Ja, meer eten, duh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou eigenlijk ook. Ik was eindelijk zo ver dat ik niet meer altijd iets mankeerde. Dat mijn chronosche ziekten mijn leven niet meer zo bepalen maar gewoon op de achtergrond aanwezig zijn. Dat ik eigenlijk normaal kan leven met af en toe een mankementje hier of daar.
In de afgelopen maanden heb ik toch weer 3 projecten bij de huisarts lopen. Project 4 is dus de vingerpijn. Voor project 2 mag ik naar de gynaecoloog, voor het eerst. Ook zin in.
[..]
Hehe, fingers crossed. Maar ja, dat zou goed kunnen. Ze was ook niet direct overtuigd van reuma. Eerst maar eens afwachten. Maar ik vind het wel eng. Ik heb al een autoimmuunziekte dus de kans op een extra is dan groter.
[..]
Hier heb je geen tips over nodig toch? Je snapt zelf vast wat er mis gaat![]()
quote:Mannen die niet praten als er iets dwars zitZo contraproductief.
Blafhoest
[..]
Elk nadeel
Ik gok dat het iets te maken heeft met straffen van jezelf, of niet vinden dat je een beloning hebt verdiend. Daarnaast gok ik ook dat jouw hongergevoel en relatie met eten wellicht is vervormd door een hersenkronkel van je moeder. Is mijn psychologie van de koude grond voor iemand die ik vrijwel alleen via internet kenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
Psych zei dat het eetgedoe een symptoom was van andere dingen, maar weet niet welke andere dingen ik nu moet fixen om het eten gefixt te krijgen.
Maar goed, het maakt niet heel veel uit. Ik heb een gezond gewicht etc etc
[..]
Banaan eten voordat je gaat fietsen na je werk of minder inspannend fietsen, van je stok gaan door fietsen is nooit gezond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
Psych zei dat het eetgedoe een symptoom was van andere dingen, maar weet niet welke andere dingen ik nu moet fixen om het eten gefixt te krijgen.
[..]
Oefenen met inspanningsverplichting ipv resultaatverplichting?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen vrijdag zijn de vriezer en koelkast uitgezet.
Zaterdag diezelfde koelkast, vriezer, de heteluchtoven, en één van de keukenblokken schoongemaakt, naar beneden, van drie hoog, en in de opslag. De meeste verhuisdozen ingepakt.
Zondag de tafel uit elkaar, de wasmachine naar beneden, de rofco (brood oven) en het inductiefornuis. Zware spul eerst in een opslag op de begane grond thuis. Meeste verhuisdozen naar de opslag.
Maandag het spoelblok uit de keuken en het tweede keukenaanrechtblok (die
gaat mee). Alles uit de opslag thuis naar de opslag even verderop.
Dinsdag 'de laatste beetjes' en de bus inpakken voor wat mee gaat naar Spanje en de opslag indelen voor de verhuizer. Dat viel even tegenCompleet gesloopt en tot middernacht bezig geweest.
Woensdag tien uur bij de notaris, kwart voor elf weer in de bus. Één poes voorin op de bank, twee achterin.
Eerst twee keer na ongeveer anderhalf uur gestopt om te checken bij de katten achterin, maar aangezien die lagen te slapen en de kattenbak gewoon gebruikte hebben we die wat meer met rust gelaten en vlotter door gereden.
Dag 1 Rotterdam - Le Mans, dag twee naar Gijon.
Gister de eerste essentiële dingen uit de bus gehaald (dekbed, katten, wat kleding, en alles wat er uit moest voor we daar bij konden).
Zometeen de rest er uit.
Zo herkenbaar, dezequote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou eigenlijk ook. Ik was eindelijk zo ver dat ik niet meer altijd iets mankeerde. Dat mijn chronosche ziekten mijn leven niet meer zo bepalen maar gewoon op de achtergrond aanwezig zijn. Dat ik eigenlijk normaal kan leven met af en toe een mankementje hier of daar.
In de afgelopen maanden heb ik toch weer 3 projecten bij de huisarts lopen. Project 4 is dus de vingerpijn. Voor project 2 mag ik naar de gynaecoloog, voor het eerst. Ook zin in.
[..]
Hehe, fingers crossed. Maar ja, dat zou goed kunnen. Ze was ook niet direct overtuigd van reuma. Eerst maar eens afwachten. Maar ik vind het wel eng. Ik heb al een autoimmuunziekte dus de kans op een extra is dan groter.
Hebben jullie nu wel even de tijd om bij te komen van pakken en reizen?quote:
Ja hoor, tot dinsdag geen planning (dan vlieg ik terug om de motor op te halen).quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie nu wel even de tijd om bij te komen van pakken en reizen?
Thanks. Kut dat je het begrijptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, deze![]()
Kut zeg. Dat het maar gewoon even stoome onverklaarbare en overgaande pijn is.
En nog een keer toko?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, tot dinsdag geen planning (dan vlieg ik terug om de motor op te halen).
De rayu olie mis ik nog in de collectie die mee is. Maar ik wil eigenlijk gelijk door in de ochtend 😅quote:
Ach joh, wat is nou dat extra half uurtje op die hele reisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De rayu olie mis ik nog in de collectie die mee is. Maar ik wil eigenlijk gelijk door in de ochtend 😅
12 mrt de laatstequote:
Top.quote:
Hard werken verhuizen/emigreren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of nouja, geen planning, er zal een mifi - accesspoint moeten komen zodat we internet hebben hier, en wat ander spul voor in en om huis.
Maar geen bomvolle dagen zoals de afgelopen periode.
Edit: en de shit moet ook nog wel uit de bus, dat zo eerst maar doen
Bij slechte lijfdagen (of zware dagen vooral op werkdagen) gebruik ik ook 1x daags ibu. Het leven wordt er beter doorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Die 3 extra ibuprofen is echt wel te gek, slijmbeursontsteking is een stuk minder pijnlijk, maar de rest van het lijf juicht ook. Zomaar snel kunnen opstaan, geen pijn in m’n polsen ga zo maar door
Bij mij helpt het ook enorm bij de voortgang. Fijn dat dat bij jou ook goed helptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef Blues het volgende:
[..]
12 mrt de laatste
Vannacht weer eentjeziekgemeld. Vooralsnog lijkt ie minder heftig. Wel alle beginshit (vannacht om 6 uur begonnen ong.) maar de voorgang voelt iets minder klote.
Ik blijf dus maar op 8 mg. en kijken wanneer de vlg zich aandient.
[..]
Top.
[..]
Nu trouwens ook met pcm en ibu is de aanval redelijk goed te doen.
Eventjes lezen op de lap en typen en begrijpen en concentratie gaat best wel.
Ik klap m nu wel dicht en ga lekker ff in bad liggen met een luisterboek/podcast.
'Goed helpen' weet ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij helpt het ook enorm bij de voortgang. Fijn dat dat bij jou ook goed helpt![]()
Slik je geen triptanen? Als ik er een neem, is een aanval binnen een uur wel weg. Daarna alleen nog wat suffig eigenlijk.
Wat een lange aanvallen zeg. Die van mij zijn ook wel erg kort natuurlijk. Al kan een aanval ook wel een paar dagen duren als ik de signalen niet snel genoeg opvang. En normale pijnstillers doen echt niets, dan ben ik net zo lang als jij bezig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:37 schreef Blues het volgende:
[..]
'Goed helpen' weet ik nog niet echt.
Aanval duurt vanaf 1e aura's met of zonder triptanen 8-12 uur met uitlopers naar 2 dagen tot ik me in mijn hoofd weer 'normaal' voel, na 3 dagen is de migrainehoofdpijn (die ik altijd mijn olifant noem) helemaal weg.
Met triptanen verergert het rare, zombie gevoel, aanval breekt er sowieso nooit van af.
Dus ik gebruik laatste paar keer alleen flinke dosering pcm en ibu de 1e 2 dagen dan is het wel te doen.
Ik heb nu alleen nog stevige hoofdpijn en doodmoe.
Opvallend is dat het rare gevoel in mn hoofd er niet is. Mss door de candesartan?
Luisteren naar podcast gaat nu wel beter dan boek lezen.
Straks nog ff een uurtje naar bed.
Gebruik vd candesartan is er vooral op gericht om de frequentie
van de episodes te verminderen zoals de h.a. het uitdrukte.
Ohquote:
Oh Riverquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh
Daar heb ik nou echt van genoten laatst .
Ik ontmoette gisteren River voor het eerst, voor de tweede keer. Ook fijn
Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh RiverDie is zeker heel fijn. Prachtige verhaallijn ook, mijn favoriet.
Ik vond Rose dit keer trouwens uitstekend te pruimen, in tegenstelling tot de eerste keren.
Allemaal geprobeerdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijne zijn maar een paar uur altijd. Geen je triptanen well eens in andere toedieningsvorm geprobeerd @:blues?
Neusspray of injector kan wel eens helpen als pillen dat niet doen.
Martha, mja. Is wel ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een lange aanvallen zeg. Die van mij zijn ook wel erg kort natuurlijk. Al kan een aanval ook wel een paar dagen duren als ik de signalen niet snel genoeg opvang. En normale pijnstillers doen echt niets, dan ben ik net zo lang als jij bezig.
Wat naar dat triptanen zo weinig doen bij jou![]()
Ik vind 'scherp randje wordt minder scherp' wel tellen als 'helpen'![]()
Ik ben deze week al vier keer aan de beurt geweest. Normaal twee keer dus ik heb het ook verminderd naar mijn zin. Bij de eerste aanval afgelopen zaterdag heb ik niet goed genoeg voor mezelf gezorgd. Dan blijft het dooretteren. Ik voel me sinds vandaag eigenlijk pas weer mezelf.
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week is![]()
Wat bedoel je met niet goed voor jezelf gezorgd?
Zo'n aanval kan je weinig aan doe lijkt me toch
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smithquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Martha, mja. Is wel ok.
Ik had moeite met de Tokkieheid van Rose. Maar daar kon ik eindelijk doorheen kijken.
De kerst ep met Donna was overigens ook weer heerlijk. Geweldige rol van haar.
Ik hoop vooral dat ik Doctor Jodie de tweede keer te doen vind. Door haar slechte verhalen ben ik afgehaakt.
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smith![]()
Van Peter Capaldi kan ik me weinig herinneren eigenlijk en met Jodie heb ik hetzelfde als jij.
Ik ga er nu een stuk minder snel doorheen dan eerder, dat kijkt wel anders hoor.
Zo balenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.
Doordat mijn aanvallen snel over kunnen gaan en ook niet zo heftig meer zijn, kan ik soms te vroeg denken dat het leven gewoon weer door kan gaan. In die gevallen komt het altijd erger en sneller weer terug. Afgelopen week zat ik in een soort loop van stress, slaaptekort en te snel weer actief worden. Tot vandaag dus, alsof er een mist is opgetrokken![]()
Beetje jammer is dat ik het vannacht ook weer laat moet maken en weer een nieuwe dosis stress krijg. Dus morgen begint er waarschijnlijk weer een nieuwe loop
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan vannacht, naast hopelijk weer lekker slapen, ook lekker liggen. De elektrische deken verschuift steeds en die kan ik met 2 handen wel goed krijgen maar met 1 lukte dat niet. Een vriendin heeft ‘m nu weggehaald, hoop m niet meer nodig te hebben voorlopig. Ook heeft ze grit in de kattenbak bijgevuld. Zo meteen komt picnic en maandag de hulp. Nu kan ik rustig rust houden. De oefeningen gingen redelijk, alleen de 3x 15 herhalingen was te ambitieus
Truequote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.
Oh ja, Adipose
Ja, misschien later vanavond, wanneer de gevoeligheid weg is. Anders morgen weer een paar pogingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?
Lekker rustig aan doen. Jammer dat t geen balkonweer is.
Smith is mijn favoriet geworden door de genialiteit van de verhaallijnen. Ik vind die Steven Mofffat stijl echt briljant. Toen dat verdween, vond ik er eigenlijk geen zak meer aan. Ik hou zeer van dat duistere, complexe en seizoenoverstijgende van de Moffat-seizoenen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True
Ik haatte hem echt met passie idd omdat ie Tennant van zijn plek stootte. Kan ook misschien minder zijn.
Maar ik denk dat ik hem ook los daarvan gewoon minder vind hoor .
Ouchquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond en een afgebroken kies voor mnX.
Het verval is / heeft ingezet.
Goede vraagquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.
Ontbijt, Walt in de Koningstraat, laatst iets over gehoord maar nooit geweest.
En je bent natuurlijk gewoon welkom![]()
Zaterdag is er een fijne markt en bij rotweer kan je de Eusebius toren op met een heel eng glazen balkon (overnachting in de binnenstad?)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.
Als de e kou doorzet en ze geen verwarming hebben zijn ze vast snel weer thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef fietsie het volgende:
In het kader van de vakantie zijn de dames een weekje gaan glampingen.
Ik krijg nu appjes over 3 truien, 2 paar sokken over elkaar en koude neuzen.
Heh bah. Heeft hij er last van?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond en een afgebroken kies voor mnX.
Het verval is / heeft ingezet.
Maar daar krijg je Amyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True
Ik haatte hem echt met passie idd omdat ie Tennant van zijn plek stootte. Kan ook misschien minder zijn.
Maar ik denk dat ik hem ook los daarvan gewoon minder vind hoor .
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daar krijg je Amybij
Ik vond Matt sowieso de leukste
Dat valt mee. Beetje scherp randje.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daar krijg je Amybij
Ik vond Matt sowieso de leukste
Ik verafschuw de afleveringen met Matt en Amy vol passiequote:
Heb onlangs eindelijk maar via vpn alle Jolie seizoenen gekeken. Dan ben ik tenminste bij voor de nieuwequote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:48 schreef Tuindier het volgende:
Tennant blijft voorlopig mijn favo. Misschien toch weer eens een Prime abbo nemen om weer te kijken. Maar we zijn ook weer een tripje UK aan het boeken en dan kan ik metiPlayer
verder kijken.
Daar had ik ook kunnen zijn, althans, fotogroepje van FB ging ook die kant op. 9u daar op een zaterdag, heb maar even overgeslagenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:25 schreef borisz het volgende:
Morning ik zie zon
Omdat de trein naar veel kanten ellende is wordt het Den Haag. Specifieker Park Clingendael en de Japanse Tuin die maar een paar weken per jaar open is.
Na een keer al, ik heb echt een schurfthekel aan de gesproken instructies van navigatie systemen.quote:
Eng glazen balkon voor kloksels. Top.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zaterdag is er een fijne markt en bij rotweer kan je de Eusebius toren op met een heel eng glazen balkon (overnachting in de binnenstad?)
Lekker. Dankjewel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe schuift koffie naar Loon
And i heaaaaaar her hooomeee maaadee3 shoeeeeeeesquote:
Mij krijg je ook niet op dat ding. Wel eens op die hoogte een diner georganiseerd, geweldig uitzicht, dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eng glazen balkon voor kloksels. Top.
Hotel vlakbij de Korenmarkt, dus als het kut feestje is gaan we stappen.
Sliiiiide across the floooorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
And i heaaaaaar her hooomeee maaadee3 shoeeeeeees
Dat het goed doorgerekend is geloof ik meteen. Maar ik krijg al buikpijn als ik foto’s zie van mensen die erop staanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:22 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n (glazen) balkon is goed doorgerekend hoorIn een aquarium voor haaien in de dierentuin is de belasting van het glas een stuk hoger
Voor de ingang verzamelden een groepje met camera's. 😋quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar had ik ook kunnen zijn, althans, fotogroepje van FB ging ook die kant op. 9u daar op een zaterdag, heb maar even overgeslagen
Ja ze gaan een maandje dicht, ze gaan hun twee huidige concepten samenvoegenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mij krijg je ook niet op dat ding. Wel eens op die hoogte een diner georganiseerd, geweldig uitzicht, dat wel.
Hoe het stappen op de Korenmarkt tegenwoordig is durf ik ook niet te zeggen, kroegen zat in ieder geval
@:candaasje wat leuk. Ze gaan binnenkort weer stoppen en komen met een iets ander concept terug op dezelfde plek. In deze locatie ben ik nooit geweest, ken weinig mensen die vegan “aandurven”.
Heb je niet gedag gezegd en het codewoord gezegd? 😎quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de ingang verzamelden een groepje met camera's. 😋
Veel mensen denken inderdaad dat je alleen maar bonen of sla krijg en dan zonder kruiden of dressingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ze gaan een maandje dicht, ze gaan hun twee huidige concepten samenvoegen![]()
En zonde, want het is echt ontzettend heerlijk eten. En ook toegankelijk voor mensen die niet echt zitten te wachten op enkel linzen e.d
Het was heel gevarieerd, van superzachte oesterzwammen tot asperges met grapefruit, tot citrienpolenta, gnochi, lasagne… ik heb er geen foto’s van gemaakt, maar zelden zo goed gegeten.
quote:Op het mooie substraat van de reststroom uit de paprikateelt en olifantengras hebben we de koningsoesterzwammen laten groeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 04-05-2024 13:41:09 ]
Ik denk alleen maar aan het broedseizoen en die herriequote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:38 schreef AnneX het volgende:
Lang - als in jaren - deze klereherrie niet gehoord in de polder.
Nieuwsfeit: “Vandaag brengen gevechtsvliegtuigen, afkomstig van
@:VlbVolkel
, een eregroet tijdens de jaarlijkse dodenherdenking over het
@:NMMSoesterberg
. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 11:00 uur en 14:00 uur 👉 https://bit.ly/3xVYWHh
Overigens: wonderlijk hoe makkelijk opvallende zaken zijn terug te vinden op inet.
Goed van je dat jullie hebben gepraat! Voel jij je er nu ook wat beter onder?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:45 schreef Tele6 het volgende:
Productieve @:vlindertje89
Yes @:Blues hoofd beter!
Ik heb met B gepraat over zijn baal-week (en een plan gemaakt zodat het volgende keer beter gaat!), ik heb het balkon opgeruimd en ik heb 12 km hardgelopen. Nu lunchen en bedenken wat ik nog meer ga doen. Ik wilde eerst naar DE fietsen om naar de DM te gaan maar bij nader inzien hebben mijn benen het wel een beetje met me gehad
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Goed van je dat jullie hebben gepraat! Voel jij je er nu ook wat beter onder?
En goed dat je luistert naar je benen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --Wat als hij niet meer kan werken door ziekte? Stort het bedrijf dan in? Gaan er mensen dooT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.
'Het is maar werk'.
Kreeg ik van de psych te horen. Maar dat moet wel (willen) landen in je brein.
Ik heb het ook moeten leren. De poli draait ondanks weekenden dicht altijd maar door. In mijn hoofd ging het ook maar door, wat er nog gedaan moest worden en wat er 's maandags op me wachtte.
Alleen het wachtte niet op MIJ natuurlijk.
Blijft lastig om het los te laten zoals cat zegt. als het 'in je zit'.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 04-05-2024 14:52:00 ]
Ja precies, dat moet wel aankomen. En als ik het zeg, komt het op dit moment niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat als hij niet meer kan werken door ziekte? Stort het bedrijf dan in? Gaan er mensen dooT?
'Het is maar werk'.
Kreeg ik van de psych te horen. Maar dat moet wel (willen) landen in je brein.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --Goed dat jij in ieder geval helder ziet hoe prioriteiten zouden moeten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.
Nu nog toepassen op jou en je eten![]()
Altijd lastig hoor, ik heb er ook weleens last van. En krijg dan collega’s op mijn kop ‘laat los!’. Zelf denk ik dat het ook wel een soort van ego-dingetje is. Niet dat je je belangrijk en onmisbaar wil voelen, maar dat het ook weleens strelend is als je jezelf het idee geeft een soort van onmisbaar te zijn.
Wat natuurlijk dikke onzin is. Iedereen is misbaar en in de meeste beroepen gaat er niemand dood.
Zelfs niet in mijn beroep. Als ik vanmorgen die diabeet was vergeten te spuiten dan had die wel alarm geslagen. Of als ik ziek was had ik het overgedragen aan een collega.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms groeien ongewenste zaken ‘gewoon’ zo snel.
Is zeldzaam hoor, zal jou vast niet overkomen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het ging ook niet echt meer ergens om eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteraaf naar de foebal geweest.
Alwaar @:dr_Flash mij over iets appte en hij zo helder was te ontdekken dat ‘onze’ club tegen de club van zijn stadje speeldeNiet dat we allebei groot fan zijn, dus de 0-0 kwam nergens hard aan
![]()
Wat een ding zeg! Kilo’s!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope.
Soms groeien ongewenste zaken ‘gewoon’ zo snel.
Is zeldzaam hoor, zal jou vast niet overkomen.
Het is een indrukwekkend verhaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een ding zeg! Kilo’s!
En ben jij een voetbal fan?
Ach, lollig om een keer mee te maken, maar het plan van maatje om over 2 weken naar de Echte Wedstrijd (die tegen zijn PSV) te gaan heb ik toch gevetoedquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan heb je eigenlijk nog mazzel dat er geen doelpunten waren. Anders gaat al dat bier de lucht in
Neuh. Ik laat ze netjes de intro (er is geen oorlog in een wereld met god, uhuh) afmaken. Dan zeg ik dat ik geen interesse heb en dat ik ze een heel fijne weekend wens. Dat zijn ook mensen en zo behandel ik ze dus ook. Net als ik dag met telefonische verkopers doe.quote:
Ik heb dit gevecht jarenlang met mijn IT'er gevoerd. Als iemand zo'n verantwoordelijkheidskronkel in zijn hoofd heeft, is dat niet iets dat zonder hard werken verdwijnt. Ondanks goede gezprekken, goede voornemens, etc.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet wel aankomen. En als ik het zeg, komt het op dit moment niet aan.
Adoequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
De dag was lekker hier. Beetje computeren, beetje tuinieren. Bananenbroden gemaakt. Straks ga ik een rijsttafel in elkaar flansen. Beetje vers en een beetje uit de vriezer. Trei in
Rock the block? Leuk is dat he!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kwam al zappend in een leuk programma, soort Het Blok (waar ik niet naar kijk) maar dan met amerikaanse professionals. Bij woonprogramma’s heb ik meestal “blijf weg uit mijn huis” maar hier hadden 2 mannen dingen gedaan die zo hier in huis mogen.
Al dat niets doen is nu al echt vervelend aan het worden. Nauwelijks meer pijn maar is dat door de pijnstilling of doordat het over is. Arts wilde dat ik de ontstekingsremmers 2 weken zou gebruiken en rustig aan blijven doen
Jouw IT’er had toch een eigen bedrijf @:lucky_strike ?Daarin kan ik me voorstellen dat je kunt doordraven. B van @:Tele6 werkt volgens mij in loondienst
Nooit leuk in de regen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…flinke miezer lokaal en mnX toetert dus in de regen en ook in Amsterdam.
Zulke tantes wil ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Adoe
Mijn tantes stonden dagen in de keuken als er rijsttafel gemaakt werd.
Ach kassian het is voorbij Kassian het is voorbij
Den Haag Den Haag de weduwe van Indie ben jij
Ja klopt. Die disclaimer had ik er bij willen zetten maar vergeten. Dank.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Jouw IT’er had toch een eigen bedrijf @:lucky_strike ?Daarin kan ik me voorstellen dat je kunt doordraven. B van @:Tele6 werkt volgens mij in loondienst
Ibuprofen is wel ontstekingsremmend.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:21 schreef AnneX het volgende:
Kaatje:
“Al dat niets doen is nu al echt vervelend aan het worden. Nauwelijks meer pijn maar is dat door de pijnstilling of doordat het over is. Arts wilde dat ik de ontstekingsremmers 2 weken zou gebruiken en rustig aan blijven doen”
AnneX:
Zó snel een ontsteking voorbij…zou je willen. Doe maar wat de arts zei -
het broekie 😎 -
De pijnstilling werkt niet op de ontsteking, wèl op de pijn die ermee komt.
Kusje d’rop 😘
In de vroegere vrienden groep zaten twee die dat konden maken. De een van haar vader geleerd, de ander had in de keuken van een toko gewerkt. Wanneer die twee de koppen bij elkaar staken en de keuken ingingen stopte je een week ervoor al met eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zulke tantes wil ik ook![]()
Mijn rijsttafel bestond uit:
- daging roedjak van de toko uit de vriezer
- kip zonder naam in tomatensaus van de toko uit de vriezer
- paksoi met sambal en tofu
- orek arik (spitskool met roerei en sesamolie
- deze goddelijke kapucijners
- witte rijst
Was in een half uur klaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:39 schreef Blues het volgende:
Het was droogom 20uur. 19 mensen (ook jongeren) geteld en geen verstoringen
Mooi met onze rode tulpjes. Ik vind het altijd zo'n krachtig beeld.❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dit gevecht jarenlang met mijn IT'er gevoerd. Als iemand zo'n verantwoordelijkheidskronkel in zijn hoofd heeft, is dat niet iets dat zonder hard werken verdwijnt. Ondanks goede gezprekken, goede voornemens, etc.
Na 18 jaar gooide hij eindelijk de handdoek in de ring dus het kán wel. Maar niet zonder al die jaren nauwelijks vrije tijd, vakantie. Met heel veel stress, slapeloze nachten, enorme gezondheidsrisico's en een relatie die zeer vaak op ploffen stond.
Dit was misschien niet iets dat je wilde horen...
Nee, dat was A.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had hij ook geen stemmingsproblematiek Tele?
Als het met mijn depressie niet lekker gaat overheerst bij mij vaak het gevoel dat als mn werk maar goed blijft draaien, de boel niet implodeert en ik iig de illusie in stand kan houden en ik niet onder een brug eindig. Ook wanneer werk onredelijk is.
Wat J deed was wel heel extreem hoor. En eigen bedrijf is toch anders dan werknemerschap. J deed dit ook 365 dagen per jaar, niet af en toe een periode.quote:
Het zijn muffins, dus alsnog vast lekkerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:19 schreef Tele6 het volgende:
Supermarkt was dicht (natuurlijk) dus ik ben nu muffins aan het bakken met wat ik in huis had. Saaie vegan muffins dus wel. Cacaopoeder en vanillesuiker erdoor gedaan zodat het nog iets heeft
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een wijze woorden weer van @:vlindertje89
Tis ook gewoon een moeilijk iets hoor. Het leve. Zeker samen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, dat was A.
Wel heeft B een burnout gehad tijdens z'n afstuderen. Hij zegt dat hij sindsdien z'n grenzen een stuk beter kent, dat klopt want hij probeert nu niet meer alle ballen (werk, gezondheid, sociaal) in de lucht te houden maar laat 2/3 vrolijk vallen.![]()
En hé, het is niet dé manier om na een burnout met je energie om te gaan maar het is een manier. (Het moet alleen wel een keuze zijn die je bewust maakt en niet een "werk roept dus ik laat alles vallen, oh hé waar is m'n vriendin gebleven" situatie worden.)
Kijken of hij werk een wat lichtere bal kan maken zodat er ook andere dingen de lucht in kunnen, om bij de metafoor te blijven
Ja hij zit in loondienst, hij is zo'n typische werknemer die z'n werk vreselijk goed doet en daardoor alleen maar méér werk te doen krijgt
Ik kan rapporteren dat de muffins lekker zijn, ondanks dat ik het zout vergeten wasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het zijn muffins, dus alsnog vast lekker![]()
En niet eerst jezelf een taak geven voordat je ze mag eten he! Behalve dan als de taak het bakken ervan is, die is nog acceptabel![]()
Maar even serieus: jij bent gewoon goed en genoeg en lekker eten waard, zonder dat daar een tegenprestatie tegenover hoeft te staandat weet je hopelijk ergens diep vanbinnen zelf ook wel, maar ik zeg het toch maar even!
Haha, heel goedquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan rapporteren dat de muffins lekker zijn, ondanks dat ik het zout vergeten was
Haha…jij hebt ook niet aan zout gedacht. Hier ook vergeten bij de koekjesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan rapporteren dat de muffins lekker zijn, ondanks dat ik het zout vergeten was
Het gekke is, dat wij - lees ikke - zoutarm koken en eten. En niet missen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat vies is? Pannenkoeken zonder zout. Het valt me nog mee dat de muffins en de koekjes dan wel smaken, maar daar zit natuurlijk ook veel suiker in voor de smaak.
Ik zou zeggen: probeer het eens. Ik wist niet wat ik at, en wij eten ook zoutarm.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:27 schreef AnneX het volgende:
Het gekke is, dat wij - lees ikke - zoutarm koken en eten. En niet missen.
Buiten de deur eten voelt een korrel zout dan al bremzout aan.
Als smaakversterker in zoet gebak kun je het echt wel missen. Zal bij pannenkoeken ook wel zo werken…
Ha…dan zeg ik het ongelukkig!quote:Op zondag 5 mei 2024 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het eens. Ik wist niet wat ik at, en wij eten ook zoutarm.
Ja, brood zonder zout in de Toscane was ook een heel vreemde ervaring. #team zoutarmquote:Op zondag 5 mei 2024 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: probeer het eens. Ik wist niet wat ik at, en wij eten ook zoutarm.
Italiaans brood is sowieso niet best naar mijn ervaring.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, brood zonder zout in de Toscane was ook een heel vreemde ervaring. #team zoutarm
Ik heb in Italie nooit een bakker gevonden, wel banketbakkers, maar een broodbakker heb ik tijdens meerdere (stuk of 10) vakanties nooit gevonden. Heb dus geen idee wat Italie aan brood bied anders dan wat ik in Supermarkten vond.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Italiaans brood is sowieso niet best naar mijn ervaring.
Maar wel lekker wanneer je het in lekkere olijfolie doopt en evt wat zouquote:Op zondag 5 mei 2024 09:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, brood zonder zout in de Toscane was ook een heel vreemde ervaring. #team zoutarm
Ik denk ook dat de bakpoeder (vegan muffins dus een rijkelijke hoeveelheid bakpoeder) de rol van het zout deels overneemt. Plus er zat een hoop cacao in, en vanillesuiker. Dus ook smaakquote:Op zondag 5 mei 2024 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat vies is? Pannenkoeken zonder zout. Het valt me nog mee dat de muffins en de koekjes dan wel smaken, maar daar zit natuurlijk ook veel suiker in voor de smaak.
Een keer op een camping waar het brood in de camping winkel werd verkocht, andere keren in hotels, dus eigenlijk ook nooit een bakker hoeven zoeken.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb in Italie nooit een bakker gevonden, wel banketbakkers, maar een broodbakker heb ik tijdens meerdere (stuk of 10) vakanties nooit gevonden. Heb dus geen idee wat Italie aan brood bied anders dan wat ik in Supermarkten vond.
Na zo lang in Duitsland gewoond te hebben ben ik trouwens vreselijk verwend en kieskeurig wat brood betreft.
Zoutarm, meestal is vooral natriumarm van belang toch? Met heel bakpoeder is het niet natriumarm in elk geval.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de bakpoeder (vegan muffins dus een rijkelijke hoeveelheid bakpoeder) de rol van het zout deels overneemt. Plus er zat een hoop cacao in, en vanillesuiker. Dus ook smaak
Vakantie in Limburg. We gaan alleen op de terugweg via Duitsland naar huis. Er passen verder geen Duitse uitstapjes in de vakantie helaas.quote:
Ik was het zout vergetenquote:Op zondag 5 mei 2024 09:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zoutarm, meestal is vooral natriumarm van belang toch? Met heel bakpoeder is het niet natriumarm in elk geval.
Ah, ja, daar een bakker zoeken en de goddelijke croissants eten, zat rond de feestdagen in Normandie, de baguettes en croissants, oh, hemelquote:Op zondag 5 mei 2024 09:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een keer op een camping waar het brood in de camping winkel werd verkocht, andere keren in hotels, dus eigenlijk ook nooit een bakker hoeven zoeken.
Zal het m'n vrienden uit Italië eens vragen![]()
Volgende maand weer naar vrienden in Normandië. Nu alweer zin in een dikke plak van de Boule de campagne
En waarom is vegan muffin saai? Je kunt bijna alles door die dingen verwerken. groente, fruit, snoep, broodbeleg.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:19 schreef Tele6 het volgende:
Supermarkt was dicht (natuurlijk) dus ik ben nu muffins aan het bakken met wat ik in huis had. Saaie vegan muffins dus wel. Cacaopoeder en vanillesuiker erdoor gedaan zodat het nog iets heeft
Ik had echt niks meer in huis. Ja nog 1 appel en 1 banaan maar dat wilde ik bewaren voor m'n ontbijt vanochtend. Zelfs m'n kaneel was op. En het enige broodbeleg dat ik had was hummusquote:Op zondag 5 mei 2024 10:15 schreef z80 het volgende:
[..]
En waarom is vegan muffin saai? Je kunt bijna alles door die dingen verwerken. groente, fruit, snoep, broodbeleg.
Da’s zo vervelend om te zien. Heb dat met een kat gehad, die miauwde ook nog eens enorm hard.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onze oude beagledame in mijn avatar (vorige maand 14 geworden) is de afgelopen week steeds duidelijker aan het dementeren. Ze is verward, vergeet dingen als de juiste kant van de deur, loopt overal tegenaan en is onrustig. De arme ziel.
Arm hondjequote:Op zondag 5 mei 2024 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onze oude beagledame in mijn avatar (vorige maand 14 geworden) is de afgelopen week steeds duidelijker aan het dementeren. Ze is verward, vergeet dingen als de juiste kant van de deur, loopt overal tegenaan en is onrustig. De arme ziel.
Wat attent, dank je wel!quote:Op zondag 5 mei 2024 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Whiskers2009 gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Niet haten op Italiëquote:Op zondag 5 mei 2024 09:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Italiaans brood is sowieso niet best naar mijn ervaring.
Ik heb jarenlang bij het defile in Wageningen gewerkt.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moet je niet op de Wageningse berg staan?
Gossie!quote:Op zondag 5 mei 2024 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De werkzaamheden an sich neem ik aan? Of is het defilé er niet meerquote:Op zondag 5 mei 2024 12:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang bij het defile in Wageningen gewerkt.Dat hield op en dat vind ik nog steeds treurig
Ja, zijn een paar dagen later vertrokken en dus wat korter weg, hadden prachtig weerquote:Op zondag 5 mei 2024 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Gossie!
Zijn jullie zelf weer door de Corona heen en toch op vakantie kunnen gaan?
En…gaan jullie weer met een camper op stap? vroeg ik mij af.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vakantie in Limburg. We gaan alleen op de terugweg via Duitsland naar huis. Er passen verder geen Duitse uitstapjes in de vakantie helaas.
We hebben Kaldenkirchen en Tuddern getipt gekregen als geschikte plaatsen voor boodschappen.
We gaan in de caravan van vrienden logeren. Bij hen op de opritquote:Op zondag 5 mei 2024 12:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
En…gaan jullie weer met een camper op stap? vroeg ik mij af.
Kreeg net een mail van anwb met een vermelding van camper verhuur.
Was een camPING vermelding met het plaatje van een camPER!
Koffie please.![]()
Zere voeten?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag![]()
Enige vrije weekenddag van de komende weken. De komende 21 dagen staan we 11 dagen op festivals. Heel benieuwd wat het allemaal gaat brengen, voor ons zijn het onbekende festivals.
😎quote:Op zondag 5 mei 2024 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan in de caravan van vrienden logeren. Bij hen op de oprit
Nostalgisch terug naar een paar jaar geledenquote:Op zondag 5 mei 2024 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan in de caravan van vrienden logeren. Bij hen op de oprit
Dat zit er wel inquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nostalgisch terug naar een paar jaar geleden?
Dankjewelquote:Op zondag 5 mei 2024 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd Whiskers!
En @:Sarabi veel plezier de komende weken, wel pittig lijkt me hoor! Hopelijk veel mooi weer en veel verkoop
Dank!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd Whiskers!
En @:Sarabi veel plezier de komende weken, wel pittig lijkt me hoor! Hopelijk veel mooi weer en veel verkoop
quote:
Bedankt allen!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe, wilde graag naar de try-out van de oudejaarsconference van Pieter Derks. Vrijdagavond stond die nog niet op de agenda, nu is die uitverkocht. En geen wachtlijst
Oeh lekker.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ticketswap tegen die tijd?
Oh enneh... dat waren de laatste 2 pasteis de nata uit Lissabon.. nom nom
Klinkt als DDZ, de enkele stoel achter de deurquote:Op maandag 6 mei 2024 07:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lastig, als je lijf niet wil wat je hoofd wil
Klein geluksmomentje hier: autistenplekje in een stille niet-stiltecoupé![]()
Ik heb Ja gezegd toen het me gevraagd werd, omdat ik jaren geleden ook al met dat project bezig was. Dat bleek een dood paard. Maar tot leven brengen heeft heel veel staluren nodigquote:Op zondag 5 mei 2024 23:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Best lastig zo’n tussenpersoonsfunctie zeker wanneer je m zelf niet wil en hebt verzonnen
“In de wagen zitten”…klinkt ook heel plezant.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:01 schreef derLudolf het volgende:
"ik zit even in de wagen, is het goed als ik u subiet terugbel"
Belgen, lang geleden dat ik "subiet" heb gehoord.
Er zijn veel camions onderweg, en de zwaantjes letten er op dat ge niet met den telefoon ant oor zitquote:Op maandag 6 mei 2024 11:01 schreef derLudolf het volgende:
"ik zit even in de wagen, is het goed als ik u subiet terugbel"
Ik moet nog kijken. Maar het Pionierspad staat op de lijst om (snel) mee te beginnen. Ma wil ook mee. Wrs Eerst een tweedaagse met een nacht in Giethoorn. Floris V heb ik al afgerond.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Net naar “dwars door Nederland” gekeken. Ik snap hun wel, en bijvoorbeeld @:Borisz ook. Wat lijkt me dat leuk en fijn om zo’n stuk aan een te lopen.
Dit gaat toch niet over een vrijpartij met je partner?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie deed er net een klusje dat ze al sinds 08-03-2022 uitstelde?
Het is mij![]()
Kostte 10 minuten
In België zijn ze flink streng geworden met controles in het verkeer, ook een flinke uitbreiding van het aantal trajectcontrolesquote:Op maandag 6 mei 2024 11:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zijn veel camions onderweg, en de zwaantjes letten er op dat ge niet met den telefoon ant oor zit
Je bent er bijna vanaf!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:27 schreef AnneX het volgende:
Wat een afgrijselijk lawaai trouwens de sirenes.
In Belgie en NL is het gewoon duidelijk met een max snelheid, met hier en daar een beperking op de snelweg. Hier in D is het irritant, de max snelheid is vrij tenzij. Kan je ff doorkachelen, mis je 1 bord 130, of 100, dan staat er gegarandeerd een controle en hup een punt in Flensburg voor je rijbewijs.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:28 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In België zijn ze flink streng geworden met controles in het verkeer, ook een flinke uitbreiding van het aantal trajectcontroles
Jij rijdt wel in zo'n dikke auto met verkeersboordherkenning toch? Ik rij veel liever op een Duitse snelweg want Belgen kunnen echt niet rijden (over het algemeen)quote:Op maandag 6 mei 2024 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Belgie en NL is het gewoon duidelijk met een max snelheid, met hier en daar een beperking op de snelweg. Hier in D is het irritant, de max snelheid is vrij tenzij. Kan je ff doorkachelen, mis je 1 bord 130, of 100, dan staat er gegarandeerd een controle en hup een punt in Flensburg voor je rijbewijs.
Heerlijk hoor. Volgend jaar gaat het gebeuren voor ons als het goed is. Dit jaar is er nog even te veel gaande hier.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:27 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike de buren gaan woensdag 2 nachtjes weg met de caravan.
Die is uit de stalling gehaald en staat nu op de oprit om voorbereid te worden.
Schoon binnen + buiten, spullen erin. Technische controle.
Maandag vandaag en woensdag vertrek.![]()
Ach…lijstjes en koffers pakken neemt ook even als voorbereiding.![]()
Wat een afgrijselijk lawaai trouwens de sirenes.
Langer bezig geweest te documenteren op 8-3-22 dan met het uitvoeren?quote:Op maandag 6 mei 2024 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie deed er net een klusje dat ze al sinds 08-03-2022 uitstelde?
Het is mij![]()
Kostte 10 minuten
Oh heerlijk vind ik dat juist, nauwelijks hoeven letten over de snelheid. Wil je die gene voor je die 110 rijdt inhalen kan dat met 140 indien nodig zonder risico op een boete.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Belgie en NL is het gewoon duidelijk met een max snelheid, met hier en daar een beperking op de snelweg. Hier in D is het irritant, de max snelheid is vrij tenzij. Kan je ff doorkachelen, mis je 1 bord 130, of 100, dan staat er gegarandeerd een controle en hup een punt in Flensburg voor je rijbewijs.
Neequote:Op maandag 6 mei 2024 12:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Langer bezig geweest te documenteren op 8-3-22 dan met het uitvoeren?
Wat een opluchting. Uit - pfffft / inademen gaat vanzelf.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:11 schreef Blues het volgende:
Al mijn zorgen zijn zojuist weggenomen.
'het is maar werk' zeg ik dan tegen anderen. Laat toch los!
Dat hebben we vorige week ook weer gemerkt vlak voor Limburg an der Lahn, net na Montabaur, waarbij ik Flitsmeister (ook verboden in Duitsland) net even niet aan had staan.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je bedoeld. Waze waarschuwt mij daar altijd. Ik hou bij Montabaur raststatte wel eens pauze en vraag me iedere keer weer af waarom daar.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben we vorige week ook weer gemerkt vlak voor Limburg an der Lahn, net na Montabaur, waarbij ik Flitsmeister (ook verboden in Duitsland) net even niet aan had staan.
Rij je stevig door, heb je ineens een flitser in je gezicht en blijk je er maar 100 kilometer p/u te mogen rijden.
Jammer dan, aftikken en weer verder gaan…
Ik wist het op zich ook, dat hele Siebengebirge gebied staat vol met flitsers.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik weet precies waar je bedoeld. Waze waarschuwt mij daar altijd. Ik hou bij Montabaur raststatte wel eens pauze en vraag me iedere keer weer af waarom daar.
In de ICEquote:Op maandag 6 mei 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Montabaur reed ik een maandje terug nog met 290 km/h voorbij. Halve liter Erdinger aan de kop en al YOLO
290, dat halen we zaterdag nietquote:Op maandag 6 mei 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Montabaur reed ik een maandje terug nog met 290 km/h voorbij. Halve liter Erdinger aan de kop en al YOLO
Eigenlijk is mijn ervaring met het Fernverkehr best goed de laatste tijd. Ben benieuwd of het significant beter wordt als de Riedbahn is opgeknapt.quote:
Als je denkt dat dit in D goed is, moet je eens in Frankrijk de TGV nemen. Dat is werkelijk een concurrent voor het vliegverkeer. Ik reis af en toe met de trein en heel eerlijk, Nederland is een verademing met Duitsland vergeleken.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:00 schreef derLudolf het volgende:
Eigenlijk is mijn ervaring met het Fernverkehr best goed de laatste tijd. Ben benieuwd of het significant beter wordt als de Riedbahn is opgeknapt.
Bij de TGV heb je wel weer een hoop gezeik waardoor het ook meer op vliegen lijkt (oa restricties aan hoeveelheid bagage) en is nogal duur.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit in D goed is, moet je eens in Frankrijk de TGV nemen. Dat is werkelijk een concurrent voor het vliegverkeer. Ik reis af en toe met de trein en heel eerlijk, Nederland is een verademing met Duitsland vergeleken.
Geen idee hoe het op het moment is, er zijn af en toe stakingen weet ik wel. Ik heb al een jaar of 15 niet meer zakelijk gevlogen, en in die tijd 2 keer privé naar Kroatie.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Is het vliegverkeer in Duitsland ook pünktlich?
Heb binnenkort een overstap in Frankfurt op de trip Sofia - Amsterdam en de overstaptijd is maar 50 minuten…
Hopelijk houden ze zich bij Lufthansa binnenkort (24 mei, een nationale feestdag in Bulgarije, de Dag van Onderwijs, Cultuur en Letterkunde) gedeisd.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen idee hoe het op het moment is, er zijn af en toe stakingen weet ik wel. Ik heb al een jaar of 15 niet meer zakelijk gevlogen, en in die tijd 2 keer privé naar Kroatie.
Boek dan ook een directe vlucht als je twijfelt of je de overstap gaat halen. Bij vertraging zul je moeten rennen en is het afwachten of je koffer ook meegaat (als je ruimbagage hebt)quote:Op maandag 6 mei 2024 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze zich bij Lufthansa binnenkort (24 mei, een nationale feestdag in Bulgarije, de Dag van Onderwijs, Cultuur en Letterkunde) gedeisd.
Het vliegveld in Frankfurt is groot en Bulgarije is geen Schengen land, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen…
Waarom boek je een vlucht met krappe tussenlanding? Wizzair vliegt vanaf Eindhoven regelmatig die kant op.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze zich bij Lufthansa binnenkort (24 mei, een nationale feestdag in Bulgarije, de Dag van Onderwijs, Cultuur en Letterkunde) gedeisd.
Het vliegveld in Frankfurt is groot en Bulgarije is geen Schengen land, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen…
Ik heb niks te boeken, er is voor mij geboekt…quote:Op maandag 6 mei 2024 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom boek je een vlucht met krappe tussenlanding? Wizzair vliegt vanaf Eindhoven regelmatig die kant op.
Je kunt anders ook nog met de trein naar Frankfurt a/M
Als 1 ticket? Dan kun je er vanuit gaan dat het werkt. De kosten voor vertragingen zijn dusdanig dat onmogelijke verbindingen er inmiddels wel uit zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks te boeken, er is voor mij geboekt…
Dat was inderdaad niet zo'n succes…quote:Op maandag 6 mei 2024 20:48 schreef gcjoel het volgende:
Krappe tussenlanding met lufthansa beviel mij niet zo in december naar nieuw zeeland![]()
We zijn met vier personen, dus kunnen in het ergste geval nog klaverjassen.quote:Zou dat echt nooit meer zo doen. Teveel vertrouwen gehad in de luchtvaartmaatschappij dat omdat ze het aanbieden het ook kan.
Het is geboekt als één totale reis, ik neem aan dat je dat met 1 ticket bedoelt.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Als 1 ticket? Dan kun je er vanuit gaan dat het werkt. De kosten voor vertragingen zijn dusdanig dat onmogelijke verbindingen er inmiddels wel uit zijn.
Correct. En aangezien het bij de zelfde vlieger is zullen zij er alles aan doen om je op tijd op de eindbestemming te krijgen.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geboekt als één totale reis, ik neem aan dat je dat met 1 ticket bedoelt.
Er is per dag maar 1 rechtstreekse vlucht van Sofia naar Amsterdam, maar die vertrekt al om 7.00 uur 's ochtends en is dus niet bruikbaar, aangezien we 's ochtends nog wat moeten doen in Sofia.
Dat regelen doen ze wel. Nadat je een uur in de rij hebt gestaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet zo'n succes…
[..]
We zijn met vier personen, dus kunnen in het ergste geval nog klaverjassen.
Beide vluchten zijn van Lufthansa, dus als we het niet redden, dan mogen ze het regelen.
Thuiskomen doe ik wel een keer, daar maak ik me niet druk om...
Is het een moeilijke bestemming qua overnachtingen?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Correct. En aangezien het bij de zelfde vlieger is zullen zij er alles aan doen om je op tijd op de eindbestemming te krijgen.
Net bij de zelfde gasten mijn zomer tripje besteld. Tenminste alleen de vluchten. Hotel(s) gaat nog een andere uitdaging worden.
Maar deel 1 is gedaan. Eindelijk.
Jij was op de heenreis, wij zijn op de terugreis.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat regelen doen ze wel. Nadat je een uur in de rij hebt gestaan.
Nee. Maar duur slapen kan altijd nog.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het een moeilijke bestemming qua overnachtingen?
Nja op zo'n lange reis was het beide kut geweest denk ik. Maar goed, druk maken heeft sowieso geen zin meer als het Al geboekt is. Ze regelen en uiteindelijk allemaal wel als het mis gaat. Je moet alleen geduld hebben danquote:Op maandag 6 mei 2024 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was op de heenreis, wij zijn op de terugreis.
Ik denk dat dat ook wel een verschil maakt qua 'reisdruk'.
Druk ga ik me sowieso niet maken, ik ken het vliegveld van Frankfurt alleen niet…
Ik gebruik meestal de welbekende accommodatie websites/apps als een soort van zoekmachine om te kijken wat er in een bepaald gebied aanwezig is en bezoek eventueel interessante accomodaties dan via hun eigen website. Scheelt soms behoorlijk in de prijs…quote:Op maandag 6 mei 2024 21:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Maar duur slapen kan altijd nog.
Maar met de veranderingen die google heeft doorgevoerd is het zoeken naar kleine hotels een behoorlijke uitdaging geworden. Niet betalen, niet in de resultaten lijkt het wel. Een dezer dagen een met bing aan de gang. Die lijkt het beter te doen.
Geen probleem, ik krijg voor de reis betaald, dus die mag van mij lang duren…quote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja op zo'n lange reis was het beide kut geweest denk ik. Maar goed, druk maken heeft sowieso geen zin meer als het Al geboekt is. Ze regelen en uiteindelijk allemaal wel als het mis gaat. Je moet alleen geduld hebben dan
Gaat het al wat beter met je schouder?quote:
En dan een oude vitrage oid eroverheen tegen de vlindertjes ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter met je schouder?
Prachtig weer inderdaad. Vanmiddag ga ik lekker in de moestuin aan de slag. Ik kan eindelijk de bak met kolen aanplanten.
Ik heb netten inderdaad. Koolwitjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan een oude vitrage oid eroverheen tegen de vlindertjes ?
Ik heb gaastunnels over de sla en andijvie (duiven) en vitrage over de paksoi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb netten inderdaad. Koolwitjes
Mooi is het niet echt inderdaad maar beter dan steeds je oogst kwijtraken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gaastunnels over de sla en andijvie (duiven) en vitrage over de paksoi.
Ziet er niet uit...
Had dit jaren geleden bij een vorige werkgever. Het bedrijfs reisbureau boekte dure en slechte vluchten voor mij (verschil van honderden euro per vlucht en op heel ongunstige tijden). Ik maakte daar bezwaar tegen, kreeg ik als antwoord dat het Company policy was. Moest die (Lufthansa) vluchten maken.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niks te boeken, er is voor mij geboekt…
Want de mensen die op de vluchten voor de zaak boekten misten nu hun punten?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had dit jaren geleden bij een vorige werkgever. Het bedrijfs reisbureau boekte dure en slechte vluchten voor mij (verschil van honderden euro per vlucht en op heel ongunstige tijden). Ik maakte daar bezwaar tegen, kreeg ik als antwoord dat het Company policy was. Moest die (Lufthansa) vluchten maken.
Heb toe mijn manager verteld dat we duizenden euro per maand teveel uitgaven en ik geen zin had in qua tijd zeer ongunstige vluchten.
Hij kaarte dit aan, kreeg als antwoord, nee, Company policy.
Heb toen met hem afgesproken dat ik zelf mijn vluchten boekte en zou declareren. Over een periode van een jaar een 25-30K minder uitgegeven hierdoor en op tijden gevlogen die veel beter pasten. Kreeg ik later te horen dat men wilde dat ik de punten die ik verzamelde voor zakelijke vluchten moest gebruiken, want dat bespaarde geld.
Niet gedaan, Fuck That, punten gebruikt om op vakantie te gaan.
Geen idee, maar ik bespaarde veel het bedrijf veel geld door vluchten zelf voor te schieten en met een andere carrier te vliegen, wat men mij niet wilde toestaan, om vervolgens te komen met, jij krijgt punten op die vluchten, die willen wij hebben. Dat ik het anders wilde om geld te besparen was geen argument, maar vervolgens wel nog eens extra van te willen te profiteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Want de mensen die op de vluchten voor de zaak boekten misten nu hun punten?
Dat is wel schakelen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Je verheugen op paddenstoelen gebakken in Ottolenghi olie en per ongeluk de Sichuan chili olie gepakt hebben![]()
Heus niet vies, maar wel even omschakelen.
Andere dingen bedenken om te kopen die je (niet) nodig hebt past niet in je systeem hè?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel schakelen inderdaad.
Ik ga vanavond maken. Ik heb alleen weinig knoflook en geen olijfolie meer. Ik moet mezelf nog even aansporen om voor slechts 2 dingen de auto in te stappen.
Zeg niet van die gekke dingen johquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Andere dingen bedenken om te kopen die je (niet) nodig hebt past niet in je systeem hè?
Neem je een leuk tijdschrift mee voor @JFlip ofzo..quote:
Ik ben al heel vaak blij weg gegaan terwijl ik dik ontevreden was. #peoplepleaserstrugglesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:04 schreef Blues het volgende:
Wachten bij de kapper![]()
Ondanks dat het beroep me nooit heeft aangetrokken, loopt iedereen wel blij je zaak uit.
(Als het goed is)
Ik doe net voor de zomervakantie er een flink stuk af. Scheelt weer in warmte en droogt sneller na zwembadquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:16 schreef fietsie het volgende:
Hmmm kapper.
Ik ben er nog niet uit of ik er al aan toe ben het eraf te laten halen,
Het valt nu tot onder mijn schouders.. "Eraf" zou dan echt weer terug naar mijn oude kapsel van een paar cm zijn...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe net voor de zomervakantie er een flink stuk af. Scheelt weer in warmte en droogt sneller na zwembad
Geefmaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Je verheugen op paddenstoelen gebakken in Ottolenghi olie en per ongeluk de Sichuan chili olie gepakt hebben![]()
Heus niet vies, maar wel even omschakelen.
Oh dat is niet okéquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al heel vaak blij weg gegaan terwijl ik dik ontevreden was. #peoplepleaserstruggles
Mannen met lang haarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:16 schreef fietsie het volgende:
Hmmm kapper.
Ik ben er nog niet uit of ik er al aan toe ben het eraf te laten halen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr.
Fietsen net ging verder prima en lopen ook, al voelt het warm en niet helemaal normaal aan. Maar dat zakt wel weer.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 07-05-2024 20:22:12 ]
Het is een brede badrand, het zit 'm in (kennelijk) een bepaalde beweging.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Is een stoeltje in de badkamer een idee? Iets comfortabeler dan de badrand. Ben een paar maanden geleden over de drempel gestapt nadat ik bijna was omgevallen. Heb zo’n medisch stoeltje besteld, nu weer droge voeten zonder enge capriolen uithalen.
Heb je zelf aan meegewerkt vorig jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bestaan die vliegpunten eigenlijk nog steeds? Dat zou best gek zijn, beloond worden om de planeet te vernielen.
Blues, wat naar
Ah, ik dacht aan een lastige badrand, maar het is een lastige zenuwquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is een brede badrand, het zit 'm in (kennelijk) een bepaalde beweging.
De 1e keer was mn thuiswerk maandag, toen gebeurde het met gewoon even verzitten op mijn bureaustoel. Kon nauwelijks nog opstaan en heb gekropen naar de zachte hocker bij de bank om daar 15-20 min op m'n buik te liggen kermen van ellende en pijn van 'wat IS dit nou weer'
Klereding. Ik laat m wel verwijderenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan een lastige badrand, maar het is een lastige zenuw
Daar werd ik gelukkig niet voor beloond. Wel terecht bestraft met een rotgevoel, daarvan leerde ik dat ik zo'n vakantie echt niet meer wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je zelf aan meegewerkt vorig jaar
Ah top! Voor de mensen en voor jouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb voorlopig nog wel werk
Arnhem wil ook de komende 30 jaar grote groepen asielzoekers huisvesten: stad sluit akkoord met COA
Vooral ook fijn dat er vastigheid is. Niet, zoals de NL overheid openen en sluiten en openen en sluiten. Mensen aannemen en ontslaan en dan weer nieuwen aannemen en opleiden en weer weg ermee. Zowel COA als VWN weten waar ze aan toe zijn en wat er nodig is aan mankracht.quote:
Wat woon je toch in een fijne stadquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb voorlopig nog wel werk
Arnhem wil ook de komende 30 jaar grote groepen asielzoekers huisvesten: stad sluit akkoord met COA
Ja, gewoon doen. Er komt een hele nieuwe wijk, vlak bij de Rijn (nu een vrijwel verlaten industrieterrein) en daar is een azc gewoon ingepland..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat woon je toch in een fijne stad
Ik herken wat je zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Had dit jaren geleden bij een vorige werkgever. Het bedrijfs reisbureau boekte dure en slechte vluchten voor mij (verschil van honderden euro per vlucht en op heel ongunstige tijden). Ik maakte daar bezwaar tegen, kreeg ik als antwoord dat het Company policy was. Moest die (Lufthansa) vluchten maken.
Heb toe mijn manager verteld dat we duizenden euro per maand teveel uitgaven en ik geen zin had in qua tijd zeer ongunstige vluchten.
Hij kaarte dit aan, kreeg als antwoord, nee, Company policy.
Heb toen met hem afgesproken dat ik zelf mijn vluchten boekte en zou declareren. Over een periode van een jaar een 25-30K minder uitgegeven hierdoor en op tijden gevlogen die veel beter pasten. Kreeg ik later te horen dat men wilde dat ik de punten die ik verzamelde voor zakelijke vluchten moest gebruiken, want dat bespaarde geld.
Niet gedaan, Fuck That, punten gebruikt om op vakantie te gaan.
Vliegpunten zijn voornamelijk klantenbinding van de zakenreiziger. En die vliegt toch wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bestaan die vliegpunten eigenlijk nog steeds? Dat zou best gek zijn, beloond worden om de planeet te vernielen.
Blues, wat naar
Dit dien ik toch even te corrigeren. Bulgarije is sinds 1 april een Schengenland. Voor de lucht- en zeevaart wel te verstaanquote:Op maandag 6 mei 2024 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dan is de info daarover her en der nog niet bijgewerkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit dien ik toch even te corrigeren. Bulgarije is sinds 1 april een Schengenland. Voor de lucht- en zeevaart wel te verstaan
Blauw is de concurrent, Reniwi. Prezero stopt met huisvuil overigens, want de gemeente blijft eigenaar van het afval. Ze willen het in eigendom krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef z80 het volgende:
De telefaag heeft een stuk over de persoon die vuilniswagen belande. Alleen is daar de wagen van kleur verschoten. De ongevalswagen is wit. Bij de televaag blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |