Ja, meer eten, duh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou eigenlijk ook. Ik was eindelijk zo ver dat ik niet meer altijd iets mankeerde. Dat mijn chronosche ziekten mijn leven niet meer zo bepalen maar gewoon op de achtergrond aanwezig zijn. Dat ik eigenlijk normaal kan leven met af en toe een mankementje hier of daar.
In de afgelopen maanden heb ik toch weer 3 projecten bij de huisarts lopen. Project 4 is dus de vingerpijn. Voor project 2 mag ik naar de gynaecoloog, voor het eerst. Ook zin in.
[..]
Hehe, fingers crossed. Maar ja, dat zou goed kunnen. Ze was ook niet direct overtuigd van reuma. Eerst maar eens afwachten. Maar ik vind het wel eng. Ik heb al een autoimmuunziekte dus de kans op een extra is dan groter.
[..]
Hier heb je geen tips over nodig toch? Je snapt zelf vast wat er mis gaat![]()
quote:Mannen die niet praten als er iets dwars zitZo contraproductief.
Blafhoest
[..]
Elk nadeel
Ik gok dat het iets te maken heeft met straffen van jezelf, of niet vinden dat je een beloning hebt verdiend. Daarnaast gok ik ook dat jouw hongergevoel en relatie met eten wellicht is vervormd door een hersenkronkel van je moeder. Is mijn psychologie van de koude grond voor iemand die ik vrijwel alleen via internet kenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
Psych zei dat het eetgedoe een symptoom was van andere dingen, maar weet niet welke andere dingen ik nu moet fixen om het eten gefixt te krijgen.
Maar goed, het maakt niet heel veel uit. Ik heb een gezond gewicht etc etc
[..]
Banaan eten voordat je gaat fietsen na je werk of minder inspannend fietsen, van je stok gaan door fietsen is nooit gezond.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
Psych zei dat het eetgedoe een symptoom was van andere dingen, maar weet niet welke andere dingen ik nu moet fixen om het eten gefixt te krijgen.
[..]
Oefenen met inspanningsverplichting ipv resultaatverplichting?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, meer eten, duh.
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Afgelopen vrijdag zijn de vriezer en koelkast uitgezet.
Zaterdag diezelfde koelkast, vriezer, de heteluchtoven, en één van de keukenblokken schoongemaakt, naar beneden, van drie hoog, en in de opslag. De meeste verhuisdozen ingepakt.
Zondag de tafel uit elkaar, de wasmachine naar beneden, de rofco (brood oven) en het inductiefornuis. Zware spul eerst in een opslag op de begane grond thuis. Meeste verhuisdozen naar de opslag.
Maandag het spoelblok uit de keuken en het tweede keukenaanrechtblok (die
gaat mee). Alles uit de opslag thuis naar de opslag even verderop.
Dinsdag 'de laatste beetjes' en de bus inpakken voor wat mee gaat naar Spanje en de opslag indelen voor de verhuizer. Dat viel even tegenCompleet gesloopt en tot middernacht bezig geweest.
Woensdag tien uur bij de notaris, kwart voor elf weer in de bus. Één poes voorin op de bank, twee achterin.
Eerst twee keer na ongeveer anderhalf uur gestopt om te checken bij de katten achterin, maar aangezien die lagen te slapen en de kattenbak gewoon gebruikte hebben we die wat meer met rust gelaten en vlotter door gereden.
Dag 1 Rotterdam - Le Mans, dag twee naar Gijon.
Gister de eerste essentiële dingen uit de bus gehaald (dekbed, katten, wat kleding, en alles wat er uit moest voor we daar bij konden).
Zometeen de rest er uit.
Zo herkenbaar, dezequote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou eigenlijk ook. Ik was eindelijk zo ver dat ik niet meer altijd iets mankeerde. Dat mijn chronosche ziekten mijn leven niet meer zo bepalen maar gewoon op de achtergrond aanwezig zijn. Dat ik eigenlijk normaal kan leven met af en toe een mankementje hier of daar.
In de afgelopen maanden heb ik toch weer 3 projecten bij de huisarts lopen. Project 4 is dus de vingerpijn. Voor project 2 mag ik naar de gynaecoloog, voor het eerst. Ook zin in.
[..]
Hehe, fingers crossed. Maar ja, dat zou goed kunnen. Ze was ook niet direct overtuigd van reuma. Eerst maar eens afwachten. Maar ik vind het wel eng. Ik heb al een autoimmuunziekte dus de kans op een extra is dan groter.
Hebben jullie nu wel even de tijd om bij te komen van pakken en reizen?quote:
Ja hoor, tot dinsdag geen planning (dan vlieg ik terug om de motor op te halen).quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie nu wel even de tijd om bij te komen van pakken en reizen?
Thanks. Kut dat je het begrijptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, deze![]()
Kut zeg. Dat het maar gewoon even stoome onverklaarbare en overgaande pijn is.
En nog een keer toko?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja hoor, tot dinsdag geen planning (dan vlieg ik terug om de motor op te halen).
De rayu olie mis ik nog in de collectie die mee is. Maar ik wil eigenlijk gelijk door in de ochtend 😅quote:
Ach joh, wat is nou dat extra half uurtje op die hele reisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De rayu olie mis ik nog in de collectie die mee is. Maar ik wil eigenlijk gelijk door in de ochtend 😅
12 mrt de laatstequote:
Top.quote:
Hard werken verhuizen/emigreren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of nouja, geen planning, er zal een mifi - accesspoint moeten komen zodat we internet hebben hier, en wat ander spul voor in en om huis.
Maar geen bomvolle dagen zoals de afgelopen periode.
Edit: en de shit moet ook nog wel uit de bus, dat zo eerst maar doen
Bij slechte lijfdagen (of zware dagen vooral op werkdagen) gebruik ik ook 1x daags ibu. Het leven wordt er beter doorquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Die 3 extra ibuprofen is echt wel te gek, slijmbeursontsteking is een stuk minder pijnlijk, maar de rest van het lijf juicht ook. Zomaar snel kunnen opstaan, geen pijn in m’n polsen ga zo maar door
Bij mij helpt het ook enorm bij de voortgang. Fijn dat dat bij jou ook goed helptquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef Blues het volgende:
[..]
12 mrt de laatste
Vannacht weer eentjeziekgemeld. Vooralsnog lijkt ie minder heftig. Wel alle beginshit (vannacht om 6 uur begonnen ong.) maar de voorgang voelt iets minder klote.
Ik blijf dus maar op 8 mg. en kijken wanneer de vlg zich aandient.
[..]
Top.
[..]
Nu trouwens ook met pcm en ibu is de aanval redelijk goed te doen.
Eventjes lezen op de lap en typen en begrijpen en concentratie gaat best wel.
Ik klap m nu wel dicht en ga lekker ff in bad liggen met een luisterboek/podcast.
'Goed helpen' weet ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij helpt het ook enorm bij de voortgang. Fijn dat dat bij jou ook goed helpt![]()
Slik je geen triptanen? Als ik er een neem, is een aanval binnen een uur wel weg. Daarna alleen nog wat suffig eigenlijk.
Wat een lange aanvallen zeg. Die van mij zijn ook wel erg kort natuurlijk. Al kan een aanval ook wel een paar dagen duren als ik de signalen niet snel genoeg opvang. En normale pijnstillers doen echt niets, dan ben ik net zo lang als jij bezig.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:37 schreef Blues het volgende:
[..]
'Goed helpen' weet ik nog niet echt.
Aanval duurt vanaf 1e aura's met of zonder triptanen 8-12 uur met uitlopers naar 2 dagen tot ik me in mijn hoofd weer 'normaal' voel, na 3 dagen is de migrainehoofdpijn (die ik altijd mijn olifant noem) helemaal weg.
Met triptanen verergert het rare, zombie gevoel, aanval breekt er sowieso nooit van af.
Dus ik gebruik laatste paar keer alleen flinke dosering pcm en ibu de 1e 2 dagen dan is het wel te doen.
Ik heb nu alleen nog stevige hoofdpijn en doodmoe.
Opvallend is dat het rare gevoel in mn hoofd er niet is. Mss door de candesartan?
Luisteren naar podcast gaat nu wel beter dan boek lezen.
Straks nog ff een uurtje naar bed.
Gebruik vd candesartan is er vooral op gericht om de frequentie
van de episodes te verminderen zoals de h.a. het uitdrukte.
Ohquote:
Oh Riverquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh
Daar heb ik nou echt van genoten laatst .
Ik ontmoette gisteren River voor het eerst, voor de tweede keer. Ook fijn
Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh RiverDie is zeker heel fijn. Prachtige verhaallijn ook, mijn favoriet.
Ik vond Rose dit keer trouwens uitstekend te pruimen, in tegenstelling tot de eerste keren.
Allemaal geprobeerdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijne zijn maar een paar uur altijd. Geen je triptanen well eens in andere toedieningsvorm geprobeerd @:blues?
Neusspray of injector kan wel eens helpen als pillen dat niet doen.
Martha, mja. Is wel ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een lange aanvallen zeg. Die van mij zijn ook wel erg kort natuurlijk. Al kan een aanval ook wel een paar dagen duren als ik de signalen niet snel genoeg opvang. En normale pijnstillers doen echt niets, dan ben ik net zo lang als jij bezig.
Wat naar dat triptanen zo weinig doen bij jou![]()
Ik vind 'scherp randje wordt minder scherp' wel tellen als 'helpen'![]()
Ik ben deze week al vier keer aan de beurt geweest. Normaal twee keer dus ik heb het ook verminderd naar mijn zin. Bij de eerste aanval afgelopen zaterdag heb ik niet goed genoeg voor mezelf gezorgd. Dan blijft het dooretteren. Ik voel me sinds vandaag eigenlijk pas weer mezelf.
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week is![]()
Wat bedoel je met niet goed voor jezelf gezorgd?
Zo'n aanval kan je weinig aan doe lijkt me toch
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smithquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Martha, mja. Is wel ok.
Ik had moeite met de Tokkieheid van Rose. Maar daar kon ik eindelijk doorheen kijken.
De kerst ep met Donna was overigens ook weer heerlijk. Geweldige rol van haar.
Ik hoop vooral dat ik Doctor Jodie de tweede keer te doen vind. Door haar slechte verhalen ben ik afgehaakt.
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smith![]()
Van Peter Capaldi kan ik me weinig herinneren eigenlijk en met Jodie heb ik hetzelfde als jij.
Ik ga er nu een stuk minder snel doorheen dan eerder, dat kijkt wel anders hoor.
Zo balenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.
Doordat mijn aanvallen snel over kunnen gaan en ook niet zo heftig meer zijn, kan ik soms te vroeg denken dat het leven gewoon weer door kan gaan. In die gevallen komt het altijd erger en sneller weer terug. Afgelopen week zat ik in een soort loop van stress, slaaptekort en te snel weer actief worden. Tot vandaag dus, alsof er een mist is opgetrokken![]()
Beetje jammer is dat ik het vannacht ook weer laat moet maken en weer een nieuwe dosis stress krijg. Dus morgen begint er waarschijnlijk weer een nieuwe loop
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan vannacht, naast hopelijk weer lekker slapen, ook lekker liggen. De elektrische deken verschuift steeds en die kan ik met 2 handen wel goed krijgen maar met 1 lukte dat niet. Een vriendin heeft ‘m nu weggehaald, hoop m niet meer nodig te hebben voorlopig. Ook heeft ze grit in de kattenbak bijgevuld. Zo meteen komt picnic en maandag de hulp. Nu kan ik rustig rust houden. De oefeningen gingen redelijk, alleen de 3x 15 herhalingen was te ambitieus
Truequote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.
Oh ja, Adipose
Ja, misschien later vanavond, wanneer de gevoeligheid weg is. Anders morgen weer een paar pogingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?
Lekker rustig aan doen. Jammer dat t geen balkonweer is.
Smith is mijn favoriet geworden door de genialiteit van de verhaallijnen. Ik vind die Steven Mofffat stijl echt briljant. Toen dat verdween, vond ik er eigenlijk geen zak meer aan. Ik hou zeer van dat duistere, complexe en seizoenoverstijgende van de Moffat-seizoenen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True
Ik haatte hem echt met passie idd omdat ie Tennant van zijn plek stootte. Kan ook misschien minder zijn.
Maar ik denk dat ik hem ook los daarvan gewoon minder vind hoor .
Ouchquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond en een afgebroken kies voor mnX.
Het verval is / heeft ingezet.
Goede vraagquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.
Ontbijt, Walt in de Koningstraat, laatst iets over gehoord maar nooit geweest.
En je bent natuurlijk gewoon welkom![]()
Zaterdag is er een fijne markt en bij rotweer kan je de Eusebius toren op met een heel eng glazen balkon (overnachting in de binnenstad?)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.
Als de e kou doorzet en ze geen verwarming hebben zijn ze vast snel weer thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef fietsie het volgende:
In het kader van de vakantie zijn de dames een weekje gaan glampingen.
Ik krijg nu appjes over 3 truien, 2 paar sokken over elkaar en koude neuzen.
Heh bah. Heeft hij er last van?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond en een afgebroken kies voor mnX.
Het verval is / heeft ingezet.
Maar daar krijg je Amyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True
Ik haatte hem echt met passie idd omdat ie Tennant van zijn plek stootte. Kan ook misschien minder zijn.
Maar ik denk dat ik hem ook los daarvan gewoon minder vind hoor .
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daar krijg je Amybij
Ik vond Matt sowieso de leukste
Dat valt mee. Beetje scherp randje.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daar krijg je Amybij
Ik vond Matt sowieso de leukste
Ik verafschuw de afleveringen met Matt en Amy vol passiequote:
Heb onlangs eindelijk maar via vpn alle Jolie seizoenen gekeken. Dan ben ik tenminste bij voor de nieuwequote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:48 schreef Tuindier het volgende:
Tennant blijft voorlopig mijn favo. Misschien toch weer eens een Prime abbo nemen om weer te kijken. Maar we zijn ook weer een tripje UK aan het boeken en dan kan ik metiPlayer
verder kijken.
Daar had ik ook kunnen zijn, althans, fotogroepje van FB ging ook die kant op. 9u daar op een zaterdag, heb maar even overgeslagenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:25 schreef borisz het volgende:
Morning ik zie zon
Omdat de trein naar veel kanten ellende is wordt het Den Haag. Specifieker Park Clingendael en de Japanse Tuin die maar een paar weken per jaar open is.
Na een keer al, ik heb echt een schurfthekel aan de gesproken instructies van navigatie systemen.quote:
Eng glazen balkon voor kloksels. Top.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zaterdag is er een fijne markt en bij rotweer kan je de Eusebius toren op met een heel eng glazen balkon (overnachting in de binnenstad?)
Lekker. Dankjewel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe schuift koffie naar Loon
And i heaaaaaar her hooomeee maaadee3 shoeeeeeeesquote:
Mij krijg je ook niet op dat ding. Wel eens op die hoogte een diner georganiseerd, geweldig uitzicht, dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eng glazen balkon voor kloksels. Top.
Hotel vlakbij de Korenmarkt, dus als het kut feestje is gaan we stappen.
Sliiiiide across the floooorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
And i heaaaaaar her hooomeee maaadee3 shoeeeeeees
Dat het goed doorgerekend is geloof ik meteen. Maar ik krijg al buikpijn als ik foto’s zie van mensen die erop staanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:22 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n (glazen) balkon is goed doorgerekend hoorIn een aquarium voor haaien in de dierentuin is de belasting van het glas een stuk hoger
Voor de ingang verzamelden een groepje met camera's. 😋quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar had ik ook kunnen zijn, althans, fotogroepje van FB ging ook die kant op. 9u daar op een zaterdag, heb maar even overgeslagen
Ja ze gaan een maandje dicht, ze gaan hun twee huidige concepten samenvoegenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mij krijg je ook niet op dat ding. Wel eens op die hoogte een diner georganiseerd, geweldig uitzicht, dat wel.
Hoe het stappen op de Korenmarkt tegenwoordig is durf ik ook niet te zeggen, kroegen zat in ieder geval
@:candaasje wat leuk. Ze gaan binnenkort weer stoppen en komen met een iets ander concept terug op dezelfde plek. In deze locatie ben ik nooit geweest, ken weinig mensen die vegan “aandurven”.
Heb je niet gedag gezegd en het codewoord gezegd? 😎quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de ingang verzamelden een groepje met camera's. 😋
Veel mensen denken inderdaad dat je alleen maar bonen of sla krijg en dan zonder kruiden of dressingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ze gaan een maandje dicht, ze gaan hun twee huidige concepten samenvoegen![]()
En zonde, want het is echt ontzettend heerlijk eten. En ook toegankelijk voor mensen die niet echt zitten te wachten op enkel linzen e.d
Het was heel gevarieerd, van superzachte oesterzwammen tot asperges met grapefruit, tot citrienpolenta, gnochi, lasagne… ik heb er geen foto’s van gemaakt, maar zelden zo goed gegeten.
quote:Op het mooie substraat van de reststroom uit de paprikateelt en olifantengras hebben we de koningsoesterzwammen laten groeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 04-05-2024 13:41:09 ]
Ik denk alleen maar aan het broedseizoen en die herriequote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:38 schreef AnneX het volgende:
Lang - als in jaren - deze klereherrie niet gehoord in de polder.
Nieuwsfeit: “Vandaag brengen gevechtsvliegtuigen, afkomstig van
@:VlbVolkel
, een eregroet tijdens de jaarlijkse dodenherdenking over het
@:NMMSoesterberg
. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 11:00 uur en 14:00 uur 👉 https://bit.ly/3xVYWHh
Overigens: wonderlijk hoe makkelijk opvallende zaken zijn terug te vinden op inet.
Goed van je dat jullie hebben gepraat! Voel jij je er nu ook wat beter onder?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:45 schreef Tele6 het volgende:
Productieve @:vlindertje89
Yes @:Blues hoofd beter!
Ik heb met B gepraat over zijn baal-week (en een plan gemaakt zodat het volgende keer beter gaat!), ik heb het balkon opgeruimd en ik heb 12 km hardgelopen. Nu lunchen en bedenken wat ik nog meer ga doen. Ik wilde eerst naar DE fietsen om naar de DM te gaan maar bij nader inzien hebben mijn benen het wel een beetje met me gehad
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Goed van je dat jullie hebben gepraat! Voel jij je er nu ook wat beter onder?
En goed dat je luistert naar je benen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --Wat als hij niet meer kan werken door ziekte? Stort het bedrijf dan in? Gaan er mensen dooT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.
'Het is maar werk'.
Kreeg ik van de psych te horen. Maar dat moet wel (willen) landen in je brein.
Ik heb het ook moeten leren. De poli draait ondanks weekenden dicht altijd maar door. In mijn hoofd ging het ook maar door, wat er nog gedaan moest worden en wat er 's maandags op me wachtte.
Alleen het wachtte niet op MIJ natuurlijk.
Blijft lastig om het los te laten zoals cat zegt. als het 'in je zit'.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 04-05-2024 14:52:00 ]
Ja precies, dat moet wel aankomen. En als ik het zeg, komt het op dit moment niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat als hij niet meer kan werken door ziekte? Stort het bedrijf dan in? Gaan er mensen dooT?
'Het is maar werk'.
Kreeg ik van de psych te horen. Maar dat moet wel (willen) landen in je brein.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal nog steeds niet fantastisch --Goed dat jij in ieder geval helder ziet hoe prioriteiten zouden moeten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, het is fijn dat het nu uitgesproken is, hij baalt er zelf ook van en wil er wat aan doen, en ik weet ook beter waar ik op kan rekenen en wat er gaat gebeuren.
Nu nog toepassen op jou en je eten![]()
Altijd lastig hoor, ik heb er ook weleens last van. En krijg dan collega’s op mijn kop ‘laat los!’. Zelf denk ik dat het ook wel een soort van ego-dingetje is. Niet dat je je belangrijk en onmisbaar wil voelen, maar dat het ook weleens strelend is als je jezelf het idee geeft een soort van onmisbaar te zijn.
Wat natuurlijk dikke onzin is. Iedereen is misbaar en in de meeste beroepen gaat er niemand dood.
Zelfs niet in mijn beroep. Als ik vanmorgen die diabeet was vergeten te spuiten dan had die wel alarm geslagen. Of als ik ziek was had ik het overgedragen aan een collega.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms groeien ongewenste zaken ‘gewoon’ zo snel.
Is zeldzaam hoor, zal jou vast niet overkomen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het ging ook niet echt meer ergens om eigenlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteraaf naar de foebal geweest.
Alwaar @:dr_Flash mij over iets appte en hij zo helder was te ontdekken dat ‘onze’ club tegen de club van zijn stadje speeldeNiet dat we allebei groot fan zijn, dus de 0-0 kwam nergens hard aan
![]()
Wat een ding zeg! Kilo’s!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope.
Soms groeien ongewenste zaken ‘gewoon’ zo snel.
Is zeldzaam hoor, zal jou vast niet overkomen.
Het is een indrukwekkend verhaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een ding zeg! Kilo’s!
En ben jij een voetbal fan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |