Iets met 30 eieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.
Is leuk voor de verpleging, iets te vertellen op feestjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Snel breng het weer op niveau, ik heb het verpest.quote:
Proest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
En wat heb je geleerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)
als je die van jou doetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Uuuuugh nog steeds de was opruimen
Hoezo gebeurd dat niet magisch
Euh dat je wapens van een piratenfeestje niet mee moet nemen je bed in.quote:
u zijt welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.
Ben je een propper dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |