Cyprus. Zijn zelfs de enigen die als eersten gaan beginnen.quote:
Donderdag!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nederland gaat volgende week zijn liedje zingen? kzie hen er niet tussen staan
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nederland gaat volgende week zijn liedje zingen? kzie hen er niet tussen staan
quote:Nee, Joost moet donderdag.Deze show begint om 21:00 op NPO1 en livestream in OP, is rond 23:20 afgelopen.
Huh dacht even dat je de TS was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij staat in post #2 (en ik ben geen ESF mod)
Dan zouden de vijf die-hards in San Marino die ook kijken als San Marino niet meedoet erg veel invloed hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3x gelezen en ik snap het nog niet.
edit: wat ongetwijfeld aan mij ligt![]()
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.quote:
Dat van die kandidaten kan wel onder spoiler toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.
Die lijst deelnemers in spoiler was goed. Ik zou het programma wel open laten staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik krijg berichten dat ik de OP veel te lang hebt gemaakt en berichten dat ik dingen erbij moet zetten, nouja zie maar wat jullie van de OP maken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat van die kandidaten kan wel onder spoiler toch.
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube linkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Die lijst deelnemers in spoiler was goed. Ik zou het programma wel open laten staan.
Tbh denk ik wel dat dat is waar mensen het meeste naar kijken in de live topics.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube link
Kunnen nog heel wat andere medelanders nog wat van leren.quote:
Neuhquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal naast Australie/israel nog meer niet-europese landen mee gaan doen volgend jaar?
Oh ik vind het wel fijn die achtergrond info per land, zeker als leek. Puur leestechnisch fijner voor in een spoiler.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ok dan hoef ik daar dus voor donderdag en zaterdag geen moeite voor te doen. Enkel programma en YouTube link
Da's niet erg aardig hequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
PSA: niemand geeft een neuk om jouw lijstje. Doe dat maar in een apart topic.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn die achtergrond info per land, zeker als leek. Puur leestechnisch fijner voor in een spoiler.
Azerbeidzjan is ook nauwelijks Europees te noemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal naast Australie/israel nog meer niet-europese landen mee gaan doen volgend jaar?
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
PSA: niemand geeft een neuk om jouw lijstje. Doe dat maar in een apart topic.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niemand geeft een neuk om jouw posts, maar dat zeggen we toch ook niet?
Like gegevenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niemand geeft een neuk om jouw posts, maar dat zeggen we toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |