Ja. Want meer mensen hadden de definitieve outfits niet aan tijdens de eerste repetitie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:58 schreef d_elise het volgende:
Even voor mijn gemoedstoestand: vanaf wanneer moeten de definitieve outfits gedragen worden? Tijdens de dress rehearsal pas? Want dan weet ik hoelang ik nog tussen paniek en berusting moet leven over een mogelijke Pino-staging
Ik denk dat onze SongfestivalQueen gelijk heeft mensuh..quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:56 schreef Greys het volgende:
* er is niets gezegd over het emo einde maar dat komt er echt wel en er is met een reden niets over gezegd in de blog
* Joost gaf zelf al aan dat hij niet de hele boel wil prijsgeven na de eerste repetitie
* en dat het ALL ABOUT MARKETING is
* en dat we THE PROCESS MOETEN TRUSTEN gofferrrredomme
Dus chop chop, kappen met de paniek, Joost lacht je recht in je muil uit nu tijdens het scrollen![]()
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het isquote:Zei Stuntje niet laatst iets over fysieke uitdaging?
Ja en ze hebben niet 9 maanden gewerkt aan een vogelpak. Ze houden iets achter en volgende week lachen we om deze hysterie *fingers crossed*quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat onze SongfestivalQueen gelijk heeft mensuh..
Zei Stuntje niet laatst iets over fysieke uitdaging? IK weet het even niet meer. Later even opzoeken. En dit moet dat het vetste zijn dat ze ooit gedaan hebben volgens Appie?
Er gaat meer gebeuren. Dit kopt idd niet.
Gierenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Rebel- het volgende:
Die Cornald moet wel wat barrières hebben overwonnen dit jaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het is![]()
Nee dit duurt nog tot 11 mei.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is de meltdown een beetje klaar? Heel vermakelijk allemaal, maar ik moet eigenlijk even boodschappen doen.
Ik kan ook deze meltdown voor je in de gaten houdenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Cyan9 het volgende:
Is de meltdown een beetje klaar? Heel vermakelijk allemaal, maar ik moet eigenlijk even boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe warm zo'n pak is en hoe zwaar het is![]()
Bestellen via Flinkquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, zolang kan ik niet zonder eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |