Bovenwoningquote:
Of gewoon weinig gefietst met je luie lijf!quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 20 minuten gefietst en m'n hele gezicht is rood
Ben heel die zon niet meer gewend. Zo weinig heeft ie geschenen.
Lopen daar veel schapen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:03 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor het eerst dit jaar de korte broek aan. Deze midweek vakantie en zonder kinderen, dus dat wordt neuken op de Drentse heide
Ik heb genoeg gefietst, ben alleen vaker natgeregend dan dat ik die zon in m'n bakkes heb gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of gewoon weinig gefietst met je luie lijf!
Serieuzekat. 9 van de 10 dingen moet je hier niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gefietst, ben alleen vaker natgeregend dan dat ik die zon in m'n bakkes heb gehad.
Wie zegt dat die reactie serieus was?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Serieuzekat. 9 van de 10 dingen moet je hier niet serieus nemen.
Vroeger wel, toen was het hier nog een serieus forum. Met grafieken en wetenschappelijke onderbouwingen.
Vandaag is beter dan vrijdagquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is echt alweer flink afzien buiten. Ik vrees voor morgen
Vrijdag weer betere temperatuur
Paint gok ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
https://www.weerwoord.be/m/2989901
@:dick_laurent jij als Weerwoordbezoeker kan vast wel deze gast vragen hoe ie dit plaatje heeft gemaakt
Nee, de tool bestaat echt, ik weet alleen niet hoe ie hem data voedt.quote:
Zijn we er weer ingetuind.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Ohw, onweer des doods komt pas heel laat in de nacht en in de vroege ochtend. Gaap.
Windstil hierquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen? Benauwdheid? Wind? Ja er is nog steeds te veel wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |