Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok ik ga luisteren, tis wel ik moet elke keer refresh doen van hele topic anders werkt ie niet. maar maakt niet uit.
FF luisteren.![]()
ik heb dit jaar terug al eens gezegd in FB, maar heb de hoop opgegeven. ,maakt niet uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.Do what you love, love what you do!![]()
nou doe nog maar keertje in FB dan. ik weert het ook niet, ben dus niet de enige en ook neit over platform of browsers die we gebruiken, tis fok ding. duhhhhhhh. naja werd niks aan gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.
jaar terug al niet.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh KWquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Lekker geslapen?
Ja hoor. Jij ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon zoals je altijd op EDM danstquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:00 schreef kree het volgende:
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?![]()
![]()
Hey Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw. Dat is een beste ruk zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
MooitIk heb bizar lang geslapen. Van gisteren 16 tot vanmorgen 6
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawelquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:02 schreef Lovely het volgende:
Maar moeten jullie niet slapen nachtbrakers♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: