Ik zie curryworstquote:
Ja, je hebt al zo weinig gelegenheid om echt goed te repeteren, dat is allemaal strak gepland, zou je dan voor de lolz zomaar iets doen en daarmee kostbare tijd en gelegenheid verspillen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:08 schreef Japepk het volgende:
Oké is dit dan allemaal zo meta dat Joost denkt; deze repetities slaan ook nergens op, hier zijn wat random plaatjes? Dat je nog een ander pak aantrekt tot daar aan toe, maar die technici moeten toch ook gewoon alles kunnen inregelen en klaarzetten?
De plaatjes niet, de outfits wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:08 schreef Japepk het volgende:
Oké is dit dan allemaal zo meta dat Joost denkt; deze repetities slaan ook nergens op, hier zijn wat random plaatjes? Dat je nog een ander pak aantrekt tot daar aan toe, maar die technici moeten toch ook gewoon alles kunnen inregelen en klaarzetten?
Het scherm lijkt op een poppetje uit the Sims.quote:
Mijn emoties worden alle kanten op gesleept.quote:
Die staat aan de andere kant van Joost met een zelfde piano-achtig ding als Appie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar (nog) geen Stuntje dus? Of doet die iets wat geheim gehouden moet worden?
Appie? Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:10 schreef Japepk het volgende:
Maar serieus. Kijk een PP visual vind ik nog in het concept passen. Zo'n vogel gaat mensen echt wegjagen denk ik. En ik neem aan dat die gozer met dat pianoding sowieso blijft staan, al trekt hij de volgende keer een elviskostuum aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |