abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:28:58 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Waar het in de kern op neerkomt is dat "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" in deze casus niet is nageleefd en dat er geen goede redenen zijn waarom het zo lang moet duren voordat de bewijzen op tafel komen. Alles wat ze schrijft is n en al afleiding en ruis om de aandacht van de kern weg te halen.
het is oorlog, tegendeel hoeft niet bewezen te worden

'ik dacht dat daar een boefje zat' is in principe genoeg om er een bom op te flikkeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213391762
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

'ik dacht dat daar een boefje zat' is in principe genoeg om er een bom op te flikkeren
Dat Isral zo denkt weten we onderhand wel maar dat betekent nog niet dat bondgenoten (zoals Nederland) daarin mee moeten gaan.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:31:59 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat Isral zo denkt weten we onderhand wel maar dat betekent nog niet dat bondgenoten (zoals Nederland) daarin mee moeten gaan.
dat is hoe het werkt, wat Nederland of andere bondgenoten erover denken is niet super relevant want die vechten niet mee
pi_213391781
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 01:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zoiets?

[ x ]
Geen idee hoe 'bermenschjoden uit Europa' eruit zien maar jij hebt daar blijkbaar verstand van?
Klein, gedrongen, blank, blauwe ogen, soms krulletjes. En hij/zij heet er vaak een neusje voor.
pi_213391796
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

In praktijk wel. Niet volgens het internationaal-recht.

Maar goed heel dat IR is een wassen neus.
pi_213391804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Niet 'moeten'. Maar waarom zouden wij er niet in meegaan? het alternatief hier is Hamas. Valt allereerst geen bondgenootschap mee aan te gaan en qua respect voor menselijk leven staat het er dan nog slechter voor.
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:35:04 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213391813
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:06 schreef VoMy het volgende:

[..]
Niet echt want je beschuldigt een groep van antisemtisme en jodenhaat - gebaseerd op projectie - en onder de mensen in die groep zitten redelijk veel joden.

Geen kwestie van: ik heb een zwarte kennis; die kennis is in dit geval gewoon onderdeel van de groep die je aanvalt.

Dat opmerken is volkomen legitiem en het zou je ook te denken kunnen zetten of je geprojecteerde jodenhaat of hoe je het ook noemen wilt, wel terecht door jou op die mensen geprojecteerd is.
Hmm. 'Redelijk veel' nog wel. Jij hebt cijfers van de aanwezigen die Joods zijn?

Tevens kan het oproepen voor de vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld of een gewelddadige opstand jegens diens burgers, het toejuichen van terroristische groeperingen die het specifiek hebben gemunt op dat land n Joden in het algemeen rustig onder antisemitisme worden geschaard.

Om hier dan nog maar te zwijgen over Joodse studenten die worden uitgescholden of bejegend zodra zij hun steun uitspreken voor Isral. Als zij al berhaupt toegang konden krijgen tot hun eigen campus, want er zijn zat video's waar groepjes in keffiyeh gewikkelde mafklappers met mondmasker, dit proberen te voorkomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:36:18 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
In praktijk wel. Niet volgens het internationaal-recht.

Maar goed heel dat IR is een wassen neus.
niet echt, mensen denken dat het internationaal recht civiele doden zou moeten voorkomen, dat is niet waar

het is een richtlijn om oorlog ze vrolijk mogelijk te houden maar dat er mensen dood aan gaan is een gegeven
pi_213391859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:27 schreef moby_jones het volgende:

[..]
De PA uit hun leiden verlossen zou sowieso een eigen goal zijn voor Isral
Want?
pi_213391871
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
absoluut, als ik Israeli was zou ik ook lachen om al die platgeschoten steden ... denk ik

ik vind dat niet iets heel raars
Ochja, lachen....

Het zou mij op zijn minst 'weinig' doen. Denk ik. Wij mensen kunnen toch maar lastig buiten onze kaders denken.
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:41:53 #161
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213391876
Het blijft opmerkelijk waar deze protesten op de Amerikaanse universiteiten allemaal toe weten te leiden ...

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213391887
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:36 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet echt, mensen denken dat het internationaal recht civiele doden zou moeten voorkomen, dat is niet waar

het is een richtlijn om oorlog ze vrolijk mogelijk te houden maar dat er mensen dood aan gaan is een gegeven
Ja, ofc. Maar het is niet voor niets dat ICC zich zo bemoeit met Israel.

Maar goed, we zijn het uiteindelijk eens. Internationaal-recht is een papierentijger.
pi_213391898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet 'moeten'. Maar waarom zouden wij er niet in meegaan? het alternatief hier is Hamas. Valt allereerst geen bondgenootschap mee aan te gaan en qua respect voor menselijk leven staat het er dan nog slechter voor.
Het alternatief is niet Hamas. Het alternatief is de Palestijne bevolking helpen door de UNRWA te blijven steunen zolang die link met Hamas niet is bewezen.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:45:32 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391921
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, ofc. Maar het is niet voor niets dat ICC zich zo bemoeit met Israel.

Maar goed, we zijn het uiteindelijk eens. Internationaal-recht is een papierentijger.
het ICC bemoeit zich nergens mee

lidstaten zetten een klacht en het ICC buigt zich daar dan over
pi_213391924
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Het alternatief is niet Hamas. Het alternatief is de Palestijne bevolking helpen door de UNRWA te blijven steunen zolang die link met Hamas niet is bewezen.
Die link is bewezen. Er waren UNRWA leden die sympathie toonde voor Hamas, 7 oktober.

Jij vindt dat niet genoeg bewijs om de volledige steun van UNRWA te bannen. Dat kan. Maar veel westerse landen besloten dat enig associatie met Hamas buitengewoon onwenselijk is.
pi_213391929
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
het ICC bemoeit zich nergens mee

lidstaten zetten een klacht en het ICC buigt zich daar dan over
We bedoelen hetzelfde.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:46:49 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We bedoelen hetzelfde.
nee ik ben het hier 100% niet met je eens
pi_213391940
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee ik ben het hier 100% niet met je eens
Toch houd ik van je.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 13:49:06 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213391955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Toch houd ik van je.
dit vind ik wel mooi

iedereen zou van mij moeten houden
pi_213391958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Die link is bewezen. Er waren UNRWA leden die sympathie toonde voor Hamas, 7 oktober.

Jij vindt dat niet genoeg bewijs om de volledige steun van UNRWA te bannen. Dat kan. Maar veel westerse landen besloten dat enig associatie met Hamas buitengewoon onwenselijk is.
Die gelekte chatlogs waar je naar refereert zijn niet de reden waarom westerse landen zijn gestopt met hulp. Het was specifiek de beschuldigingen van Isral die claimt allerlei bewijs te hebben maar het met niemand deelt. Het op de blote ogen geloven was voor die westerse landen voldoende en dat is gewoon niet oke, zeker niet in een crisissituatie als nu.
pi_213391960
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit vind ik wel mooi

iedereen zou van mij moeten houden
Eens.
pi_213391978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Die gelekte chatlogs waar je naar refereert zijn niet de reden waarom westerse landen zijn gestopt met hulp. Het was specifiek de beschuldigingen van Isral die claimt allerlei bewijs te hebben maar het met niemand deelt. Het op de blote ogen geloven was voor die westerse landen voldoende en dat is gewoon niet oke, zeker niet in een crisissituatie als nu.
Je doet alsof het hier gaat om een wiskundig bewijs. Waar niet over te twijfelen valt. Terwijl het hier gewoon gaat om geopolitieke beschouwingen.

Jij vindt meegaan in de retoriek van Israel omtrent de UNRWA niet oke. Helemaal prima. Maar veel westerse landen vinden dus van wel.
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:59:24 #173
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213392066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Er zijn talloze bewijzen over de praktijken die er bij UNRWA gaan zijn, al jaren. Zie bijvoorbeeld dit uitgebreide rapport met de nodige bewijsstukken. Hier zijn in het verleden zelfs in Nederland al kamervragen over geweest. De realiteit is simpelweg dit volk met hun haat jegens Joden, haat jegens het Westen en zucht voor terrorisme niet onze verantwoordelijkheid is.

Isral is onze bondgenoot, de Palestijnen zijn dit niet.
pi_213392208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Want?
Als je de PA uitschakelt dan kan je niet meer:
1. de verslechterende situatie in de Westelijke Jordaanoever afschuiven op een gebrek aan samenwerking/corruptie/etc. van de Palestijnse Autoriteit en hun veiligheidstroepen. Isral is weer openlijk 100% verantwoordelijk voor alles wat er plaatsvindt in de bezette gebieden
2. gebruik maken van de verdelingspolitiek tussen Gaza en de Westelijke Jordaanoever, en zoals Bibi al eens zei:

"[…] maintaining a separation between the PA in the West Bank and Hamas in Gaza helps prevent the establishment of a Palestinian state."

Google translate deze artikelen er ook bij:
https://www.makorrishon.co.il/news/422877/
https://news.walla.co.il/item/3635748
pi_213392223
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:16 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Als je de PA uitschakelt dan kan je niet meer:
1. de verslechterende situatie in de Westelijke Jordaanoever afschuiven op een gebrek aan samenwerking/corruptie/etc. van de Palestijnse Autoriteit en hun veiligheidstroepen. Isral is weer openlijk 100% verantwoordelijk voor alles wat er plaatsvindt in de bezette gebieden
2. gebruik maken van de verdelingspolitiek tussen Gaza en de Westelijke Jordaanoever, en zoals Bibi al eens zei:

"[…] maintaining a separation between the PA in the West Bank and Hamas in Gaza helps prevent the establishment of a Palestinian state."

Google translate deze artikelen er ook bij:
https://www.makorrishon.co.il/news/422877/
https://news.walla.co.il/item/3635748
Dus?

Het is toch allang overduidelijk dat Palestijnen op geopolitiek gebied volledig irrelevant zijn? volgens mij heeft Isral doorgekregen dat ze bovenstaande tactieken helemaal niet nodig hebben.
pi_213392279
twitter
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:28:15 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213392313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Ach, jeetje. Nu zijn de vandalistische relschoppers ineens de zogenaamde slachtoffers Geen verdere aandacht aan besteden. Deze mensen mogen eens gaan nadenken over welk hatelijk en gewelddadig gedachtegoed zijn proberen te verspreiden.
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:30:33 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213392343
En over deze vervelende relschoppers gesproken, er lijkt onder het hysterische gedweep met keffiyehs en Hamas/Hezbollah sympathien nog een andere agenda schuil te gaan ...

twitter
pi_213392461
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213392514
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opmerkelijk waar deze protesten op de Amerikaanse universiteiten allemaal toe weten te leiden ...

[ twitter ]
Wat de fuck.
pi_213392525
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
En over deze vervelende relschoppers gesproken, er lijkt onder het hysterische gedweep met keffiyehs en Hamas/Hezbollah sympathien nog een andere agenda schuil te gaan ...

[ twitter ]
Vandaar de miljarden dollars van haatbaardbewoners uit Saoedi Arabi etc voor deze lui.
pi_213392534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus?

Het is toch allang overduidelijk dat Palestijnen op geopolitiek gebied volledig irrelevant zijn? volgens mij heeft Isral doorgekregen dat ze bovenstaande tactieken helemaal niet nodig hebben.
Wat is de nieuwe tactiek
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:01:02 #183
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213392573
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. 'Redelijk veel' nog wel. Jij hebt cijfers van de aanwezigen die Joods zijn?

Tevens kan het oproepen voor de vernietiging van de enige Joodse staat ter wereld of een gewelddadige opstand jegens diens burgers, het toejuichen van terroristische groeperingen die het specifiek hebben gemunt op dat land n Joden in het algemeen rustig onder antisemitisme worden geschaard.

Om hier dan nog maar te zwijgen over Joodse studenten die worden uitgescholden of bejegend zodra zij hun steun uitspreken voor Isral. Als zij al berhaupt toegang konden krijgen tot hun eigen campus, want er zijn zat video's waar groepjes in keffiyeh gewikkelde mafklappers met mondmasker, dit proberen te voorkomen.
Ik maak mij best heel wat zorgen dat Palestijnen aldaar gesteund worden door wegkijkende academici alhier dop in, die hun kans grijpen om te zorgen dat Isral from the River2Sea alles maar moet ondergaan.

Kennelijk zijn veel mensen vergeten hoeveel ellende die godvergeten islam adoratie steeds weer veroorzaakt en hamas alles zal doen om het vuurtje brandende te houden..
Probleem - oorlog Gaza en wat men daaronder allemaal uitvergroot - is supersnel opgelost met direct vrijlaten gegijzelden, onvoorwaardelijk stoppen met terreurdaden en daders van de aanslag(en) laten berechten.

Ondertussen krijg ik steeds meer en meer het idee dat met de diversitijdssgeest voor ogen, deze hele Hamas operatie opzettelijk en bewust daarom zo is gepland en denk zelfs dat de opmaat daartoe al eerder als zaadje is gepland. Eerst een beetje allerlei rechten, gedoogdoening en clementie verzamelen om vervolgens daarmee de verworven democratie die dat mogelijk maakt(e), aan te vallen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:06:06 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213392605
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:17 schreef Aether het volgende:
Nederlandse media blijven haatcampagne tegen Isral voeren
Hoe UNRWA onterecht wordt schoongepoetst

https://opiniez.com/2024/(...)n/maaikevancharante/
Uitstekend stuk en tegelijk bitter om te lezen omdat je al zag hoe het als feit werd gepapegaaid dat UNRWA dus vrijgepleit was, net als dat het ICC de conclusie van genocide zou hebben uitgedragen. Je weet gewoon dat feiten er niet toe doen.
pi_213392607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:53 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Wat is de nieuwe tactiek
Gewoon, het huidige beleid voortzetten. Maar dan zonder je zelfgenoemde afleidingen. Die zijn niet meer nodig.
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:07:41 #186
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213392611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
"They were throwing metal pipes at us..."

...nadat ze een dranghek tegen het hoofd van een Joodse studente gooiden.

Echt huil me een rivier (tot de zee).
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:10:27 #187
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213392627
Met de UNWRA link ontgaat veel mensen de wetenschap dat alleen Hamas alszijnde de enige overheidsinstantie bepaald wie voor die "UN" hulp in aanmerking komt.
pi_213392652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gewoon, het huidige beleid voortzetten. Maar dan zonder je zelfgenoemde afleidingen. Die zijn niet meer nodig.
Dat artikel waar Gallant een sterke PA in het belang van Isral noemt is nog van januari, is er wezenlijk iets veranderd in die paar maanden
pi_213392678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:14 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Dat artikel waar Galant een sterke PA in het belang van Isral noemt is nog van januari, is er wezenlijk iets veranderd in die paar maanden
Dat is toch niet zo bijzonder? in elk land zijn verschillende opinies. Belangen zijn bovendien nooit eendimensionaal. Galant is voor een sterke PA, maar blijkbaar is een deel van de Israelische politici voor de vernietiging ervan.

Mijn punt is: welke koers Israel ook gaat varen omtrent PA, het zal in wezen niets veranderen voor Israel zelf.
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:30:04 #190
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213392745
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:10 schreef Vallon het volgende:
Met de UNWRA link ontgaat veel mensen de wetenschap dat alleen Hamas alszijnde de enige overheidsinstantie bepaald wie voor die "UN" hulp in aanmerking komt.
Zoals ze dat ook voor de trucks met voedselhulp nu doen. Open en bloot.
pi_213392775
quote:
3s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:10 schreef Vallon het volgende:
Gelukkig maar dat de IDF wel weet hoe echte hulpverleners er uitzien en wie er daadwerkelijk in aanmerking komt voor noodsteun
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:34:36 #192
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213393320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:36 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Gelukkig maar dat de IDF wel weet hoe echte hulpverleners er uitzien en wie er daadwerkelijk in aanmerking komt voor noodsteun
Verschuiven van standpunten met "maar hunnie ook fout" dat verder niet anders maakt dat de UNWRA onder bestuur staat van Hamas. De UN excuseert zich dat zij alleen hulp (kunnen) geven i.s.m lokale overheden. Dat die overheden een niet mis te verstane terreurorganisatie is, boeit ze kennelijk hier niet.

Natuurlijk verdomd lullig dat een hulpkonvooi is aangezien voor wat anders, net als onbedoeld allerlei andere mensen daar een kut leven hebben omdat hamas olie op het vuur blijft gooien. Palestijnen die tegen hamas zijn, kunnen rekenen op onderdrukking en repressie. Wanneer je vrouw of kind hebt/ben, is het niet zo moeilijk in wiens ruif die mee moeten jengelen. Ik neem de mensen daarin zelf niets kwalijk maar hecht weinig waarde aan hun verwijten dat Isral ze zomaar onderdrukt :+ .

Hierbij opgemerkt dat de schade van FeelMeGood Kitchen daarna vooral beeldend in een achteraf versterkende scne is geplaatst om zo in te spelen op dit soort aangegrepen drogredenen. Wanneer ik de plaatjes daarvan bestudeer is e.e.a. fysiek wat versterkt en wie zegt mij (of jou) dat er niet eoa dubbelspel was die IDF bewust tipte of strikte daar een raket te sturen. Kortom, het is oorlog en hadden ze (ook die hulpverleners of zg onafhankelijke journalisten) hun biezen moeten pakken.
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:35:18 #193
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213393324
quote:
18s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:34 schreef Vallon het volgende:

[..]
Verschuiven van standpunten met "maar hunnie ook fout" dat verder niet anders maakt dat de UNWRA onder bestuur staat van Hamas.
Dit is niet waar.
Antifa
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:37:26 #194
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213393347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:35 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dit is niet waar.
Leg uit. Of had ik het woordje "aansturing" of zo je wilt, in "samenwerking" moeten gebruiken ?
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:40:01 #195
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213393373
quote:
12s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:37 schreef Vallon het volgende:

[..]
Leg uit. Of had ik het woordje "aansturing" of zo je wilt, in "samenwerking" moeten gebruiken ?
De UNRWA staat niet onder bestuur van Hamas. Je hebt het over feiten en je komt met een niet-feit.
Antifa
  donderdag 2 mei 2024 @ 16:50:11 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_213393478
Maar weer even het uitgebeide rapport nav de beschuldigingen richting UNRWA:

twitter

INDEPENDENT REVIEW OF MECHANISMS AND PROCEDURES TO ENSURE ADHERENCE BY UNRWA TO THE HUMANITARIAN PRINCIPLE OF NEUTRALITY
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213393526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik wist van niets. Had dat graag zo willen houden.
Ik had liever gehad dat die hele demonstratie niet had plaatsgevonden. Niet eens alleen omdat ik daardoor moest omrijden.
  donderdag 2 mei 2024 @ 17:01:52 #198
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213393578
quote:
88s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:50 schreef Kijkertje het volgende:
Maar weer even het uitgebeide rapport nav de beschuldigingen richting UNRWA:

[ x ]
INDEPENDENT REVIEW OF MECHANISMS AND PROCEDURES TO ENSURE ADHERENCE BY UNRWA TO THE HUMANITARIAN PRINCIPLE OF NEUTRALITY
Maar weer even de duiding van het hoofd van de commissie zelf:

twitter

Het rapport gaat dus niet over de beschuldigingen zelf.
  donderdag 2 mei 2024 @ 17:07:17 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213393641
Bijzonder hoe het narratief kan wisselen binnen VN-kringen.

Een openluchtgevangenis, een energieke, levendige stad. Hmm, dat is nogal tegenstrijdig ...

Bron
pi_213393820
quote:
OM seponeert aangifte tegen betogers bij opening Holocaustmuseum.

Het CJO deed aangifte omdat tegen een groep van vijftien mensen beledigende en bedreigende dingen zouden zijn geroepen toen zij onderweg waren naar het net geopende Holocaustmuseum, zoals ’Juden raus’ en ’Joden rot op’. De politie stelde daarom onder leiding van het OM een strafrechtelijk onderzoek in, omdat dat soort kreten als strafbaar worden beoordeeld.

Na onderzoek blijkt dat er geen getuigen en beelden van het incident te vinden zijn, zo meldt het OM. „De politie heeft geen camerabeelden of andere opnames van de betreffende locatie bij het Wertheimpark kunnen achterhalen. Ook de beveiliging van het Holocaustmuseum heeft de politie desgevraagd laten weten deze leuzen niet te hebben gehoord. Andere getuigen die de strafbare uitingen zouden hebben gehoord, heeft de politie niet kunnen traceren.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ning-holocaustmuseum

Dus die 15 mensen hebben ook niks van dit gehoord, wat CJO beweerde ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Bluesdude op 02-05-2024 17:36:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')