Nee iets met leniger wordenquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Een trouwring! @:dr.mikey gaat trouwen met zijn vriendin
wat een kut hotel.....quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iets met leniger worden
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raar
quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat onvriendelijk.. is best lastigquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb het ooit bij de balie van een hotel gevraagd of ze het laatste stukje konden ritsen maar blijkbaar was dat raar
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was niet eens een hele lastige jurkquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
of te bang zijn gast aan geraakt dus. naja er valt nog wat voor te zeggen dit idd, meer als we nu even zo zienquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het hotel personeel niet verzekerd is als hun vinger vast komt te zitten tussen die rits.
Oh nee hoor voorlopig niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik zou gewoon helpen met dicht ritsen van een jurk. Een strik zou ik waarschijnlijk niet doen, hooguit een vinger ergens op leggen, maar meer niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het was niet eens een hele lastige jurk
Maar de strik in mijn haar lukte nu al in 2 pogingen IPV de 12 van gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |