Mooi, zo lekker smullenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Spruitjes en vis zijn bijna klaar. Boekweit is zo klaar
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha
ga stargate sg1 eens kijken dan?: dan kun je 10 seizoenen door, denk vind je dan ook wel leuk?quote:
owh dat fuck en etc gepiept wordt.......... vertel me er niet van, maar kijk ze ook meestal waar dat niet in gedaan is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?
Niksquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dit is echt wat voor jou ook, en niet gelijk opgeven, je moet er ff inkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks
Is ook geen cliffhanger
Gewoon de muziek/ achtergrondgeluid
Hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga zo kijken, moet nog uit bed komen
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomen
Samequote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |