Ja heb het idee dat team Joost hier een goede vinger in de pap heeft over de tekst.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:45 schreef Em31 het volgende:
Tekst duurde ook wel erg lang, repetitie was al afgelopen.
K-pop meisjes in track suits? Ik zie het niet meteen voor me.quote:
Ik hoor het dan wel!quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar daar moet de ESF mods een oordeel over vellen
Ik quote deze even voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef BramVeen2002 het volgende:
Nou de televote zullen we wel winnen, maar op deze manier krijgen we zo ongeveer 0 jurypunten.
6,5 dagquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef Moira het volgende:
Hoe lang duurde het bij de andere repetities ongeveer tot het filmpje op TikTok kwam?
Gisteren om 7 uur voor de laatste repetitiequote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef Moira het volgende:
Hoe lang duurde het bij de andere repetities ongeveer tot het filmpje op TikTok kwam?
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef NailQueen het volgende:
Nah ik vertik het te geloven dat de Avrotros commissie akkoord is gegaan met die vogels.
Ohquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren om 7 uur voor de laatste repetitie
Duurde bij Noorwegen ook meer dan 25 minuten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:45 schreef Em31 het volgende:
Tekst duurde ook wel erg lang, repetitie was al afgelopen.
Oh dan hadden ze er gewoon geen zin meer inquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Duurde bij Noorwegen ook meer dan 25 minuten.
Mijn god, jij bent wel van het jumping to conclusions. Dat er geen maanlanding zou plaatsvinden was duidelijk, wat er wel plaatsvindt is nog een beetje raadselachtig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:46 schreef BramVeen2002 het volgende:
Nou de televote zullen we wel winnen, maar op deze manier krijgen we zo ongeveer 0 jurypunten.
Jacqueline Govaert verklapte eigenlijk al dat ie ten tijde van de keuze de hele act nog niet af wasquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
quote:Maybe the surprise is Kaarija appearing in the bird costume by the dress rehearsals
Zeg ik net!!! Ze lezen mee hier!quote:
Dan mag ie het dansje nog wel oefenen want hij kon er afgelopen week geen reet van, oftewel, hij heeft dt niet gerepeteerd.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
Het valt allemaal nog wel mee voorlopig. Van 5,95 naar 7,30.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze reageren flink op alles wat er naar buiten komt!
Wel de verkeerde kant op
Is Pino niet de troef?quote:
Joost gaat toch weer verder dan onze imaginatie. Niemand noemde vogelsquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Mo, wat heb je gezopen!!11!
Ja sorry het TROS pleinfeest zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef aarontje112 het volgende:
Wel hilarisch om te lezen hoe sommigen hier een complete meltdown krijgen van iemand in een vogelpak
Er is genoeg voor allebeiquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn 2 katten vechten nu met elkaar wie Pino mag opeten
Oh god dat Nijlpaard inderdaad. Nachtmerriesquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
quote:The description for the NL rehearsal is clearly the shortest and vague-est of them all. They’ve definitely asked them to not share too much.
Volgens mij mag je op de dag zelf nog met andere outfits aan komen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:58 schreef d_elise het volgende:
Even voor mijn gemoedstoestand: vanaf wanneer moeten de definitieve outfits gedragen worden? Tijdens de dress rehearsal pas? Want dan weet ik hoelang ik nog tussen paniek en berusting moet leven over een mogelijke Pino-staging
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |