SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april
Letland, San Marino, Georgië, België, Estland, Israël, Noorwegen, Nederland.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 30-04-2024 16:32:39 ]C’est Davie :o)
Zeg laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gieren hebben relatief grotere vleugels, meer een soort emoe
Ik wou net eentje openen toen eerst door het slotje heen heb gepostquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:29 schreef Dave het volgende:
Excuus voor de topic kaap, maar het duurde me te lang.
Die ene is niet eens ESF modquote:
Overal veren in de lucht. Woooeeeehoooeeeequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Zigsky het volgende:
Gaat ie straks de vogel in elkaar slaan, met zijn "the ebu is scared for the boom boom".
Europapa, europapaquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Overal veren in de lucht. Woooeeeehoooeeee
Volgend jaar weer iemand met een moeilijk hoofd met een countryballad. Alles komt goedquote:
Nu wel weer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stukje in de OP over wanneer Joost repeteert is niet meer groen.
#ophef!!quote:
Ik heb moeite de process te trusten Kreesquote:
Het lijkt erop ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Hadden mensen een optreden achter een piano verwacht
Afgebroken door een blauwe vogelquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:32 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand al gecheckt of de Malmö Arena nog overeind staat
Doe het toch maar!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb moeite de process te trusten Krees
Nee want die zit nu in Helsinki.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat uit dat pak Kaarja met puntjes kruipt!!!!
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Noorwegen gok ik, of Stuntkabouter als een zwarte kraai.
Suzan en Freek in een intieme ballade op de rug van een vuurspuwende hamster lijkt me het minimale nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar weer iemand met een moeilijk hoofd met een countryballad. Alles komt goed
Nee, maar ook geen Europino toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Een man in vogelpak had je echt verwacht?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo trots op m'n creatie dat ik het er gewoon nog een keertje in gooi.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Suzan en Freek in een intieme ballade op de rug van een vuurspuwende hamster lijkt me het minimale nu
Joost die de boel trollt was wél te verwachten. Deed ie zelfs bij EIC.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man in vogelpak had je echt verwacht?
Of heb ik een memo gemist dat Joost vaker dit soort dingen doet bij concerten?
Nou ja, check Lowlands 2019 anders. Daar komt stuntkabouter op als ridder, terwijl WordArt de show steeltquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een man in vogelpak had je echt verwacht?
Of heb ik een memo gemist dat Joost vaker dit soort dingen doet bij concerten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |