SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april
Letland, San Marino, Georgi, Belgi, Estland, Isral, Noorwegen, Nederland.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 30-04-2024 16:32:39 ]C’est Davie :o)
Zeg laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gieren hebben relatief grotere vleugels, meer een soort emoe
Ik wou net eentje openen toen eerst door het slotje heen heb gepostquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:29 schreef Dave het volgende:
Excuus voor de topic kaap, maar het duurde me te lang.
Die ene is niet eens ESF modquote:
Overal veren in de lucht. Woooeeeehoooeeeequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Zigsky het volgende:
Gaat ie straks de vogel in elkaar slaan, met zijn "the ebu is scared for the boom boom".
Europapa, europapaquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Overal veren in de lucht. Woooeeeehoooeeee
Volgend jaar weer iemand met een moeilijk hoofd met een countryballad. Alles komt goedquote:
Nu wel weer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stukje in de OP over wanneer Joost repeteert is niet meer groen.
#ophef!!quote:
Ik heb moeite de process te trusten Kreesquote:
Het lijkt erop ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Hadden mensen een optreden achter een piano verwacht
Afgebroken door een blauwe vogelquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:32 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand al gecheckt of de Malm Arena nog overeind staat
Doe het toch maar!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb moeite de process te trusten Krees
Nee want die zit nu in Helsinki.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat uit dat pak Kaarja met puntjes kruipt!!!!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Noorwegen gok ik, of Stuntkabouter als een zwarte kraai.
Suzan en Freek in een intieme ballade op de rug van een vuurspuwende hamster lijkt me het minimale nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar weer iemand met een moeilijk hoofd met een countryballad. Alles komt goed
Nee, maar ook geen Europino toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Een man in vogelpak had je echt verwacht?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo trots op m'n creatie dat ik het er gewoon nog een keertje in gooi.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Suzan en Freek in een intieme ballade op de rug van een vuurspuwende hamster lijkt me het minimale nu
Joost die de boel trollt was wl te verwachten. Deed ie zelfs bij EIC.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man in vogelpak had je echt verwacht?
Of heb ik een memo gemist dat Joost vaker dit soort dingen doet bij concerten?
Nou ja, check Lowlands 2019 anders. Daar komt stuntkabouter op als ridder, terwijl WordArt de show steeltquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man in vogelpak had je echt verwacht?
Of heb ik een memo gemist dat Joost vaker dit soort dingen doet bij concerten?
Nou gezellig Gamerquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog meer aan kan, Moir.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:35 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dit wordt helemaal niets. Stop er maar mee!!
Van mij mag het, maar daar moet de ESF mods een oordeel over vellenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou gezellig Gamer![]()
Ik ben dan nog wel hier actief hoor. Als het mag van jou tenminste.
Nog een vogelquote:
NUquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Om onszelf dan ff te vermaken tussentijds, welke sneak preview vonden jullie tot nu toe het meest verrassend?
Al een voorbode van acts die op het podium leuker zijn dan op Spotify?
Ik vond die ene met die vogel wel verrassend.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Om onszelf dan ff te vermaken tussentijds, welke sneak preview vonden jullie tot nu toe het meest verrassend?
Nee we willen echt verder door over pinopapa sorry.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
Ceequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat user Gerda hier van vindt, of hoe heet ze ook alweer.
Nee nee nee er is geen vogel.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond die ene met die vogel wel verrassend.
Die zien ze vliegenquote:
Me tooquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Rebel- het volgende:
Ik zie rechts nog een witte mouw met een streepje pluis.
NU NIET DEEF.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Moira het volgende:
True, true.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, we wilden ook een keer iets geks na alle serieuze verantwoorde dingen van afgelopen jaren (ik dan), dus dan moeten we ook niet klagen over een pinopak.
quote:Rehearsal 8: 🇳🇱 Netherlands - Joost Klein - Europapa
Our final rehearsal for today is from musician, writer and artist Joost Klein from the Netherlands, who will be wrapping up the second Semi-Final with his banging dance track Europapa. Come for the high-energy rave and the lyrical tour of Europe, stay for the bit at the end where it goes full happy hardcore.
Fans of Joost will be delighted that his signature dance moves and giant blue shoulder pads have be shipped to Malm, along with a keyboard player dressed as a fluffy blue and yellow bird – presumably to represent both the EU flag but also conveniently repping Sweden. The LED wall is a manic visual tour of the lyrics, and the whole thing is three minutes of infectious dance energy, with Joost flanked on stage by two female dancers in white tracksuits.
Thank you for wrapping up Day Four with your infectious positivity, Netherlands. We definitely need a lie down.
Oh ik vond krumpers en broccoli nog best als recent aanvoelen. Zelfs het draaiorgel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, we wilden ook een keer iets geks na alle serieuze verantwoorde dingen van afgelopen jaren (ik dan), dus dan moeten we ook niet klagen over een pinopak.
Hou op, ik lig dubbelquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Spiesjaal voor ons zodat we deze weer kunnen gebruiken y![]()
![]()
Ook dat ja. Iedereen wilde lekker gekkigheid en een vrolijk over the top feest en nu is het weer huilen over een vogel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Post dit maar regelmatig aub. Ik bent ‘t efkes heul kwijtquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef Moira het volgende:
Beter schieten ze wel op want ik heb zo nog een meeting
quote:
Hakkende dansers en een molen die affikt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat ja. Iedereen wilde lekker gekkigheid en een vrolijk over the top feest en nu is het weer huilen over een vogel.
Ja. Is dat geruststellend of verontrustend?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Em31 het volgende:
Ok wel twee dansers
Verder wel heeeeeel weinig info
Jaaaaaa IK BEN WEER OK ALS ER DANSERS ZIJN.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Em31 het volgende:
Ok wel twee dansers
Verder wel heeeeeel weinig info
Er zijn hakkende dansers!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hakkende dansers en een molen die affikt.
Niet een vogel.
Ik weet niet of deze blog dat zou zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt misschien gek om over als mannen verkleede vogels te zeggen, maar het komt niet als storend over blijkbaar
IK BEN WEER ON DE PROCESSS TRAINquote:
Of 2 ervan die ze in een aussie hebben gestoken?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Maar begrijp ik hieruit dat de K-pop dansmeisjes de oversteek naar Malm niet gehaald hebben?
frans heb wel liedjes as weer vrij zijn as een vogel en as een meeuw in de wind maar denk niet dat ie zon pak et aangetrokke hoor al zou het wel beter bij t optrede hebbe gepasquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat user Gerda hier van vindt, of hoe heet ze ook alweer.
Last Train to Europapaquote:
Ik vermoed dat ze weinig mogen zeggen van team Joost OF dat ze joost gewoon kut vinden en hem niks gunnen omdat ze pro-krotie zijn.. (Of dat het optreden gewoon mweh was en dit echt alles wat er te melden was)quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:41 schreef Japepk het volgende:
En niets over een emotioneel einde. Alleen full happy hardcore en 'we need a lie down'. Hmmm.
Kan de 'troef' zijn, ik denk dat 't dat is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:41 schreef Japepk het volgende:
En niets over een emotioneel einde. Alleen full happy hardcore en 'we need a lie down'. Hmmm.
Tenzij het pinopak cht DE TROEF blijkt te zijn, Greysquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:43 schreef Greys het volgende:
In de beschrijving zit niet echt iets dat Joost geheim zou willen houden dus er wordt nog iets geheim gehouden.
Nee er is iets met het emo einde. Dat wordt ook totaal niet genoemd in de beschrijving.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij het pinopak cht DE TROEF blijkt te zijn, Greys
Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik de tekst las, ook echt als enige land zo'n korte beschrijving volgens mij?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:43 schreef Greys het volgende:
In de beschrijving zit niet echt iets dat Joost geheim zou willen houden dus er wordt nog iets geheim gehouden.
Twee meisjes in witte kleding staat in de samenvatting toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Maar begrijp ik hieruit dat de K-pop dansmeisjes de oversteek naar Malm niet gehaald hebben?
Ja is toch perfect als afsluiter van de avond danquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef yvonne het volgende:
'we need a lie down' klinkt tch heeeeeeeeeel erg goed eik
Na deze deceptie doen we gewoon nooit meer mee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef Dave het volgende:
Ok, hier verder ESF / Wie moet er naar het ESF 2025 namens NL?
We need a lie down klinkt ook alsof het Joost is die aan het einde gaat liggen voor de emotionele outroquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef yvonne het volgende:
'we need a lie down' klinkt tch heeeeeeeeeel erg goed eik
Als ze maar aziatisch zijn en niet 2 van die gabber-tokkies uit 010 oidquote:
Ja heb het idee dat team Joost hier een goede vinger in de pap heeft over de tekst.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:45 schreef Em31 het volgende:
Tekst duurde ook wel erg lang, repetitie was al afgelopen.
K-pop meisjes in track suits? Ik zie het niet meteen voor me.quote:
Ik hoor het dan wel!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar daar moet de ESF mods een oordeel over vellen
Ik quote deze even voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef BramVeen2002 het volgende:
Nou de televote zullen we wel winnen, maar op deze manier krijgen we zo ongeveer 0 jurypunten.
6,5 dagquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef Moira het volgende:
Hoe lang duurde het bij de andere repetities ongeveer tot het filmpje op TikTok kwam?
Gisteren om 7 uur voor de laatste repetitiequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef Moira het volgende:
Hoe lang duurde het bij de andere repetities ongeveer tot het filmpje op TikTok kwam?
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef NailQueen het volgende:
Nah ik vertik het te geloven dat de Avrotros commissie akkoord is gegaan met die vogels.
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren om 7 uur voor de laatste repetitie
Duurde bij Noorwegen ook meer dan 25 minuten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:45 schreef Em31 het volgende:
Tekst duurde ook wel erg lang, repetitie was al afgelopen.
Oh dan hadden ze er gewoon geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Duurde bij Noorwegen ook meer dan 25 minuten.
Mijn god, jij bent wel van het jumping to conclusions. Dat er geen maanlanding zou plaatsvinden was duidelijk, wat er wel plaatsvindt is nog een beetje raadselachtig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef BramVeen2002 het volgende:
Nou de televote zullen we wel winnen, maar op deze manier krijgen we zo ongeveer 0 jurypunten.
Jacqueline Govaert verklapte eigenlijk al dat ie ten tijde van de keuze de hele act nog niet af wasquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
quote:Maybe the surprise is Kaarija appearing in the bird costume by the dress rehearsals
Zeg ik net!!! Ze lezen mee hier!quote:
Dan mag ie het dansje nog wel oefenen want hij kon er afgelopen week geen reet van, oftewel, hij heeft dt niet gerepeteerd.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
Het valt allemaal nog wel mee voorlopig. Van 5,95 naar 7,30.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze reageren flink op alles wat er naar buiten komt!
Wel de verkeerde kant op
Is Pino niet de troef?quote:
Joost gaat toch weer verder dan onze imaginatie. Niemand noemde vogelsquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Mo, wat heb je gezopen!!11!
Ja sorry het TROS pleinfeest zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef aarontje112 het volgende:
Wel hilarisch om te lezen hoe sommigen hier een complete meltdown krijgen van iemand in een vogelpak
Er is genoeg voor allebeiquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn 2 katten vechten nu met elkaar wie Pino mag opeten
Oh god dat Nijlpaard inderdaad. Nachtmerriesquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
quote:The description for the NL rehearsal is clearly the shortest and vague-est of them all. They’ve definitely asked them to not share too much.
Volgens mij mag je op de dag zelf nog met andere outfits aan komen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:58 schreef d_elise het volgende:
Even voor mijn gemoedstoestand: vanaf wanneer moeten de definitieve outfits gedragen worden? Tijdens de dress rehearsal pas? Want dan weet ik hoelang ik nog tussen paniek en berusting moet leven over een mogelijke Pino-staging
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
Denkt mijn kater kat anders overquote:
Ja. Want meer mensen hadden de definitieve outfits niet aan tijdens de eerste repetitie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:58 schreef d_elise het volgende:
Even voor mijn gemoedstoestand: vanaf wanneer moeten de definitieve outfits gedragen worden? Tijdens de dress rehearsal pas? Want dan weet ik hoelang ik nog tussen paniek en berusting moet leven over een mogelijke Pino-staging
Ik denk dat onze SongfestivalQueen gelijk heeft mensuh..quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:56 schreef Greys het volgende:
* er is niets gezegd over het emo einde maar dat komt er echt wel en er is met een reden niets over gezegd in de blog
* Joost gaf zelf al aan dat hij niet de hele boel wil prijsgeven na de eerste repetitie
* en dat het ALL ABOUT MARKETING is
* en dat we THE PROCESS MOETEN TRUSTEN gofferrrredomme
Dus chop chop, kappen met de paniek, Joost lacht je recht in je muil uit nu tijdens het scrollen![]()
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het isquote:Zei Stuntje niet laatst iets over fysieke uitdaging?
Ja en ze hebben niet 9 maanden gewerkt aan een vogelpak. Ze houden iets achter en volgende week lachen we om deze hysterie *fingers crossed*quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat onze SongfestivalQueen gelijk heeft mensuh..
Zei Stuntje niet laatst iets over fysieke uitdaging? IK weet het even niet meer. Later even opzoeken. En dit moet dat het vetste zijn dat ze ooit gedaan hebben volgens Appie?
Er gaat meer gebeuren. Dit kopt idd niet.
Gierenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Rebel- het volgende:
Die Cornald moet wel wat barrires hebben overwonnen dit jaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het is![]()
Nee dit duurt nog tot 11 mei.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is de meltdown een beetje klaar? Heel vermakelijk allemaal, maar ik moet eigenlijk even boodschappen doen.
Ik kan ook deze meltdown voor je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is de meltdown een beetje klaar? Heel vermakelijk allemaal, maar ik moet eigenlijk even boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het is![]()
Bestellen via Flinkquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, zolang kan ik niet zonder eten.
Ik zie curryworstquote:
Ja, je hebt al zo weinig gelegenheid om echt goed te repeteren, dat is allemaal strak gepland, zou je dan voor de lolz zomaar iets doen en daarmee kostbare tijd en gelegenheid verspillen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:08 schreef Japepk het volgende:
Ok is dit dan allemaal zo meta dat Joost denkt; deze repetities slaan ook nergens op, hier zijn wat random plaatjes? Dat je nog een ander pak aantrekt tot daar aan toe, maar die technici moeten toch ook gewoon alles kunnen inregelen en klaarzetten?
De plaatjes niet, de outfits wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:08 schreef Japepk het volgende:
Ok is dit dan allemaal zo meta dat Joost denkt; deze repetities slaan ook nergens op, hier zijn wat random plaatjes? Dat je nog een ander pak aantrekt tot daar aan toe, maar die technici moeten toch ook gewoon alles kunnen inregelen en klaarzetten?
Het scherm lijkt op een poppetje uit the Sims.quote:
Mijn emoties worden alle kanten op gesleept.quote:
Die staat aan de andere kant van Joost met een zelfde piano-achtig ding als Appie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar (nog) geen Stuntje dus? Of doet die iets wat geheim gehouden moet worden?
Appie? Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:10 schreef Japepk het volgende:
Maar serieus. Kijk een PP visual vind ik nog in het concept passen. Zo'n vogel gaat mensen echt wegjagen denk ik. En ik neem aan dat die gozer met dat pianoding sowieso blijft staan, al trekt hij de volgende keer een elviskostuum aan.
De commentaren eronder zijn hoopgevendquote:
Deutschland.quote:
Het kostuum. En in mindere mate het pianoding.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Appie? Dat lijkt me wel ja.
Wat is daar mis mee?
Gokje of heb ik gewoon ergens overheen gekeken?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat aan de andere kant van Joost met een zelfde piano-achtig ding als Appie.
JA NOU MISSCHIEN HEBBEN ZE DAAR WEL VAN GELEERD FREDquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begin nu echt te geloven dat het gaat gebeuren dit jaar.quote:
Ow jaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Zou mij niets verbazen als ze de vogelpakact n keer puur voor de foto’s hebben gedaan en daarna gewoon de echte act om mensen op de kast te jagen.![]()
In alles voel je dat dit het niet is.
Joost wil gewoon echt niets prijsgeven nog
A magician doesn’t show his tricks.
Ik zie in ieder geval maar n vogelquote:
JA NOU DIT DUS.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Zou mij niets verbazen als ze de vogelpakact n keer puur voor de foto’s hebben gedaan en daarna gewoon de echte act om mensen op de kast te jagen.![]()
In alles voel je dat dit het niet is.
Joost wil gewoon echt niets prijsgeven nog
A magician doesn’t show his tricks.
Interessant.. 🧐quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
hmm zijn alleen de foto's die achter elkaar met het lied in een filmpje zijn gezet
Van andere landen zijn er wel al bewegende beelden te zien op die site..
PINOPAPA PINOPAPAquote:
EMOOSIES YVONquote:
zijn gezichtsexpressiequote:
Fries wordt op Songfestival vergezeld door een blauwe kipquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.ad.nl/show/ee(...)m=social&utm_campaig
Artikel net verschenen bij het AD
Beeldspraak?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:26 schreef Dave het volgende:
Maar hoe je hier de metafoor 'maanlanding' op kunt plakken blijft me nog een raadsel.
betwijfel het..quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Als dit de echte vocals zijn klinkt het niet verkeerd.
Lijkt me Berlijn te representeren?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:07 schreef grazz het volgende:
Oke dit wordt leuk. Het komt goed @:GeorgeM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |