Ik moest ook precies weg nadat ie er net was...quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zag dat Spekkie er gister even was. Natuurlijk precies toen ik andere dingen aan het doen was. Zou hij mij ontwijken?![]()
Ik was niet heel serieusquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet op een andere manier met hem in contact komen dan?
niet veel zou het mss nog maand of 6 kunnen uitstellen. wat wss handig is dus met inflatie.quote:
Volgens mij werd het na een aantal jaar kwijtgescholden toch? 15 of 20 jaar of zo als je het niet kan betalen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:35 schreef kree het volgende:
[..]
niet veel zou het mss nog maand of 6 kunnen uitstellen. wat wss handig is dus met inflatie.
uitstellen van betalen dus, rest gaat naar draagkracht, dus ok moet het betalen, maar afhankelijk van inkomen hoeveel dus. er zit geen tijd aan wanneer totaal er moet zijn betaald.
Alle mannen/ vrouwen zijn ook goed in generaliserenquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef Vostok het volgende:
Goedemorgen een ieder. Ik ben al een tijdje wakker wel.
Hoe is het hier?
ja klopt. ik zat daar alleen ver voor nogquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij werd het na een aantal jaar kwijtgescholden toch? 15 of 20 jaar of zo als je het niet kan betalen?
Maar als je nu een goed salaris verdient ben je wel de klos ja.
Damnquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt. ik zat daar alleen ver voor nog
tik heb echt gezocht. ook mss is het verlopen ofzo na aantal tiental jaar, maar no way. ze komen achter me aan. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |