Dat is niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel lekker warm in de hel
En als lucifer er is, klaag ik niet.
[ afbeelding ]
zoek nou niet uit op drama he, ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen zich eraan Houde.?quote:
lol nog niet aan toe nu eigenlijk, eet nog lekker broodje, btw ontdekt nl van bezorgen. die zijn okquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ronde 2 is zoet
Hij moet Mr.Sinister gaan spelenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel lekker warm in de hel
En als lucifer er is, klaag ik niet.
[ afbeelding ]
Ik had de gok genomen, maar ik ben nooit meegenomen in de zak van sinterklaas. Toen ik klein was vond ik dat wel jammer: Spanje leek me een leuk land om te wonenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezellig
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ronde 2 is zoet
Toch leuker dan de 7 vinkjes test hèquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, ik zit dat ik een krappe voldoende haal op de 10 geboden, dat valt weer mee
quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de gok genomen, maar ik ben nooit meegenomen in de zak van sinterklaas. Toen ik klein was vond ik dat wel jammer: Spanje leek me een leuk land om te wonen
Ik betwijfel of je die bewust hebt vermoord, dus dat telt niet echt. Ik maak me eerder hier zorgen omquote:
quote:Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.'
Jawel anders kom ik nooit aan alle 10quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je die bewust hebt vermoord, dus dat telt niet echt. Ik maak me eerder hier zorgen om
[..]
omdat je je eigen geluk na wilt zoeken. enne ok als dat lukt help beetje anderen, dat is mijn hele principe ervan trouwens.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Why should I worry
Why should I care
Ohja, je buurvrouw. Bijna vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jawel anders kom ik nooit aan alle 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |