Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok ik ga luisteren, tis wel ik moet elke keer refresh doen van hele topic anders werkt ie niet. maar maakt niet uit.
FF luisteren.![]()
ik heb dit jaar terug al eens gezegd in FB, maar heb de hoop opgegeven. ,maakt niet uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.Do what you love, love what you do!![]()
nou doe nog maar keertje in FB dan. ik weert het ook niet, ben dus niet de enige en ook neit over platform of browsers die we gebruiken, tis fok ding. duhhhhhhh. naja werd niks aan gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.
jaar terug al niet.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh KWquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Lekker geslapen?
Ja hoor. Jij ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon zoals je altijd op EDM danstquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:00 schreef kree het volgende:
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?![]()
![]()
Hey Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw. Dat is een beste ruk zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
MooitIk heb bizar lang geslapen. Van gisteren 16 tot vanmorgen 6
Jawelquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:02 schreef Lovely het volgende:
Maar moeten jullie niet slapen nachtbrakers♡♡♡♡![]()
PppffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja en jij denkt dat ik dat weet? gehehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zoals je altijd op EDM danst
ik heb serieus geen idee, maar denk beetje bewegen op de maat zal wel goed zijn.
weet sowieso niks van dansen btw. LOLDo what you love, love what you do!![]()
kun jij beetje dansen eigenlijk? of net zo onhandig als ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Man4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien even wat anders zodat je wel moe wordt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was net klaarwakker
Dus weet t even niet![]()
Misschien eens een keer naar een club gaan en dan wat om je heen kijken hoe anderen het doen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:04 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja en jij denkt dat ik dat weet? gehehehe
ik heb serieus geen idee, maar denk beetje bewegen op de maat zal wel goed zijn.
weet sowieso niks van dansen btw. LOL![]()
Ja zoek nu een rustig muziekje op YouTubequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even wat anders zodat je wel moe wordt?♡♡♡♡![]()
Zou ik ook wel een keertje willenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
whah mss als je dit had gezegd toen ik 16 was ok, maar heb er geen zin meer in joh, zeker niet die onwijze drukte. en op elkaar, vond er eerlijk gezegd nooit geen reet aan. wel lachen enzo verder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien eens een keer naar een club gaan en dan wat om je heen kijken hoe anderen het doen?
maar op die manier ga ik niet nog de liefde van mijn leven vinden, zover ben ik wel. wil niet zeggen dat ik dat trouwens wel altijd onwijs leuk vond. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Morguh Lovely:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef Lovely het volgende:
Minder uren geslapen dan gisteren volgens mijn smartwatchDo what you love, love what you do!![]()
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
whah mss als je dit had gezegd toen ik 16 was ok, maar heb er geen zin meer in joh, zeker niet die onwijze drukte. en op elkaar, vond er eerlijk gezegd nooit geen reet aan. wel lachen enzo verder.
maar op die manier ga ik niet nog de liefde van mijn leven vinden, zover ben ik wel. wil niet zeggen dat ik dat trouwens wel altijd onwijs leuk vond. hahahahaJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
![]()
Ik leuk om bij te houdenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?![]()
Arm schaap, je leeft er maar meequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?![]()
ja joh, vond t ook niks, maargoed merendeel vond het toch daar, dus tja ben ik uitzondering. gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Daten met collega's is tricky hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt wel. Never shit where you eat. Maar soms springt er wel een vonkje over. Had ik op werk vaker dan in een discotheek.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daten met collega's is tricky hoor![]()
dat wel, ben sowieso helemaal voor techniek en die dingen, maaaaaar ik maak me beetje zorgen wel onderhand, maar is mijn mening....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weer met Mickey orenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
Smakelijk!♡♡♡♡![]()
gehehehe. tjaaaaaa ik kan ook niet zeggen dat ik niet voor techniek ga, dus naja thanks, ik leef wel beetje mee met schaapje die er tussen in zitten dan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar mee
Ben je bij Disney?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
Ik vind Disney super leuk![]()
![]()
Ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je bij Disney?
Ik vind Disney super leuk
♡♡♡♡![]()
Dat is liefquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je mag wel wat uurtjes van mij hebben
echt weet dat er iemand wat over vertelde, maar kan de hele shitload aan username niet onthouden.
Hahaha. lol
ok wie het erover had, doe me ff DM. en dan doen we wel tel nrs. want is makkelijker, ik volg deze topics zo onwijs niet als ik er 3 dagen niet naar kijkDo what you love, love what you do!![]()
Morguh AS EN hoe werkte de over?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaja weet al 10 uur nu dat je dit doet en moe ben, ga slapen dan?quote:
of wacht, ff knuffel van mij hoor ebn lekker slapen skatje.Do what you love, love what you do!![]()
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahahaquote:
tis btw tactisch hoor want als ik nu ga slapen dan trek ik helemaal ritme kapot. dus ik moet ff wakker blijven.
Nog maar een bakkie dan
gehehehe hele dag met mij opgescheept, dat moet toch wel de hel op aarde zijn denk. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lekker,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het kapitalisme maar kut. Nu weer met de autoverzekeringen.
Is er verlies dan moet de consument daar voor opdraaien, is er winst steken ze het in eigen zak.![]()
![]()
Waarom blijf je dan ook de hele nacht op?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahaha
tis btw tactisch hoor want als ik nu ga slapen dan trek ik helemaal ritme kapot. dus ik moet ff wakker blijven.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 195 / +178 / +17 / 222 / 257
2. HappyCharly / 77 / +13 / +64 / 327 / 371
3. Lovely / 65 / +64 / +1 / 205 / 226
4. devzero / 56 / +43 / +13 / 115 / 143
5. kree / 47 / +7 / +40 / 172 / 203
6. JustinK / 39 / +39 / +0 / 297 / 327
7. Bally-b / 25 / +25 / +0 / 40 / 48
8. Shii / 22 / +22 / +0 / 74 / 83
9. MizzezAmy / 20 / +18 / +2 / 109 / 124
10. aloa / 19 / +19 / +0 / 202 / 222
11. Rob / 18 / +18 / +0 / 9 / 14
12. drakin / 15 / +15 / +0 / 79 / 83
13. Dr.Mikey / 15 / +12 / +3 / 52 / 67
14. Fogel / 15 / +15 / +0 / 42 / 53
15. KillemWieft / 13 / +10 / +3 / 59 / 67
16. Superbadeendje / 12 / +12 / +0 / 86 / 100
17. greysbones / 12 / +12 / +0 / 51 / 54
18. AardappelSchotel / 9 / +9 / +0 / 135 / 147
19. FreshFruit / 8 / +8 / +0 / 136 / 150
20. Monsterkoekie / 6 / +6 / +0 / 67 / 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag in dag uit!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel verleidelijk, nummer 69quote:
Maar nu is het makkelijk met het tijd verschil, weet niet of dat een maand vol te houden isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De vorige keer dat je won, was je toen ook op vakantie?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wel verleidelijk, nummer 69
Maar nu is het makkelijk met het tijd verschil, weet niet of dat een maand vol te houden isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee toen had ik net een operatie gehad en sliep ik toch voor geen meterquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vorige keer dat je won, was je toen ook op vakantie?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
door dingen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan ook de hele nacht op?Do what you love, love what you do!![]()
Wilde er net weer een gaan pakken. Ik had hem al opquote:O dat was vervelend maar wel fijn dat er dan in de nacht toch iets is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee toen had ik net een operatie gehad en sliep ik toch voor geen meterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat snap ik ook nooit hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan ook de hele nacht op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 195 / +178 / +17 / 222 / 257
2. HappyCharly / 77 / +13 / +64 / 327 / 371
3. Lovely / 65 / +64 / +1 / 205 / 226
4. devzero / 56 / +43 / +13 / 115 / 143
5. kree / 47 / +7 / +40 / 172 / 203
6. JustinK / 39 / +39 / +0 / 297 / 327
7. Bally-b / 25 / +25 / +0 / 40 / 48
8. Shii / 22 / +22 / +0 / 74 / 83
9. MizzezAmy / 20 / +18 / +2 / 109 / 124
10. aloa / 19 / +19 / +0 / 202 / 222
11. Rob / 18 / +18 / +0 / 9 / 14
12. drakin / 15 / +15 / +0 / 79 / 83
13. Dr.Mikey / 15 / +12 / +3 / 52 / 67
14. Fogel / 15 / +15 / +0 / 42 / 53
15. KillemWieft / 13 / +10 / +3 / 59 / 67
16. Superbadeendje / 12 / +12 / +0 / 86 / 100
17. greysbones / 12 / +12 / +0 / 51 / 54
18. AardappelSchotel / 9 / +9 / +0 / 135 / 147
19. FreshFruit / 8 / +8 / +0 / 136 / 150
20. Monsterkoekie / 6 / +6 / +0 / 67 / 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben blij dat ik het weekend heb om weer in het ritme te komen
En dan kort werkweek jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij was er ook weer vroeg bij deze morgen,quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ok, maar als je moet werken slapen je wel 's nachts
Morguh ToTquote:
Ik ook niet en ik zou het niet eens willen proberen.quote:
Slaap is belangrijkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer moet je weer werken dan, volgende week gelijk al?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben blij dat ik het weekend heb om weer in het ritme te komen
En dan kort werkweek jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en vraag me wel eens af bij rest dan ook?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ok, maar als je moet werken slapen je wel 's nachts
ik weet kan dat omdat geregeld is. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maandag weerquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer werken dan, volgende week gelijk al?
Maar ergste geval ben ik vroeg wakkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dan heb je wel heel kort om te aclimatiseren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maandag weer
Maar ergste geval ben ik vroeg wakker
Hoe lang duurt het voor je weer in het ritme bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kant op is makkelijker hèquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel heel kort om te aclimatiseren.
Hoe lang duurt het voor je weer in het ritme bent?
En ik heb het weekendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeg wakker en toen even fok geopendquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was er ook weer vroeg bij deze morgen,![]()
![]()
Zeker, als je niet kan slapen is het anders wat dat je even hier post maar zo lang door trekkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou het niet eens willen proberen.
Slaap is belangrijker![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe dat werkt, want heb er nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kant op is makkelijker hè
En ik heb het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch.quote:
Ja ook dat nog morgen weer 10 gr koelerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nice.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep heb lekker geslapen alleen vroeg wakker
Eerder licht, eerder wakker.![]()
ZIe de komende dagen toch veel regen in de voorspellingen staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier vannacht alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:59 schreef Lovely het volgende:
Gisternacht hier wat gerommel of eigenlijk was het al ochtend
![]()
We gaan het horen, of zienquote:
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Ik heb al weken en jas mee gezeuld want toen ik vertrok uit NL was die nodig jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat als je terug komt hem weer nodig hebtquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb al weken en jas mee gezeuld want toen ik vertrok uit NL was die nodig ja
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat als je terug komt hem weer nodig hebt
Dan is het niet voor nietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik had mn ramen wasser nog ff op app. hahaha
damn volgens mij wassen ze geld wit ermee, maarja daar weet ik niks van....... ff andere oplossing want ze komen elke maand en zoveel boeien mn ramen niet, dus maar afgesproken om 2 dus.Do what you love, love what you do!![]()
Die van mij waren er vorige week
Kreeg ik een appje dat ze al drie keer hadden aangebeld voor de betalingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gehehehe t zijn aardige gasten btw, naja zal mij een zorg zijn, ga maar uit van het goeie. maargoed aantal keer andere bankrekening nrs enzo, en liever contant. hahaha
tja. zal mij t een zorg wezen, ze doen het wel goed,. niet mijn probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Nog even met Minnie op de foto
En nog een aristocat als ik ze tegen komHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mooi
Dan is het niet voor niets
quote:goedemorgen!
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
nou ze gooien altijd netjes kaartje ff in de deur bij mij. maar ben er dus niet altijd. en liefst willen ze contant. hahaha naja. boeie als ik er ben doe ik dat wel dus. want echt niet mijn probleem als ze belasting willen omzeilen. maargoed doe ook wel eens per bank en moet ik 2 euro meer betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Die van mij waren er vorige week
Kreeg ik een appje dat ze al drie keer hadden aangebeld voor de betalingDo what you love, love what you do!![]()
Ik laat het boven ook niet iedere maand doen hoor, ben me gekke henkiequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:14 schreef kree het volgende:
ik had mn ramen wasser nog ff op app. hahaha
damn volgens mij wassen ze geld wit ermee, maarja daar weet ik niks van....... ff andere oplossing want ze komen elke maand en zoveel boeien mn ramen niet, dus maar afgesproken om 2 dus.
Vaal regent het als ze net geweest zijn en dan zie je er niets meer van
t was 13 euro pm, voor mij hele huis, dus goed zijn de kosten niet, maar begon ook te denken onderhand, is het wel zo nodig, hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat het boven ook niet iedere maand doen hoor, ben me gekke henkie
Vaal regent het als ze net geweest zijn en dan zie je er niets meer van
tis best heb het nu afgesproken eens in 2 maanden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Zag dat Spekkie er gister even was. Natuurlijk precies toen ik andere dingen aan het doen was. Zou hij mij ontwijken?![]()
Waarom denken jullie vrouwen altijd zo?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zag dat Spekkie er gister even was. Natuurlijk precies toen ik andere dingen aan het doen was. Zou hij mij ontwijken?![]()
Waarom zou hij je ontwijken?
![]()
Meeste glazenwassers komen niet voor een huisquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:17 schreef Lovely het volgende:
Je kan ook een andere betrouwbaarder glazenwasser zoeken..
Ze vinden jou en niet andersomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
sowieso trouwens zit ik beetje te schrappen in abo dingen, weet niet hoe jullie dat hebben, maar het is een Amazon hier Netflix daar en nog ff hbo erbij en etc. als je het optelt kom je toch aan een bedrag wel.
dus heb ff zitten denken wat kan ik schrappen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nee, is ook niet duur, maar ik heb boven maar hele kleine raampjes wat ik boven heb.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
t was 13 euro pm, voor mij hele huis, dus goed zijn de kosten niet, maar begon ook te denken onderhand, is het wel zo nodig, hahaha
tis best heb het nu afgesproken eens in 2 maanden.
Ik betaal voor 2 van die ramen 10 euro de andere ramen kan ik naar b innen opendoen dus kan ik ook zelf lappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem IPTVquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:22 schreef kree het volgende:
sowieso trouwens zit ik beetje te schrappen in abo dingen, weet niet hoe jullie dat hebben, maar het is een Amazon hier Netflix daar en nog ff hbo erbij en etc. als je het optelt kom je toch aan een bedrag wel.
dus heb ff zitten denken wat kan ik schrappen. hahaha
Heb voor een tientje in de maand alle zenders wereldwijd en alle films en series![]()
![]()
Je kan per maand opzeggen, dus zou alles op zeggen en per maand kijken welke in neemquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:22 schreef kree het volgende:
dus heb ff zitten denken wat kan ik schrappen. hahaha
En dan doe je dat om en om
Nee maar als je beetje argwanend bent hoe ze geld willen hebben etc, dan had ik al lang gezegd de groetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meeste glazenwassers komen niet voor een huis
Ze vinden jou en niet andersom![]()
Is alleen wel super shady, je moet dan via whatsapp contact met ze zoeken en dan krijg je een link waar je kunt betalen![]()
![]()
nou dat heb ik dus al. gehehe via andere wegen, die ook paar euro pm kost, maar tis vaak gedoe weer met ondertitel ok erbij etc.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neem IPTV
Heb voor een tientje in de maand alle zenders wereldwijd en alle films en series
dus ok het werkt. maar moet er moeite voor doen, maar in feite zou ik alle abo diensten nu voor film op kunnen zeggen, want heb ze eerder en sneller illegaal.Do what you love, love what you do!![]()
O echt, hier komt er gewoon een in de wijk en die doet bij de een wel en de ander niet. Klopt even op het raam om te vragen of het nodig is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
Is alleen wel super shady, je moet dan via whatsapp contact met ze zoeken en dan krijg je een link waar je kunt betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee ze appen van tevoren dat ze komen en of je de poort open kunt makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik waag mij daar echt niet aan, snappen ze je dan kan je een onmens hoge boete betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neem IPTV
Heb voor een tientje in de maand alle zenders wereldwijd en alle films en seriesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, als je alle shit wilt wat ik nu heb dan ben je 100 euro per maand kwijtquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat heb ik dus al. gehehe via andere wegen, die ook paar euro pm kost, maar tis vaak gedoe weer met ondertitel ok erbij etc.
dus ok het werkt. maar moet er moeite voor doen, maar in feite zou ik alle abo diensten nu voor film op kunnen zeggen, want heb ze eerder en sneller illegaal.![]()
![]()
ik heb wel btw. DUO zit achter me aan. hahahaha LOL. ik heb dikke studieschuld. en kan die niet meer zo ontwijken nu, LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ja IPTV he, niet de glazenwasserquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hier komt er gewoon een in de wijk en die doet bij de een wel en de ander niet. Klopt even op het raam om te vragen of het nodig is.![]()
![]()
Nah dat is met torrent gebaseerde dingen zoals Popcorn Time. Hier ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij daar echt niet aan, snappen ze je dan kan je een onmens hoge boete betalen.![]()
Dat is ook wel handig, hier kloppen ze op het voorraam om het te vragen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh nee ze appen van tevoren dat ze komen en of je de poort open kunt maken
Net zo makkelijk, en de afspraak is als ik er niet ben hij het niet doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja hahaha zo is het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, als je alle shit wilt wat ik nu heb dan ben je 100 euro per maand kwijt
Ga glazen wassen dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef kree het volgende:
ik heb wel btw. DUO zit achter me aan. hahahaha LOL. ik heb dikke studieschuld. en kan die niet meer zo ontwijken nu, LOLHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja IPTV he, niet de glazenwasser![]()
![]()
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/mquote:Do what you love, love what you do!![]()
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom denken jullie vrouwen altijd zo?Waarom zou hij je ontwijken?
Ik denk dat hij me ontwijkt, omdat hij te druk met werk is
Allejezus meen jequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/m![]()
![]()
gvd. hahahaha naja tis te doen en betaal het denk maar, maargoed tis niet leuk natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
De teringquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/m
Ik was al ongelukkig met mijn 100 per maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet helemaal ja maar jullie zien soms wel spoken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!
Ik denk dat hij me ontwijkt, omdat hij te druk met werk is
Ik denk dat hij gewoon druk is en net even tijd had om te DTS'en, waarom DM je hem niet?![]()
Misschien toch een bestalen die schuld, en dan wel een bedrag wat voor jou het beste uit komt natuurlijk![]()
ja serieus, er is btw wat in te wijzigen, maarja moet ongeveer 18.000 terug betalenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik waag het er niet op wil gewoon het risico niet lopen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah dat is met torrent gebaseerde dingen zoals Popcorn Time. Hier ben ik niet zo bang voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begrijp ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag het er niet op wil gewoon het risico niet lopen.![]()
![]()
Hoeveel jaar heb je nog?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja serieus, er is btw wat in te wijzigen, maarja moet ongeveer 18.000 terug betalenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je niet op een andere manier met hem in contact komen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!
Ik denk dat hij me ontwijkt, omdat hij te druk met werk isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit huis, dit vervloekte huis, het is een hel gelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
iets waart ik ok in was,. tot hbo en toen dik gefaald. en heeeeeel snel zijn de kosten toen opgelopen wel van studie financiering. fuck dit. hahaha. maar ik kom er niet van af. moet het gewoon terug betalen.quote:
en ok ze kijken naar inkomen enzo. en kan nog beetje wat rekken en uitstellen. maar kom hier niet vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
Mannen zien soms ook wel spokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet helemaal ja maar jullie zien soms wel spoken.
Ik denk dat hij gewoon druk is en net even tijd had om te DTS'en, waarom DM je hem niet?
Ik moest ook precies weg nadat ie er net was...quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij zal er snel wel weer zijn![]()
![]()
tis wss terecht hoor. dat ik dat moet terugbetalen..... en heb ik mijn schuld aan de maatschappij betaald.
maarja het werd 20 jaar geleden iets anders voorgesteld als nu dus. maar ok. kan het wel betalen en zal het ok doen. maarja echt leuk is het niet he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik was niet heel serieusquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet op een andere manier met hem in contact komen dan?hij ontwijkt me niet echt hoor
niet veel zou het mss nog maand of 6 kunnen uitstellen. wat wss handig is dus met inflatie.quote:
uitstellen van betalen dus, rest gaat naar draagkracht, dus ok moet het betalen, maar afhankelijk van inkomen hoeveel dus. er zit geen tijd aan wanneer totaal er moet zijn betaald.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij werd het na een aantal jaar kwijtgescholden toch? 15 of 20 jaar of zo als je het niet kan betalen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:35 schreef kree het volgende:
[..]
niet veel zou het mss nog maand of 6 kunnen uitstellen. wat wss handig is dus met inflatie.
uitstellen van betalen dus, rest gaat naar draagkracht, dus ok moet het betalen, maar afhankelijk van inkomen hoeveel dus. er zit geen tijd aan wanneer totaal er moet zijn betaald.
Maar als je nu een goed salaris verdient ben je wel de klos ja.![]()
Alle mannen/ vrouwen zijn ook goed in generaliserenquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Vostok het volgende:
Goedemorgen een ieder. Ik ben al een tijdje wakker wel.
Hoe is het hier?![]()
![]()
ja klopt. ik zat daar alleen ver voor nogquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij werd het na een aantal jaar kwijtgescholden toch? 15 of 20 jaar of zo als je het niet kan betalen?
Maar als je nu een goed salaris verdient ben je wel de klos ja.
tik heb echt gezocht. ook mss is het verlopen ofzo na aantal tiental jaar, maar no way. ze komen achter me aan. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt. ik zat daar alleen ver voor nog
tik heb echt gezocht. ook mss is het verlopen ofzo na aantal tiental jaar, maar no way. ze komen achter me aan. haha![]()
![]()
ik denk rek het nog ff zover mogelijk gewoon, zolang die rente erop niet onwijs stijgt, (want ja lieve studenten. tis renteloos. en nee het maakt niet uit later....). zo werd beloofd toen,. nu dus niet meer. gehehe
ik draai ze een poot uit zover ik kan nl. loze beloftes.Do what you love, love what you do!![]()
gas nu naar mijn duo. en stel het betalen gewoon uit tot de max, ik zie daar nu alleen voordeel in.
Huh dat is wel raar, maar kan je ieder geval wel even mee vooruitquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben ik gister geweest. Kreeg alles dubbel![]()
![]()
Dan kan je even vooruit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben ik gister geweest. Kreeg alles dubbel![]()
Ik had besteld via de app. Maar toen besloten ze bij Benu om het ineens automatisch te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dat is wel raar, maar kan je ieder geval wel even mee vooruit
Dus kreeg alles dubbel.![]()
![]()
Ah zo..quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had besteld via de app. Maar toen besloten ze bij Benu om het ineens automatisch te doen.
Dus kreeg alles dubbel.![]()
![]()
Mijn studieschuld is uit dezelfde tijd. Er werd nooit gezegd dat het renteloos was, je hebt alleen een heel lage rente. Alleen paar jaar geleden werd dat gezegd, omdat de rente toen ook daadwerkelijk op 0 stond, maar ook toen werd wel gewoon aangegeven dat de rente weer kon stijgen, moet je alleen wel even de leenvoorwaarden voor lezen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:40 schreef kree het volgende:
ik denk rek het nog ff zover mogelijk gewoon, zolang die rente erop niet onwijs stijgt, (want ja lieve studenten. tis renteloos. en nee het maakt niet uit later....). zo werd beloofd toen,. nu dus niet meer. gehehe
ik draai ze een poot uit zover ik kan nl. loze beloftes.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Hier had uw bolk kunnen staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hier staat geschreven bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weet ik en het gaat om nihil hoor erover dat. maar denk nog steeds uitstellen om te betalen is beste.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn studieschuld is uit dezelfde tijd. Er werd nooit gezegd dat het renteloos was, je hebt alleen een heel lage rente. Alleen paar jaar geleden werd dat gezegd, omdat de rente toen ook daadwerkelijk op 0 stond, maar ook toen werd wel gewoon aangegeven dat de rente weer kon stijgen, moet je alleen wel even de leenvoorwaarden voor lezen.
zeker nu want dat bedrag blijft nl hetzelfde zolang ze niet met de rente klooien.
maar sowieso. en niet eens jij en ik zijn hiermee genaaid, hele stuk erna nog meer. prestatie beurs was dit he.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik kan het nog begrijpen nl voor ons. maar ok er is daarna weer veranderd. en er is een groep die compleet helemaal nog meer geneukt is door de overheid.Do what you love, love what you do!![]()
Schulden moet je zsm aflossenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hey Vostokquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Vostok het volgende:
Goedemorgen een ieder. Ik ben al een tijdje wakker wel.
Hoe is het hier?
ik kan btw nu die complete aflossen, maargoed dan ben ik echt weer op 0 euro. op mijn bankrekening. naja tis beter als eerder, maar heb daar geen zin in en is niet handig, dus los t maar af in delen.Do what you love, love what you do!![]()
Meen je niet?quote:
Ben zo blij dat ik nooit een lening of een schuld heb gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: