Jij was er ook weer vroeg bij deze morgen,quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ok, maar als je moet werken slapen je wel 's nachts
Morguh ToTquote:
Ik ook niet en ik zou het niet eens willen proberen.quote:
Wanneer moet je weer werken dan, volgende week gelijk al?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben blij dat ik het weekend heb om weer in het ritme te komen
En dan kort werkweek je
ja en vraag me wel eens af bij rest dan ook?quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ok, maar als je moet werken slapen je wel 's nachts
Ja maandag weerquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer werken dan, volgende week gelijk al?
O dan heb je wel heel kort om te aclimatiseren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maandag weer
Maar ergste geval ben ik vroeg wakker
Die kant op is makkelijker hèquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel heel kort om te aclimatiseren.
Hoe lang duurt het voor je weer in het ritme bent?
Vroeg wakker en toen even fok geopendquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was er ook weer vroeg bij deze morgen,
Zeker, als je niet kan slapen is het anders wat dat je even hier post maar zo lang door trekkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou het niet eens willen proberen.
Slaap is belangrijker
Ik heb geen idee hoe dat werkt, want heb er nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kant op is makkelijker hè
En ik heb het weekend
Lekker toch.quote:
Nice.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep heb lekker geslapen alleen vroeg wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |