Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.quote:
Er komt wel een ballad als je dat bedoeltquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zou er dit jaar nog steeds een droeftoeter zijn die het liedje van Duncan gaat na-apen?
@3rr0rquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
Dit keer niet die teleurgestelde Zweed in de openingspromo. Viel te verwachten, toch jammer
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
Hasselt heeft de knapste vrijgezellen van België volgens de reclame
Hologram waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.
Dat zou erg cool zijn!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hinten daar wel op via TikTok dus denk tijdens de finale.
Ik dacht meteen aan jequote:
Geen Eurovisie zonder minstens 5 politieke momentenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoop alleen niet dat het zo politiek evenement gaat worden
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Godzijdank is ze er niet bij vanavond.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Geen Loreen. Als winnaar hoor je te openen,beflikkering
Joost is als allerlaatste donderdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Joost donderdag voor of na Israel en staat er dan nog een heel podium?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |