de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef Lovely het volgende:
Minder uren geslapen dan gisteren volgens mijn smartwatch
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
whah mss als je dit had gezegd toen ik 16 was ok, maar heb er geen zin meer in joh, zeker niet die onwijze drukte. en op elkaar, vond er eerlijk gezegd nooit geen reet aan. wel lachen enzo verder.
maar op die manier ga ik niet nog de liefde van mijn leven vinden, zover ben ik wel. wil niet zeggen dat ik dat trouwens wel altijd onwijs leuk vond. hahahaha
Ik leuk om bij te houdenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?
Arm schaap, je leeft er maar meequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
de wereld is te smart, who cares eigenlijk ?
ja joh, vond t ook niks, maargoed merendeel vond het toch daar, dus tja ben ik uitzondering. gehehequote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Daten met collega's is tricky hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond clubs het ook niet echt geschikt voor de liefde van je levenJe kunt amper praten met elkaar. Vond ik een normale kroeg of werk geschikter...
Klopt wel. Never shit where you eat. Maar soms springt er wel een vonkje over. Had ik op werk vaker dan in een discotheek.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daten met collega's is tricky hoor
dat wel, ben sowieso helemaal voor techniek en die dingen, maaaaaar ik maak me beetje zorgen wel onderhand, maar is mijn mening....quote:
Weer met Mickey orenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
gehehehe. tjaaaaaa ik kan ook niet zeggen dat ik niet voor techniek ga, dus naja thanks, ik leef wel beetje mee met schaapje die er tussen in zitten dan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar mee
Ben je bij Disney?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pizza gehakt mayonaise
En een mango ananas yoghurt
Ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je bij Disney?
Ik vind Disney super leuk
Dat is liefquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je mag wel wat uurtjes van mij hebben
Morguh AS EN hoe werkte de over?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Arm schaap, je leeft er maar mee
jaja weet al 10 uur nu dat je dit doet en moe ben, ga slapen dan?quote:
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahahaquote:
Lekker,quote:
Waarom blijf je dan ook de hele nacht op?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee? ik zeg ook niet dat ik het wil. hahaha
tis btw tactisch hoor want als ik nu ga slapen dan trek ik helemaal ritme kapot. dus ik moet ff wakker blijven.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |