quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef Moira het volgende:
Beter schieten ze wel op want ik heb zo nog een meeting
quote:
Hakkende dansers en een molen die affikt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat ja. Iedereen wilde lekker gekkigheid en een vrolijk over the top feest en nu is het weer huilen over een vogel.
Ja. Is dat geruststellend of verontrustend?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Em31 het volgende:
Oké wel twee dansers
Verder wel heeeeeel weinig info
Jaaaaaa IK BEN WEER OKÉ ALS ER DANSERS ZIJN.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Em31 het volgende:
Oké wel twee dansers
Verder wel heeeeeel weinig info
Er zijn hakkende dansers!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hakkende dansers en een molen die affikt.
Niet een vogel.
Ik weet niet of deze blog dat zou zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Het klinkt misschien gek om over als mannen verkleede vogels te zeggen, maar het komt niet als storend over blijkbaar
IK BEN WEER ON DE PROCESSS TRAINquote:
Of 2 ervan die ze in een aussie hebben gestoken?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Maar begrijp ik hieruit dat de K-pop dansmeisjes de oversteek naar Malmö niet gehaald hebben?
frans heb wel liedjes as weer vrij zijn as een vogel en as een meeuw in de wind maar denk niet dat ie zon pak et aangetrokke hoor al zou het wel beter bij t optrede hebbe gepasquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat user Gerda hier van vindt, of hoe heet ze ook alweer.
Last Train to Europapaquote:
Ik vermoed dat ze weinig mogen zeggen van team Joost OF dat ze joost gewoon kut vinden en hem niks gunnen omdat ze pro-kroätie zijn.. (Of dat het optreden gewoon mweh was en dit echt alles wat er te melden was)quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:41 schreef Japepk het volgende:
En niets over een emotioneel einde. Alleen full happy hardcore en 'we need a lie down'. Hmmm.
Kan de 'troef' zijn, ik denk dat 't dat is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:41 schreef Japepk het volgende:
En niets over een emotioneel einde. Alleen full happy hardcore en 'we need a lie down'. Hmmm.
Tenzij het pinopak écht DE TROEF blijkt te zijn, Greysquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:43 schreef Greys het volgende:
In de beschrijving zit niet echt iets dat Joost geheim zou willen houden dus er wordt nog iets geheim gehouden.
Nee er is iets met het emo einde. Dat wordt ook totaal niet genoemd in de beschrijving.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij het pinopak écht DE TROEF blijkt te zijn, Greys
Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik de tekst las, ook echt als enige land zo'n korte beschrijving volgens mij?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:43 schreef Greys het volgende:
In de beschrijving zit niet echt iets dat Joost geheim zou willen houden dus er wordt nog iets geheim gehouden.
Twee meisjes in witte kleding staat in de samenvatting toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:42 schreef Cyan9 het volgende:
Maar begrijp ik hieruit dat de K-pop dansmeisjes de oversteek naar Malmö niet gehaald hebben?
Ja is toch perfect als afsluiter van de avond danquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef yvonne het volgende:
'we need a lie down' klinkt tóch heeeeeeeeeel erg goed eik
Na deze deceptie doen we gewoon nooit meer mee.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef Dave het volgende:
Ok, hier verder ESF / Wie moet er naar het ESF 2025 namens NL?
We need a lie down klinkt ook alsof het Joost is die aan het einde gaat liggen voor de emotionele outroquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef yvonne het volgende:
'we need a lie down' klinkt tóch heeeeeeeeeel erg goed eik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |