quote:
tss jij gunt mij maar 1 puntje??? pffquote:
Zijn er toch pas 3 ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb gisteravond alle 4 afleveringen die online te bekijken zijn van spoedeisende hulp gekeken...
Ja wel sterk van Niznoquote:
Wie het kleine niet eert 😉quote:
die van volgende week staat al op NLzietquote:
Zelfs hij is nep.quote:
heeft ie in elk geval iets kunstmatig, want intelligentie zit niets van inquote:
O ik neem ze op. nL ziet ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van volgende week staat al op NLziet
Met een smaakstofje. 🤣quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben al gerookt daarom rook ik niet
nee ze had al astma, maar door de coronabesmetting is het verergertquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik neem ze op. nL ziet ken ik helemaal niet.
Heb je die vrouw gezien die zo benauwd was. Kreeg het er zelf benauwd van. Opgelopen door corona ppffff
ademhalen belasting betalenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die van de Hema wordt echt gerookt
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze had al astma, maar door de coronabesmetting is het verergert
dat is een feitquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer
werkte er rond de eeuwwisseling en zelfs toen al niet meer
(oma vertelt)
Ik word er dan zelf bijna benauwd vanquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.
quote:Ik haat mannen omdat ze mij meenemen naar een laantje, de bar, danszalen, slaapkamers en naar bed. Ze betasten mij met hun vingers. Als ze mij in vuur en vlam hebben gezet dan dan betasten ze mij met hun lippen. En dan wordt ik weggegooit, de laan uit, op straat gegooid en alleen nog maar goed voor een zwerver. Waarom profiteren mannen van mijn blanke lichaam?
Tenslotte ben ik maar een Sigaret.
Vreselijk. Ik weet ook hoe het voelt om benauwd te zijn. Maar zo erg als ik het die vrouw zag hebben. Ik zou gek worden. Raak nu al soms in paniekquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er dan zelf bijna benauwd van
( dochter heeft ook astma )
Koninklijk Bibliotheek?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
* greysbones noteert niet meer op bezoek bij KB
Waar je bed staat is je thuis.quote:
Ja heb die aflevering ook gezienquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik weet ook hoe het voelt om benauwd te zijn. Maar zo erg als ik het die vrouw zag hebben. Ik zou gek worden. Raak nu al soms in paniek
Ik heb gesolliciteerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaag was het zo te zien wel rustig, maar morgen zal er weer fors gebolkt worden. Mario die weer hier mag posten, dotteke die weer in de stats zit en Mazikeen die terug komt met een nieuw account. Daarom is het ook niet echt onverwacht dat @:speklap3000 de 2de mod gaat worden in DTS om SWJ een handje te helpen
Drukke week op het werkquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dan proberen morgen tussen de werkzaamheden door af en toe een blik hier te werpen. Wie weet mis ik dan niet
Zou wel leuk zijn als @:Speklap3000 mod wordt, maar heb hem al even niet gezien?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh waarom ZEG je dat nu? Dan mis ik @:Speklap3000 nog meer!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Speklap3000 en ik zijn 2 zijden van dezelfde munt
Deze manquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Met de volle 33 1/3 rpm er tegenaan, zolang het maar de eerste druk is @:speklap3000
Slaapwel Nizquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik moet piese
en dan ga ik meteen de laptop uit doen en kijken of tante bedje aan de lakenstraat mij ook gemist heeft.
Truste
Heb je ook Astma Dot?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik weet ook hoe het voelt om benauwd te zijn. Maar zo erg als ik het die vrouw zag hebben. Ik zou gek worden. Raak nu al soms in paniek
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
* greysbones noteert niet meer op bezoek bij KB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
En ik over de 5 boeken die ik gister heb gekocht?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik het trouwens al gehad over de platen die ik afgelopen weekend heb gekocht?
Nee vertel, ik hang aan je lippen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik over de 5 boeken die ik gister heb gekocht?
Wil je dat zeker weten?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:26 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af dan, als ik die lees. haha hoe denken jullie eigenlijk over mij
Aan mijn lippen nog welquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee vertel, ik hang aan je lippen.
Tell me more, tell me more....quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik het trouwens al gehad over de platen die ik afgelopen weekend heb gekocht?
Ik ook lang geleden. Nooit meer wat van gehoord. Jammer dat wel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook lang geleden, maar antwoord was een "don't call us, we'll call you not"
De lippen op je gezicht welteverstaan he.quote:
Same herequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook lang geleden, maar antwoord was een "don't call us, we'll call you not"
Ik heb de volgende platen gekocht:quote:
Did she put up a fight?quote:
Ik verwacht eigenlijk wel een "reactie op" video van jou!quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja? doe maar eerlijk hoor, waardeer dat altijd
Nee copd en mis een longkwab. En doordat ikquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ook Astma Dot?
Ik ken iemand met copd al ruim 20 jaar, 10 meter lopen is al teveel geworden en continu piepen.
Hooverphonic en Doe Maar zijn sowiesoquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De lippen op je gezicht welteverstaan he.
[..]
Same here
[..]
Ik heb de volgende platen gekocht:
Hooverphonic - Jackie Cane (rood vinyl, de limited 1000 opgaves-variant van Music on Vinyl)
Carbon Based Lifeforms - Interloper
Doe Maar - 4us (1e druk natuurlijk)
Eddie Vedder - Into the Wild OST (green vinyl, reissue)
Hey Spekkie 😘quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee vertel, ik hang aan je lippen.
En daarom zeg ik altijd:quote:
Ik vind je wel een toffe gast maar je draaft soms wat te veel door.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja? doe maar eerlijk hoor, waardeer dat altijd
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En daarom zeg ik altijd:
Shii Shii![]()
![]()
Ik waardeer jou
ik ben het eens met dat, maar dan heb je het over werk verhalen he?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een "reactie op" video van jou!
O Copd, dat is wel heftig omdat het alleen maar afneemt. En ook nog een longkwab minder.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee copd en mis een longkwab. En doordat ik
Natuurlijk rollend door het leven gaat werkt de conditie ook niet mee
Allemaal leuk en aardig, maar heb je de transparent vinyl versie van The Tortured Poets Department al?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
Same here
[..]
Ik heb de volgende platen gekocht:
Hooverphonic - Jackie Cane (rood vinyl, de limited 1000 opgaves-variant van Music on Vinyl)
Carbon Based Lifeforms - Interloper
Doe Maar - 4us (1e druk natuurlijk)
Eddie Vedder - Into the Wild OST (green vinyl, reissue)
tja dat klopt wel jaquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind je wel een toffe gast maar je draaft soms wat te veel door.
Nee, en die ga ik ook niet halen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar heb je de transparent vinyl versie van The Tortured Poets Department al?
Dat dus. Helemaal mee eens, want ook al bedoel ik toch iets totaal anders, uiteindelijk komt het wel overeen. Ik hoor graag veel meer van hoe jij er over denkt. Geen drama van maken. Gewoon een reactie op videoquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het eens met dat, maar dan heb je het over werk verhalen he?
btw ik snap dat probleem wel, maargoed ik ben geen ingenieur die dit bepaalt. wel iemand die het moet uitvoeren.
Dus zeker heb er een mening over, waterschap heeft btw meer met boeren te maken als met drinkwater winning want die staat in de schaduw/.
Nu hoor je het van mij, doe er wat mee.quote:
Hey Kreequote:
ja gelukkigquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat dus. Helemaal mee eens, want ook al bedoel ik toch iets totaal anders, uiteindelijk komt het wel overeen. Ik hoor graag veel meer van hoe jij er over denkt. Geen drama van maken. Gewoon een reactie op video
begrepen. hahaha snap t wel hoor, maar ga soms beetje in emotie mee, neem me dat niet teveel kwalijk iigquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hoor je het van mij, doe er wat mee.
O gelukkigquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het komt soms verkeerd over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
begrepen. hahaha snap t wel hoor, maar ga soms beetje in emotie mee, neem me dat niet teveel kwalijk iig
weet ik, maar neem van mij aan maar, dat ik er alleen de goeie bedoelingen mee heb.quote:
Die ken ik nietquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:40 schreef drakin het volgende:
Nu heb ik het deel Roest van Jasper Polane erbij
Doorstuderenquote:
Ik heb de gehele Discworld-serie, en ik ben nu Good Omens aan het lezen, is samen met Neil Gaiman. Is ook als serie uitgebracht op Amazon, aanraderquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:40 schreef drakin het volgende:
En nog 1 van Terry Pratchett, een favoriet schrijver. The Amazing Maurice And His Educated Rodents
susquote:
Maar ik ken je ook langer dan vandaag maar niet iedereen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar neem van mij aan maar, dat ik er alleen de goeie bedoelingen mee heb.
Ligt aan mij he niet aan jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |