SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh, ik lees altijd de posts van @kree aandachtig door. Er zitten veel kleine stukjes waarheid in. Hij komt soms over als zijn werk, je draait de kraan open en het blijft maar stromen. Maar water plakt niet en er plassen vissen in. hihi LOL gwn mss geen drama van makenquote:![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat die schrijver geen flauw idee heeft wat stormfront voor iets wasquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat weet ik natuurlijk want post hier 20 jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik ken je ook langer dan vandaag maar niet iedereen.
Maar dat maakt niet uit, ik sta altijd open over vragen enzo mits oprecht bedoelt en beantwoord ik ze ook wel hoor, voor zover ik kan. Want ik ben nou eenmaal de gene die aan het front staat om alle shit op te lossen.
De generaals staan stuk hoger die bepalen.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof je, ik ken het nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die schrijver geen flauw idee heeft wat stormfront voor iets was
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Idem Spekmeisterquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Justin-genot
Heb je gemist ouwe pikkebaas.![]()
Je wil niet weten wat een enge organisatie dat was.quote:
Maar ik denk dat die schrijver er meer een aanval mee bedoeld aangezien het een fantasyboek isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gaat hard hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ken stormfront als organisatie wel, ik ken de schrijver nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat een enge organisatie dat was.
Maar ik denk dat die schrijver er meer een aanval mee bedoeld aangezien het een fantasyboek is
maar uiteindelijk trouwens, ben ik het wel eens van dat de meerderheid geen idee heeft waarom er gewoon drinkbaar water uit hun kraan komt. en wat er vanaf vooraf gaat.
dus maar dat maakt niet uit, we hoeven hier geen discussie over te maken, want ik bepaal ook niet hoe het gaat.
Maar denk er maar eens over.
3x een zelfbolkie.quote:![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Zelfbolk, lekkere bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die organisatie is gelukkig verboden nuquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ken stormfront als organisatie wel, ik ken de schrijver niet
Hij is ook niet erg bekend, Nederlandse fantasyschrijvers worden dat helaas ook niet dankzij dat het genre nog niet serieus genomen wordt door uitgeverijenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou oke dan, goedgekeurd.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Graag!
Weg van zijn werk
Op naar huismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik moet hier verdomme ook echt alles zelf doen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
maargoed genoeg over mij en me werk, wilde het ff kwijt.
Haha ander onderwerp en weet vragen mag altijd
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hart zit op de juiste plek, kan er niks anders van maken.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bij allen hier.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hart zit op de juiste plek, kan er niks anders van maken.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je hart zit op de juiste plek, kan er niks anders van maken.
Trust nobody![]()
Welke serie dan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De serie is afgerond
Wil nu graag weten hoe t in elkaar zit
nou vertel welke serie. hahahaquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De serie is afgerond
Zo afsluiten, morgen lekker verder kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De serie is afgerond
Nog even..quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo afsluiten, morgen lekker verder kijken.
Trust nobody![]()
Wil je me weghebben?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik sluit me overigens wel aan bij @:superbadeendjeTrust nobody![]()
5 min. dan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Team SBEklap3000.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik sluit me overigens wel aan bij @:superbadeendje
trouwens en was een film die ik allang al eens had willen zien.
maargoed gister eens gekeken,.
Inglorious bastards.
Wtf ik heb hem in het begin vaak geskipped omdat ik hou van origineel en waar gebeurt. Maar toch eens gekeken.
WTF. LOL. ik weet niet of ik het nu als comedy moet omschrijven als zeg maar waarheid.
Echt.... het werd met de minuut gewoon minder geloofwaardig.
Al met al heb er wel van genoten mooie parodie denk wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga slapen, omdat HC me weg wil hebben
Truste!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Slaap lekker spekkiequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga slapen, omdat HC me weg wil hebben
Truste!![]()
Trust nobody![]()
Waargebeurde films beste films.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:03 schreef kree het volgende:
trouwens en was een film die ik allang al eens had willen zien.
maargoed gister eens gekeken,.
Inglorious bastards.
Wtf ik heb hem in het begin vaak geskipped omdat ik hou van origineel en waar gebeurt. Maar toch eens gekeken.
WTF. LOL. ik weet niet of ik het nu als comedy moet omschrijven als zeg maar waarheid.
Echt.... het werd met de minuut gewoon minder geloofwaardig.
Al met al heb er wel van genoten mooie parodie denk wel.
Wat gemeen van HCDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zullen we haar bannen?quote:
tja. hahahaha nouja. waargebeurd.... dat laatste had ik dan toch mijn. twijfels over. maar echt normaal hou ik er niet van he. maar idd deze is meester werkje wel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waargebeurde films beste films.
quote:
Zeg maar dat hij terug moet komen danquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was n grapje van hem![]()
Ik wil hem niet weghebben
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hahaha die scene in die bios aan het eind en het stuk ervoor in die kroeg. damn. hahaha lol blij dat ik het keertje gezien hebt
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
KoppijnIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja dit was een comedy erop natuurlijkquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waargebeurde films beste films.
maar over het algemeen ben ik daar ook fan waargebeurde van.
Maar ze zijn nog lastig te vinden die ik niet gezien hebt?
Jij nog tips recent?Do what you love, love what you do!![]()
Zo goed?quote:
ik vond btw joodse raad op de NPO nog wel een soort van ok ding. 5 delig serieDo what you love, love what you do!![]()
Nee gruwelijk.. de suggestie.. je ziet t niet.. maar t idee is misselijkmakend.. gruwelijke mensen bestaan er toch ..quote:Trust nobody![]()
Badeendjes zijn lief en teder.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee gruwelijk.. de suggestie.. je ziet t niet.. maar t idee is misselijkmakend.. gruwelijke mensen bestaan er toch ..
Neequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jawel, maar als het onweert, dan wil ik daarnaar kijken!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik check, ok over 30 min is het over. gehehe lokaal dingetjequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, maar als het onweert, dan wil ik daarnaar kijken!
vanochtend was er hier echt 2 uur onweer rond 4-5-6 uur maar ging soort van langs wel. ik hou er wel van hoor, ben niet bang ervoor.
Wel mooi altijd eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
ok je weet het trucje he. wat mij geleerd is als je bang bent voor onweer, of niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heerlijk de klappen met onweer.
De geur van petrichor.quote:
je antwoord niet op wat ik vroeg, maar ik zal het uitleggen.quote:
Kijk er zijn allerlei dingen die je niet moet doen dus, als in open veld staan etc etc. en hoop die je wel moet doen.
Als je nu in je huis zit, en let op want we gaan wat rekenen nu,,,,,
Als jij een flits ziet (ok als ie direct inslaat dan hoeft het niet meer, maar kans op 1 op weet ik veel)
Maar zo niet.
Let op, tel eens tussen die flits in seconden. totdat je die donder hoort, dat doe je keer 300 meter. en dan ongeveer weet je hoever het eigenlijk weg was.
Helpt dat?Do what you love, love what you do!![]()
Welke?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Weer onrustig op straatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
'Sprong het stoplicht op rood.quote:
Die heb ik gemistquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
De flits is het gevaarlijkst, de donder is meestal helemaal niet gevaarlijk.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hier is de donder van een FA wel verwoestend.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
Dronken lui knalde er eentje voor mij bijna op een auto.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
idd en daarom moet je je daar ook geen zorgen over maken, want als die flits je raakt dan is het toch meestal einde verhaal.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
Maar daarom vertel ik ff hoe zeg maar licht veel sneller bij je is als geluid van de donder.
Als je die donder. hoort dan ben je zeg maar al veilig. Om het simpel uit te leggen dus
Is het nou deze
https://www.imdb.com/title/tt3877200/?ref_=fn_al_tt_1
of deze
https://www.imdb.com/title/tt0338188/?ref_=fn_al_tt_2Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als de donder je raakt dan heb je ook wel de poppen aan het dansenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meestal dans je dan niet meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heel even als Michel Jackson.quote:
De dovendisco is toch een soort geluidsgolven die je voelt? Zware bassen vooral denk ik dan
Nouquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is de donder van een FA wel verwoestend.![]()
![]()
Ik heb het eens gezien en ze kregen een opgeblazen ballon in hun handen .quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
De dovendisco is toch een soort geluidsgolven die je voelt? Zware bassen vooral denk ik danActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Test je het even uit of dat echt zo is?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb wel eens onder 220 gestaan, ik deed de moonwalk daarna beter.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Test je het even uit of dat echt zo is?
Oh, ik heb het nog nooit gezien, dus van die ballon wist ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het eens gezien en ze kregen een opgeblazen ballon in hun handen .I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
dat is precies hetzelfde?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
De dovendisco is toch een soort geluidsgolven die je voelt? Zware bassen vooral denk ik dan
van daar ook en weet beetje van geluid technisch. dat ze zeg maar in grote gebouwen dit digitaal moeten compenseren omdat niet iedereen gelijk hetzelfde hoort.
Niet alleen voor bas. maar voor totaal geluid.
Reken het zelf uit, geluid doet ik denk trouwens 330 m/s. dus je kunt je voorstellen in groot stadion ofzo. dat de genen aan de voorkant eerder het horen als andere.?
Ook al is het maar halve seconde erna, maar hiervoor compenseren ze dus in geluid techniek.Do what you love, love what you do!![]()
okDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Door de ballon konden ze de muziek voelen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nog nooit gezien, dus van die ballon wist ik niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oeiquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dronken lui knalde er eentje voor mij bijna op een auto.Trust nobody![]()
Die eerste, maar de trailer is vab n ander seizoenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:35 schreef drakin het volgende:
Is het nou deze
https://www.imdb.com/title/tt3877200/?ref_=fn_al_tt_1
of deze
https://www.imdb.com/title/tt0338188/?ref_=fn_al_tt_2Trust nobody![]()
Ja, dat nam ik al aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door de ballon konden ze de muziek voelen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
De spreekwoordelijke poppen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Als de donder je raakt dan heb je ook wel de poppen aan het dansenTrust nobody![]()
![]()
Nou dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel de echte poppenTrust nobody![]()
Ja normaal rustig rond deze tijd hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja vervelend welquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal rustig rond deze tijd hier.Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trust nobody![]()
gehehe jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
In het land van de rijzende zon is het morgenDo what you love, love what you do!![]()
ben nog nooit in het land van de rijzende zon geweest? jullie wel?Do what you love, love what you do!![]()
Centrum he zit nu lekker binnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die serie heeft steeds een heel hoog piepje qls t spannend wordt
Dat is best wel irritantTrust nobody![]()
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dat is best wel irritantDo what you love, love what you do!![]()
Ow dat lijkt mij ook niets.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dat is best wel irritantI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mooi, zo lekker smullenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Spruitjes en vis zijn bijna klaar. Boekweit is zo klaarTrust nobody![]()
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha
ga stargate sg1 eens kijken dan?: dan kun je 10 seizoenen door, denk vind je dan ook wel leuk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
owh dat fuck en etc gepiept wordt.......... vertel me er niet van, maar kijk ze ook meestal waar dat niet in gedaan is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?Do what you love, love what you do!![]()
Niksquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?
Is ook geen cliffhanger
Gewoon de muziek/ achtergrondgeluidTrust nobody![]()
dit is echt wat voor jou ook, en niet gelijk opgeven, je moet er ff inkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks
Is ook geen cliffhanger
Gewoon de muziek/ achtergrondgeluid
The circle wel weer nieuwe aflevering van gezienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op Amazon staan ze trouwens nog volledig, of je moet ff illegaal meer gaan doen. maargoed.
Kijk eens HC die?Do what you love, love what you do!![]()
Hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga zo kijken, moet nog uit bed komenTrust nobody![]()
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha![]()
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijn
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomenDo what you love, love what you do!![]()
Samequote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horenTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horen
gehehe ik weet niet hoe ik die serie uit moet leggen gewoon. gehehehe maargoed fan van en jammer dat het gestopt is na 10 jaar.
maar ok stukje ff waar mijn username vandaan komt, tis goeie serie, kijk het echt
⭕They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee iets met leniger wordenquote:
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een trouwring! @:dr.mikey gaat trouwen met zijn vriendin![]()
Trust nobody![]()
wat een kut hotel.....quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iets met leniger worden
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raarDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een trouwring! @:dr.mikey gaat trouwen met zijn vriendin![]()
Wat onvriendelijk.. is best lastigquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raarTrust nobody![]()
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raar![]()
Het was niet eens een hele lastige jurkquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
Maar de strik in mijn haar lukte nu al in 2 pogingen IPV de 12 van gisterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
of te bang zijn gast aan geraakt dus. naja er valt nog wat voor te zeggen dit idd, meer als we nu even zo zienquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
Oh nee hoor voorlopig niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een trouwring! @:dr.mikey gaat trouwen met zijn vriendinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou het ook niet weten. Ik zou gewoon helpen met dicht ritsen van een jurk. Een strik zou ik waarschijnlijk niet doen, hooguit een vinger ergens op leggen, maar meer niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was niet eens een hele lastige jurk
Maar de strik in mijn haar lukte nu al in 2 pogingen IPV de 12 van gisteren
Maar kan je zus niet helpen?![]()
Nee is er nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee cliffhanger voor een volgend seizoenTrust nobody![]()
Oh ja maar die is niet zo'n zonnetje in de ochtendquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik zou gewoon helpen met dicht ritsen van een jurk. Een strik zou ik waarschijnlijk niet doen, hooguit een vinger ergens op leggen, maar meer niet.
Maar kan je zus niet helpen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook maar dit is volgens mij het land van benauwdheidquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook maar dit is volgens mij het land van benauwdheidTrust nobody![]()
Vandaag 20 graden en een luchtvochtigheid van 85%Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat klinkt echt helemaaaaal niet fijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vandaag 20 graden en een luchtvochtigheid van 85%Trust nobody![]()
Het wentquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt helemaaaaal niet fijn
Morgen weer naar huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. Dat went. Hoewel ik hier soms nog steeds erg benauwd vindquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het went
Morgen weer naar huis![]()
Klinkt zweterig warmquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het went
Morgen weer naar huisTrust nobody![]()
ik ga nog ff Oppenheimer kijken, stond al lang op mijn kijk lijstje.Do what you love, love what you do!![]()
Oppenheimer kun je makkelijk op 4x speed kijken en niets missen. Sterker nog, je kunt die film gewoon overslaan en niets missenquote:![]()
![]()
trek het slecht want krijg de ondertiteling niet synchroon, maargoed. kan engels enzo wel volgen maar eerste stukje dus ff niet, maar ga hem toch ff kijken
Wat een schattig bordje!quote:
Wel een divers ontbijt
Ok, dan heb ik niets gemistquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Oppenheimer kun je makkelijk op 4x speed kijken en niets missen. Sterker nog, je kunt die film gewoon overslaan en niets missen
In Mickey zijn oor? En tomaten kip ietsquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een hoop geroosterde groenten op een bord? Wat is dat oranje rechts-midden?
Ze hadden ook friet en pasta bologneseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar hoorde ik ook wel wat kritiek op jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de scene in het klaslokaal in Leiden en moet "nederlands" voorstellenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.quote:![]()
Geen sushi?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Mickey zijn oor? En tomaten kip iets
Ze hadden ook friet en pasta bolognese
ok wacht ff had de hele Russische versie geloof ik, heb nu de engelse enzo.
tja daarom moet je het maar legaal allemaal doen he enzo
Misschien dat ik hem nog wel eens ga kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee, wel rijst en van die kleine gevulde deeg dingenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel vaker gehoord...quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.Trust nobody![]()
Niet gezien in die film van rico verhoeven spreken ze allemaal engels terwijl het in Nederland afspeelt ook zo gaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
na ondertiteling uit maar ok, hoewel, vind het handiger met, maar volg het zonder.... gehehehe. eens zien deze film. had er hoge verwachtingen van nl.Do what you love, love what you do!![]()
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezelligquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Keek ff n stukje op instaquote:
Een man die de hel beschreef
Als je niet gelooft
Nu maak ik me zorgenTrust nobody![]()
Deze omschrijving was niet gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezellig
Trust nobody![]()
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de Sjaakquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze omschrijving was niet gezelligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alle 10? Dat lijktme sterk..quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de SjaakTrust nobody![]()
hmmms zwart/wit he ervan? zo is het niet echt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de SjaakDo what you love, love what you do!![]()
Wel lekker warm in de hel
En als lucifer er is, klaag ik niet.
Dat is niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
zoek nou niet uit op drama he, ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen zich eraan Houde.?quote:
Mara mss is het wel heel wat anders?
ik zie die tien geboden vrij relatief nl, maar wel met principe.Do what you love, love what you do!![]()
lol nog niet aan toe nu eigenlijk, eet nog lekker broodje, btw ontdekt nl van bezorgen. die zijn okquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ronde 2 is zoet
Hij moet Mr.Sinister gaan spelenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah, ik zit dat ik een krappe voldoende haal op de 10 geboden, dat valt weer mee
Ik had de gok genomen, maar ik ben nooit meegenomen in de zak van sinterklaas. Toen ik klein was vond ik dat wel jammer: Spanje leek me een leuk land om te wonenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezellig![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ronde 2 is zoet
Trust nobody![]()
Toch leuker dan de 7 vinkjes test hèquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, ik zit dat ik een krappe voldoende haal op de 10 geboden, dat valt weer meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hmmmms ik wil er nooit te moeilijk over doen, en snap jullie ook. Maar kweet niet hoor......Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de gok genomen, maar ik ben nooit meegenomen in de zak van sinterklaas. Toen ik klein was vond ik dat wel jammer: Spanje leek me een leuk land om te wonen
Trust nobody![]()
Ik betwijfel of je die bewust hebt vermoord, dus dat telt niet echt. Ik maak me eerder hier zorgen omquote:quote:Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.'![]()
Jawel anders kom ik nooit aan alle 10quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je die bewust hebt vermoord, dus dat telt niet echt. Ik maak me eerder hier zorgen om
[..]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
omdat je je eigen geluk na wilt zoeken. enne ok als dat lukt help beetje anderen, dat is mijn hele principe ervan trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Why should I worry
Why should I care
En het maakt me dus echt niet uit wat iedereen er van denkt? Maar zo denk ijk het?
Het kan nl nog zo goed gaan enzo met je leven. en jolilooooo alle geluk en ineens gaat het fout.....
en dan he? dan is het pas de vraag die je een keer moet maken....
tis eerlijk verhaal he, ? hoewel je hier in nl niet perce op straat hoeft te slapen,. maar denk er maar eens aan. tis ander verhaal als je er zelf inzit.Do what you love, love what you do!![]()
Ohja, je buurvrouw. Bijna vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jawel anders kom ik nooit aan alle 10![]()
![]()
Zusje is ook de slimste in de ochtend
Pakt ze een Chocolate danish
Zegt ze twee tellen later
"Dit chocolade broodje smaakt raar"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De meeste danish broodjes zijn ook veel te zoet. Maar ik kan me voorstellen dat als je een hard broodje of chocolade croissant verwacht, het raar smaakt.![]()
Lezen is een kunstquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:21 schreef devzero het volgende:
De meeste danish broodjes zijn ook veel te zoet. Maar ik kan me voorstellen dat als je een hard broodje of chocolade croissant verwacht, het raar smaakt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik heb al n boel geboden geschondenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je die bewust hebt vermoord, dus dat telt niet echt. Ik maak me eerder hier zorgen om
[..]
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik heb al n boel geboden geschondenMaar wie werkt er nog 6 dagen in de weekquote:Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten,![]()
![]()
In southpark was hij al behoorlijk gay.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij dood gaat, is de duivel vast transgender gewordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou verder met film. hahaha
ben nog benieuwd want weet sfx waren gemaakt zonder AIDo what you love, love what you do!![]()
Dan kun je je om alles druk gaan maken. Ik maak me meer druk om dingen als plastic en vogelgriepvirus in melkquote:![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan kun je je om alles druk gaan maken. Ik maak me meer druk om dingen als plastic en vogelgriepvirus in melk
Trust nobody![]()
Oh er stond bij wat het was, in het restaurant
Maarquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh, ik ging er van uit dat ze wist dat ze een chocolate danish had gepakt. Dat was haar niet opgevallen, ook al stond het op een bordje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh er stond bij wat het was, in het restaurant
Maar
[..]![]()
Door wat die man op insta zeiquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar ineens zorgen over?Trust nobody![]()
Maar je had toch wel eerder over de hel gehoord? Het is niet een chocolate danish waarvan je het bordje niet had gelezen. Daarnaast wordt de hel vaak als dreigmiddel gebruikt om mensen bij een geloof te krijgen.quote:![]()
Nee, ochtenden zijn niet haar dingquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik ging er van uit dat ze wist dat ze een chocolate danish had gepakt. Dat was haar niet opgevallen, ook al stond het op een bordje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawel maar hij beschreef het zo specifiekquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je had toch wel eerder over de hel gehoord? Het is niet een chocolate danish waarvan je het bordje niet had gelezen. Daarnaast wordt de hel vaak als dreigmiddel gebruikt om mensen bij een geloof te krijgen.
In n bijna dood ervaring
Trust nobody![]()
Ik ben 's ochtends ook niet de snelstequote:Op donderdag 2 mei 2024 01:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, ochtenden zijn niet haar ding
inb4: je bent de hele dag niet de snelste![]()
![]()
ik heb geen zin hierin he weleer?
hoe makkelijk het is om alle tegenstrijdigheden van HC wel aan te pakken.
En ben helemaal voor vragen, maar ik ben niet ok met iemand erop aanvallen enzo.
Dus rustig, laat dr gewoon ff vertellen. en btw meen ik echt dit.Do what you love, love what you do!![]()
Ze zit nu ook te zeuren dat de broek die ze aan wil in het vliegtuig niet gewassen is
De joggingbroek die ze op de geen lucht na niet heeft gedragen
De joggingbroek die ze geen enkele keer heeft gegeven toen ik vroeg heb je nog was
De joggingbroek die ze niet deze dagen in het hotel heeft gewassen in de handwas nadat ik zei dat ze er nu nog tijd voor had
Ik mis echt sympathie hier voorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ze zit nu ook te zeuren dat de broek die ze aan wil in het vliegtuig niet gewassen is
De joggingbroek die ze op de geen lucht na niet heeft gedragen
De joggingbroek die ze geen enkele keer heeft gegeven toen ik vroeg heb je nog was
De joggingbroek die ze niet deze dagen in het hotel heeft gewassen in de handwas nadat ik zei dat ze er nu nog tijd voor had
Ik mis echt sympathie hier voor
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: