Ik ben ook wel echt benieuwd naar de UKquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ben excited voor Ierland, heel benieuwdVerder beetje matig avondje denk.
Mbappe godquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij zijn voor Dortmund en Kroatië vanavond.
Blijven donerenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kunnen de FOK servers het aan. @:fetx
Kan die een beetje zingen? Ik heb gisteren al wat matig zingende voetballers gezien.quote:
Karim rekikiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan die een beetje zingen? Ik heb gisteren al wat matig zingende voetballers gezien.
Hallo Jeroen Kijk in de Vegtequote:
En na Ierland dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef H_T het volgende:
Plaspauze vlak voor UK dus, voor de mensen die niet al te groot wonen
Ja die bedoel ikquote:
En anders heb je altijd de inzending van IJsland om naar de WC te gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikHet stukje uitleg over de automatische qualifiers lijkt me het makkelijkst te missen
Ja schijnt dat IJSland niet te beluisteren isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
En anders heb je altijd de inzending van IJsland om naar de WC te gaan.
Dacht al huh ben ik nou gek geworden maar echt alle landen gaan live zingen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Moira het volgende:
Vind het sowieso leuk dat ze nu eindelijk eens tussen de andere optredens mee mogen doen, ipv alleen een korte rehearsal-snippet in de semi's
In 2e post van dit topic staat dit tijdsschemaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het om 21 uur meteen zingen? of eerst een hele show vooraf?
We zitten nochtans in het land van ABBquote:
Beetje bla bla en dan beginnen denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het om 21 uur meteen zingen? of eerst een hele show vooraf?
Bedankt Moira, had niet goed opgeletquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
In 2e post van dit topic staat dit tijdsschema
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |