Dat is ook wel handig, hier kloppen ze op het voorraam om het te vragen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh nee ze appen van tevoren dat ze komen en of je de poort open kunt maken
ja hahaha zo is het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, als je alle shit wilt wat ik nu heb dan ben je 100 euro per maand kwijt
Ga glazen wassen dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef kree het volgende:
ik heb wel btw. DUO zit achter me aan. hahahaha LOL. ik heb dikke studieschuld. en kan die niet meer zo ontwijken nu, LOL
quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja IPTV he, niet de glazenwasser
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/mquote:
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom denken jullie vrouwen altijd zo?Waarom zou hij je ontwijken?
Allejezus meen jequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/m
De teringquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
na ik kan het betalen nu, daarom zitten ze achter me aan, maar werd ff bedragje voor gesteld van 600p/m
Niet helemaal ja maar jullie zien soms wel spoken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!
Ik denk dat hij me ontwijkt, omdat hij te druk met werk is
ja serieus, er is btw wat in te wijzigen, maarja moet ongeveer 18.000 terug betalenquote:
Ik waag het er niet op wil gewoon het risico niet lopen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah dat is met torrent gebaseerde dingen zoals Popcorn Time. Hier ben ik niet zo bang voor.
Begrijp ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag het er niet op wil gewoon het risico niet lopen.
Hoeveel jaar heb je nog?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja serieus, er is btw wat in te wijzigen, maarja moet ongeveer 18.000 terug betalen
Kan je niet op een andere manier met hem in contact komen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
niet alle vrouwen zijn hetzelfde!
Ik denk dat hij me ontwijkt, omdat hij te druk met werk is
iets waart ik ok in was,. tot hbo en toen dik gefaald. en heeeeeel snel zijn de kosten toen opgelopen wel van studie financiering. fuck dit. hahaha. maar ik kom er niet van af. moet het gewoon terug betalen.quote:
Mannen zien soms ook wel spokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet helemaal ja maar jullie zien soms wel spoken.
Ik denk dat hij gewoon druk is en net even tijd had om te DTS'en, waarom DM je hem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |