Wat moet gebeuren, moet gebeuren. Ik vind het niet zo heel erg om te doen. Maar goed, ik heb natuurlijk ook niet heel veel. De wasmachine draait zeker niet elke dag.quote:
je mag wel een weekje hier de was doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moet gebeuren, moet gebeuren. Ik vind het niet zo heel erg om te doen. Maar goed, ik heb natuurlijk ook niet heel veel. De wasmachine draait zeker niet elke dag.
Als je voor mij kookt....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag wel een weekje hier de was doen![]()
Wijze lessenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh dat je wapens van een piratenfeestje niet mee moet nemen je bed in.
En dat je niet ondeskundig iemand moet vastbinden met huis tuin en keukengereedschap en dan gaan shoppen.
De kwaliteit van het opvouwen zal recht evenredig zijn met hoe lekker jij de diners bereidt.quote:
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.quote:
De honden,maar wil nog niet echt lukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?
Ik ben de slaaf van mijn parkiet.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.
Mijn kat is heel erg goed met omgooien van stapels net opgevouwen was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je hebt mensen die je aanstuurt?
Herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit doe ik ook wel eens. Of dingen spiegelen of weer op de juiste plek zetten in winkels
Laat die parkiet hier eens bolken, zal vast verstandiger zijn dan jouw posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de slaaf van mijn parkiet.
OCD! Opvouw Compulsive Disorderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit doe ik ook wel eens. Of dingen spiegelen of weer op de juiste plek zetten in winkels
Nee, dat nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
katkarmaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat is heel erg goed met omgooien van stapels net opgevouwen was.
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat die parkiet hier eens bolken, zal vast verstandiger zijn dan jouw posts.
"Meneer wat doet u daar?"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vouw zelfs kleding in winkels als het me stoort.
Over dildo's enzo....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.
Curcus zakkenroller.quote:
We zijn niet raar, alleen een beetje bijzonder misschien.quote:
Misschien tijd voor een eigen account: Superparkieteendje?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze post hier regelmatig als ik even niet oplet en plaatst dan rare posts.
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.quote:
En dan ook gewoon de klanten helpen bij vragenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.
Heb ik ook eens gehad, in een bouwmarkt. Ik was wat aan het bekijken en de juiste maat aan het uitzoeken, een beetje aan het rommelen, en ineens een stem "meneer ik zoek de xxx, waar kan ik die vinden? Oh ik dacht dat u hier werkt"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt,wel dat mensen denken dat ik er werk.
Ik heb wel eens personeel van computerwinkels bij moeten praten daar ze dom advies gaven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan ook gewoon de klanten helpen bij vragen
De Playboy?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben ook wel eens aangesproken in een boekenwinkel, waar ik in een tijdschrift aan het bladeren was.
"Meneer het is niet de bedoeling dat u hier gaat staan lezen".
Pardon?
Ik wist gewoon dat deze eraan kwam.quote:
Even de middenpagina uitvouwen.quote:
Ja, en uitgebreid bekijken....quote:
Doet me hier aan denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, in een bouwmarkt. Ik was wat aan het bekijken en de juiste maat aan het uitzoeken, een beetje aan het rommelen, en ineens een stem "meneer ik zoek de xxx, waar kan ik die vinden? Oh ik dacht dat u hier werkt"
Nee hoor, dat zijn leuke dingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn moeder dacht een keer dat mn vader 4 pakken melk in hun karretje aan het doen was, dus toen zei ze luid "ho ho 2 pakken is wel genoeg hoor". De arme man, niet mn vader, keek heel verbouweerd op en stamelde "ok" en maakte al aanstalten de pakken weer terug te zetten. Hard gelachen.
En dit was weer een nutteloos verhaal uit mn verleden
Dat ga ik ook doen als ik in een trollbui benquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn moeder dacht een keer dat mn vader 4 pakken melk in hun karretje aan het doen was, dus toen zei ze luid "ho ho 2 pakken is wel genoeg hoor". De arme man, niet mn vader, keek heel verbouweerd op en stamelde "ok" en maakte al aanstalten de pakken weer terug te zetten. Hard gelachen.
En dit was weer een nutteloos verhaal uit mn verleden
Naja, mn moeder schrok net zo hard hoor, ze dacht echt dat het mn vader was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen als ik in een trollbui ben
Vind wel mooi hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, mn moeder schrok net zo hard hoor, ze dacht echt dat het mn vader was.
Daar heb je wat aan aan zo verkoper 🧑💼quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tijdje geleden in de Praxis, ik had een 4 aderige telefoonsnoer nodig op rol. Ik zag het niet bij de snoeren dus ik schiet een verkoper aan. Hij zegt nee meneer een 4 aderige kabel bestaat niet, u heeft een UTP kabel nodig. Ik zeg die is 8 aderig en voor een netwerk aan te leggen. Ik moet een 4 aderige telefoonkabel hebben.
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.
je bent verbaasd dat bij de praxis personeel werkt dat er vaak de ballen verstand van heeft??quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tijdje geleden in de Praxis, ik had een 4 aderige telefoonsnoer nodig op rol. Ik zag het niet bij de snoeren dus ik schiet een verkoper aan. Hij zegt nee meneer een 4 aderige kabel bestaat niet, u heeft een UTP kabel nodig. Ik zeg die is 8 aderig en voor een netwerk aan te leggen. Ik moet een 4 aderige telefoonkabel hebben.
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |