Jaaa!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Er was ook iets met witte zwanen en zwarte zwanen.
En iets met een gebroken sleutel. Of was dat bij schipper mag ik overvaren.
Moeilijk al die kinderspelletjes.
Witte zwanen en zwarte zwanenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Er was ook iets met witte zwanen en zwarte zwanen.
En iets met een gebroken sleutel. Of was dat bij schipper mag ik overvaren.
Moeilijk al die kinderspelletjes.
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over naquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa!
Is er dan geen timmerman, die de sleutel maken kan?
Jij dacht dat ze alleen timmers maakten?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoezo maken timmermannen sleutels? Als kind dacht ik daar niet over na
Nee ze timmeren, maar dat is met hout, niet met sleutels!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze alleen timmers maakten?
Dat is precies wat ik dacht toen ik het tikte, klopt geen zak van die kinderliedjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zong anderman, het is ook een heel oud liedje en vroeger waren er ook sleutels van hout maar dat is weer heel veel langer geleden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spijkers met koppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ze timmeren, maar dat is met hout, niet met sleutels!
Boten ook, en de mannen van staal.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zong anderman, het is ook een heel oud liedje en vroeger waren er ook sleutels van hout maar dat is weer heel veel langer geleden.
Ze staan op de loer.quote:
Jij kent deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |