quote:
tss jij gunt mij maar 1 puntje??? pffquote:
Zijn er toch pas 3 ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb gisteravond alle 4 afleveringen die online te bekijken zijn van spoedeisende hulp gekeken...
Ja wel sterk van Niznoquote:
Wie het kleine niet eert 😉quote:
die van volgende week staat al op NLzietquote:
Zelfs hij is nep.quote:
heeft ie in elk geval iets kunstmatig, want intelligentie zit niets van inquote:
O ik neem ze op. nL ziet ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van volgende week staat al op NLziet
Met een smaakstofje. 🤣quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben al gerookt daarom rook ik niet
nee ze had al astma, maar door de coronabesmetting is het verergertquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik neem ze op. nL ziet ken ik helemaal niet.
Heb je die vrouw gezien die zo benauwd was. Kreeg het er zelf benauwd van. Opgelopen door corona ppffff
ademhalen belasting betalenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die van de Hema wordt echt gerookt
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze had al astma, maar door de coronabesmetting is het verergert
dat is een feitquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer
werkte er rond de eeuwwisseling en zelfs toen al niet meer
(oma vertelt)
Ik word er dan zelf bijna benauwd vanquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het vreselijk iemand zo benauwd te zien.
quote:Ik haat mannen omdat ze mij meenemen naar een laantje, de bar, danszalen, slaapkamers en naar bed. Ze betasten mij met hun vingers. Als ze mij in vuur en vlam hebben gezet dan dan betasten ze mij met hun lippen. En dan wordt ik weggegooit, de laan uit, op straat gegooid en alleen nog maar goed voor een zwerver. Waarom profiteren mannen van mijn blanke lichaam?
Tenslotte ben ik maar een Sigaret.
Vreselijk. Ik weet ook hoe het voelt om benauwd te zijn. Maar zo erg als ik het die vrouw zag hebben. Ik zou gek worden. Raak nu al soms in paniekquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er dan zelf bijna benauwd van
( dochter heeft ook astma )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |