abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 2 mei 2024 @ 13:09:11 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213391556

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:
Videoclip

Live

[ Bericht 1% gewijzigd door Momo op 02-05-2024 15:29:04 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 2 mei 2024 @ 13:11:08 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213391570
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Joost had gewoon meer van zijn act moeten laten zien. Je ziet nu bij Kroatië dat zelfs met matige beelden en toch een beter beeld gegeven wordt dan bij Joost en die schieten omhoog. Je gaat met 16-18% toch lekkerder die finale in dan met 6-8%. Daarnaast is er niet een duidelijke favoriet dus ze laten wel een kans lopen nu om aan te sluiten. Als de act niet een diepere laag heeft wat we nog niet gezien hebben is het klaar.
Ik denk gewoon dat hij nog niet alles heeft laten zien en hij iedereen op het verkeerde been zet :)

*Trust the proces*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213391594
quote:
17s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik denk gewoon dat hij nog niet alles heeft laten zien en hij iedereen op het verkeerde been zet :)

*Trust the proces*
ik weet wel zeker. Die mevrouw van Shownieuws kan best wel eens gelijk hebben....
pi_213391607
Weten jullie wie ook nepinstrumenten op het podium had?

pi_213391612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef linebear het volgende:

[..]
ik weet wel zeker. Die mevrouw van Shownieuws kan best wel eens gelijk hebben....
Maar dan nog is de vraag of powerpointpresentatie + Kaarija nou zo'n goede act is.
pi_213391620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef linebear het volgende:

[..]
Kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Dan krijg je alleen maar ‘hij heeft alleen de punten gekregen omdat Käärijä daar stond’. Zouden ze dat echt willen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 13:17:19 #7
163650 Greys
pi_213391635
quote:
Joost had gewoon meer van zijn act moeten laten zien. Je ziet nu bij Kroatië dat zelfs met matige beelden en toch een beter beeld gegeven wordt dan bij Joost en die schieten omhoog. Je gaat met 16-18% toch lekkerder die finale in dan met 6-8%. Daarnaast is er niet een duidelijke favoriet dus ze laten wel een kans lopen nu om aan te sluiten. Als de act niet een diepere laag heeft wat we nog niet gezien hebben is het klaar.
Lieve Henk. Morgen is er nog een repetitie van Joost en er komen er nog meer he voor hij de finale in gaat. :)

De woensdagmiddag voor z'n halve finale is de dress rehearsal open voor pers en dan zitten we aan de press stream gekluisterd om alles te zien. Dan is er niks meer geheim en kunnen we hier precies zeggen wat we gezien hebben (filmen mag uiteraard niet want het zijn de camerabeelden die we zien en die ziet men de avond erna allemaal al). Dus er is best kans dat vóór de halve finale zelfs z'n odds nog veranderen, laat staan voor de finale.

Hatsee *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:19:25 #8
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213391655
Al zie ik er Joost ergens wel voor aan om een vogelpak als een enorme troef te zien..

Natuurlijk komt er nog meer, je gaat niet zo lang zo moeilijk doen over het al uitlekken van je act als het een gast in een vogelpak is. Gewoon chillen en genieten. Halve finale kom je sowieso door en je wil ook niet te vroeg voor de finale pieken.

Met de inleverdeadline, de rehearsals, halve finale is het moeilijk om de hype lang genoeg vast te houden.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213391683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Op dit moment komt de top 4 uit op 67% samen, dus wel heel grote kans dat een van hun gaat winnen ;)
Das best snel gegaan, had volgens mij eergister gekeken en toen was dat stond nemo nog op 23% en baby lasagne veel lager dan vandaag..

Maar zelfs 66,6% (2/3) kans is nog lang niet substantieel... Dat betekent dat van 3 songfestivals, er idd 2 door een van die top4 gewonnen zouden worden gemiddeld.

Tevens is juist nemo die op een stond gedaald en zijn 3 anderen die lager stonden nu plots sterk gestegen...
Ik vind dat vooral erop duiden dat het ongekend open en spannend is...

Helaas wel voor joost is dat nu een beetje in zijn nadeel, omdat het veel aandacht naar anderen laat gaan.
Maar imho goed voor het songfestival zelf, zulke een brede groep aan kanshebbers en gelijk opgaande en uiteenlopende acts
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:25:36 #10
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213391709
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Das best snel gegaan, had volgens mij eergister gekeken en toen was dat stond nemo nog op 23% en baby lasagne veel lager dan vandaag..

Maar zelfs 66,6% (2/3) kans is nog lang niet substantieel... Dat betekent dat van 3 songfestivals, er idd 2 door een van die top4 gewonnen zouden worden gemiddeld.

Tevens is juist nemo die op een stond gedaald en zijn 3 anderen die lager stonden nu plots sterk gestegen...

Helaas wel voor joost is dat nu een beetje in zijn nadeel, omdat het veel aandacht naar anderen laat gaan.
Maar imho goed voor het songfestival zelf, zulke een brede groep aan kanshebbers en gelijk opgaande en uiteenlopende acts
Denk met rehearsals nu ook wel redelijk is uitgesloten dat iemand die eerst middenmoot was echt met een verassing en groot spektakel naar ESF ging.
pi_213391710
quote:
Weer die heiligverklaring van de odds... dat zijn geen dagkoersen he. Er is niks veranderd aan de kansen van Joost of wie dan ook. Volgende week begint iedereen op nul.

Als de act van Joost niet goed genoeg is dan is hij niet goed genoeg. Maakt niet uit hoeveel of hoe weinig hij er dan nu van laat zien. Als de act wél goed genoeg is maakt het ook niet uit dat hij nu op 8% of weetikveel staat.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 mei 2024 @ 13:25:50 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_213391711
quote:
17s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

*Trust the proces*
Ga lekker heel het proces van dit genie uitleggen terwijl je nooit antwoord op mijn vragen of posts. Niet op Facebook en niet op FOK! Trusten. Ik ben niet geniaal, maar het scheelt niet veel. Je moet het alleen willen zien.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213391727
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Denk dat Kroatië ook is gestegen omdat Nederland is gezakt. Daar verwachten ze nu minder concurrentie van, terwijl eerst Nederland al televotewinnaar werd gezien.

Even afwachten wat er morgen gebeurt en het kan straks ook alweer veranderen met de beelden van Zwitserland en Italië.
pi_213391760
Ik hoop trouwens wel dat de AVROTROS ons filmpje morgen ook gewoon snel deelt, anders zitten we de hele dag te F5’en. _O-
pi_213391855
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
Kaarija is de verrassing in de act. Vrij goede argumenten van Eline daarvoor.

Europapapachachacha
pi_213391918
Afgaande op het trollen van de bookmakers (wat hij al eerder gedaan heeft) en het vervelend vinden van voortijdig zien van de act (rehearsal filmpjes) , zie ik het nog steeds als een enorme troll actie. En is straks de act echt een wtf gave act (zonder vogel)
Het is al eerder geroepen en herhaald trust the process!!!!
#komthelemaalgoed
pi_213391942
Heerlijk hoe we in cirkels aan het praten zijn, wordt tijd dat Joost weer gaat repeteren want we hebben het nodig 😂
pi_213391957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:47 schreef d_elise het volgende:
Heerlijk hoe we in cirkels aan het praten zijn, wordt tijd dat Joost weer gaat repeteren want we hebben het nodig 😂
Morgen iemand in Kippenpak op podium
pi_213392076
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:31 schreef grazz het volgende:

[..]
Ik voel me aangesproken :D _O- omdat het ook zo is.. I admit. Ik wil gewoon winnen en ik ruik de winst met dit lied. Dus idd, ik creëer zelf ook hogere verwachtingen. Dus zo'n vogel verpest het dan even, zo voelt dat dan hé. Maar wat weet ik. We gaan het wel zien. Ik ben straks toch wel trots op wat Joost heeft laten zien (ook afgelopen weken). Dus nu moet het minimaal top 5, top 3 zijn..
Ik heb dit ook hoor.
Ik vind als je ergens aan meedoet, doe je dat omdat je wilt winnen. Ook al is het dan misschien niet realistisch.
Ik ben heul blij met een top 5, maar liever zo hoog mogelijk. Het is altijd een rollercoaster en daar hoort balen om Pino _O- en de bookies ook bij.
En ik geniet sowieso heel erg van Joost en zijn fratsen w/
IT’S THE WHOLE EKSPIERIENZZZZ JONGUH w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213392127
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen hier enorm geniet van het bijzonder vermakelijke jaar nu we Joost als inzending hebben. En als hij volgend jaar de vrije hand wil om nog eens mee te doen, dan zou ongetwijfeld een meerderheid meteen voor stemmen.

En dan de maar. Het is natuurlijk wel een wedstrijd waar Nederland aan deelneemt, en daarin moet je uiteindelijk proberen om zo ver mogelijk te komen. Ook als Joost 12e zou worden, zou ik nog wel met veel plezier terugkijken op dit jaar, maar dan blijft ook het gevoel hangen dat we er niet alles uitgehaald hebben wat erin zat, en er onnodig veel landen boven ons zijn geëindigd. Iets wat Nederland door de vaak matige staging sowieso al redelijk vaak overkomt.

Of "alles uit het liedje halen" ook betekent of we kunnen winnen, is natuurlijk een tweede. Persoonlijk denk ik dat het liedje niet de absolute top is, zoals bijvoorbeeld Cha Cha Cha dat vorig jaar wel was, en zeker niet als je het maar één keer hoort, om alle andere favorieten tegelijk te verslaan. Het pad naar de winst heeft een briljante act, maar als er maar één van Zwitserland of Oekraïne ofzo boven zichzelf uitstijgen, dan lijkt me die niet meer in te halen. Wat echter wel een argument is vóór Nederland, en ook voor een behoorlijke juryscore, is dat Europapa als enige van de favorieten het potentieel heeft om een grote hit te worden in West-Europa. Heel misschien heeft Italië dat ook nog, maar van de rest zie ik eigenlijk helemaal niet hoe dat meer dan twee weken na het ESF nog veel gestreamd gaat worden en al helemaal niet hoe die veel airplay gaan krijgen op de veelbeluisterde radiostations. En dat is wel iets waar de EBU gevoelig voor is, dus die zullen zeker niet ontevreden zijn als wij winnen. En die geschiktheid voor een breed publiek speelt meestal ook wel mee bij de jury's. Alleen moet je dan niet met een vogel aankomen.
Dit dus (middelste deel).
En: A-FUKKING-MEN _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:17:10 #21
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213392220
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]
Lieve Henk. Morgen is er nog een repetitie van Joost en er komen er nog meer he voor hij de finale in gaat. :)

De woensdagmiddag voor z'n halve finale is de dress rehearsal open voor pers en dan zitten we aan de press stream gekluisterd om alles te zien. Dan is er niks meer geheim en kunnen we hier precies zeggen wat we gezien hebben (filmen mag uiteraard niet want het zijn de camerabeelden die we zien en die ziet men de avond erna allemaal al). Dus er is best kans dat vóór de halve finale zelfs z'n odds nog veranderen, laat staan voor de finale.

Hatsee *O* w/
#KeepTheFaithInTrustingTheProcess ^O^
... en huiver mee
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:21:41 #22
33189 RM-rf
1/998001
pi_213392253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk met rehearsals nu ook wel redelijk is uitgesloten dat iemand die eerst middenmoot was echt met een verassing en groot spektakel naar ESF ging.
het jaar met de grootste verrassing was het jaar 2014 van conchita wurst en common linnets die beiden volgens mij heel lang geheel buiten de top-15 waren en pas tijdens de rehearsals plots heel sterk opkwamen...

Juist Conchita Wurst was ook het perfecte voorbeeld van een kandiaat die eerst lang gold als een 'gimmick'-act die geen diepgang had, maar door een zeer sterke perfomance iedereen verastte, en ok een hoop 'haters' ermee overtuigde en deed omslaan.
en in zijn schaduw haalde ook de common linnets eigenlijk iets soortgelijks, een radio-lied dat als no-no gold voor eurovision (country) welk door en zeer goede camera-choreografie en setting eruit bleek te springen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_213392365
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef HenkjeNL2 het volgende: Joost had gewoon meer van zijn act moeten laten zien. Je ziet nu bij Kroatië dat zelfs met matige beelden en toch een beter beeld gegeven wordt dan bij Joost en die schieten omhoog. Je gaat met 16-18% toch lekkerder die finale in dan met 6-8%. Daarnaast is er niet een duidelijke favoriet dus ze laten wel een kans lopen nu om aan te sluiten. Als de act niet een diepere laag heeft wat we nog niet gezien hebben is het klaar.
Hard gelachen hierom. Die odds betekenen precies helemaal niks voor de winstkansen van Joost. Neem t niet zo serieus joh
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_213392406
Kroatië nu de nieuwe nummer 1 :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213392471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:37 schreef TLC het volgende:
Kroatië nu de nieuwe nummer 1 :)
Al die Kroatische fans die al weken alles van Joost zitten af te zeiken mogen ‘m nu wel bedanken. :(
pi_213392540
Ik zie steeds meer zonnebril op Joost Klein.
Ik hoop niet dat hij een zonnebril op doet bij zijn act, want in de videoclip vond ik zijn gezichtsuitdrukkingen een van de sterkste punten van de clip en daardoor ook van de song.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 14:58:09 #27
163650 Greys
pi_213392554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop niet dat hij een zonnebril op doet bij zijn act, want in de videoclip vond ik zijn gezichtsuitdrukkingen een van de sterkste punten van de clip en daardoor ook van de song.
Op alle foto's van z'n eerste repetitie had hij zijn zonnebril af toch?
Alleen nog even tijdens de mic check achter de schermen. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213392560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:55 schreef Idisrom het volgende:
Appie morgen:

C’est Davie :o)
pi_213392564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:45 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Afgaande op het trollen van de bookmakers (wat hij al eerder gedaan heeft) en het vervelend vinden van voortijdig zien van de act (rehearsal filmpjes) , zie ik het nog steeds als een enorme troll actie. En is straks de act echt een wtf gave act (zonder vogel)
Het is al eerder geroepen en herhaald trust the process!!!!
#komthelemaalgoed
Er zit geen ENKELE bookmaker naar eurovisie te kijken. Het zijn allemaal algoritmes en automatische processen die de odds aanpassen n.a.v. de inzetten. er zit geen dikke sigaren rokende bookmaker te kijken of joost met kip aantreedt of niet.

Er zit nog steeds maar relatief kleine bedragen in de markt dat het 0.0 boeit of je nou 3'de of 5'de staat. Pas bijn halve finales komt er fatsoenlijk geld in de markt en krijgt deze meer realistische vorm.

Met 1000euro krijg je Joost van 13/1 naar 6/1 nu.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:03:44 #30
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_213392591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:59 schreef RipCity het volgende:

[..]
Er zit geen ENKELE bookmaker naar eurovisie te kijken. Het zijn allemaal algoritmes en automatische processen die de odds aanpassen n.a.v. de inzetten. er zit geen dikke sigaren rokende bookmaker te kijken of joost met kip aantreedt of niet.

Er zit nog steeds maar relatief kleine bedragen in de markt dat het 0.0 boeit of je nou 3'de of 5'de staat. Pas bijn halve finales komt er fatsoenlijk geld in de markt en krijgt deze meer realistische vorm.

Met 1000euro krijg je Joost van 13/1 naar 6/1 nu.
wie start de crowdfunding?
... en huiver mee
pi_213392602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:03 schreef Giggio het volgende:

[..]
wie start de crowdfunding?
Degene die 17 euro op Joost heeft ingezet @ 300 zit nog wel steeds te bidden voor de winst :P

pi_213392699
Dit is pas het tweede jaar dat er van de eerste repetities niet meer vrij komt dan wat foto's. Alle vergelijkingen met de jaren voor 2023, over die stond toen al veel hoger in de odds dan Joost nu etc, gaan mank.

Eerlijk gezegd, die foto's van Europapa zijn gewoon niet denderend interessant. Platte plaatjes, wel aardige backgrounds, rare vogel. Met die vogel heb ik niks, maar ik zie het ook niet als belangrijk genoeg om onze kansen volledig te verspelen. Als Joost zelf in een vogelpak stond, oké. Maar nu is het maar een dingetje in een veel groter geheel. En misschien is het een trol ding en zien we het niet meer terug, maar als dat niet zo is, dan is het maar zo.

Ik hou me vast aan wat Twan zei: de producers in Zweden waren onder de indruk van de plannen. Ik heb op die foto's nog helemaal niks gezien waar welke producer dan ook van onder de indruk zou zijn. En de bookmakers ook niet. Maar niet de hele wereld heeft een Greys die maar blijft roepen: Trust the Proces. De rest van de wereld denkt gewoon: the Dutch did it again, they flunked the staging as usual.

Wij hier mogen zweven tussen hoop en wanhoop. Maar Joost heeft een plan. Twan kletst niet uit zijn oren. AvroTros ziet ook wel dat er nu wat stress uitbreekt. Ik voorzie dat er morgen een filmpje wordt vrijgegeven, waarin we al een glimp kunnen zien van wat er straks op TV te zien is. En dat de verrassing die Joost en Gover aan het voorkoken zijn, groot genoeg is om uiteindelijk met gemak over dat eerste filmpje heen te kunnen gaan.

En onze groene Finse Vriend mag wat mij betreft in de Greenroom gaan zitten. Maar op het podium wil ik hem niet. Dat straalt alleen maar armoe uit. Joost kan en moet dit gewoon op eigen kracht doen.
  roze donderdag 2 mei 2024 @ 15:26:33 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213392723
Jeetje Joost zakt echt hard bij de bookmakers.
Your beauty never ever scared me.
pi_213392743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
Jeetje Joost zakt echt hard bij de bookmakers.
Nemo zakt momenteel harder.
pi_213392781
Dat Zwitserland nu zakt kan weer een opening bieden naar de winst, laten we hopen dat de rollen vrijdag zijn omgedraaid
pi_213392783
5e ïs nog steeds goed, inmiddels staat Kroatië weer op 1, moet zeggen dat ik dat een goed liedje vind. Beter dan Zwitserland.

Het gaat spannend worden, denk dat er 5 nummers kans maken ook Joost valt daar onder, we zullen zien volgende week. Vind het trouwens toch goed als je in de top 10 eindigd.
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:37:19 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213392786
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:35 schreef Breuls het volgende:
De code :J geeft je dus die smiley. Werkt alleen nog op het forum (en niet op FP of afgeleide omgevingen).
Code : J is het nu (aan elkaar)
pi_213392807
:J

Ja, verhip, het werkt. ^O^
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:42:05 #39
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213392823
Is er ergens consensus over hoeveel mensen gemiddeld stemmen op het songfestival?

Heel leuk dat echte volgers nu al bezig zijn met de rehearsals, maar verreweg het grootste deel volgt niks, zet op dinsdag/donderdag/zaterdag de televisie aan zonder zich bezig te houden met geruchten over staging (laat staan enig historisch besef over staging in voorgaande jaren).
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_213392826
pi_213392836
Nog maar minder dan 24 uur en dan hebben we weer iets om over te hyperen of te panieken. Dat Zwitserland na de beelden van de tweede repetitie ook wegzakt en Kroatië met een - naar mijn inziens - matige repetitie nu op 1 staat, geeft mij goede hoop. Alles kan nog!
pi_213392845
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef Fretwork het volgende:
Is er ergens consensus over hoeveel mensen gemiddeld stemmen op het songfestival?

Heel leuk dat echte volgers nu al bezig zijn met de rehearsals, maar verreweg het grootste deel volgt niks, zet op dinsdag/donderdag/zaterdag de televisie aan zonder zich bezig te houden met geruchten over staging (laat staan enig historisch besef over staging in voorgaande jaren).
Nee dat maken ze niet bekend, om manipulatie te voorkomen.
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:44:01 #43
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213392846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef Fretwork het volgende:

Volgens mij ooit iets gelezen over 15 miljoen stemmen naar schatting.
  ESF Reporter donderdag 2 mei 2024 @ 15:44:51 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_213392854
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:46:13 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213392869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja ik kom ook wel "richting 10% van het aantal streams" tegen dus dat komt overeen.

Knetterveel mensen dus die donderdag weggeblazen gaan worden
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:51:37 #46
33189 RM-rf
1/998001
pi_213392911
quote:

[..]
Is dat niet een heul ander liedje, van Fluitsma & Van Tijn :P ;)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 15:55:22 #47
163650 Greys
pi_213392953
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213393043
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213393082
quote:

[..]
In de nationale voorrondes in Oost-Europa, zoals Tsjechië of de Baltics, heb je meestal zo’n 10.000-20.000 stemmen nodig om zeker te zijn van een plek in de Top 3. Dat zal bij een ESF ook wel zoiets zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213393131
Jaja dat doet ie :J he?
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:20:13 #51
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_213393211
Ff testen hoor!

Hopelijk werkt 'ie. :P
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:23:07 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213393243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de nationale voorrondes in Oost-Europa, zoals Tsjechië of de Baltics, heb je meestal zo’n 10.000-20.000 stemmen nodig om zeker te zijn van een plek in de Top 3. Dat zal bij een ESF ook wel zoiets zijn.
Maar in bijvoorbeeld Estland kost het ook 2 euro om te stemmen in Eesti Laul.
pi_213393289
:J jaja dat doet ie goed, he

(Verrek, het werkt :D )
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213393299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar in bijvoorbeeld Estland kost het ook 2 euro om te stemmen in Eesti Laul.
twitter

Allemaal even doneren om genoeg douze points binnen te harken.
pi_213393490
pi_213393507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:

[..]
[ x ]
Allemaal even doneren om genoeg douze points binnen te harken.
Stemmen in Duitsland kost maar 14 - 20 cent
pi_213393535
De duurste stemmen komen verrassend genoeg uit Estland.
pi_213393631
:J .
pi_213393842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef d_elise het volgende:
Nog maar minder dan 24 uur en dan hebben we weer iets om over te hyperen of te panieken. Dat Zwitserland na de beelden van de tweede repetitie ook wegzakt en Kroatië met een - naar mijn inziens - matige repetitie nu op 1 staat, geeft mij goede hoop. Alles kan nog!
Ik maak me meer zorgen over een Oekraïne als consensuswinnaar, met dank aan een 180 punten automatische startbonus vanuit de televote
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213393852
Is *O* er ook in het blauw? :@
George Michael
pi_213393864
Test
Hihi

George Michael
pi_213393880
Vroeg slapen, dan is het snel morgen
George Michael
  donderdag 2 mei 2024 @ 17:40:12 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_213393946
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:31 schreef GeorgeM het volgende:
Is *O* er ook in het blauw? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_213393954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik maak me meer zorgen over een Oekraïne als consensuswinnaar, met dank aan een 180 punten automatische startbonus vanuit de televote
Ik denk dat op dit moment Oekraïne ook de grootste kans maakt eigenlijk. Die halen gewoon ook veel televote punten (zal vast niet mega veel schelen met Kroatië), maar scoren wel duidelijk beter bij de jury.

Of dat rap stuk moet straks erg matig overkomen.
pi_213393977
pi_213394018
pi_213394027
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Rozjeegod
George Michael
pi_213394037
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:41 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk dat op dit moment Oekraïne ook de grootste kans maakt eigenlijk. Die halen gewoon ook veel televote punten (zal vast niet mega veel schelen met Kroatië), maar scoren wel duidelijk beter bij de jury.

Of dat rap stuk moet straks erg matig overkomen.
Dit is misschien een wat gezochte theorie, maar in de vakjury zitten bovengemiddeld veel veertigers en vijftigers, meestal vanuit de culturele sector, dus vermoedelijk progressieve types. Dat kan een hindernis zijn om dat soort figuren op een lied te laten stemmen waarin twee figuren verbonden met de kerk worden vereerd.
pi_213394082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit is misschien een wat gezochte theorie, maar in de vakjury zitten bovengemiddeld veel veertigers en vijftigers, meestal vanuit de culturele sector, dus vermoedelijk progressieve types. Dat kan een hindernis zijn om dat soort figuren op een lied te laten stemmen waarin twee figuren verbonden met de kerk worden vereerd.
Dat zou ook nog kunnen ja….

Oké er wint gewoon niemand dit jaar!
pi_213394276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ach welnee, dat maakt toch niemand wat uit. Genoeg religieuze kunst waar "progressieve types" warm voor lopen hoor :)
  donderdag 2 mei 2024 @ 18:19:05 #71
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_213394385
Koel en donker bewaren
  donderdag 2 mei 2024 @ 18:21:22 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213394407
:J Trust the Process :J
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 2 mei 2024 @ 18:26:37 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213394472
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat we niet winnen. Hoop op Kroatië of Zwitserland of Frankrijk (hier stond Oostenrijk -foutje natuurlijk).
Joost zal genoeg aandacht krijgen voor een mooie Europese tour, zonder de druk om mainstream te worden. Zo kan hij fijn zichzelf blijven en heeft hij toch maar maar mooi op het ESC gestaan én het geschopt tot FOK-smilie.

P.s volgens mij gebruikt Joost vermomming en/mutsen/zonnebrillen om zich achter te verstoppen als hij zich mentaal wil afschermen van de buitenwereld

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 02-05-2024 18:38:58 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213394533
Ik moet het natuurlijk ook proberen. :J
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:34:18 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213394563
What can change the nature of a man?
pi_213394571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat we niet winnen. Hoop op Kroatië of Zwitserland of Oostenrijk.
Joost zal genoeg aandacht krijgen voor een mooie Europese tour, zonder de druk om mainstream te worden. Zo kan hij fijn zichzelf blijven en heeft hij toch maar maar mooi op het ESC gestaan én het geschopt tot FOK-smilie.

P.s volgens mij gebruikt Joost vermomming en/mutsen/zonnebrillen om zich achter te verstoppen als hij zich mentaal wil afschermen van de buitenwereld
Ik gun Joost de winst zeker wel, maar ik denk dat hij sowieso over 20 jaar nog voorbij komt als t over ESF gaat, zoiets als Verka zeg maar. Want forgettable, zoals de meeste liedjes, is dit zeker niet.

Maar heel eerlijk kan ik ook prima met Kroatië leven als winnaar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 18:36:11 #77
163650 Greys
pi_213394584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:34 schreef Coco het volgende:
:J :J
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 18:36:42 #78
163650 Greys
pi_213394592
Als ik hier scroll lach ik hardop om al die Joostjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213394594
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:35 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik gun Joost de winst zeker wel, maar ik denk dat hij sowieso over 20 jaar nog voorbij komt als t over ESF gaat, zoiets als Verka zeg maar. Want forgettable, zoals de meeste liedjes, is dit zeker niet.

Maar heel eerlijk kan ik ook prima met Kroatië leven als winnaar
Nee we doen mee om te winnen.
pi_213394617
Het verschuift wel heel veel allemaal. Er is geen duidelijke favoriet....we maken nog steeds kans
pi_213394687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:40 schreef Idisrom het volgende:

Ja, verhip, het werkt. ^O^
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:45:28 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213394707
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:36 schreef Greys het volgende:
Als ik hier scroll lach ik hardop om al die Joostjes.
:J :J :J
What can change the nature of a man?
pi_213394736
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:38 schreef drxanax het volgende:

..we maken nog steeds kans
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 2 mei 2024 @ 18:49:29 #84
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_213394761
Hier moet ik gepost hebben.

pi_213394766
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef Scrummie het volgende:

pi_213394776
Allemaal Joost duimpies als succeswens voor morgen :J :J :J
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:50:51 #87
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_213394780
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_213394786
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:51:34 #89
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213394788
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 18:51:58 #90
163650 Greys
pi_213394792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef Scrummie het volgende:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:52:42 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_213394801
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_213394806
:J :J :J :J :J :J :J
pi_213394854
:J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J
pi_213394878
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:56 schreef NailQueen het volgende:
:J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J :J
Weet je zeker dat je niet stiekem Joost zelf bent w/ _O- :J
  donderdag 2 mei 2024 @ 19:00:38 #95
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213394919
Nu onze kansen in rook zijn opgegaan krijgt Joost van mij geen duimpje.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213394921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:58 schreef nik4ever het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem Joost zelf bent w/ _O- :J
Mensen die bij EIC waren kunnen dit bevestigen :P
pi_213394941
tiktok
pi_213395052
:J _O_
pi_213395069
twitter

Vanavond een item over Joost bij Beau!
pi_213395220
Ik heb nog steeds het idee dat er een pad naar victorie is, maar hopelijk krijgen we daar morgen al een soort van bevestiging van
pi_213395230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:11 schreef d_elise het volgende:
[ x ]

Wie zijn die mensen?
pi_213395242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:11 schreef d_elise het volgende:
[ x ]

Alsof Arno Kantelberg iets met ESF heeft? :J
pi_213395244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat er een pad naar victorie is, maar hopelijk krijgen we daar morgen al een soort van bevestiging van
Je ziet wat er vandaag gebeurt met de odds van de acts die vandaag de tweede repetitie hadden. Alles is mogelijk maar wel belangrijk dat er een beetje een gelikte clip komt van NL want of we het nou leuk vinden of niet de odds zijn toch belangrijk voor hoe ook de jury/presentatoren/organisatie de act behandeld.
pi_213395248
https://esctracker.com/spotify

Dit begint langzaam ook meer indicatiewaarde te krijgen, Joost staat in ieder geval in de Baltische staten al weer in de lijsten :Y
pi_213395253
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_213395254
De staging van UK maakt me eigenlijk een beetje jaloers, die ziet er goed uit zeg.
Hopelijk heeft Joost ook zoiets of iets anders wat net zo gaaf gaat zijn (of uiteindelijk nog gaver).

Kom op Joost, je kan het :J Je hebt het in je :J
pi_213395297
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:21 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Wie zijn die mensen?
Ik ken alleen die vrouw (van naam) en weet dat ze met Joost heeft samengewerkt voor zijn dichtbundel of de Jongeren Boekenweek o.i.d., iets met literatuur in ieder geval.

En Arno natuurlijk ook wel, maar de link met Joost snap ik niet. Misschien over z'n fashion? :')
pi_213395344

Pays-bas douze points!
pi_213395365
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:30 schreef drxanax het volgende:
Code:J

Pays-bas douze points!
Joost heeft zijn doel behaald :J

Zou hij daarom 20 koffers mee hebben? Voor diverse kostuumwisselingen voor de act (rehearsals) en achter de schermen?

Achter de schermen halen ze er duidelijk alles uit wat erin zit, waarvoor kudos.
Nu ervoor nog, pleasy pretty please.
pi_213395532
Op Spotify hebben ze nu een overzicht met wat meer info over Eurovision als je de app opent. Komt Joost als derde langs (na Zwitserland en Kroatië). Staat een stukje bij over dat het geïnspireerd is op wat zijn vader hem verteld heeft en dat Europapa het meest gestreamde nummer ooit is in NL.
pi_213395549
quote:
Ah wat leuk :D
pi_213395593
Ik heb er trouwens nog steeds vertrouwen in!

Je gaat niet 9 maanden oefenen om een nummer te zingen voor een scherm. :J
pi_213395684
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

Ik dacht nog, bij dat stukje dat je op de achtergrond een weg o.i.d. ziet daar zie je hem ook lopen, de vloer hebben we natuurlijk nog helemaal niet gezien en die zal ook wel meebewegen. Dan lijkt het alsof hij in een game loopt. Kan er denk ik wel leuk uitzien als je dat precies zo in beeld brengt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 19:52:52 #114
163650 Greys
pi_213395722
Vandaag in 2021.
Italië 10 procent winkans.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213395792
quote:

Dat laatste inderdaad. En de krachttraining waar regelmatig over is gesproken doe je hier ook niet voor. Dat heeft een doel, lijkt me.
SuperJoost :J
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 20:05:54 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213395959
Welkom in Europa Jonguh :J
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_213395977
Ierland doet het ook verrassend goed, leuk om zo'n traditioneel Songfestivalland weer eens terug te zien O+
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:11:50 #118
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213396053
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat we niet winnen. Hoop op Kroatië of Zwitserland of Frankrijk (hier stond Oostenrijk -foutje natuurlijk).

Dat laatste doen er wel meer inderdaad, waaronder mijn username :P
George Michael
pi_213396188
Joost nog altijd op nummer 1 jonguh!! :J :J :J

pi_213396224
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Vandaag in 2021.
Italië 10 procent winkans.

[ afbeelding ]
Bedankt, dit had ik even nodig :'(
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:26:56 #121
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213396257
quote:

En bij 538 zei hij dat hij een laatste troef had, waardoor ze hem weer zouden bellen.
George Michael
pi_213396471
Over een week is het gewoon zover :o

pi_213396478
België zakt ook als n baksteen
  Spellchecker donderdag 2 mei 2024 @ 21:00:23 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213396760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Over een week is het gewoon zover :o

Hoelang blijft dit topic nog open eigenlijk?

Wat moet ik straks met mijn leven ....
pi_213396904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 17:53 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat zou ook nog kunnen ja….

Oké er wint gewoon niemand dit jaar!
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken. *O* Of gewoon het land laten winnen met de meeste streams. :7
pi_213396919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:15 schreef grazz het volgende:

[..]
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken. *O* Of gewoon het land laten winnen met de meeste streams. :7
Wij feliciteren Italië!
pi_213396951
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er ook nog wel in. Van wat ik tot nu toe heb gezien aan clipjes, vind ik niemand echt nog 100% overtuigen. Ook al vind ik Zwitserland wel de enige die mij echt winner vibes geeft, er is toch ook nog iets van twijfel.
pi_213397012
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:

[..]
Wij feliciteren Italië!
kak _O-
pi_213397027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:24 schreef grazz het volgende:

[..]
kak _O-
_O- :D
pi_213397080
Het ding is dat ik nu de beelden van Italië heb gezien er zeker geen definitieve winnaar nog bekend is.
Zwitserland zou kunnen, maar ze laten volgens mij het hoogtepunt in de 30 sec clips zien van de hele act en als dat het is, dan kunnen we het niet spannender verwachten....
En de resterende favorieten hebben ook geen wow factor... Ik weet het dit jaar gewoon echt niet...
Nu hebben we te weinig gezien van Joost om te kijken of hij die troef kan waarmaken en men WOW gaat... Maar tot nu toe kan het met de gehele top 10 praktisch alle kanten nog op... Een foutje tijdens in van de avonden en je ligt eruit, zo dicht op elkaar lijkt het dit jaar... Op zich super spannend maar ook stressvol!! haha
pi_213397172
Ik verwacht niet dat we morgen de spannendste 30 seconden van Joost z'n optreden te zien krijgen. Maar welke 30 seconden je ook uit de clip bekijkt, er is altijd een hoop te beleven. Ik verwacht dat dat bij het optreden ook het geval is. Joost Klein droomt groot. Neem ons mee Joost, we hebben net een downertje gehad in deze rollercoaster.... Morgen willen we graag weer omhoog klimmen om dan daarna gillend en gierend een looping te maken bij de halve finale.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 02-05-2024 21:46:58 ]
  donderdag 2 mei 2024 @ 21:55:48 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213397377

pi_213397454
Degene die die smiley heeft gemaakt is echt geniaal :J
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 22:07:43 #134
163650 Greys
pi_213397498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
@Scrummie

En grote dank aan @Breuls dat hij er de code : J aan kon geven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213397516
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:00 schreef maily het volgende:

[..]
Hoelang blijft dit topic nog open eigenlijk?

Wat moet ik straks met mijn leven ....
Na de winst praten we toch wel minstens 3 maanden na? :)

Spellchecker donderdag 2 mei 2024 @ 22:10:38 #136
197773 crew  maily
pi_213397528
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:07 schreef Greys het volgende:

[..]
@:scrummie

En grote dank aan @:breuls dat hij er de code : J aan kon geven!
@Breuls goed gedaan jochie _O_ :J
  Redactie Sport donderdag 2 mei 2024 @ 22:16:31 #137
109131 crew  sportfreak
pi_213397596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
De beste smiley sinds
  donderdag 2 mei 2024 @ 22:17:20 #138
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213397604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:

[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
Vorig jaar was er
  Spellchecker donderdag 2 mei 2024 @ 22:17:24 #139
197773 crew  maily
pi_213397605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:

[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
@Superbadeendje _O-
pi_213397645
Ik ben dom waarschijnlijk, maar hoe werkt dat met die code?
  donderdag 2 mei 2024 @ 22:23:43 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213397674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:21 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ben dom waarschijnlijk, maar hoe werkt dat met die code?
ESF / :J.
pi_213397701
dank je Momo
pi_213397854

Joost plaatste net nog even een geruststelling in z'n Instagram ESF groep O+ Het komt goed mensen!
  donderdag 2 mei 2024 @ 22:49:09 #144
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213397949
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]

Joost plaatste net nog even een geruststelling in z'n Instagram ESF groep O+ Het komt goed mensen!
Ik heb de trust weer een beetje terug
George Michael
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 22:53:24 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213398010
Beau _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 mei 2024 @ 22:57:31 #146
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213398055
Beau met een Joost jasje :D
George Michael
pi_213398062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]

Valt die groep ergens te vinden? Ik zie hem niet op Instagram.
pi_213398098

Leuk allemaal die odds en de eeuwige (hilarische) discussies over alles, maar dit vat de kern toch maar weer even samen. Wat gun ik hem dit O+
pi_213398123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Valt die groep ergens te vinden? Ik zie hem niet op Instagram.
Op zijn Instagramprofiel (@ joostklein) staat in zijn bio een linkje naar de groep: Eurovision 2024
pi_213398125
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk allemaal die odds en de eeuwige (hilarische) discussies over alles, maar dit vat de kern toch maar weer even samen. Wat gun ik hem dit O+
Wat mooi O+
pi_213398167
Arno Kantelberg gooit Trijntje nog even heerlijk terecht onder de bus met dat geneuzel over die scheurjurk en dast ze in tegenstelling tot Joost echt geen idee had hoe ze dat moest aanpakken _O_ _O_
pi_213398251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef d_elise het volgende:

[..]
Op zijn Instagramprofiel (@ joostklein) staat in zijn bio een linkje naar de groep: Eurovision 2024
Gevonden, het is alleen zichtbaar in de app.

En wat is die boodschap aan zijn ouders mooi, het wordt een full circle moment voor hem.
Zijn ouders moeten in de hemel apetrots op hem zijn. "Ooit sta ik op dat podium" > op 9 mei staat hij er. En we gaan er vanuit op 11 mei ook.
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:18:47 #153
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213398287
Was mooi bij Beau O+
Die sneer van Arno richting Trijntje, heerlijk! :D
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 23:19:14 #154
163650 Greys
pi_213398290
twitter

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:30:22 #155
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213398351
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:19 schreef Greys het volgende:
[ x ]

[ x ]
Mooi Greys O+
George Michael
pi_213398356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Arno Kantelberg gooit Trijntje nog even heerlijk terecht onder de bus met dat geneuzel over die scheurjurk en dast ze in tegenstelling tot Joost echt geen idee had hoe ze dat moest aanpakken _O_ _O_
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.
And Europe did not walk along with her.

Hoe anders is het nu.
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:34:56 #157
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213398384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.

Hoe anders is het nu.
René Froger was eigenlijk te groot voor Songfestival
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:40:35 #159
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213398407
quote:

[..]

Hoe anders is het nu.
En ook gewoon totaal niet voorbereid.
Arno zei nog wel dat hij de scheurjurk mooi vond.
George Michael
pi_213398412
Oke nu moet het goedkomen, na dit bericht en nadat de competitie niet echt indruk maakt....

Ik zie het eigenlijk wel weer positief in, we gaan winnen!!
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:44:58 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213398434
Wie zit hier trouwens allemaal Eurovisionworld te F5 hun servers zijn aan het zweten :P
pi_213398445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:44 schreef Momo het volgende:
Wie zit hier trouwens allemaal Eurovisionworld te F5 hun servers zijn aan het zweten :P
Ik maar dat heeft op dit soort tijden eigenlijk helemaal geen zin meer.

Ook verwacht ik morgen pas na de clip bewegingen bij Nederland, ik hoop en verwacht eigenlijk wel dat die de goede kant op gaan
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 23:51:43 #163
163650 Greys
pi_213398468
Joost getagd in onze instastory zodat 'ie z'n eigen emoji ziet. @Scrummie

[ Bericht 25% gewijzigd door Greys op 03-05-2024 00:29:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 mei 2024 @ 23:58:00 #164
163650 Greys
pi_213398490
Hadden we deze eigenlijk al gezien? Een tiktok van Duolingo Deutschland waarin Appie en Joost zitten. :D

tiktok
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 mei 2024 @ 23:59:41 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213398495
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213398504
:J.
pi_213398517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:41 schreef BramVeen2002 het volgende:
we gaan winnen!!
Ik voel m ook weer :J
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 00:15:37 #168
163650 Greys
pi_213398542
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 00:21:17 #169
163650 Greys
pi_213398553
Joost heeft onze story met z'n Joost emoji's gezien hoor! @Scrummie

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 03-05-2024 00:29:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 mei 2024 @ 00:24:33 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213398562
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 00:21 schreef Greys het volgende:
Joost heeft onze story met z'n Joost emoji's gezien hoor!

[ afbeelding ]
Weetje zou mij ook niet verbazen als hij hier gedeeltelijk ook gewoon mee leest
pi_213398566
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat zou toch wat zijn he!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 00:27:43 #172
163650 Greys
pi_213398572
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Joost krijgt best veel mee van al het online gebeuren denk ik. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 00:28:56 #173
163650 Greys
pi_213398575
JOOST SORRY HE VOOR DIE MASSALE MELTDOWN OVER DIE VOGEL HIER IK ZEI NOG ZÓ DAT ZE DE PROCESS MOETEN TRUSTEN MAAR LUISTEREN HO MAAR :{w

[ Bericht 21% gewijzigd door Greys op 03-05-2024 00:35:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213398586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 00:25 schreef RadioOranje het volgende:

[..]
Dat zou toch wat zijn he!!
Hoi Joost :J
  vrijdag 3 mei 2024 @ 00:33:10 #175
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213398590
@joost misschien kunnen Appie en Nemo volgende repetitie van vogelpak wisselen.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 00:54:02 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213398657
LOONA heeft een eigen versie van Europapa gemaakt

Die was van deze hits (nouja hits ook covers)
  vrijdag 3 mei 2024 @ 07:18:30 #177
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_213399210
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 00:21 schreef Greys het volgende:
Joost heeft onze story met z'n Joost emoji's gezien hoor! @:scrummie

[ afbeelding ]
_O_

Gaaf hoor :D _O_ :J
pi_213399518
Vandaag knalt Joost naar plek 1
:J.
pi_213399540
ik ga zo hard lachen als dat hele "trust the proces" uitdraait op een we hebben het hele jaar geen flikker uitgevoerd, maar we pakken gewoon de money en alle aandacht :+
hardcoholic
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 08:23:35 #180
163650 Greys
pi_213399575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef Ferdii het volgende:
ik ga zo hard lachen als dat hele "trust the proces" uitdraait op een we hebben het hele jaar geen flikker uitgevoerd, maar we pakken gewoon de money en alle aandacht :+
Oh daar zou ik ook om kunnen lachen. Zeker na dit hele proces. :J

(Maar ik denk het niet.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213399646
quote:

[..]

Hoe anders is het nu.
Helemaal eens hoor over die snobistische houding en aanpak _O_
  ESF Reporter vrijdag 3 mei 2024 @ 08:32:00 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_213399659
quote:
Zelfs dat is al een concept an sich. _O-
pi_213399725
https://www.telegraaf.nl/(...)rovisie-songfestival

Dit verwijst weer naar een reconstructie van Het Parool, maar dat staat achter een muur
  vrijdag 3 mei 2024 @ 08:40:41 #184
436222 Japepk
Padvinder
pi_213399746
Nou ik heb over een staging gedroomd hoor 😂
Het hele concept is een game waarbij Joost naar lieve lust in en uit het scherm springt. Tijdens de Europese landen worden er landmarks met enorme vr geprojecteerd en tijdens het hakken barst er een enorme sneeuwstorm los met echte sneeuw (daarom moest hij als laatst). Joost sneeuwt onder, raakt bedolven. De muziek stopt, Joost krabbelt uit de sneeuw en zingt het outro naar de camera. Iedereen huilt, iedereen juicht, einde.

Overigens was het outro niet zijn eigen outro, maar een willekeurig Nederlandse ballad. Het effect was er niet minder op.

Eens kijken wat ervan waar is 😂
't Echte en 't ware!
pi_213399761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:38 schreef TheVulture het volgende:

Dit verwijst weer naar een reconstructie van Het Parool, maar dat staat achter een muur
quote:
Jaap Reesema, een van de leden uit de selectiecommissie, zou uiteindelijk opmerken dat de andere leden hun eigen smaak opzij moeten zetten om voor „het meest kansrijke lied” te kiezen.
Jaap _O_ altijd al een fantastische toevoeging gevonden!
pi_213399779
Echt thank god hoor. Numidia mag echt weleens gaan, maar hier waren we wel heel erg aan toe.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 08:47:33 #187
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213399821
De maakster van de hoed van Joost nu op 538 aan de telefoon.
George Michael
pi_213399856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:43 schreef Em31 het volgende:
Echt thank god hoor. Numidia mag echt weleens gaan, maar hier waren we wel heel erg aan toe.
Ja achteraf is dit gewoon de juiste keuze geweest, en ook goed dat er mensen in blijken te zitten die in staat zijn om over hun eigen smaak heen te stappen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 08:53:26 #189
163650 Greys
pi_213399878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja achteraf is dit gewoon de juiste keuze geweest, en ook goed dat er mensen in blijken te zitten die in staat zijn om over hun eigen smaak heen te stappen
Zeker! En dat ze met z'n allen naar een live concert van Joost zijn gegaan vind ik ook nog steeds een goede zet.

Cornald gaf enkele weken geleden nog precies dat (open blik, buiten je eigen smaak kunnen kijken) als welgemeend compliment aan Jacqueline waarom ze een goede commentator zal zijn, tijdens een van de talkshows. Was denk ik ook een píetsie een sneertje naar Jan die daar als commentator weleens moeite mee had. 😅
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213399881
quote:

En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium. Dan krijg je dingen als numidia of burning daylight waar je van tevoren al geen kans mee maakt. Songfestival moet je echt een heel goed zoetsappig nummer hebben om mee te scoren. Ik ben zo blij dat we is uit de ballad en country comfort zone zijn gestapt.
pi_213399886
Vandaag de eerste 30 seconden zien, zal niet de meest intressante 30 seconden zijn als we de trend volgen maar we krijgen toch iets meer een idee :J
pi_213399905
(Crosspost zodat iedereen het ziet)

Lieve mensies. Hier nog een kleine dienstmededeling. Het is inmiddels een traditie geworden om een week voordat het ESF feest begint de editie van vorig jaar te kijken. Dus morgen bij het retrotopic slingeren we de editie van 2023 aan! :D
Ik zou zeggen kom er gezellig bij. Er wordt gezorgd voor hapjes en pina colada! It's crazy, it's party!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 08:56:32 #193
163650 Greys
pi_213399909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium.
Kennelijk niet. :P Ze kozen dit nu toch.

En ik blijf roepen dat zo'n soort hit als deze er tot nu toe waarschijnlijk gewoon niet tussen zat, anders hadden we die al lang gehoord na afloop.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213399921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Inderdaad en dat ze toch het risico hebben durven nemen. Nou moest dat ook weleens, zou je denken, maar je kan zelf ook niet altijd goed inschatten wat werkt.
pi_213399926
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef Greys het volgende:

[..]
Zeker! En dat ze met z'n allen naar een live concert van Joost zijn gegaan vind ik ook nog steeds een goede zet.

Cornald gaf enkele weken geleden nog precies dat (open blik, buiten je eigen smaak kunnen kijken) als welgemeend compliment aan Jacqueline waarom ze een goede commentator zal zijn, tijdens een van de talkshows. Was denk ik ook een píetsie een sneertje naar Jan die daar als commentator weleens moeite mee had. 😅
Blijft hilarisch dat Joost daar gewoon riep dat hij al gekozen was. _O- Ze hadden hun gezichten moeten filmen. :D
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 08:58:56 #196
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213399933
Trust The Process :J
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 08:59:01 #197
163650 Greys
pi_213399934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:58 schreef Em31 het volgende:

[..]
Blijft hilarisch dat Joost daar gewoon riep dat hij al gekozen was. _O- Ze hadden hun gezichten moeten filmen. :D
Jaaaaaa _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213399941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:53 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
En hierom ben ik dus tegen die commissie. Die kiezen altijd voor het “mooiste” en zoetsappigste nummer en niet voor wat het ook daadwerkelijk goed zou kunnen doen op het podium. Dan krijg je dingen als numidia of burning daylight waar je van tevoren al geen kans mee maakt. Songfestival moet je echt een heel goed zoetsappig nummer hebben om mee te scoren. Ik ben zo blij dat we is uit de ballad en country comfort zone zijn gestapt.
Ehh, maar dat is dan toch juist de verdienste van deze commissie, ze zijn juist van hun persoonlijke smaak afgestapt. Anders had je gelijk gehad :P
pi_213399958
quote:

Ik begin me toch n beetje te irriteren dat je steeds vaker geen artikelen meer kunt lezen omdat alles achter n muur staat, het wordt steeds erger
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:01:59 #200
163650 Greys
pi_213399970
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ehh, maar dat is dan toch juist de verdienste van deze commissie, ze zijn juist van hun persoonlijke smaak afgestapt. Anders had je gelijk gehad :P
Precies. En als er eerder een Europapa-achtige hit tussen de keuzes had gezeten was die al echt al lang uitgebracht. Je moet het wel kúnnen kiezen, het moet wel ingezonden worden.

We waren eraan toe nu en het gebeurde. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213399983
En wat we ook wel positief verrast is dat ze een Ilse de Lange ook gewoon de deur hebben gewezen omdat het lied niet sterk genoeg was. Dat was in een ander jaar ook niet zomaar gebeurt, want Ilse.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:05:08 #202
163650 Greys
pi_213400017
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:03 schreef TheVulture het volgende:
En wat we ook wel positief verrast is dat ze een Ilse de Lange ook gewoon de deur hebben gewezen omdat het lied niet sterk genoeg was. Dat was in een ander jaar ook niet zomaar gebeurt, want Ilse.
Er werd trouwens toch door Ilse zelf gezegd dat ze daar als coach was? :D
pi_213400080
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef Em31 het volgende:

[..]
Er werd trouwens toch door Ilse zelf gezegd dat ze daar als coach was? :D
Oh echt? :D
pi_213400082
quote:
Dat klinkt als een kunstproject hier in de stad, wat tonnen gekost heeft. Ik ken de details niet meer, en Google vindt zo snel ook niet wat, maar het kwam er op neer dat het kunstwerk bij de onthulling niet meer dan een plaquette bleek te zijn met daarop de naam van de Italiaanse kunstenaar Lissintiulo. De door elkaar gehusselde letters van illusionist.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:08:15 #206
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400084
quote:
Ilse is vanavond bij Beau. Benieuwd of ze nog iets zegt, bijvoorbeeld over haar reünie met Waylon O+
IK WIL HET O+
George Michael
pi_213400102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ilse is vanavond bij Beau. Benieuwd of ze nog iets zegt, bijvoorbeeld over haar reünie met Waylon O+
IK WIL HET O+
Als ze in Zweden toch nog een oude act uit de mottenballen willen halen als intervalact zou dit wel een mooi moment zijn :+
pi_213400116
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus wat ik laatst bedoelde.. Joost met zn vrienden in een stripverhaal.. en dat vertaald naar het podium
pi_213400143
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:42 schreef Em31 het volgende:

[..]
[..]
Jaap _O_ altijd al een fantastische toevoeging gevonden!
Het is wel ongelofelijk dat we gewoon door Jaap gered zijn dit jaar _O-
pi_213400175
Vandaag is dé dag dat de Nederlandse delegatie het tij kan keren en wij weer gerust worden gesteld. Hopelijk gaan we vanmiddag weer stijgen bij de bookies :J
pi_213400187
quote:
Volgens de krant (het Parool, red.) had de selectiecommissie moeite met Europapa. Er waren twijfels over de opbouw van het nummer, ook was de vraag of ’pretpop’ wel wat Nederland wil uitstralen.

Lange tijd leek Numidia de beste papieren te hebben. „Ze zingt uitstekend, heeft uitstraling én vertegenwoordigt het moderne Nederland”
Nee, die chagrijnige inzendingen van de voorbije jaren is wat we willen uitstralen, nou goed :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:17:40 #212
163650 Greys
pi_213400192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:15 schreef drxanax het volgende:
Vandaag is dé dag dat de Nederlandse delegatie het tij kan keren en wij weer gerust worden gesteld. Hopelijk gaan we vanmiddag weer stijgen bij de bookies :J
Als hij niet gewoon weer het meeste geheim houdt, waar ik hem ook nog wel voor aanzie. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, we krijgen dus vandaag ook die andere superheld op het podium, ik bereid jullie alvast voor op de meltdown :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:19:25 #214
163650 Greys
pi_213400219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ok, we krijgen dus vandaag ook die andere superheld op het podium, ik bereid jullie alvast voor op de meltdown :D
Onze Creative Supervisor _O-

Ik gok zelf dat ie niet op het podium komt. Maar wie weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:01 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik begin me toch n beetje te irriteren dat je steeds vaker geen artikelen meer kunt lezen omdat alles achter n muur staat, het wordt steeds erger
Vaak worden ze gecached, ga naar https://archive.is/ en vul daar de url in, dit is bijvoorbeeld een premium artikel van AD: https://archive.is/R1j9U
pi_213400244
twitter

twitter
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:22:12 #217
163650 Greys
pi_213400254
Most viewed rehearsal en daar het minste in zien. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:22:30 #218
442280 Prisha
Moonshine!
pi_213400259
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Greys het volgende:
Most viewed rehearsal en daar het minste in zien. _O-
echt dit _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:22:42 #219
442280 Prisha
Moonshine!
pi_213400262
Dit is de beste smilie ever :J
pi_213400270
Ik ben alleen op kantoor. U begrijpt dat er vandaag weinig gewerkt wordt. Ik heb mijn prioriteiten
pi_213400280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het is wel ongelofelijk dat we gewoon door Jaap gered zijn dit jaar _O-
Nou inderdaad :D maar wel top _O_
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:25:14 #222
163650 Greys
pi_213400296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Meeste streams in buitenland zelfs zonder België erbij. Reteknap voor een Nederlandstalig lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400300
Zou Tainted het nummer kunnen zijn dat Ilse had ingezonden? Is wel precies 3 min.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:26:14 #224
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213400305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:01 schreef TLC het volgende:

[..]
Er staat niet heel veel meer in het Parool artikel dat de Telegraaf niet heeft genoemd.

Alleen dat Karsu & Sophia Kruithof niet in de buurt kwamen van de selectie.

En dat de betrokkenheid van producer Gordon Groothedde bij het nummer van Numidia als een groot pluspunt werd gezien (ivm met zijn werk voor Mia & Dion vorig jaar)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213400312
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Meeste streams in buitenland zelfs zonder België erbij. Reteknap voor een Nederlandstalig lied.
Vind het ook zo stom dat de fans maar blijven roepen dat het toch alleen maar in NL en België is. :')
pi_213400317
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Zeker! Hij lijkt ook goed aan te slaan in andere landen.
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 09:27:22 #227
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213400321
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben alleen op kantoor. U begrijpt dat er vandaag weinig gewerkt wordt. Ik heb mijn prioriteiten
Hele dag Europapa op standje 10 uit de speakers daar
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_213400333
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
Vind het ook zo stom dat de fans maar blijven roepen dat het toch alleen maar in NL en België is. :')
Ja ook zonder Belgie staat hij al weken bovenaan in de buitenlandse streams. :Y
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 3 mei 2024 @ 09:28:55 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_213400342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:19 schreef Lamballert het volgende:

[..]
Vaak worden ze gecached, ga naar https://archive.is/ en vul daar de url in, dit is bijvoorbeeld een premium artikel van AD: https://archive.is/R1j9U
Bij sommige sites werkt het ook om het laden te stoppen tussen het moment dat het artikel geladen is en het laden van de melding dat het artikel achter een betaalmuur staat :P Dan blijft de betaalmuur weg en kan je het gewoon lezen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213400346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]
Ja ook zonder Belgie staat hij al weken bovenaan in de buitenlandse streams. :Y
Ja maar dat kan natuurlijk niet want het is niet hun favoriet.

:+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:29:46 #231
163650 Greys
pi_213400350
quote:

[..]
Ja. Of zoals hier van de week iemand kwam zeuren 'dat Nederlandse gebrabbel klinkt nergens naar en is niet geschikt voor het Songfestival'. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400351
Karsu was dan denk ik wel dat nummer over dansen, maar die was ook niet echt geschikt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:31:24 #233
163650 Greys
pi_213400378
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:29 schreef Em31 het volgende:
Karsu was dan denk ik wel dat nummer over dansen, maar die was ook niet echt geschikt.
Eens. Hoop wél dat Karsu ooit nog op het ESF komt met een killerlied. Want als artiest vind ik haar fantastisch en heel geschikt. Maar dan moet er wel een bijpassend goed lied zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400387
quote:

[..]
Eurovisie bewijst toch juist dat alle talen populair (kunnen) zijn. :)
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:32:30 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400400
Kaarija geeft de punten voor Finland dit jaar, zou hij dan ook nog bij Joost op de bank gaan zitten in de greenroom?
pi_213400411
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:25 schreef Soof123 het volgende:
Zou Tainted het nummer kunnen zijn dat Ilse had ingezonden? Is wel precies 3 min.
Ik heb uit betrouwbare bron dat de titel van haar inzending "Way Long Gone" was, maar dat de tekst over de erectieproblemen van een oude vriend niet geschikt bleken voor het ESF-publiek.
pi_213400417
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:31 schreef Greys het volgende:

[..]
Eens. Hoop wél dat Karsu ooit nog op het ESF komt met een killerlied. Want als artiest vind ik haar fantastisch en heel geschikt. Maar dan moet er wel een bijpassend goed lied zijn.
Hoop ik ook inderdaad :Y de uitstraling ervoor heeft ze helemaal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:36:12 #238
163650 Greys
pi_213400453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:32 schreef Momo het volgende:
Kaarija geeft de punten voor Finland dit jaar, zou hij dan ook nog bij Joost op de bank gaan zitten in de greenroom?
Nee dat kan dan niet meer lijkt me. Laat staan meedoen op het podium. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213400456
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:31 schreef Greys het volgende:

[..]
En bij dat laatste wringt denk ik wel de schoen bij de meesten, we hebben over het algemeen prima zangeressen in dit land, maar ze zijn vrijwel allemaal alleen maar bekend van de covers in talentenjachten of zangprogramma's.

Is dat lied van Numidia eigenlijk al uitgebracht?
pi_213400461
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat de titel van haar inzending "Way Long Gone" was, maar dat de tekst over de erectieproblemen van een oude vriend niet geschikt bleken voor het ESF-publiek.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:37:33 #241
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213400466
quote:
Zeker :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213400489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]
En bij dat laatste wringt denk ik wel de schoen bij de meesten, we hebben over het algemeen prima zangeressen in dit land, maar ze zijn vrijwel allemaal alleen maar bekend van de covers in talentenjachten of zangprogramma's.

Ja, dat is inderdaad een probleem. Genoeg goede artiesten, maar dan moet er ook nog een goed liedje bedacht en geproduceerd worden. En op de één of andere manier komt het ook veel voor dat artiesten met lang niet hun beste nummer naar het ESF gaan.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:40:38 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400505
quote:

[..]

Als dat nummer nooit meer komt weten we genoeg. Een nummer waarmee je denkt ver te komen op het ESF zou toch ook een goede single voor haar moeten zijn?
pi_213400507
quote:
Ik vind Ilse alleen goed als ze country zingt. Haar popnummers zijn vaak nogal gezapig. Laat haar volgend jaar maar gaan, als de reünie met Waylon definitief is :)
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:43:02 #245
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400525
quote:

[..]
:o :7
George Michael
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:43:09 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400527
twitter

Aran Bade was gisteren bij VI schijnbaar
pi_213400529
quote:

[..]
Daar ging mijn thee
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:45:52 #248
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind Ilse alleen goed als ze country zingt. Haar popnummers zijn vaak nogal gezapig. Laat haar volgend jaar maar gaan, als de reünie met Waylon definitief is :)
JAAAAAAAAAAAAAA O+

Kijk nou O+ O+ O+
George Michael
pi_213400551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Mooi, dan zijn er vandaag dus twee vogels en een superheld te zien
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:47:17 #250
163650 Greys
pi_213400564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Als interval act in Rotterdam ja. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:50:03 #251
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_213400582
quote:

[..]
Waar de schoen ook wringt is dat velen wel een soort van 'x-factor' hebben in de ogen van doe-maar-gewoon-Nederland, maar ietwat weinig charismatisch zijn voor over de grens.
pi_213400600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:50 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Waar de schoen ook wringt is dat velen wel een soort van 'x-factor' hebben in de ogen van doe-maar-gewoon-Nederland, maar ietwat weinig charismatisch zijn voor over de grens.
Ook dat ja, aan Nederlandse artiesten hangt toch vaak de spruitjeslucht, alleen al denkend aan bijvoorbeeld de dames van Og3ne. Soort van Miss Etam-polderglamour.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 09:53:30 #253
163650 Greys
pi_213400604
Zo zie je maar, de commissie moet wel iets te kiezen hébben. Het jarenlange 'Waarom sturen wij nou nooit eens iets leuks up-tempo' was waarschijnlijk dus gewoon omdat dat er niet was. Niet enigszins goed genoeg. Anders hadden we dat echt al lang gehoord. Zoals dat lied dat Jaap zelf had ingestuurd met Armin. Ook niet meer gehoord volgens mij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:54:54 #254
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400618
Had gedacht me vandaag niet meer zo druk te maken over odds, Pino’s en Supergrovers, maar merk dat de spanning toch weer begint op te lopen :X
George Michael
pi_213400635
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:54 schreef GeorgeM het volgende:
Had gedacht me vandaag niet meer zo druk te maken over odds, Pino’s en Supergrovers, maar merk dat de spanning toch weer begint op te lopen :X
Het is 3 mei George, de dag waarop alles goed komt O+
pi_213400645
quote:

[..]
Helemaal mee eens! We houden in NL over algemeen niet van artiesten die met het kop boven het maaiveld uitsteken en kijken liever naar het gezellige gewone buurmeisje want ze is zo lekker gewoon gebleven maar ondertussen zie je artiesten als Ziggy (niet mijn persoonlijke smaak en wellicht iets te extreem voorbeeld) makkelijk doorgaan bij American Idol waar hij in NL nauwelijks een deuk maakt in een pakje boter. Ik zie dat niet zo snel met winnaars van the Voice enzo gebeuren... Let's face it, de Nederlandse collectieve artiesten smaak is redelijk 'vanilla'...
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:57:09 #257
442280 Prisha
Moonshine!
pi_213400648
quote:
awwww O+
  vrijdag 3 mei 2024 @ 09:59:15 #258
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, dat is inderdaad een probleem. Genoeg goede artiesten, maar dan moet er ook nog een goed liedje bedacht en geproduceerd worden. En op de één of andere manier komt het ook veel voor dat artiesten met lang niet hun beste nummer naar het ESF gaan.
Volgens mij komt dat ook doordat ze speciaal iets voor het Songfestival willen maken. Joost heeft dat ook gedaan, dat weet ik wel, maar volgens mij is de beste manier gewoon een goed lied schrijven, punt. Net als bij San Remo. Italië scoort altijd goed en die nummers zijn nooit geschreven voor het Songfestival.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 03-05-2024 10:06:28 ]
George Michael
pi_213400686
quote:
Ik heb hetzelfde gevoel en na mijn fikse espresso ga ik denk ik maar zo rennen naar de gym om met Europapa op repeat en half uurtje te gaan klimmen op de treadmill ofzo.. Even die spanning kwijt... en proberen te vliegen en pino achterna :J
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:00:51 #260
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400691
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:43 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Johan zei dat hij het een leuke jongen vindt, zolang hij maar niet Europapa gaat zingen |:)
George Michael
pi_213400718
quote:

[..]
Het speelt zeker mee in het aanbod van de selectiecommissie, dat geloof ik wel. Maar ter verdediging wil ik ook wel zeggen dat met de recente ietwat teleurstellend scorende deelnemers S10, Jeangu of Waylon naar mijn idee weinig mis was met hun uitstraling (2023 negeren we maar even als totaalfiasco). Ook zijn die ‘local heroes’ wel iets van elk land. In België zijn ze wild van Belle Perez, Natalia en Niels Destadbader. Die maken een meter over de grens ook geen onderscheidende indruk meer.
pi_213400724
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Volgens mij komt dat ook doordat ze speciaal iets voor het Songfestival willen maken. Joost heeft dat ook gedaan, dat weet ik wel, maar volgens mij is de beste manier gewoon een goed lied schrijven, punt. Net als bij San Remo. Italië scoort altijd goed en die nummer zijn nooit geschreven voor het Songfestival.
Het probleem is daarbij ook de vijver van schrijvers waaruit gevist wordt. Je kunt er vergif op innemen dat de Fluitsma's en Van Tijn's, Tjeerd Oosterhuizen en Alan Michaels/Tjeerd van Zanen dan weer boven komen drijven. Niemand van die vaste artiestenkliek durft buiten hun eigen bubble te kijken.

Wat dat betreft is het ook echt een verademing dat mensen als een Donnie ook eens boven komen drijven. Niet dat dat altijd kwaliteit is, maar het zorgt in ieder geval wel voor diversiteit en iets spannenders.
pi_213400728
quote:

[..]
Daarom heeft Numidia het voor mij ook niet. Dat je Arcade zo leuk kunt zingen maakt je nog niet geschikt voor ESF. Maar doe-maar-normaal Nederland loopt hiermee weg.
pi_213400733
quote:
Ik heb Irama net op de vliegtuig terug naar Italie gezet. Moet ik hem weer terug fluiten?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 3 mei 2024 @ 10:04:58 #265
39237 crew  H_T
2733
pi_213400734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het speelt zeker mee in het aanbod van de selectiecommissie, dat geloof ik wel. Maar ter verdediging wil ik ook wel zeggen dat met de recente ietwat teleurstellend scorende deelnemers S10, Jeangu of Waylon naar mijn idee weinig mis was met hun uitstraling (2023 negeren we maar even als totaalfiasco). Ook zijn die ‘local heroes’ wel iets van elk land. In België zijn ze wild van Belle Perez, Natalia en Niels Destadbader. Die maken een meter over de grens ook geen onderscheidende indruk meer.
Je komt er nooit achter natuurlijk, maar ik denk dat Jeangu met Grow een stuk beter gescoord zou hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213400749
Duncan was in 2019 voor velen ook gewoon puur omdat hij pas net kwam kijken en bij het publiek de gunfactor had.

Nu die jongen als artiest wat meer eigen profiel heeft gekregen en iets boven het maaiveld uitkomt qua stijl en kleding gaat bij Arie en Hannie in het land ook meteen zijn kop eraf. Los van het feit dat ie ook wel links en rechts wat steken heeft laten vallen qua marketing.
pi_213400762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:04 schreef H_T het volgende:

[..]
Je komt er nooit achter natuurlijk, maar ik denk dat Jeangu met Grow een stuk beter gescoord zou hebben
Dat was wel een top 10 geworden ja, met dank aan de jury's
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 10:08:04 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213400773
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Daarom heeft Numidia het voor mij ook niet. Dat je Arcade zo leuk kunt zingen maakt je nog niet geschikt voor ESF. Maar doe-maar-normaal Nederland loopt hiermee weg.
Daarom weiger ik om zo'n programma als Beste zangers te kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:08:40 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400780
quote:

[..]
Dat zie je sowieso bij elke talentenjacht als iemand een goede cover zingt. Comments op een YouTube dat zij echt naar het songfestival moet gaan want dan winnen we wel, welk nummer we ook sturen. Maar je hebt denk ik veel liever een artiest die een eigen identiteit en ideeën heeft. Voor enkel goede vocals met matig nummer komt je niet de halve finale door. Bijvoorbeeld Denemarken en Albanië gaan dit jaar ook waarschijnlijk stranden in de halve finale met goede vocals maar heel basic pop nummer.
pi_213400784
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarom weiger ik om zo'n programma als Beste zangers te kijken.
Floor Jansen met Henk Poort was dan wel weer geweldig.
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 10:10:17 #271
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213400797
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dat wel. Maar verder krijg je toch wel in de media mee dat artiest xx een nummer van artiest yy zo goed heeft gezongen en dat iedereen lyrisch is. Dat boeit me geen ene drol
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:10:34 #272
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Duncan was in 2019 voor velen ook gewoon puur omdat hij pas net kwam kijken en bij het publiek de gunfactor had.

Nu die jongen als artiest wat meer eigen profiel heeft gekregen en iets boven het maaiveld uitkomt qua stijl en kleding gaat bij Arie en Hannie in het land ook meteen zijn kop eraf. Los van het feit dat ie ook wel links en rechts wat steken heeft laten vallen qua marketing.
Ja, hij heeft dingen ook echt niet goed gedaan zoals die flop vorig jaar. Maar is wel echt heel Nederlands om iemand echt zo aan te vallen (ook daarvoor), omdat je boven het maaiveld uitkomt.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:10:42 #273
442280 Prisha
Moonshine!
pi_213400804
quote:

[..]
jaaaaaa _O_ Henk O+ Floor O+
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:10:58 #274
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213400805
quote:

[..]
Ik heb Irama net op de vliegtuig terug naar Italie gezet. Moet ik hem weer terug fluiten?
Je vraagt naar de bekende weg :R
George Michael
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:11:13 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_213400807
Is Numidia niet te dik voor het Songfestival?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 3 mei 2024 @ 10:12:13 #276
39237 crew  H_T
2733
pi_213400817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:11 schreef Mani89 het volgende:
Nee
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_213400820
quote:
ze is multiculti en woke dus dat vertegenwoordigt dan de moderne Nederlandse samenleving volgens de commissie (of iig in hun bubbel).
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:13:05 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400832
quote:
Kom op Mani.

En al was ze wel 200 kg.
pi_213400833
quote:
Numidia. O+
pi_213400846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Kom op Mani.

[ afbeelding ]

En al was ze wel 200 kg.
Daar zit geen grammetje vet te veel aan.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:14:51 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213400847
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:12 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja maar ze is multiculti en woke dus dat vertegenwoordigt dan de moderne Nederlandse samenleving volgens de commissie (of iig in hun bubbel).
Dit is echt het standaard riedeltje als we iemand zouden sturen met een andere achtergrond dan 100% Nederlands vanuit onderbuik Nederland. Net zo erg als mensen die woke overdrijven.
pi_213400871
quote:

[..]
Helemaal eens, maar al die soloplaten van Floor daarna waren ook echt niet geweldig.
pi_213400878
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Kom op Mani.

[ afbeelding ]

En al was ze wel 200 kg.
Ze is wel weer wat kilo's kwijt :Y
pi_213400884
quote:
Wat is dit dan voor een rare post? Foei.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:21:15 #285
168304 Mani89
pi_213400903
Ik stel slechts vragen.
pi_213400934
To quote a great poet:

Aan het einde van de dag
Zijn we allemaal mensen
Mijn vader zei me ooit
Het is een wereld zonder grenzen

Let's focus on Joost and the mysterious (dis-)appeareance of blue bird. :J
pi_213400939
Volgend jaar weer over een andere boeg gooien ? Emma Kok met André Rieu, Emma zong vorig jaar Voilà als of het niks was Numida ook prima.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:25:03 #288
168304 Mani89
pi_213400954
Ik heb stress. Ik schenk alvast mijn eerste gin tonic in, met een scheutje blue curacao haha.
pi_213400961
quote:
pi_213400966
Rare vraag, is ze niet te dik, wat een vraag zeg🫨
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:26:58 #291
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213400977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef michiel_merk het volgende:
Volgend jaar weer over een andere boeg gooien ? Emma Kok met André Rieu, Emma zong vorig jaar Voilà als of het niks was Numida ook prima.
Je bevestigd precies het punt dat al eerder werd gemaakt. Ze kan zo goed een cover zingen dus moet ze maar naar het songfestival.

Emma Kok is nog niet echt een zangeres met een eigen identiteit en goede eigen nummers.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213400980
quote:
Emma Kok kan inderdaad geweldig zingen. Numidia ook. Davina Michelle ook. Nu nog een goed eigen nummer. Daar wringt vaak de schoen.
pi_213400990
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:12 schreef RipCity het volgende:

[..]
ze is multiculti en woke dus dat vertegenwoordigt dan de moderne Nederlandse samenleving volgens de commissie (of iig in hun bubbel).
Ik was jong in de jaren 90 maar ik kan me niet herinneren dat dit soort dingen toen werden geroepen als we Humphrey Campbell, Ruth Jacott of Edsilia Rombley stuurden. Om maar even aan te geven dat dit land een enorme ruk naar extreemrechts heeft gemaakt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 mei 2024 @ 10:32:25 #294
163650 Greys
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:32:46 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213401030
quote:
Net de hele discussie hierboven gemist, dat iemand enkel goed kan zingen maakt geen goede songfestival inzending. Dit jaar gaan ook weer inzendingen die prima kunnen zingen stranden in de halve finale met hun basic pop nummer. Het is geen zangwedstrijd. Maar als Emma Kok of Numidia een prima nummer en visie hebben....
pi_213401046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik was jong in de jaren 90 maar ik kan me niet herinneren dat dit soort dingen toen werden geroepen als we Humphrey Campbell, Ruth Jacott of Edsilia Rombley stuurden. Om maar even aan te geven dat dit land een enorme ruk naar extreemrechts heeft gemaakt.
Klopt en er werd totaal niet getwijfeld aan hun Nederlanderschap....
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:41:24 #297
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213401123
George Michael
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:42:03 #298
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213401131
Veel van de namen hier zijn in de eerste plaats "mensen die liedjes zingen", geen volbloed artiesten.
Dan ga je al heel snel een dertien in een dozen nummer en act krijgen.

Beetje het zang-equivalent van mensen met een mooi handschrift.
pi_213401136
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 09:26 schreef usagi414 het volgende:

En dat de betrokkenheid van producer Gordon Groothedde bij het nummer van Numidia als een groot pluspunt werd gezien (ivm met zijn werk voor Mia & Dion vorig jaar)
lolwut
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:43:10 #300
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_213401145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:24 schreef nik4ever het volgende:
To quote a great poet:

Aan het einde van de dag
Zijn we allemaal mensen
Mijn vader zei me ooit
Het is een wereld zonder grenzen

Let's focus on Joost and the mysterious (dis-)appeareance of blue bird. :J
De tekst 'aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen' stoort me wel een klein beetje omdat die gegapt is van, of all people, Lange Frans en Baas B. :')
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:46:07 #301
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213401171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
De tekst 'aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen' stoort me wel een klein beetje omdat die gegapt is van, of all people, Lange Frans en Baas B. :')
Hadden slechtere zinnen kunnen gappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')