quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
De flits is het gevaarlijkst, de donder is meestal helemaal niet gevaarlijk.
Hier is de donder van een FA wel verwoestend.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
Dronken lui knalde er eentje voor mij bijna op een auto.quote:
idd en daarom moet je je daar ook geen zorgen over maken, want als die flits je raakt dan is het toch meestal einde verhaal.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:32 schreef aloa het volgende:
Heel even als Michel Jackson.quote:
Nouquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is de donder van een FA wel verwoestend.
Ik heb het eens gezien en ze kregen een opgeblazen ballon in hun handen .quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
De dovendisco is toch een soort geluidsgolven die je voelt? Zware bassen vooral denk ik dan
Test je het even uit of dat echt zo is?quote:
Ik heb wel eens onder 220 gestaan, ik deed de moonwalk daarna beter.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Test je het even uit of dat echt zo is?
Oh, ik heb het nog nooit gezien, dus van die ballon wist ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het eens gezien en ze kregen een opgeblazen ballon in hun handen .
dat is precies hetzelfde?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
De dovendisco is toch een soort geluidsgolven die je voelt? Zware bassen vooral denk ik dan
Door de ballon konden ze de muziek voelen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nog nooit gezien, dus van die ballon wist ik niet.
Oeiquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dronken lui knalde er eentje voor mij bijna op een auto.
Die eerste, maar de trailer is vab n ander seizoenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:35 schreef drakin het volgende:
Is het nou deze
https://www.imdb.com/title/tt3877200/?ref_=fn_al_tt_1
of deze
https://www.imdb.com/title/tt0338188/?ref_=fn_al_tt_2
Ja, dat nam ik al aan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door de ballon konden ze de muziek voelen.
De spreekwoordelijke poppen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Als de donder je raakt dan heb je ook wel de poppen aan het dansen
Nou dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel de echte poppen
Ja normaal rustig rond deze tijd hier.quote:
Ja vervelend welquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal rustig rond deze tijd hier.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gehehe jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
In het land van de rijzende zon is het morgen
Centrum he zit nu lekker binnen.quote:
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
Die serie heeft steeds een heel hoog piepje qls t spannend wordt
Dat is best wel irritant
Ow dat lijkt mij ook niets.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
Die serie heeft steeds een heel hoog piepje qls t spannend wordt
Dat is best wel irritant
Mooi, zo lekker smullenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Spruitjes en vis zijn bijna klaar. Boekweit is zo klaar
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha
ga stargate sg1 eens kijken dan?: dan kun je 10 seizoenen door, denk vind je dan ook wel leuk?quote:
owh dat fuck en etc gepiept wordt.......... vertel me er niet van, maar kijk ze ook meestal waar dat niet in gedaan is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat heeft een cliffhanger met een piepje te maken?
Niksquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
dit is echt wat voor jou ook, en niet gelijk opgeven, je moet er ff inkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niks
Is ook geen cliffhanger
Gewoon de muziek/ achtergrondgeluid
Hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga zo kijken, moet nog uit bed komen
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomenquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja cliffhanger. doen ze altijd, daarom kijk ik ze meestal ook pas jaar later., haat dat. haha
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal betekend het dat de batterijen in je gehoorapparaat bijna leeg zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede tip! Gewoon later kijken! Ik kijk soms gewoon een serie helemaal niet, gewoon om dat piepje te voorkomen
Samequote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker kijken! Over 5 jaar. Of 10. Ik hoef geen piepjes te horen
Nee iets met leniger wordenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een trouwring! @:dr.mikey gaat trouwen met zijn vriendin
wat een kut hotel.....quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iets met leniger worden
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raar
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat onvriendelijk.. is best lastigquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raar
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was niet eens een hele lastige jurkquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
of te bang zijn gast aan geraakt dus. naja er valt nog wat voor te zeggen dit idd, meer als we nu even zo zienquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
Oh nee hoor voorlopig niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik zou gewoon helpen met dicht ritsen van een jurk. Een strik zou ik waarschijnlijk niet doen, hooguit een vinger ergens op leggen, maar meer niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was niet eens een hele lastige jurk
Maar de strik in mijn haar lukte nu al in 2 pogingen IPV de 12 van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |