Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je geen inspiratie fresh?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Volgens mij was dat niet de bedoeling.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik heb ergere TT';s gezien dan dezeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar ging iets mis....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de bedoeling.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Lijkt me enorm pijnlijk ja, een zooi haren eruit gerukt.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Lijkt me enorm pijnlijk ja, een zooi haren eruit gerukt.
jij hebt een rare gedachten kronkelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Whyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...♡♡♡♡![]()
Iets met 30 eieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is leuk voor de verpleging, iets te vertellen op feestjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.
♡♡♡♡![]()
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.![]()
Snel breng het weer op niveau, ik heb het verpest.quote:
Proest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En wat heb je geleerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)♡♡♡♡![]()
De bruine sprinter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een kennis van mij werkt op/in de ambulance
verhalen genoegEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uuuuugh nog steeds de was opruimen
Hoezo gebeurd dat niet magischHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als je die van jou doetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Uuuuugh nog steeds de was opruimen
Hoezo gebeurd dat niet magisch
hier moet er ook nog 1 en een droger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Euh dat je wapens van een piratenfeestje niet mee moet nemen je bed in.quote:
En dat je niet ondeskundig iemand moet vastbinden met huis tuin en keukengereedschap en dan gaan shoppen.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
u zijt welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben je een propper dan?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Als de kastdeur maar dicht wil, zeg maar?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat moet gebeuren, moet gebeuren. Ik vind het niet zo heel erg om te doen. Maar goed, ik heb natuurlijk ook niet heel veel. De wasmachine draait zeker niet elke dag.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
je mag wel een weekje hier de was doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moet gebeuren, moet gebeuren. Ik vind het niet zo heel erg om te doen. Maar goed, ik heb natuurlijk ook niet heel veel. De wasmachine draait zeker niet elke dag.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als je voor mij kookt....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag wel een weekje hier de was doen![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wijze lessenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh dat je wapens van een piratenfeestje niet mee moet nemen je bed in.
En dat je niet ondeskundig iemand moet vastbinden met huis tuin en keukengereedschap en dan gaan shoppen.
♡♡♡♡![]()
De kwaliteit van het opvouwen zal recht evenredig zijn met hoe lekker jij de diners bereidt.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De honden,maar wil nog niet echt lukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben de slaaf van mijn parkiet.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.dit doe ik ook wel eens. Of dingen spiegelen of weer op de juiste plek zetten in winkels
Mijn kat is heel erg goed met omgooien van stapels net opgevouwen was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?![]()
Herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit doe ik ook wel eens. Of dingen spiegelen of weer op de juiste plek zetten in winkels
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat die parkiet hier eens bolken, zal vast verstandiger zijn dan jouw posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de slaaf van mijn parkiet.![]()
![]()
OCD! Opvouw Compulsive Disorderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit doe ik ook wel eens. Of dingen spiegelen of weer op de juiste plek zetten in winkels
![]()
![]()
Nee, dat nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
katkarmaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat is heel erg goed met omgooien van stapels net opgevouwen was.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat die parkiet hier eens bolken, zal vast verstandiger zijn dan jouw posts.
"Meneer wat doet u daar?"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Over dildo's enzo....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Curcus zakkenroller.quote:
We zijn niet raar, alleen een beetje bijzonder misschien.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Misschien tijd voor een eigen account: Superparkieteendje?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.![]()
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ook gewoon de klanten helpen bij vragenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.
Heb ik ook eens gehad, in een bouwmarkt. Ik was wat aan het bekijken en de juiste maat aan het uitzoeken, een beetje aan het rommelen, en ineens een stem "meneer ik zoek de xxx, waar kan ik die vinden? Oh ik dacht dat u hier werkt"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb wel eens personeel van computerwinkels bij moeten praten daar ze dom advies gaven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan ook gewoon de klanten helpen bij vragen
Ik ben ook wel eens aangesproken in een boekenwinkel, waar ik in een tijdschrift aan het bladeren was.
"Meneer het is niet de bedoeling dat u hier gaat staan lezen".
Pardon?Werkplek
(zelfst. naamw.)
De Playboy?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken in een boekenwinkel, waar ik in een tijdschrift aan het bladeren was.
"Meneer het is niet de bedoeling dat u hier gaat staan lezen".
Pardon?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wist gewoon dat deze eraan kwam.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Even de middenpagina uitvouwen.quote:
Ja, en uitgebreid bekijken....quote:![]()
"nee, deze valt tegen deze maand".Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mijn moeder dacht een keer dat mn vader 4 pakken melk in hun karretje aan het doen was, dus toen zei ze luid "ho ho 2 pakken is wel genoeg hoor". De arme man, niet mn vader, keek heel verbouweerd op en stamelde "ok" en maakte al aanstalten de pakken weer terug te zetten. Hard gelachen.
En dit was weer een nutteloos verhaal uit mn verleden
Doet me hier aan denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, in een bouwmarkt. Ik was wat aan het bekijken en de juiste maat aan het uitzoeken, een beetje aan het rommelen, en ineens een stem "meneer ik zoek de xxx, waar kan ik die vinden? Oh ik dacht dat u hier werkt"
Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor, dat zijn leuke dingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn moeder dacht een keer dat mn vader 4 pakken melk in hun karretje aan het doen was, dus toen zei ze luid "ho ho 2 pakken is wel genoeg hoor". De arme man, niet mn vader, keek heel verbouweerd op en stamelde "ok" en maakte al aanstalten de pakken weer terug te zetten. Hard gelachen.
En dit was weer een nutteloos verhaal uit mn verledenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Dat ga ik ook doen als ik in een trollbui benquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
En dit was weer een nutteloos verhaal uit mn verleden
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Naja, mn moeder schrok net zo hard hoor, ze dacht echt dat het mn vader was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen als ik in een trollbui benOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Vind wel mooi hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, mn moeder schrok net zo hard hoor, ze dacht echt dat het mn vader was.
Uw ADH vitamine Worst
Tijdje geleden in de Praxis, ik had een 4 aderige telefoonsnoer nodig op rol. Ik zag het niet bij de snoeren dus ik schiet een verkoper aan. Hij zegt nee meneer een 4 aderige kabel bestaat niet, u heeft een UTP kabel nodig. Ik zeg die is 8 aderig en voor een netwerk aan te leggen. Ik moet een 4 aderige telefoonkabel hebben.
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.
Daar heb je wat aan aan zo verkoper 🧑💼quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tijdje geleden in de Praxis, ik had een 4 aderige telefoonsnoer nodig op rol. Ik zag het niet bij de snoeren dus ik schiet een verkoper aan. Hij zegt nee meneer een 4 aderige kabel bestaat niet, u heeft een UTP kabel nodig. Ik zeg die is 8 aderig en voor een netwerk aan te leggen. Ik moet een 4 aderige telefoonkabel hebben.
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bent verbaasd dat bij de praxis personeel werkt dat er vaak de ballen verstand van heeft??quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kom nog wel uit de tijd wisten wat waar voor is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent verbaasd dat bij de praxis personeel werkt dat er vaak de ballen verstand van heeft??Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die 2 smilies zouden gecombineerd moeten worden.quote:
ik zou er een superman smiley van makenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Doe eens.quote:
Hmm ja, de kennis bij de bouwmarkten heb ik soms ook wel mn twijfels over.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.
Ook wel eens gehad trouwens bij een elektronica zaak dat ik een vraag had en de medewerker gewoon ging voorlezen wat er op de doosjes stond. Ja, dat had ik zelf ook al gelezen.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dan wel met deze:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die 2 smilies zouden gecombineerd moeten worden.
vingers in je oren stekenquote:
of op de kop gaan staanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
neuh is al wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vingers in je oren steken
of op de kop gaan staan
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Doe toch maar even preventief,quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je schrok zo hard vd reactie van FreshFruit dat de hik ineens weg was.quote:
Hik stap sprong“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hik stik stouquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De meester heeft een snorretjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik geef de hik aan jouActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
de meester heeft een sikquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik geef de hik aan een andermanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die de hik verdragen kanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Rikketikketik...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rarara wie benne ik?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik denk het, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
is dit een versje uit de tijd van de vieraderige kabeltjes?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
geen idee hoe oud die isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
is dit een versje uit de tijd van de vieraderige kabeltjes?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij bent van de kabeltjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
is dit een versje uit de tijd van de vieraderige kabeltjes?
mijn moeder is van oude versjes
en gezegden
en uitdrukkingenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gezegden en uitdrukkingen weet ik ook veel van.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
en gezegden
en uitdrukkingenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geniaal,dat was mijn moeder ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
en gezegden
en uitdrukkingen
hoe oud zou jouw moeder nu zijn geweest?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oorsprong ook vaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezegden en uitdrukkingen weet ik ook veel van.
486 denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud zou jouw moeder nu zijn geweest?
Mijn moeder zei wel vaak "potje met inkt, wie stinkt?"
En zong liedjes.
Kleine blonde Mariandel was een favorietOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
dat ken ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
En zong liedjes.
Kleine blonde Mariandel was een favorietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
74quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud zou jouw moeder nu zijn geweest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Richard van notenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
niet zoveel ouder dan mijn moederquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat was een stoelenspel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
En zong liedjes.
Kleine blonde Mariandel was een favorietActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Effe zoeken.
quote:Iemand genade laten vragen met stoeien: De formule die de arme verliezer daarbij moest opzeggen begon met: ‘Genade gerecht’, gevolgd door een variant op ‘ik ben slecht’. Ook werd wel gezegd: ‘Genade gerecht, potje met inkt’, dan je naam, en dan ‘stinkt’.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja dat was het! Het was meestal als ze mn broer aan het doodkietelen was. Omdat hij daar een grote hekel aan had en er niet tegen kon. Ik reageerde niet zo op het kietelen, vind het wel fijnquote:
Ik kende het wel maar kon het mij ook weer niet direkt herinneren. Veel van dat soort versjes zijn ook wel streek gebonden hoewel het spelletje overal gespeeld werd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
*kietel kietel*quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat was het! Het was meestal als ze mn broer aan het doodkietelen was. Omdat hij daar een grote hekel aan had en er niet tegen kon. Ik reageerde niet zo op het kietelen, vind het wel fijn![]()
![]()
Dees.quote:
In spin de bocht gaat in, uit spuit de bocht gaat uit.
dat is met touwtje springe!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
In spin de bocht gaat in, uit spuit de bocht gaat uit.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
1234567,wie mag ik een kusje geven?
Rob.
Is het max publiek nu het joost publiek?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schipper mag ik overvaren...quote:
* greysbones pakt haar nike air max en komt eraanquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jooo en die broek zit zo strakquote:
Niet?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolk bolk hoeveel hoorns?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoppa!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt haar nike air max en komt eraan
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Op je Citta zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt haar nike air max en komt eraan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met zijn bootje naar zuid Laren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Er was ook iets met witte zwanen en zwarte zwanen.
En iets met een gebroken sleutel. Of was dat bij schipper mag ik overvaren.
Moeilijk al die kinderspelletjes.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Jaaa!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Moeilijk al die kinderspelletjes.
Is er dan geen timmerman, die de sleutel maken kan?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Witte zwanen en zwarte zwanenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Moeilijk al die kinderspelletjes.
Wie wil meê naar Engeland varen?
Engeland is gesloten
De sleutel is gebrokenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
‘k Heb m’n eten opgegeten
En m’n drinken laten staan
Ieja DejaPoef!
Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
‘k Heb m’n appel opgegeten
En het klokhuis laten staan
Ieja DejaPoef!
Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
‘k Heb m’n nootjes opgegeten
En de doppen laten staan
Ieja DejaPoef!
Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
‘k Heb m’n zaadjes opgegeten
En de pitten laten staan
Ieja DejaPoef!
Papegaaitje leef je nog
Ieja Deja
Ja, meneer ik ben er nog
Ieja Deja
‘k Heb m’n eten opgegeten
En m’n drinken laten staan
Ieja DejaPoef!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De vogel is gevlogen
Is er dan geen anderman
die de sleutel maken kanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over naquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa!
Is er dan geen timmerman, die de sleutel maken kan?
Jij dacht dat ze alleen timmers maakten?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over na“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ze timmeren, maar dat is met hout, niet met sleutels!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze alleen timmers maakten?
Dat is precies wat ik dacht toen ik het tikte, klopt geen zak van die kinderliedjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over na
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik zong anderman, het is ook een heel oud liedje en vroeger waren er ook sleutels van hout maar dat is weer heel veel langer geleden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over naActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Spijkers met koppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ze timmeren, maar dat is met hout, niet met sleutels!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boten ook, en de mannen van staal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zong anderman, het is ook een heel oud liedje en vroeger waren er ook sleutels van hout maar dat is weer heel veel langer geleden.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ze staan op de loer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij kent deze?quote:
Iene miene mutte
Of je rood of katholiek bent directeur of keuteboer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klikspaan boterspaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ameland, daar kwam ik vroeger ook een paar keer per jaar, nu alweer 7 jaar niet meer geweest
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat waren kinderliedjes ook vaak maar je zong het. Het grappige is dat die kinderliedjes vaak al honderden jaren oud zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Rob het volgende:
langs de lange lindelaan..
maar is geen liedje
[..]
deze ook niet..
Zijn versjesActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Ameland, daar kwam ik vroeger ook een paar keer per jaar, nu alweer 7 jaar niet meer geweest
Op het Amelandse wad, daar lopen mooie kerels zat
Wad zeg je?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Op het Amelandse wad, daar lopen mooie kerels zat![]()
![]()
Daar kon ik op wachten.quote:
Daar heeftzijn kapsel van
Dit ken ik nietquote:
Zo lief dit.quote:
Ze is een aantal jaren geleden overleden aan kanker.quote:
RipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is een aantal jaren geleden overleden aan kanker.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beroemder in Nederland dan petje pietamientje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Broodje poepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beroemder in Nederland dan petje pietamientje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beroemder in Nederland dan petje pietamientje.
Opa, vertel me meer
Ja Opa SBE.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nopequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kan iemand mij even vertellen dat ik weer verder moet gaan werken?![]()
![]()
![]()
Neuh veel gezelliger als je hier bentquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kan iemand mij even vertellen dat ik weer verder moet gaan werken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo dan!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
kan iemand mij even vertellen dat ik weer verder moet gaan werken?
tong80 zou dit echt waarderen, maar die mag ONZ niet meer in komen.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dat jochie linksboven.![]()
![]()
Ik hoop dat je dat over 2 weken ook nog zegtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh veel gezelliger als je hier bent![]()
![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dat jochie linksboven.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dat jochie linksboven.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
kan iemand mij even vertellen dat ik weer verder moet gaan werken?![]()
Echt niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
tong80 zou dit echt waarderen, maar die mag ONZ niet meer in komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Insgelijksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat over 2 weken ook nog zegtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben er wel niet helemaal zeker van maar ik herken wel veel details. Ik leek er iig in die tijd wel op.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar heb je toch in je broek geplast SBE?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze vond hij tof.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
tong80 zou dit echt waarderen, maar die mag ONZ niet meer in komen.
Held!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:09 schreef devzero het volgende:
kan iemand mij even vertellen dat ik weer verder moet gaan werken?♡♡♡♡![]()
Weet ik, jij was de plasgeitebreier.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
Daar heb je toch in je broek geplast SBE?
Free Tong 80.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze vond hij tof.
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
straks weer de bulldozer er door?quote:
Ze gaan nu gebouwen bezetten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van mij mag het.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zoals Elon Musk zou zeggen: "Enkeltje Palestina voor hen!"quote:![]()
We don`t give a fuck about the police.
Wat zou hij studeren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind dat gillende mens eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk dat we het wel eens zijn in deze.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind er wat van, en daar wil ik het graag bij laten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry voor de link.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik begin die sufkuttendemonstraties behoorlijk zat te worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nederland al geweest?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Sieneke net,was niet echt een succes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Donderdag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zullen we daar eens tegen gaan protesteren met z'n allen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin die sufkuttendemonstraties behoorlijk zat te worden.![]()
![]()
Niet mijn smaak mar ik vond het wel een leuk vrolijk liedje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sieneke net,was niet echt een succes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Echt Tot,denk dat je dan een heel Malieveld vol krijgt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we daar eens tegen gaan protesteren met z'n allen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De demonstratie tegen debielen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt Tot,denk dat je dan een heel Malieveld vol krijgt.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: