quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Temperaturen blijven vooralsnog prima met +/- 16 - 21 graden tot half mei.
quote:
Ik heb alleen lenzen om te lezen. Dat is toch wel handig als je dat kunt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon geen lenzen, dan komt de werkelijkheid ook niet zo hard binnen. Zoals spiegels.
Dat sowieso, die heb ik gisteren al ritueel verbrand op zolder gehangenquote:
Gelukkig zandgrond hier, droogt relatief lekker snel op. Kunnen we midden juni weer een sproeiverbod instellenquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal valt er zo'n 40mm in april.
Dit is echt alleen Harmonie, geen enkel ander model gaat hierin mee. Afgelopen zomer heb ik Harmonie er ook al meerdere malen op kunnen betrappen op het dauwpunt veel te hoog leggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:03 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen bijna tropisch, joh
Lekker vocht verdampen
[ x ]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:56 schreef Red_85 het volgende:
30 april weer beter dan de 27ste. En op een door de weekse dag.
We zijn genaaid. Ik zeg het je, we zijn genaaid.
Flatbewoner gespot.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit niet in de tuin.
Ik denk dat als ik daar wel zou zitten, mijn onderbuurman mij eruit zou jagen![]()
Bovenwoningquote:
Of gewoon weinig gefietst met je luie lijf!quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 20 minuten gefietst en m'n hele gezicht is rood
Ben heel die zon niet meer gewend. Zo weinig heeft ie geschenen.
Lopen daar veel schapen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:03 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar de korte broek aan. Deze midweek vakantie en zonder kinderen, dus dat wordt neuken op de Drentse heide
Ik heb genoeg gefietst, ben alleen vaker natgeregend dan dat ik die zon in m'n bakkes heb gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of gewoon weinig gefietst met je luie lijf!
Serieuzekat. 9 van de 10 dingen moet je hier niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gefietst, ben alleen vaker natgeregend dan dat ik die zon in m'n bakkes heb gehad.
Wie zegt dat die reactie serieus was?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Serieuzekat. 9 van de 10 dingen moet je hier niet serieus nemen.
Vroeger wel, toen was het hier nog een serieus forum. Met grafieken en wetenschappelijke onderbouwingen.
Vandaag is beter dan vrijdagquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is echt alweer flink afzien buiten. Ik vrees voor morgen
Vrijdag weer betere temperatuur
Paint gok ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
https://www.weerwoord.be/m/2989901
@:dick_laurent jij als Weerwoordbezoeker kan vast wel deze gast vragen hoe ie dit plaatje heeft gemaakt
Nee, de tool bestaat echt, ik weet alleen niet hoe ie hem data voedt.quote:
Zijn we er weer ingetuind.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, onweer des doods komt pas heel laat in de nacht en in de vroege ochtend. Gaap.
Windstil hierquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? Benauwdheid? Wind? Ja er is nog steeds te veel wind
Dit is toch gewoon heerlijk weer? Vanmiddag lekker een mooi rondje door de Broekpolder gelopen in het zonnetje, windje was juist lekker en geen druppel regen gehad vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? Benauwdheid? Wind? Ja er is nog steeds te veel wind
Ik zeg niet dat er iets moet opbokkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon heerlijk weer? Vanmiddag lekker een mooi rondje door de Broekpolder gelopen in het zonnetje, windje was juist lekker en geen druppel regen gehad vanmiddag.
"Voldoende drinken", zegt Jos Koelewijn!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
Extreme propaganda ja![]()
![]()
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
![]()
Die user is een notoire BNW-er.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzo
Ah oke, maar t artikel is ook van Nieuwspaal zie ik nu, een soort van de Speld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een notoire BNW-er.
Negeren.
Klopt, die kijken alleen maar naar wat in hun straatje past.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah oke, maar t artikel is ook van Nieuwspaal zie ik nu, een soort van de Speld.
Al heeft deze user dat ws niet eens in de gaten![]()
Nieuwspaal, wappie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
![]()
Bekijk de site eens.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzo
Het westen klam en het oosten warm. Gaan we nu al beginnen met die onzin?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
Morgen nog een stuk warmer.
Voor het gevoel ook met een dauwpunt tussen de 15 en 18 graden.
[ afbeelding ]
Daarna ziet het er weer beter uit volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Jij woont ook in den Haag toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het westen klam en het oosten warm. Gaan we nu al beginnen met die onzin?
Dat wordt de rode draad deze zomer. Er is zoveel regen gevallen, dus dat moet ook weer verdampen. Vochtig benauwde en klamme bendequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |