Dan kan allesquote:Op donderdag 25 april 2024 22:26 schreef Momo het volgende:
Iets wat Johan Derksen die ouwe ZEIKSNOR walgelijk vindt.
Mell, zo’n favoriet van de Snor, had aangegeven dat ze zichzelf nu nog te onervaren vindt voor een ESF-deelname, maar dat over een paar jaar wel voor zich ziet.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Het idee dat Joost straks niet meer onze artiest is.
Gewoon nog een keer Joost! Zoals Lena 2010/2011quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Gewoon volgend jaar weer.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
Dan is er vast wel weer een kuntrie revival.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mell, zo’n favoriet van de Snor, had aangegeven dat ze zichzelf nu nog te onervaren vindt voor een ESF-deelname, maar dat over een paar jaar wel voor zich ziet.
Die willen niet volgens mij, hebben ook niet veel te winnen. Maar je hebt genoeg act in vergelijkbaar genre in Nederland; Epica, Delain, Ayreon, Blackbriar etc.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Een naam die echt ieder jaar valt: Within Temptation. Totaal anders dan Joost, maar ook wel typisch Nederlands muzikaal exportproduct.
quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer Joost! Zoals Lena 2010/2011
We moeten winnen zodat hij nog een jaar bezig mag met interval acts enzo.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar weer.
Oké topic mag dicht, we zijn er uit!
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Die willen niet volgens mij, hebben ook niet veel te winnen. Maar je hebt genoeg act in vergelijkbaar genre in Nederland; Epica, Delain, Ayreon, Blackbriar etc.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Son Mieux een keer moet gaan. Niemand kan mij op andere gedachten brengen.
Hebben weer een vaste toetsenist, dus weer met 7.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:12 schreef linebear het volgende:
Son Mieux is nu met zijn 6-en. Dus dat is een optie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |