Dit is toch gewoon heerlijk weer? Vanmiddag lekker een mooi rondje door de Broekpolder gelopen in het zonnetje, windje was juist lekker en geen druppel regen gehad vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? Benauwdheid? Wind? Ja er is nog steeds te veel wind
Ik zeg niet dat er iets moet opbokkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon heerlijk weer? Vanmiddag lekker een mooi rondje door de Broekpolder gelopen in het zonnetje, windje was juist lekker en geen druppel regen gehad vanmiddag.
"Voldoende drinken", zegt Jos Koelewijn!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
Extreme propaganda ja![]()
![]()
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
![]()
Die user is een notoire BNW-er.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzo
Ah oke, maar t artikel is ook van Nieuwspaal zie ik nu, een soort van de Speld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die user is een notoire BNW-er.
Negeren.
Klopt, die kijken alleen maar naar wat in hun straatje past.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah oke, maar t artikel is ook van Nieuwspaal zie ik nu, een soort van de Speld.
Al heeft deze user dat ws niet eens in de gaten![]()
Nieuwspaal, wappie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
EXTREEM!
![]()
Bekijk de site eens.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wtf man, is dit een de Speld artikel ofzo
Het westen klam en het oosten warm. Gaan we nu al beginnen met die onzin?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
Morgen nog een stuk warmer.
Voor het gevoel ook met een dauwpunt tussen de 15 en 18 graden.
[ afbeelding ]
Daarna ziet het er weer beter uit volgens mij.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Jij woont ook in den Haag toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het westen klam en het oosten warm. Gaan we nu al beginnen met die onzin?
Dat wordt de rode draad deze zomer. Er is zoveel regen gevallen, dus dat moet ook weer verdampen. Vochtig benauwde en klamme bendequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er van. (Vrijdag alweer voorbij!)quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:46 schreef Djeez het volgende:
Ik zit hier op het moment te barbecuen in mijn korte broek. Zelfs mijn vrouw loopt er 's zomers bij. Bizar dat dit kan, eind april!
Heb je nog goed nieuws?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat wordt de rode draad deze zomer. Er is zoveel regen gevallen, dus dat moet ook weer verdampen. Vochtig benauwde en klamme bende
Tenzij je in blote vrouwen handeltquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:37 schreef Bocaj het volgende:
2 zomerse dagen voor de boeg.
Vrouwen bloot, handel dood!![]()
[ afbeelding ]
sudgewitterquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
OstgewitterDie buien kunnen vaak lang aanhouden.
Ben je al oververhit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Boh, dat moment dat je op zulke dagen de boel weer open gooit en de frissere lucht naar binnen stroomt
Ik ben banger voor morgen dan ik voor vandaag wasquote:
Morgen airco-genot als het zo drukkend gaat zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben banger voor morgen dan ik voor vandaag was
Wel blij dat het geen kantoordag is, die ouboullige onzin dat je een lange broek aan moet hebben enzo, dat hete proppen in de trein, bah. Lekker thuis met de ventilator
Even hè, ik zit al 30 minuten te zoeken naar iets wat jij had moeten vragenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ah oke, maar t artikel is ook van Nieuwspaal zie ik nu, een soort van de Speld.
Al heeft deze user dat ws niet eens in de gaten![]()
De eerste aircodag. We hadden een ziener.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen airco-genot als het zo drukkend gaat zijn.
Jep.. 1 mei, direct de apparaten laten zwetenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste aircodag. We hadden een ziener.
@:rambodirk
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen airco-genot als het zo drukkend gaat zijn.
Temperatuur binnen is prima, dus hopelijk valt het mee. Anders toch ff wat vocht uit de lucht blazenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]lol
Ik verwacht de airco niet aan te gaan zetten tot eind mei op zn minst.
quote:A level 2 was issued across France mainly for large to very large hail, severe wind gusts and to the lesser degree for heavy rainfall and tornadoes.
A level 1 was issued across Belgium mainly for large to very large hail, severe wind gusts and to the lesser degree for tornadoes.
A level 1 was issued across S Netherlands and W Germany mainly for severe wind gusts and large hail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |