Dan mag ie het dansje nog wel oefenen want hij kon er afgelopen week geen reet van, oftewel, hij heeft dát niet gerepeteerd.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
Het valt allemaal nog wel mee voorlopig. Van 5,95 naar 7,30.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze reageren flink op alles wat er naar buiten komt!
Wel de verkeerde kant op
Is Pino niet de troef?quote:
Joost gaat toch weer verder dan onze imaginatie. Niemand noemde vogelsquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Mo, wat heb je gezopen!!11!
Ja sorry het TROS pleinfeest zit ik niet op te wachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef aarontje112 het volgende:
Wel hilarisch om te lezen hoe sommigen hier een complete meltdown krijgen van iemand in een vogelpak
Er is genoeg voor allebeiquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn 2 katten vechten nu met elkaar wie Pino mag opeten
Oh god dat Nijlpaard inderdaad. Nachtmerriesquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
quote:The description for the NL rehearsal is clearly the shortest and vague-est of them all. They’ve definitely asked them to not share too much.
Volgens mij mag je op de dag zelf nog met andere outfits aan komen zettenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:58 schreef d_elise het volgende:
Even voor mijn gemoedstoestand: vanaf wanneer moeten de definitieve outfits gedragen worden? Tijdens de dress rehearsal pas? Want dan weet ik hoelang ik nog tussen paniek en berusting moet leven over een mogelijke Pino-staging
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef grazz het volgende:
Ghali (rechts) werd 4e bij San remo dit jaar (en daar stemt een jury mee)![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |