Ik kom nog wel uit de tijd wisten wat waar voor is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent verbaasd dat bij de praxis personeel werkt dat er vaak de ballen verstand van heeft??
Die 2 smilies zouden gecombineerd moeten worden.quote:
Doe eens.quote:
Hmm ja, de kennis bij de bouwmarkten heb ik soms ook wel mn twijfels over.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tijdje geleden in de Praxis, ik had een 4 aderige telefoonsnoer nodig op rol. Ik zag het niet bij de snoeren dus ik schiet een verkoper aan. Hij zegt nee meneer een 4 aderige kabel bestaat niet, u heeft een UTP kabel nodig. Ik zeg die is 8 aderig en voor een netwerk aan te leggen. Ik moet een 4 aderige telefoonkabel hebben.
Maar die bestaan helemaal niet u bedoeld echt een UTP kabel. Ik UTP kabel heb ik thuis liggen en als ik die bedoel dan vroeg ik daar wel om. Ik zeg laat maar want ik zie het al liggen. Hij helemaal verbaasd dat er een 4 aderige kabel bestond.
Dan wel met deze:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die 2 smilies zouden gecombineerd moeten worden.
vingers in je oren stekenquote:
neuh is al wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
vingers in je oren steken
of op de kop gaan staan
Doe toch maar even preventief,quote:
Je schrok zo hard vd reactie van FreshFruit dat de hik ineens weg was.quote:
Hik stik stouquote:
De meester heeft een snorretjequote:
de meester heeft een sikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |