Stiekem heb ik gehoopt dat ze die laatste touw gingen doorknippen dan was iedereen zijn molboekje kwijtquote:Op zondag 28 april 2024 21:57 schreef usagi414 het volgende:
De opdracht met de molboekjes was wel pijnlijk om te zien.
Maar daarom is dit ook zo goed.
Ze doen dit soort dingen gewoon.
Ik ook. Ze moet wel thuis even wat historische figuren op gaan zoekenquote:Op maandag 29 april 2024 00:44 schreef Tijn het volgende:
Wel blij dat Stephanie naar huis gaat, want ik was er op het eind van de aflevering van overtuigd geraakt dat zij de mol is
best extreem ja, maar ik heb er toch wel om moeten grinniken.quote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
Toffe aflevering, vond alleen de doodskist wandeling op het randje. Je zag dat de Italianen daar het ook niet echt konden waarderen.
ze haalden 't nu maar net... dus die zekerheid was toch misschien niet overbodig.quote:Op zondag 28 april 2024 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zou je hier voor zekerheid gaan?
100% kans op 1200 euro of meer dan 50% kans op 2400 euro, wetende dat je misschien nog van kerk II naar kerk III kan rennen.
Ik denk dat-ie gewoon wat terughoudend was en zelf ook niet precies wist wat-ie met de informatie wilde doen. En voordat-ie dat uitgevogeld had, loste Stephanie de situatie al op door zichzelf op te offeren.quote:Op zondag 28 april 2024 23:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Ben wel benieuwd wat Bernard van plan was met zijn informatie over het Molboekje. Hij deed er best vaag over toen ze hem vroegen of hij raak had geschoten.
Ik heb het gevoel dat Charlotte weet wie de Mol is en nu vol voor de pot wil gaan. Want normaal laat je zo’n kans om informatie over de Mol te krijgen niet liggen, vooral nu je zo dicht bij de finale bent. Maar goed, tenzij ze van tevoren hebben afgesproken om niet flink te bieden moet je als kandidaat ook niet verbaast zijn dat de anderen wel voor grote bedragen gaan. Stephanie, Senne, Michaël en Bernard hebben in voorgaande afleveringen namelijk al laten zien geen moeite te hebben om voor zichzelf te kiezen ipv de pot.quote:Op zondag 28 april 2024 22:43 schreef Evangelion het volgende:
Charlotte![]()
Echt letterlijk mijn zusje qua persoonlijkheid
Bedankt lolo, hele sfeer kapot!
Dat was onnodig kwetsend voor christenen. Had dit in Marokko gedaan en je werd gelynchtquote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
Toffe aflevering, vond alleen de doodskist wandeling op het randje. Je zag dat de Italianen daar het ook niet echt konden waarderen.
Dat is waar, maar dat je weet je natuurlijk pas achteraf. Ik heb oprecht geen idee of de mol liever de helft van het geld pakt, of het risico neemt op het dubbele met daarbij de kans dat het helemaal mislukt. Ook dat maakt dit programma zo briljant natuurlijk, want voor beide keuzes is zowel vanuit het perspectief van een kandidaat als de mol wat te zeggen.quote:Op maandag 29 april 2024 11:36 schreef trui het volgende:
[..]
ze haalden 't nu maar net... dus die zekerheid was toch misschien niet overbodig.
Ik vond hem voor 'Mol-standaarden' ook enigszins slordig in elkaar zitten. Alleen 'een rustig wandelingetje', wat vervolgens dus een begrafenisstoet werd. Dit hadden ze ook prachtig sacraal kunnen introduceren met beelden van de priester in de kerk, etc.quote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
ja, en ook de gesprekjes die de mol destijds tijdens de test had met kandidaten. Daar zat een zekere adremheid in die ik bij Michael minder zie.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat je weet je natuurlijk pas achteraf. Ik heb oprecht geen idee of de mol liever de helft van het geld pakt, of het risico neemt op het dubbele met daarbij de kans dat het helemaal mislukt. Ook dat maakt dit programma zo briljant natuurlijk, want voor beide keuzes is zowel vanuit het perspectief van een kandidaat als de mol wat te zeggen.
Ik moet zeggen dat het voornaamste dat me doet twijfelen of Michael de mol is die gesprekjes met Gilles zijn. Ja, de stem is zwaar vervormd en je kunt er eigenlijk niks mee. Maar toch heb ik het gevoel dat je soms een klein beetje een idee van het accent / manier van spreken hoort en dat past voor m'n gevoel helemaal niet bij Michael. Wel bijvoorbeeld bij Senne.
Nope. Maar Senne's stem ook niet echt, of Charlotte. Eigenlijk alleen Bernard en Stephanie.quote:Op maandag 29 april 2024 13:50 schreef trui het volgende:
Ik hoor bij die stemmen in de auto eigenlijk nauwelijks wanneer het Michaels stem zou moeten voorstellen. Jullie?
Ik dacht eigenlijk dat ze de naam van de kandidaat die het spel won eruit hebben gehaald.quote:Op maandag 29 april 2024 13:50 schreef trui het volgende:
Ik hoor bij die stemmen in de auto eigenlijk nauwelijks wanneer het Michaels stem zou moeten voorstellen. Jullie?
ik heb Charlotte toch heel duidelijk gehoord. En Senne ook.quote:Op maandag 29 april 2024 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nope. Maar Senne's stem ook niet echt, of Charlotte. Eigenlijk alleen Bernard en Stephanie.
Ah, dankjewel!quote:Op maandag 29 april 2024 14:19 schreef Legoblokje het volgende:
Van iemand op het WIDM forum:
[Bernard] Hey, hoe is het? Raar zeker om mijn stem te horen?
[Charlotte] Verschiet je ervan dat ik de mol ben?
[Michael] of zat je al effekes op het juiste spoor?
[Senne] Je zit nog steeds in het spel, dus misschien heb je mij wel in het vizier.
[Stephanie] Of misschien ook niet.
[Bernard] Of misschien ook niet.
[Charlotte] Of misschien ook niet.
[Stephanie] Maar dan is het goed dat ik jou eens bel he.
[Bernard] Ik vind het vooral plezant...
[Charlotte] ...Om eens mezelf te mogen zijn.
[Senne] Open en Bloot...
[Michael] ...zonder die vervelende filter.
[Stephanie] Wat is er? Ben je ...
[Senne] ... teleurgesteld? Ik heb gezegd dat je mijn stem zou horen.
[Michael] Ik heb nooit gezegd dat je alleen...
[Ruizig] ... mijn stem zou horen.
Stéphanie was achteraf wel duidelijk AI, van Bernard denk ik ook dat het AI is.
Moet nog steeds aflevering 5 en 6 kijken, dus dat lijkt me niet zo handigquote:
Ohquote:Op maandag 29 april 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog steeds aflevering 5 en 6 kijken, dus dat lijkt me niet zo handig
Jij loopt minder achter dan ik tenminste, ik heb tot nu toe alleen de eerste 2 gezienquote:Op maandag 29 april 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog steeds aflevering 5 en 6 kijken, dus dat lijkt me niet zo handig
kan ook nog steeds komen doordat hij z'n boekje moest missen. Maar ik verdenk 'm ook hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Senne was niet heel blij na het paintballen, ik verdenk hem nu het meeste.
Ze zijn toch nog met 4quote:Op zondag 5 mei 2024 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Wordt vanavond al bekend gemaakt wie de mol is?
Maar als Senne net een traptrede te veel of te weinig telt, dan maakt het niets uit dat Bernard de verkeerde antwoorden geeft!quote:Op zondag 5 mei 2024 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze keer toch duidelijk Bernard die voor de verkeerde antwoorden gaat en die vol voor de optie gaat met de meeste kans op verlies van geld
Ze waren allemaal onwaarschijnlijk, behalve die van de Etnaquote:Op zondag 5 mei 2024 20:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je weet gewoon dat het meest onwaarschijnlijke verhaal waar zal zijn.
Ik vermoed dat ze daar in NL niet meer aan durven te beginnen (of ze hadden iedereen met de trein gestuurd)quote:Op zondag 5 mei 2024 21:24 schreef Grumpey het volgende:
CO2 uitstoot daargelaten: wat een geniale opdracht was dat 😂
Ja, zat hele tijd op Senne, en nog steeds, maar Michael valt maar niet weg te strepen en vandaag was hij eigenlijk nog verdachter dan Senne was. Maar goed, ik gok Senne, dus dan zal het wel Michael zijn straks.quote:
Hoezo? Er waren aan het begin van de aflevering toch 3 leuke mannen over? Of ze nu in de finale zitten of niet..quote:
True truequote:Op zondag 5 mei 2024 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Er waren aan het begin van de aflevering toch 3 leuke mannen over? Of ze nu in de finale zitten of niet..
Bij de compilaties van de 3 finalisten is 't wel Michael die veruit de grootste collectie verdachte zaken heeft gedaan. Maar anderzijds is Michael altijd duidelijk nerveus bij eliminaties, daar waar Senne en Bernard cooler zijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:48 schreef Tijn het volgende:
Maar mannekes... beste vrienden... Michaël zó verdacht, dat kan toch niet?
Ik geniet sowieso al van de kandidaten en de opdrachten.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dan toch maar Senne hoor, ik heb geen flauw idee
Altijd met den deezquote:Op zondag 5 mei 2024 22:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geniet sowieso al van de kandidaten en de opdrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was in dat geval de opdracht geweest om bij Senne thuis met zijn moeder in bad te gaan zittenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Bernard had met een beetje geluk dus even naar huis gekund
In Nederland lieten ze Dennis invliegen voor een lullig toneelstukjequote:Op zondag 5 mei 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar in NL niet meer aan durven te beginnen (of ze hadden iedereen met de trein gestuurd)
Als de rest daarin mee ging zou er toch 1000 euro in de pot komen?!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:12 schreef Tijn het volgende:
Ook dat gelul over dat-ie Lukaku op TV gezien zou hebben en dat het verhaal van Bernard dus niet waar kan zijn... zou zomaar een molactie kunnen zijn. Expres twijfels zaaien om daarmee 1000 euro uit de pot te houden.
Nee want Bernards verhaal was wel waar.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Als de rest daarin mee ging zou er toch 1000 euro in de pot komen?!
Bovendien ging de groep erin mee.quote:Op maandag 6 mei 2024 08:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee want Bernards verhaal was wel waar.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
Iedere Belg weet toch dat Schanulleke een andere naam heeft gekregen omdat de originele naam een beetje lullig was?
Ik ben nu toevallig Suske en Wiske nr 85 aan het lezen, en op pagina 7 noemt Wiske het popje 'Schabolleke'. Dusssquote:Op zondag 5 mei 2024 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
Iedere Belg weet toch dat Schanulleke een andere naam heeft gekregen omdat de originele naam een beetje lullig was?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schanullekequote:In de eerste verhalen heette het popje Schalulleke, wat Antwerps is voor lente-ui.[1] De verhalen werden in eerste instantie gepubliceerd in De Nieuwe Standaard (1945-1947), later De Standaard (vanaf 1947), alvorens als album te verschijnen. Toen de reeks zich op 8 maart 1946 naar Nederland uitbreidde werd dat (wegens verzet van Nederlanders die in Schalulleke een verkleinwoord van 'lul' lazen) spoedig veranderd naar Schabolleke (naar schabouwelijk, een oud Nederlands woord dat zoiets als 'jammerlijk' of 'erbarmelijk' betekent; Schabolleke ís een nogal schabouwelijk popje, met haar slappe lijfje, gevuld met zaagsel). De definitieve naam, Schanulleke, kwam in 1965 in het album De schone slaper.
Dit was inderdaad gewoon typerend voor hem. Heel erg actief, dan toch iets fout doen en daarna zijn verontwaardiging dat het mis ging. Als hij niet de Mol is dan zal de Mol blij zijn dat Michaël dit jaar een van de kandidaten was.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:12 schreef Tijn het volgende:
Toen Michaël liet zien hoe goed-ie die poppen kon bedienen, dacht ik al gelijk "zal je zien dat het straks tijdens de voorstelling mislukt". En ja hoor.
Ook dat gelul over dat-ie Lukaku op TV gezien zou hebben en dat het verhaal van Bernard dus niet waar kan zijn... zou zomaar een molactie kunnen zijn. Expres twijfels zaaien om daarmee 1000 euro uit de pot te houden.
Ah, doeme, verdoeme….quote:Op maandag 6 mei 2024 16:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gewoon typerend voor hem. Heel erg actief, dan toch iets fout doen en daarna zijn verontwaardiging dat het mis ging. Als hij niet de Mol is dan zal de Mol blij zijn dat Michaël dit jaar een van de kandidaten was.
Dat denk ik van Michael en Senne allebeiquote:Op maandag 6 mei 2024 16:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit was inderdaad gewoon typerend voor hem. Heel erg actief, dan toch iets fout doen en daarna zijn verontwaardiging dat het mis ging. Als hij niet de Mol is dan zal de Mol blij zijn dat Michaël dit jaar een van de kandidaten was.
Nu al online!quote:Op maandag 6 mei 2024 17:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de aflevering gisteren gezien, maar mijn eega wil 'm ook nog zien.
Hoe laat verschijnt de aflevering op NPO Start?
Maar als je voor de tweede keer kijkt, ga je dan ook op andere dingen letten?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan was ik net even te vroeg met mijn vraag…
Ik kijk niet vaak een aflevering 2 keer, maar indien wel, dan zie je soms wel wat andere dingen dan bij de eerste keer. Of die dan relevant zijn, dat weten we volgende week pas…quote:Op maandag 6 mei 2024 17:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Maar als je voor de tweede keer kijkt, ga je dan ook op andere dingen letten?
Dit realiseer ik me nu pasquote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja echt. Ik zit zo te genieten dat ik vergeet om goed op de Mol te letten.quote:
De moeder van Dennis Xhaët had vast nog een plek over in het bad.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ja het kan bijna niet anders meer dan Michael zijn, toch?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:12 schreef Tijn het volgende:
Toen Michaël liet zien hoe goed-ie die poppen kon bedienen, dacht ik al gelijk "zal je zien dat het straks tijdens de voorstelling mislukt". En ja hoor.
Ja, maar dat is dus juist zo onbegrijpelijk... zo dik kan het er toch niet op liggen?quote:Op maandag 6 mei 2024 18:48 schreef trui het volgende:
[..]
Ja het kan bijna niet anders meer dan Michael zijn, toch?
De rollen zijn juist zo verdeeld omdat Michael het goed leek te kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
Maar waarom zou de Mol het zo goed doen bij het oefenen? Dan had hij het toch prima een paar keer kunnen verkloten? Dat juffie was sowieso veel slechter en de rollen waren al verdeeld
Ja maar dat was direct na de eerste keer. Daarna bleef hij het goed doenquote:Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
De rollen zijn juist zo verdeeld omdat Michael het goed leek te kunnen.
Hij moest het goed doen om die taak te mogen vervullen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
Maar waarom zou de Mol het zo goed doen bij het oefenen? Dan had hij het toch prima een paar keer kunnen verkloten? Dat juffie was sowieso veel slechter en de rollen waren al verdeeld
Ze kunnen niet alles met montage beïnvloeden hè, sommige dingen gebeuren gewoon en moeten daarom ook getoond worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Michael was de enige die een leugen vertelde, de rest sprak de waarheid.![]()
Maar wat @:Tijn ook zegt, maar het ligt er wel dik bovenop met al z'n vreemde acties in beeld en dat maakt me weer aan het twijfelen…
Eens, maar dan is Michael als Mol een enorme sukkel…quote:Op maandag 6 mei 2024 20:46 schreef trui het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alles met montage beïnvloeden hè, sommige dingen gebeuren gewoon en moeten daarom ook getoond worden.
Of heel brutaal. Een beetje zoals Jurre. Ben heel benieuwd (als hij het is) of zijn groepsgenoten hem al lang verdachten.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar dan is Michael als Mol een enorme sukkel…
hij deed het 1 keer, Charlotte deed het 1 keer en de keuze was gemaakt. De 3 keer dat hij het daarna nog perfect deed was helemaal niet meer nodigquote:Op maandag 6 mei 2024 20:46 schreef trui het volgende:
[..]
Hij moest het goed doen om die taak te mogen vervullen.
Zeker, maar ik zag het echt als zo’n typisch smoesje dat hij het niet kon wegens ‘plankenkoorts’.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij deed het 1 keer, Charlotte deed het 1 keer en de keuze was gemaakt. De 3 keer dat hij het daarna nog perfect deed was helemaal niet meer nodig
Kijken mensen hier de aflevering wel
Ik wil het eigenlijk nog niet weten.quote:
Soms moet je nog even op 'play' drukken en daarna op 'live' dat je zeker weet dattie op het livemoment speeltquote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef BE het volgende:
We hebben niet eerder live gekeken. Maar als ik die aflevering aanklik via go play.be, moet die dan automatisch gaan spelen?
Als je op het gekantelde hartje klikt, dan start de aflevering...quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef BE het volgende:
We hebben niet eerder live gekeken. Maar als ik die aflevering aanklik via go play.be, moet die dan automatisch gaan spelen?
Ik druk elke keer op 'live' als de reclames beginnen. soms loop je toch ineens weer 30 seconden achter :xquote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Soms moet je nog even op 'play' drukken en daarna op 'live' dat je zeker weet dattie op het livemoment speelt
Misschien als hij hem onderop had gekniptquote:Op zondag 12 mei 2024 20:51 schreef Legoblokje het volgende:
''Stilletjes knippen'', dat gaat natuurlijk niet echt bij metaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was.
[ Bericht 69% gewijzigd door Felagund op 12-05-2024 22:01:46 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hij klinkt van zichzelf al het meest als een robotquote:Op zondag 12 mei 2024 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Als je luistert naar AI, dan klinkt Bernard toch het echtst?
Volgens mij wel toch, aflevering is sowieso voorbij. Anders moet mijn post ook in een spoiler.quote:
Ja, soms zo vriendelijk om namen in eerste instantie nog ff in spoiler tags te zetten, maar in principe kan iedereen live meekijken vanuit NL en kun je hier beter past posten als je hem al hebt gezienquote:
Die zijn altijd zo zalig.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:00 schreef Moira het volgende:
Dat afsluitende liedje/filmpje van dat duo uit Café de Mol
Al die uitspraken er in gemonteerd elke keer, erg knap gedaan…quote:Op zondag 12 mei 2024 22:00 schreef Moira het volgende:
Dat afsluitende liedje/filmpje van dat duo uit Café de Mol
"Wat hebben jullie met mijn kind gedaan?"quote:Op zondag 12 mei 2024 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die uitspraken er in gemonteerd elke keer, erg knap gedaan…
Ik denk dat die echt zo is, met een beetje nepmollen er bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:12 schreef Tijn het volgende:
Maar was Michael aan het nep-mollen of is-ie echt zo?
Ik denk het ook. Vind deze mol ook veel leuker eigenlijk dus ik ben er niet rouwig om dat ik fout zat. Wat een heerlijke finale!quote:Op zondag 12 mei 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die echt zo is, met een beetje nepmollen er bij.
Gloria van Umberto Tozziquote:Op zondag 12 mei 2024 22:54 schreef Japepk het volgende:
Welke liedjes zongen ze ook alweer? Con te pario, marina, en..?
Onze zaal werd derdequote:Op zondag 12 mei 2024 23:23 schreef Japepk het volgende:
Ah ja. Typisch nummer wat me nu instant aan de Mol doet gaan denken. Ik was in kinepolis en dat kan ik echt aanraden! De opdrachten waren perfect voor het grote scherm, je zat er helemaal in met het afschieten en het stelen. Tijdens de reclameblokken werd er een quiz gepresenteerd die je per zaal met een tablet kon meedoen. Onze zaal stond lang voor, maar in de laatste ronde werden de vragen écht moeilijk (de namen van de moeders en welke pasta er niet is genoemd) en verloren we nipt. Maar wel superleuke ervaring. Daarna nog een glimp opgevangen van café de Mol bij het naar huis gaan. Voor de opening waren we net te laat, maar dat mocht de pret niet drukken.
Dat nepmollen heeft hem dan wel soms veel geld gekost. Volgens mij stond hij volgens de “follow the money” theorie onderaan. Als kandidaat wil je toch vooral dat die pot zo hoog mogelijk is. Volgens mij is hij gewoon echt zo.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat die echt zo is, met een beetje nepmollen er bij.
inderdaad. wat een stoethaspel.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:03 schreef Tijn het volgende:
Michaël heeft dus echt de omerta verbroken in z'n enthousiasme. Hij heeft echt Senne een rondje eerder laten stoppen tijdens het karten. Hij heeft echt de pilaren laten vallen toen er net mensen aankwamen. Hij heeft echt het poppenspel verneukt toen het erop aankwam.
Ongelofelijk
Of toch wel deels bewust geklungeld in de hoop dat anderen hem gingen verdenken en hij zo de winnaar kon worden?quote:Op maandag 13 mei 2024 12:03 schreef Tijn het volgende:
Michaël heeft dus echt de omerta verbroken in z'n enthousiasme. Hij heeft echt Senne een rondje eerder laten stoppen tijdens het karten. Hij heeft echt de pilaren laten vallen toen er net mensen aankwamen. Hij heeft echt het poppenspel verneukt toen het erop aankwam.
Ongelofelijk
Nee, volgens hem zelf niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:26 schreef BE het volgende:
[..]
Of toch wel deels bewust geklungeld in de hoop dat anderen hem gingen verdenken en hij zo de winnaar kon worden?
Oh sorry, dat had ik niet gezien.quote:
ik vond 't toen best geacteerd overkomen, een van de redenen dat ik 'm toch meer begon te verdenken.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:42 schreef BE het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had ik niet gezien.
De omerta vond ik sws wel heel aandoenlijk enthousiast overkomen.
Goede typecasting van de Belgen: Voor het kneusje van de serie kiezen we Michael...quote:Op maandag 13 mei 2024 12:03 schreef Tijn het volgende:
Ongelofelijk
quote:Op maandag 13 mei 2024 12:43 schreef trui het volgende:
[..]
ik vond 't toen best geacteerd overkomen, een van de redenen dat ik 'm toch meer begon te verdenken.
Op zich was dat nog best een slim trucje, even kijken hoe hij reageert. Hij bracht er alleen ook de anderen door in de warquote:Op maandag 13 mei 2024 19:18 schreef Tijn het volgende:
Dus dat gezwets van Michaël dat-ie Lukaku op TV had gezien was dus ook oprecht
Veel montage: dat karten was het vooral Senne die besloot te stoppen na de discussie over welke ronde het was, het poppenspel is montage omdat ze alleen de goede pogingen lieten zien vooraf maar bijv niet de 30x dat het bij Michael ook fout ging in voorbereiding, en die pilaren hadden nog moeten blijven staan tot iedereen er was (lees: nog iets van 10 min langer, want er was nog duo heel ver weg).quote:Op maandag 13 mei 2024 12:03 schreef Tijn het volgende:
Ongelofelijk
Even daarvoor, terwijl Bernard als een standbeeld doodstil staat, op aangeven van Michael en Senne:quote:Op maandag 13 mei 2024 20:57 schreef Evangelion het volgende:
Die kop van Michael bij die tang![]()
Wat een lawaai jongn
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:11 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen Bernard en Michael, dus zal het wel Senne zijn.
toch kunnen lezen.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:25 schreef trui het volgende:
oja, dezelfde Marc heeft ook Senne gesproken, zie hier.
En met de winnaar (Bernard):
ja, hahaha dat zat ik ook nog te denken!quote:Op maandag 13 mei 2024 19:18 schreef Tijn het volgende:
Dus dat gezwets van Michaël dat-ie Lukaku op TV had gezien was ook oprecht
maar dan had iemand anders het nog even over kunnen nemen he. (voor zover dat haalbaar was). De manier waarop hij ze losliet zag er wel echt heel neppig uit. Dat hebben ze niet kunnen monteren, lijkt me. Maar ja. Ben er toch wel erg ingestonken.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die pilaren hadden nog moeten blijven staan tot iedereen er was (lees: nog iets van 10 min langer, want er was nog duo heel ver weg).
Alsof die dames het 10 seconden vol hadden gehouden met die 100 kilo die aan die palen hingen (of hoeveel het ook was).quote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef trui het volgende:
[..]
maar dan had iemand anders het nog even over kunnen nemen he. (voor zover dat haalbaar was). De manier waarop hij ze losliet zag er wel echt heel neppig uit. Dat hebben ze niet kunnen monteren, lijkt me. Maar ja. Ben er toch wel erg ingestonken.
Ik heb het idee dat Michaël Senne daar al doorhad, daarom wilde Michaël ook per se als tweede.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alsof die dames het 10 seconden vol hadden gehouden met die 100 kilo die aan die palen hingen (of hoeveel het ook was).
Je kon ook niet zeggen of Senne of Michael het beter deed. Senne hield het langer voor, maar er kwam steeds meer gewicht bij.
Denk nu ook niet dat Senne daar mee gemold heeft (door veel sneller los te moeten laten dan nodig) want dan zou Michael hem meteen doorhebben.
En kan 'ie zich echt niet in een minuut voorstellen, was 'ie echt nerveuzig bij die opdracht waar Coco het spel moest verlaten, draaide hij Philippe niet bewust weg van die man in de kapsalon, et cetera. Goede bliksemafleider iig.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:26 schreef BE het volgende:
[..]
Of toch wel deels bewust geklungeld in de hoop dat anderen hem gingen verdenken en hij zo de winnaar kon worden?
Het is soms zelfs pijnlijk om te zien hoe de Belgen met ogenschijnlijk eenvoudige mindgames of doordachte aanhakers bij het land of de streek waar men is zoveel meer weet te creeëren dan WIDM. Daarnaast blijven ze uitblinken in het uitmuntend uitleggen van de opdrachten. Als kijker ben je daardoor veel meer betrokken bij het spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Steve het volgende:
Wat een fantastisch seizoen weer, met heerlijke opdrachten. De montage, de muziek. Dit programma is met zoveel zorg in elkaar gezet, echt prachtig om te zien.
Volgens mij ook wel standaard dat de laatste 3-4 kandidaten goed zitten. Het is maar zelden dat een finalist er naast zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Steve het volgende:
Wat een fantastisch seizoen weer, met heerlijke opdrachten. De montage, de muziek. Dit programma is met zoveel zorg in elkaar gezet, echt prachtig om te zien.
Ik was totaal overtuigd van Michaël als mol, vond hem vaak zo acteer-achtig overkomen. Totale verbazing dat het Senne was.. Benieuwd naar de mol acties.
Volgende week horen er wie op wie zat (althans, zo ging het andere keren). Bij gelijke score extra vragen meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:14 schreef Mip1988 het volgende:
Wie zat nou op wie in de finale?
En waarom maakt tijd niet meer uit in de laatste test? Hoe lost men het dan op bij gelijke score?
De finale kent meer vragen. Als het gelijkspel is, moeten ze extra vragen beantwoorden. Dan is het wel op tijd. Is ook wel eens voorgekomen volgens mij. Maar dat laten ze dan pas in de laatste aflevering zien, bij het stukje over wie wie verdacht heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:14 schreef Mip1988 het volgende:
Wie zat nou op wie in de finale?
En waarom maakt tijd niet meer uit in de laatste test? Hoe lost men het dan op bij gelijke score?
in Argentinië hebben ze zelfs twee keer extra vragen gesteld?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:14 schreef Steve het volgende:
[..]
De finale kent meer vragen. Als het gelijkspel is, moeten ze extra vragen beantwoorden. Dan is het wel op tijd. Is ook wel eens voorgekomen volgens mij. Maar dat laten ze dan pas in de laatste aflevering zien, bij het stukje over wie wie verdacht heeft.
Net teruggekeken. In Argentinie moesten ze eenmaal extra vragen beantwoorden, maar hadden ze weer dezelfde score, dus telde de tijd en Cathy was sneller.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in Argentinië hebben ze zelfs twee keer extra vragen gesteld?
dankquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Net teruggekeken. In Argentinie moesten ze eenmaal extra vragen beantwoorden, maar hadden ze weer dezelfde score, dus telde de tijd en Cathy was sneller.
In het seizoen van Duitsland gingen de extra tien vragen ook op tijd, maar daar had Annelotte meer vragen goed.
Maar ook het soort 'whiplash-effect', opeens wordt er aan je rug / nek getrokken. Leek me ook niet heel prettig.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die katapult lijkt me toch ietwat gevaarlijk, er is niets dat verhindert dat het touw rond je nek draait.
Bij Mexico seizoen was dat het meestequote:Op woensdag 15 mei 2024 07:52 schreef byah het volgende:
Iets wat ik bij WIDM niet vaak heb gezien, die 3 mannen waren zo oprecht, de gezelligheid en het genot spatte eraf! Heel leuk om te zien.
Dat is me al vaker opgevallen tijdens de Vlaamse seizoenen. Er heerst een veel andere sfeer. Volgens mij is Gilles ook zeer betrokken bij de kandidaten in de vorm van samen eten, drinken, lol maken buiten het programma om.quote:Op woensdag 15 mei 2024 07:52 schreef byah het volgende:
Iets wat ik bij WIDM niet vaak heb gezien, die 3 mannen waren zo oprecht, de gezelligheid en het genot spatte eraf! Heel leuk om te zien.
Er zit natuurlijk ook wel verschil in de uitzendingen; in Vlaanderen duren ze langer en krijgen we ook meer van die kant te zien juist zonder het basisconcept tekort te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is me al vaker opgevallen tijdens de Vlaamse seizoenen. Er heerst een veel andere sfeer. Volgens mij is Gilles ook zeer betrokken bij de kandidaten in de vorm van samen eten, drinken, lol maken buiten het programma om.
Voor onbekende Vlamingen is het meedoen met De Mol een ware droom die uitkomt. Ze zijn oprecht blij dat ze op reis gaan en het avontuur meemaken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is me al vaker opgevallen tijdens de Vlaamse seizoenen. Er heerst een veel andere sfeer. Volgens mij is Gilles ook zeer betrokken bij de kandidaten in de vorm van samen eten, drinken, lol maken buiten het programma om.
Voor gewone Nederlanders zou het net zo kunnen werken, maar ja daar stapten ze na 4 seizoenen al af van dat concept en kwamen de BNers..quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Voor onbekende Vlamingen is het meedoen met De Mol een ware droom die uitkomt. Ze zijn oprecht blij dat ze op reis gaan en het avontuur meemaken.
Niets dan lof voor de Belgische redactie van De Mol![]()
WIDM is een marketinginstrument voor de BNers.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor gewone Nederlanders zou het net zo kunnen werken, maar ja daar stapten ze na 4 seizoenen al af van dat concept en kwamen de BNers..
Senne zei dat hij het heel bewust gedaan heeft, en dat hij anders in de laatste ronde van plan was om uit de bocht te vliegen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een raar jaar..
Heb echt het idee dat Michael en Senne een bondje hadden. Of in België beginnen ze nu ook door te krijgen dat het loont om "te mollen"![]()
Ben benieuwd naar de uitzending van komende zondag. Denk dat het karten en het eerder de race verlaten puur toeval was.
Dat idee kreeg ik ook bij die opdracht. Leek me echt niet geheel zonder risico’s…quote:Op woensdag 15 mei 2024 04:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ook het soort 'whiplash-effect', opeens wordt er aan je rug / nek getrokken. Leek me ook niet heel prettig.
Ik vermoed dat het altijd Senne zou zijn geweest die was gegaan. De bestuurders wisten wie de Mol was en hadden 2 enveloppen bij zich. De opdracht voor de Mol en de opdracht voor een kandidaat. Scheelt ook last minute nog het moeten aanpassen van de naam die heen- en weer moest gaan vliegen.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Inderdaad:quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:19 schreef trui het volgende:
Hoe dan ook, we kunnen binnenkort gaan zien hoe het in Nederland met onbekende kandidaten zal gaan, want het extra seizoen met onbekende Nederlanders wordt al vanaf 28 juni uitgezonden (op NPO plus alleen, dat wel). https://wieisdemol.avrotr(...)naar-de-mol-in-oman/
Nee, dat hoeft niet, ze hebben speciale tickets die op het laatste moment nog aan een persoon gekoppeld kunnen worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het altijd Senne zou zijn geweest die was gegaan. De bestuurders wisten wie de Mol was en hadden 2 enveloppen bij zich. De opdracht voor de Mol en de opdracht voor een kandidaat. Scheelt ook last minute nog het moeten aanpassen van de naam die heen- en weer moest gaan vliegen.
Zei Senne niet dat er 1 grijze auto was en dat hij die wilde?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef trui het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet, ze hebben speciale tickets die op het laatste moment nog aan een persoon gekoppeld kunnen worden.
Het was volgens Senne puur toeval dat hij de bad opdracht kreeg, hij wist niet in welke auto welke opdracht lag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zei Senne niet dat er 1 grijze auto was en dat hij die wilde?
Ah, dat heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was volgens Senne puur toeval dat hij de bad opdracht kreeg, hij wist niet in welke auto welke opdracht lag.
Hij vertelde dat in de uitzending van het Mol Cafe…
nee in het gesprek achteraf zei hij dat hij geen idee had wat zijn opdracht zou zijn. Ook in de podcast 'Achter de schermen' werd dat nog eens verteld. Hij kreeg alleen gebriefd wie de waarheid zou gaan vertellen en wie een leugen. Maar om zo naturel mogelijk op alles te kunnen reageren is er voor gekozen om hem niet in te lichten over de inhoud van de opdrachten. En hij wist ook niet in welke auto wat zat. Maar er stond wel in de opdracht: "je gaat met de moeder van een medekandidaat in bad".quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zei Senne niet dat er 1 grijze auto was en dat hij die wilde?
kan je als Nederlander uberhaupt inschrijven?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:55 schreef Felagund het volgende:
Als iemand zin heeft mee te doen, de inschrijvingen zijn weer geopend:
https://www.goplay.be/de-(...)e-seizoen-van-de-mol
Ja, dat kan, kans lijkt mij wel klein dat je geselecteerd wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je als Nederlander uberhaupt inschrijven?
Owwwww dan beter hier wegblijvenquote:Op zondag 19 mei 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik moet die van vorige week nog kijken
Dat kloptquote:
Je zegt het alsof het iets vies/ergs is. Gewoon beter dat spel gespeeld.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michael dus enkel naar de finale door de pasvragen...
Nee, eigenlijk niet, want hij had die pasvragen volledig te danken aan Senne. De twee andere tegenstanders gaven toe dat ze anders wilden stemmen, maar zich door Senne hadden laten beïnvloeden. Bij het verhaal van Charlotte mocht Senne pas als laatste stemmen en hij had zijn stem geen invloed meer.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets vies/ergs is. Gewoon beter dat spel gespeeld.
Hier ben ik het niet mee eens, het is verfrissend dat er eens een mol is die het mollen belangrijker vindt dan ‘niet door anderen ontdekt’. De laatste paar kandidaten hebben door goed nadenken de mol getraceerd en winnen zodoende het spel. Ik vind het juist zo storend dat de laatste paar jaar het niet ontdekt worden zoveel belang krijgt aangemeten, waardoor er geen enkele molactie meer is bijna en uiteindelijk bij toeval iemand wint die door puur juist gokken toevallig goed zat. Zolang niet elke kandidaat al bij aflevering 3 a 4 op de mol zit of dat hij zich verspreekt ofzo is het wat mij betreft prima gedaan als mol als de acties helder en sneaky zijn!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:01 schreef Mansjester het volgende:
Senne dus door aardig mensen opgegeven als mol bij testen. Er waren betere mollen afgelopen jaren
Blijft wel echt tof dat ze ons ze meenemen op wie de kandidaten alle afleveringen zaten
inderdaad, hartstikke goed gedaan van Senne hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, het is verfrissend dat er eens een mol is die het mollen belangrijker vindt dan ‘niet door anderen ontdekt’. De laatste paar kandidaten hebben door goed nadenken de mol getraceerd en winnen zodoende het spel. Ik vind het juist zo storend dat de laatste paar jaar het niet ontdekt worden zoveel belang krijgt aangemeten, waardoor er geen enkele molactie meer is bijna en uiteindelijk bij toeval iemand wint die door puur juist gokken toevallig goed zat. Zolang niet elke kandidaat al bij aflevering 3 a 4 op de mol zit of dat hij zich verspreekt ofzo is het wat mij betreft prima gedaan als mol als de acties helder en sneaky zijn!
Jij vindt wel snel mensen irritant en vervelend zeg. Ik had daar eigenlijk helemaal geen last van, toffe groep mensen hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 00:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets vies/ergs is. Gewoon beter dat spel gespeeld.
Gelukkig maar. Leuk finaletrio.
Weer herinnerd dat Coco en Lynn echt irritant waren. En Gillian ook, gelukkig won Stephanie het gelijkspel.
Charlotte in het begin ook vervelend maar werd uiteindelijk wel leuker idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |