Vorige keer liep "De belg" 30 seconden voor ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik ga denk ik überhaupt geen topics kunnen volgen omdat ik via NLZiet meekijk dus dat loopt zo een halve minuut achter
Ik loop hier ook altijd paar seconden achter maar ja niks aan te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik ga denk ik überhaupt geen topics kunnen volgen omdat ik via NLZiet meekijk dus dat loopt zo een halve minuut achter
Hier loop ik ook iets achter, zo zag ik net pas dat Sandra Kim gewonnen heeft, mijn felicitaties aan de zuiderburenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Ik dus ook niet. Alleen een klein stukje van Joost.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat het leuke aan is aan vanavond. Ik heb welgeteld geen enkel liedje al gehoord van de mensen die optreden.
Dus ik zal goed verrast worden
Ik loop iets minder achter want hier Johny Loganquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Hier loop ik ook iets achter, zo zag ik net pas dat Sandra Kim gewonnen heeft, mijn felicitaties aan de zuiderburen
Ik maak hem dan niet langer dan een paar zinnen voor donderdag en zaterdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Kan die OP misschien in een spoiler ofzo later, want superveel scrollen
Vind lijstje met landen ook wel meerwaarde hebben als snel overzicht hoor!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik maak hem dan niet langer dan een paar zinnen voor donderdag en zaterdag.
Ik ben ook wel echt benieuwd naar de UKquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben excited voor Ierland, heel benieuwdVerder beetje matig avondje denk.
Mbappe godquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn voor Dortmund en Kroatië vanavond.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kunnen de FOK servers het aan. @:fetx
Kan die een beetje zingen? Ik heb gisteren al wat matig zingende voetballers gezien.quote:
Karim rekikiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan die een beetje zingen? Ik heb gisteren al wat matig zingende voetballers gezien.
Hallo Jeroen Kijk in de Vegtequote:
En na Ierland dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
Plaspauze vlak voor UK dus, voor de mensen die niet al te groot wonen
Ja die bedoel ikquote:
En anders heb je altijd de inzending van IJsland om naar de WC te gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikHet stukje uitleg over de automatische qualifiers lijkt me het makkelijkst te missen
Ja schijnt dat IJSland niet te beluisteren isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
En anders heb je altijd de inzending van IJsland om naar de WC te gaan.
Dacht al huh ben ik nou gek geworden maar echt alle landen gaan live zingen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Moira het volgende:
Vind het sowieso leuk dat ze nu eindelijk eens tussen de andere optredens mee mogen doen, ipv alleen een korte rehearsal-snippet in de semi's
In 2e post van dit topic staat dit tijdsschemaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het om 21 uur meteen zingen? of eerst een hele show vooraf?
We zitten nochtans in het land van ABBquote:
Beetje bla bla en dan beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het om 21 uur meteen zingen? of eerst een hele show vooraf?
Bedankt Moira, had niet goed opgeletquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
In 2e post van dit topic staat dit tijdsschema
[ afbeelding ]
Same here. Helemaal niks. Althans: hoogstens bij Boulevard een melding van iemand maar die ben ik allang vergeten. Ik ken alleen Joost en die komt donderdag pas.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat het leuke aan is aan vanavond. Ik heb welgeteld geen enkel liedje al gehoord van de mensen die optreden.
Dus ik zal goed verrast worden
Mooi dat je nu precies kan zien hoe laat je naar de wc kan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
In 2e post van dit topic staat dit tijdsschema
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat ze hier ooit vanaf komen, echt zo debiel dat de helft van Europa niet kan stemmen op de andere helft van Europa in de semis..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom we niet mogen stemmen
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Coco het volgende:
Ik ga hier echt kaal in vrijwel niets gezien dus ik laat mij verrassen.
Je mag alleen stemmen tijdens de halve finale waar je eigen land in zit (plus de finale natuurlijk). Anders zouden een paar hardcore fans wel erg veel invloed kunnen uitoefenen in een land waar het ESF niet heel populair is op een avond dat dat land zelf niet optreedtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom we niet mogen stemmen
kan wel in voordeel zijn voor Nederland in de 2e halve finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze hier ooit vanaf komen, echt zo debiel dat de helft van Europa niet kan stemmen op de andere helft van Europa in de semis..
Tweede scherm genot.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokerdiep in de nacht
En hup Dortmund
jezus wat voor beest is daquote:
Een kat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jezus wat voor beest is dafred?
Ik heb dit nu 3x gelezen en ik snap het nog niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
Anders zouden een paar hardcore fans wel erg veel invloed kunnen uitoefenen in een land waar het ESF niet heel populair is op een avond dat dat land zelf niet optreedt
Donderdag, Want dan heeft heel België vrijquote:
Ja in dit geval wel, maar het is ook vaak zat voorgekomen dat we wel in verschillende finales zaten. En zo trouw zijn we niet altijd met elkaar punten gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kan wel in voordeel zijn voor Nederland in de 2e halve finale.
Stel je voor dat België vanavond al moest optreden. (geen punten van Nederland) en omgekeerd ook niet.
dat ander beestquote:
Gifjes staan klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Staan / zitten we er klaar voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je een stream diw werkt? Zag alleen maar van die vage namen staan
Cyprus. Zijn zelfs de enigen die als eersten gaan beginnen.quote:
Donderdag!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nederland gaat volgende week zijn liedje zingen? kzie hen er niet tussen staan
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nederland gaat volgende week zijn liedje zingen? kzie hen er niet tussen staan
quote:Nee, Joost moet donderdag.Deze show begint om 21:00 op NPO1 en livestream in OP, is rond 23:20 afgelopen.
Huh dacht even dat je de TS was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij staat in post #2 (en ik ben geen ESF mod)
Dan zouden de vijf die-hards in San Marino die ook kijken als San Marino niet meedoet erg veel invloed hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen en ik snap het nog niet.
edit: wat ongetwijfeld aan mij ligt![]()
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.quote:
Dat van die kandidaten kan wel onder spoiler toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.
Die lijst deelnemers in spoiler was goed. Ik zou het programma wel open laten staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van die kandidaten kan wel onder spoiler toch.
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube linkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Die lijst deelnemers in spoiler was goed. Ik zou het programma wel open laten staan.
Tbh denk ik wel dat dat is waar mensen het meeste naar kijken in de live topics.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube link
Kunnen nog heel wat andere medelanders nog wat van leren.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal naast Australie/israel nog meer niet-europese landen mee gaan doen volgend jaar?
Oh ik vind het wel fijn die achtergrond info per land, zeker als leek. Puur leestechnisch fijner voor in een spoiler.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube link
Da's niet erg aardig hequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
PSA: niemand geeft een neuk om jouw lijstje. Doe dat maar in een apart topic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn die achtergrond info per land, zeker als leek. Puur leestechnisch fijner voor in een spoiler.
Azerbeidzjan is ook nauwelijks Europees te noemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal naast Australie/israel nog meer niet-europese landen mee gaan doen volgend jaar?
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
PSA: niemand geeft een neuk om jouw lijstje. Doe dat maar in een apart topic.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niemand geeft een neuk om jouw posts, maar dat zeggen we toch ook niet?
Like gegevenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niemand geeft een neuk om jouw posts, maar dat zeggen we toch ook niet?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik lig klaar #wijdbeens @:de_boswachter
Ik accepteer dat risicoquote:
Donderdag gaat helemaal leuk worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:55 schreef summer2bird het volgende:
Tijd voor de jaarlijkse FOK! servers stresstest
woont hij nog steeds in bergen op zoom?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Cornald woont twee straten bij mij vandaan #feitjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
Cornald woont twee straten bij mij vandaan #feitjes
Yesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
woont hij nog steeds in bergen op zoom?
Boh spennenddddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit heel spannend aan een groot glas melk.
Pizza met melk?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit heel spannend aan een groot glas melk.
Godendrankquote:
Die haalt de finale sowieso wel dus zaterdag gaan de servers echt roken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan je al voorstellen als Joost de finales haalt![]()
Dat word framerates tellen
Je hebt ook cola zonder cafeïne, tip voor donderdagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
Moet na de halve finale meteen slapen en als ik nu cola blijf drinken slaap ik straks zo kut.
Zullen we danny preventief een brandblusser sturen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Die haalt de finale sowieso wel dus zaterdag gaan de servers echt roken.
Pff nee dan kan ik net zo goed geen cola drinken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je hebt ook cola zonder cafeïne, tip voor donderdag
Pep!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ga je dat zaterdag volhouden dan?
Ik werk in België. Zal eens kijken morgen bohquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
Hasselt heeft de knapste vrijgezellen van België volgens de reclame
Hey, dit is niet de belangrijkste avond he, als je te moe bent maakt het niet zo uit.quote:
Dan hoef ik niet om 02:00 uit bed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe ga je dat zaterdag volhouden dan?
Doe normaal Frass.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je chocolade in je glas melk
PROFIT
Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.quote:
Er komt wel een ballad als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar nog steeds een droeftoeter zijn die het liedje van Duncan gaat na-apen?
@3rr0rquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
Dit keer niet die teleurgestelde Zweed in de openingspromo. Viel te verwachten, toch jammer
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
Hasselt heeft de knapste vrijgezellen van België volgens de reclame
Hologram waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.
Dat zou erg cool zijn!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.
Ik dacht meteen aan jequote:
Geen Eurovisie zonder minstens 5 politieke momentenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoop alleen niet dat het zo politiek evenement gaat worden
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Godzijdank is ze er niet bij vanavond.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Geen Loreen. Als winnaar hoor je te openen,beflikkering
Joost is als allerlaatste donderdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Joost donderdag voor of na Israel en staat er dan nog een heel podium?
Chanelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Op wie moet ik gaan letten voor het bohhh effect?
Nou nouquote:
Nee, Eleni Fourreira. Deed in 2018 mee namens Cyprus en werd tweedequote:
Het is pas de eerste halve finale hequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Geen Loreen. Als winnaar hoor je te openen,beflikkering
Nee, want met Joost gaat het dak erafquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Joost donderdag voor of na Israel en staat er dan nog een heel podium?
Vandaar de Palestijnensjaal om z'n handquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
Eric Saade die al maanden oproept tot boycot van Eurovision en nu toch maar meedoet.
Eerste officiële inzending is Cyprus over 7 minutenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef Karina het volgende:
Zijn we al begonnen of is dit het 'voorspel'?
Zien er erg niet-zweeds uitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:06 schreef Ama het volgende:
Oude deelnemers die populair waren ofzo uit Zweden?
dan kon het nog netquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:06 schreef TanteMathilde het volgende:
[..]
Vandaar de Palestijnensjaal om z'n hand
Nee, wel Spaans.quote:
Thats what she saidquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef Karina het volgende:
Zijn we al begonnen of is dit het 'voorspel'?
quote:
Deelnemers van voorgaande jarenquote:
Raar het duurt al zo lang en dan eerst nog ik weet niet hoeveel voorstukjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerste officiële inzending is Cyprus over 7 minuten
Het is een lange zit ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Coco. Ik weet nu al dat ik dit niet ga afkijkenduurt mij te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |