Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok ik ga luisteren, tis wel ik moet elke keer refresh doen van hele topic anders werkt ie niet. maar maakt niet uit.
FF luisteren.![]()
ik heb dit jaar terug al eens gezegd in FB, maar heb de hoop opgegeven. ,maakt niet uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.Do what you love, love what you do!![]()
nou doe nog maar keertje in FB dan. ik weert het ook niet, ben dus niet de enige en ook neit over platform of browsers die we gebruiken, tis fok ding. duhhhhhhh. naja werd niks aan gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd op fok, heel irritant.
jaar terug al niet.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh KWquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Lekker geslapen?
Ja hoor. Jij ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?
Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon zoals je altijd op EDM danstquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:00 schreef kree het volgende:
om op dat nr terug te komen. hahaha want ging het om
hoe dans je daarop?![]()
![]()
Hey Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw. Dat is een beste ruk zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
MooitIk heb bizar lang geslapen. Van gisteren 16 tot vanmorgen 6
Jawelquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:02 schreef Lovely het volgende:
Maar moeten jullie niet slapen nachtbrakers♡♡♡♡![]()
PppffffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja en jij denkt dat ik dat weet? gehehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon zoals je altijd op EDM danst
ik heb serieus geen idee, maar denk beetje bewegen op de maat zal wel goed zijn.
weet sowieso niks van dansen btw. LOLDo what you love, love what you do!![]()
kun jij beetje dansen eigenlijk? of net zo onhandig als ik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Man4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien even wat anders zodat je wel moe wordt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was net klaarwakker
Dus weet t even niet![]()
Misschien eens een keer naar een club gaan en dan wat om je heen kijken hoe anderen het doen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:04 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja en jij denkt dat ik dat weet? gehehehe
ik heb serieus geen idee, maar denk beetje bewegen op de maat zal wel goed zijn.
weet sowieso niks van dansen btw. LOL![]()
Ja zoek nu een rustig muziekje op YouTubequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even wat anders zodat je wel moe wordt?♡♡♡♡![]()
Zou ik ook wel een keertje willenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
whah mss als je dit had gezegd toen ik 16 was ok, maar heb er geen zin meer in joh, zeker niet die onwijze drukte. en op elkaar, vond er eerlijk gezegd nooit geen reet aan. wel lachen enzo verder.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien eens een keer naar een club gaan en dan wat om je heen kijken hoe anderen het doen?
maar op die manier ga ik niet nog de liefde van mijn leven vinden, zover ben ik wel. wil niet zeggen dat ik dat trouwens wel altijd onwijs leuk vond. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Morguh Lovely:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef Lovely het volgende:
Minder uren geslapen dan gisteren volgens mijn smartwatchDo what you love, love what you do!![]()
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
whah mss als je dit had gezegd toen ik 16 was ok, maar heb er geen zin meer in joh, zeker niet die onwijze drukte. en op elkaar, vond er eerlijk gezegd nooit geen reet aan. wel lachen enzo verder.
maar op die manier ga ik niet nog de liefde van mijn leven vinden, zover ben ik wel. wil niet zeggen dat ik dat trouwens wel altijd onwijs leuk vond. hahahahaJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
![]()
Ik leuk om bij te houdenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?![]()
Arm schaap, je leeft er maar meequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?![]()
ja joh, vond t ook niks, maargoed merendeel vond het toch daar, dus tja ben ik uitzondering. gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Daten met collega's is tricky hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt wel. Never shit where you eat. Maar soms springt er wel een vonkje over. Had ik op werk vaker dan in een discotheek.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daten met collega's is tricky hoor![]()
dat wel, ben sowieso helemaal voor techniek en die dingen, maaaaaar ik maak me beetje zorgen wel onderhand, maar is mijn mening....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weer met Mickey orenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
Smakelijk!♡♡♡♡![]()
gehehehe. tjaaaaaa ik kan ook niet zeggen dat ik niet voor techniek ga, dus naja thanks, ik leef wel beetje mee met schaapje die er tussen in zitten dan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar mee
Ben je bij Disney?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
Ik vind Disney super leuk![]()
![]()
Ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je bij Disney?
Ik vind Disney super leuk
♡♡♡♡![]()
Dat is liefquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je mag wel wat uurtjes van mij hebben
echt weet dat er iemand wat over vertelde, maar kan de hele shitload aan username niet onthouden.
Hahaha. lol
ok wie het erover had, doe me ff DM. en dan doen we wel tel nrs. want is makkelijker, ik volg deze topics zo onwijs niet als ik er 3 dagen niet naar kijkDo what you love, love what you do!![]()
Morguh AS EN hoe werkte de over?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaja weet al 10 uur nu dat je dit doet en moe ben, ga slapen dan?quote:
of wacht, ff knuffel van mij hoor ebn lekker slapen skatje.Do what you love, love what you do!![]()
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahahaquote:
tis btw tactisch hoor want als ik nu ga slapen dan trek ik helemaal ritme kapot. dus ik moet ff wakker blijven.
Nog maar een bakkie dan
gehehehe hele dag met mij opgescheept, dat moet toch wel de hel op aarde zijn denk. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lekker,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het kapitalisme maar kut. Nu weer met de autoverzekeringen.
Is er verlies dan moet de consument daar voor opdraaien, is er winst steken ze het in eigen zak.![]()
![]()
Waarom blijf je dan ook de hele nacht op?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahaha
tis btw tactisch hoor want als ik nu ga slapen dan trek ik helemaal ritme kapot. dus ik moet ff wakker blijven.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 195 / +178 / +17 / 222 / 257
2. HappyCharly / 77 / +13 / +64 / 327 / 371
3. Lovely / 65 / +64 / +1 / 205 / 226
4. devzero / 56 / +43 / +13 / 115 / 143
5. kree / 47 / +7 / +40 / 172 / 203
6. JustinK / 39 / +39 / +0 / 297 / 327
7. Bally-b / 25 / +25 / +0 / 40 / 48
8. Shii / 22 / +22 / +0 / 74 / 83
9. MizzezAmy / 20 / +18 / +2 / 109 / 124
10. aloa / 19 / +19 / +0 / 202 / 222
11. Rob / 18 / +18 / +0 / 9 / 14
12. drakin / 15 / +15 / +0 / 79 / 83
13. Dr.Mikey / 15 / +12 / +3 / 52 / 67
14. Fogel / 15 / +15 / +0 / 42 / 53
15. KillemWieft / 13 / +10 / +3 / 59 / 67
16. Superbadeendje / 12 / +12 / +0 / 86 / 100
17. greysbones / 12 / +12 / +0 / 51 / 54
18. AardappelSchotel / 9 / +9 / +0 / 135 / 147
19. FreshFruit / 8 / +8 / +0 / 136 / 150
20. Monsterkoekie / 6 / +6 / +0 / 67 / 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: