Heb je ook Astma Dot?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik weet ook hoe het voelt om benauwd te zijn. Maar zo erg als ik het die vrouw zag hebben. Ik zou gek worden. Raak nu al soms in paniek
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
* greysbones noteert niet meer op bezoek bij KB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
En ik over de 5 boeken die ik gister heb gekocht?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik het trouwens al gehad over de platen die ik afgelopen weekend heb gekocht?
Nee vertel, ik hang aan je lippen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik over de 5 boeken die ik gister heb gekocht?
Wil je dat zeker weten?quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:26 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af dan, als ik die lees. haha hoe denken jullie eigenlijk over mij
Aan mijn lippen nog welquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee vertel, ik hang aan je lippen.
Tell me more, tell me more....quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Had ik het trouwens al gehad over de platen die ik afgelopen weekend heb gekocht?
Ik ook lang geleden. Nooit meer wat van gehoord. Jammer dat wel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook lang geleden, maar antwoord was een "don't call us, we'll call you not"
De lippen op je gezicht welteverstaan he.quote:
Same herequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook lang geleden, maar antwoord was een "don't call us, we'll call you not"
Ik heb de volgende platen gekocht:quote:
Did she put up a fight?quote:
Ik verwacht eigenlijk wel een "reactie op" video van jou!quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja? doe maar eerlijk hoor, waardeer dat altijd
Nee copd en mis een longkwab. En doordat ikquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ook Astma Dot?
Ik ken iemand met copd al ruim 20 jaar, 10 meter lopen is al teveel geworden en continu piepen.
Hooverphonic en Doe Maar zijn sowiesoquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De lippen op je gezicht welteverstaan he.
[..]
Same here
[..]
Ik heb de volgende platen gekocht:
Hooverphonic - Jackie Cane (rood vinyl, de limited 1000 opgaves-variant van Music on Vinyl)
Carbon Based Lifeforms - Interloper
Doe Maar - 4us (1e druk natuurlijk)
Eddie Vedder - Into the Wild OST (green vinyl, reissue)
Hey Spekkie 😘quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee vertel, ik hang aan je lippen.
En daarom zeg ik altijd:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |