Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je geen inspiratie fresh?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Volgens mij was dat niet de bedoeling.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik heb ergere TT';s gezien dan dezeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar ging iets mis....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de bedoeling.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Lijkt me enorm pijnlijk ja, een zooi haren eruit gerukt.Werkplek
(zelfst. naamw.)
en doet alsof je bezig bent.![]()
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Lijkt me enorm pijnlijk ja, een zooi haren eruit gerukt.
jij hebt een rare gedachten kronkelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Whyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het een maiskolf in haar mond was ipv een dildo in...♡♡♡♡![]()
Iets met 30 eieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is leuk voor de verpleging, iets te vertellen op feestjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.
♡♡♡♡![]()
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.![]()
Snel breng het weer op niveau, ik heb het verpest.quote:
Proest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Met een speelgoedtreintje in hun anus bedoel je?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak mensen zich bij de SEH melden om een mislukt experiment.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En wat heb je geleerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toevallig zag ik daar gisteren een programma over op TLC (the learning channel)♡♡♡♡![]()
De bruine sprinter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een kennis van mij werkt op/in de ambulance
verhalen genoegEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uuuuugh nog steeds de was opruimen
Hoezo gebeurd dat niet magischHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als je die van jou doetquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Uuuuugh nog steeds de was opruimen
Hoezo gebeurd dat niet magisch
hier moet er ook nog 1 en een droger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Euh dat je wapens van een piratenfeestje niet mee moet nemen je bed in.quote:
En dat je niet ondeskundig iemand moet vastbinden met huis tuin en keukengereedschap en dan gaan shoppen.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
u zijt welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben hier in huis de Chef was opvouwer.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben je een propper dan?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
en doet alsof je bezig bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: