Wat een schattig bordje!quote:
Ok, dan heb ik niets gemistquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Oppenheimer kun je makkelijk op 4x speed kijken en niets missen. Sterker nog, je kunt die film gewoon overslaan en niets missen
In Mickey zijn oor? En tomaten kip ietsquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een hoop geroosterde groenten op een bord? Wat is dat oranje rechts-midden?
Daar hoorde ik ook wel wat kritiek op jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de scene in het klaslokaal in Leiden en moet "nederlands" voorstellen
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.quote:
Geen sushi?quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Mickey zijn oor? En tomaten kip iets
Ze hadden ook friet en pasta bolognese
Misschien dat ik hem nog wel eens ga kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.
Nee, wel rijst en van die kleine gevulde deeg dingenquote:
Wel vaker gehoord...quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het enige wat ik miste na het zien van die film, is 3 uur van mijn leven. Nou ben ik volgens mij een van de weinigen die niets aan die film vond.
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezelligquote:
Keek ff n stukje op instaquote:
Deze omschrijving was niet gezelligquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie het goed heeft over hoe het leven na de dood is, lijkt de hel me best gezellig
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de Sjaakquote:Op donderdag 2 mei 2024 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Deze omschrijving was niet gezellig
Alle 10? Dat lijktme sterk..quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de Sjaak
hmmms zwart/wit he ervan? zo is het niet echt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alle 10 de geboden getreden dus als dat de eis is ben ik toch de Sjaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |