit jaar proberen om zoveel mogelijk dingen rond de optredens te negeren.
Dat doe jij na negen uur toch nog steeds?quote:
Luisteren lijkt mij een beter idee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga zelfs de meeste liedjes voor de eerste keer zien
Nou dat is eigenlijk wel gewoon leuker. Ik weet zelfs welke grapjes er vandaag komen, beetje too much.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga zelfs de meeste liedjes voor de eerste keer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |