Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Even het geluid uitgezet.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Maar we waren toch goud?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
geluid van 538 ook uitgezet en dan komt dadelijk nog freek en suzan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@hemarookworst
kom er maar in vanuit BerlijnEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Deze dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige nummers![]()
Sommige nummers
Komt Joost Klein ook nog trouwens?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?wel al 2 versies van europapa gehoord
Smile, it's free therapy.![]()
Is aan het oefenen in Malmo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb gezapt...quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?♡♡♡♡![]()
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE!quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Op buienradar is Nederland oranje gekleurd~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Toch jammer die koningsdag in het weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
naar links links links links
naar rechts rechts rechts rechtsWerkplek
(zelfst. naamw.)
Is wel makkelijk boeken elk jaarquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
Onee snollebollekes. Is dit exact dezelfde lineup als vorig jaar?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ook. Met cola en chips.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Moest 2 keer lezen om te begrijpenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker! Heb net bolletjes met zalm salade op. Was helemaal vergeten te eten.
♡♡♡♡![]()
Ik kijk inmiddels youtube videos.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Wij kijken sluipschutters![]()
Ff plaspauzeWerkplek
(zelfst. naamw.)
Haha was ook niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest 2 keer lezen om te begrijpen![]()
![]()
Lag aan mijquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha was ook niet echt duidelijk.
Ik zag bolletjes zalmsalade voor me..♡♡♡♡![]()
Over?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels youtube videos.♡♡♡♡![]()
Hahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lag aan mij
Ik zag bolletjes zalmsalade voor me..![]()
![]()
Wat een rust hier nu. Iedereen uitgedanst?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar bed. Ben moe. Fijne avond allen en tot morgen♡♡♡♡![]()
naar links
naar rechts
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Schakollll i missed youquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje en marley bolk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou helemaal afgeleid weer. maargoed tis voor het goeie doel denk. hmmmms geen spijt ofzo, maar denk dit gaat helemaal lang verhaal worden zo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja tijd om met een filmpje in slaap te vallen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik ben er wel af en toe hoor. Maar net op andere tijden dat jij post denk ik.![]()
![]()
tis niet erg he. en doe het met alle liefde, maar denk al ff. tja dan doe ik dat. terwijl ik zelf niet de meest stabiele persoon al ben trouwens.quote:
Hahaha met wie moet ik naar heen. gehehehe
Maargoed heb me nog bedacht doe dit dan ff in samenwerking met hulpverlening, zowel voor haar als voor mij wss beter.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet erg he. en doe het met alle liefde, maar denk al ff. tja dan doe ik dat. terwijl ik zelf niet de meest stabiele persoon al ben trouwens.
Hahaha met wie moet ik naar heen. gehehehe
Maargoed heb me nog bedacht doe dit dan ff in samenwerking met hulpverlening, zowel voor haar als voor mij wss beter.![]()
nouja het maakt me ook niet uit, maarja ben nou eenmaal dat begonnen en hier verteld ook. dus ok mss handig om ook ff te zeggen wat de status is.quote:
Heb uiteindelijk trouwens niet meer de hele shit ingeschakeld via via althans ff gevraagd wel. maar zonder details.
paar dagen later belde ze me zelf weer. en goed lange gesprekken. tis behoorlijk fucked up wel allemaal en denk ik ook fix dat niet ff met paar simpele woorden.
Anyway nu goed contact wel en gaan we het wel oplossen samen met hulp.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het maakt me ook niet uit, maarja ben nou eenmaal dat begonnen en hier verteld ook. dus ok mss handig om ook ff te zeggen wat de status is.
Heb uiteindelijk trouwens niet meer de hele shit ingeschakeld via via althans ff gevraagd wel. maar zonder details.
paar dagen later belde ze me zelf weer. en goed lange gesprekken. tis behoorlijk fucked up wel allemaal en denk ik ook fix dat niet ff met paar simpele woorden.
Anyway nu goed contact wel en gaan we het wel oplossen samen met hulp.succes
![]()
thanks, waardeer het hequote:
Kijk ik moet t ook ff beetje kwijt en vandaar hier..... Maar natuurlijk hmmmms wat moet ik anders snikkend aan de telefoon enzo. wordt dr ook helemaal emo van.
Naja. ok tis op goeie weg, maar dit is geen verhaal van zo ff opgelost helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe langer dingen duren, hoe beter het kan worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
thanks, waardeer het he
Kijk ik moet t ook ff beetje kwijt en vandaar hier..... Maar natuurlijk hmmmms wat moet ik anders snikkend aan de telefoon enzo. wordt dr ook helemaal emo van.
Naja. ok tis op goeie weg, maar dit is geen verhaal van zo ff opgelost helaas.![]()
vind niet erg dit.. t gaat wel ff veel moeite en tijd kosten. maarja so be it.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hoe langer dingen duren, hoe beter het kan worden.
Do what you love, love what you do!![]()
Uit eindelijk kan je er dan hopelijk wat moois uit halen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
vind niet erg dit.. t gaat wel ff veel moeite en tijd kosten. maarja so be it.![]()
nouja mensen helpen oprecht kan nooit kwaad, dus dat is al het mooie. Maargoed hoop voor haar natuurlijk ook. Mss he en gok t. maar is dit net ff dingetje wat ze nodig had. mss alleen maar iemand om mee te praten. Want ook dat kan lastig zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uit eindelijk kan je er dan hopelijk wat moois uit halen.
Of iemand vinden om te praten die geen oordeel maakt iig.Do what you love, love what you do!![]()
nouja genoeg erover ook, maar tot zover ff update voor wie niet wisten......Do what you love, love what you do!![]()
Avond.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maanlampje.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Druk geweest, ik ben net thuis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goed verkocht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Druk geweest, ik ben net thuis.![]()
Aawhquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Druk geweest, ik ben net thuis.Nu ff rust dus.
hier was t ook druk![]()
![]()
Geprobeerd om mij parkiet te verkopen maar ze bleef maar niet op het kleedje liggen.quote:
Avond!![]()
Jullie nog een feestje gevierd vandaag?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nog een Picasso gevonden op de rommelmarkt enzo?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb gewerkt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Jullie nog een feestje gevierd vandaag?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Jullie nog een feestje gevierd vandaag?![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Moet ik even nakijken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zo ook maar eens naar bed zodat ik maandag weer fris als een hoentje 'an die Arbeit' kan
Of morgen lekker uitslapen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo ook maar eens naar bed zodat ik maandag weer fris als een hoentje 'an die Arbeit' kan
Zuipert.quote:
Zou wel eens mogen. Hele week niet goed geslapen en werkelijk ieder uur van de nacht gezien iedere nachtquote:Beetje ziekjes geweest. Wel wezen werken. Misschien niet zo'n goed idee geweest
Ik hoop voor jr dat je vannacht een betere nachtrust hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou wel eens mogen. Hele week niet goed geslapen en werkelijk ieder uur van de nacht gezien iedere nachtBeetje ziekjes geweest. Wel wezen werken. Misschien niet zo'n goed idee geweest
Die wil niet bij jou wegquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geprobeerd om mij parkiet te verkopen maar ze bleef maar niet op het kleedje liggen.![]()
![]()
Jij ook niet, hoe hard ik ook mijn best doe.quote:
Spannend nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hardfest ging losThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat is dit nu voor een nummerquote:Wel leuk
Jeugd nummer die ik pas terug vond.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een nummerWel leuk
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook niet, hoe hard ik ook mijn best doe.![]()
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.![]()
![]()
1988They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ja, ja zeg maar weer dat ik een oude zak bent. Wrijf het er maar in.quote:![]()
Ha dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent wel op dezelfde dag jarig als de Koning. Ik denk dat ik liever naar jouw feestje zou komenquote:Op zondag 28 april 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja zeg maar weer dat ik een oude zak bent. Wrijf het er maar in.![]()
Maar gefeliciteerdquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij een dag eerder.quote:Op zondag 28 april 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel op dezelfde dag jarig als de Koning. Ik denk dat ik liever naar jouw feestje zou komen
Zo oud mocht pa niet wordenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohja, ik zat nog in de 27 april vibequote:Maar gefeliciteerd hoor!
quote:Mijn moeder werd 56.
Ik ben nog lang niet jarig hoor?quote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou scheelt maar 11 jaar met mij. maar gefeliciteerd pik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als ik er aan terug denk vind ik dat een kutjaar.quote:
Ook jongquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou badeentje dan. hahahaquote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet jarig hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?quote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er aan terug denk vind ik dat een kutjaar.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
owh heb hier mooie YouTube kanaal over. hahaha die review ook, wacht ff linken, vind ze wel grappig om te kijken nl altijd.quote:Op zondag 28 april 2024 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?Dat niet.
Ik weet nog wel alle moppen die er waren na de ramp met de Hareld.
je moet btw ff zoeken hoor die cruise gasten, want volgens mij doen ze elk schip. gehehehe
link er ff de eerste uit die ik tegen kwam
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 wordenquote:
Love boot.quote:Op zondag 28 april 2024 00:21 schreef kree het volgende:
je moet btw ff zoeken hoor die cruise gasten, want volgens mij doen ze elk schip. gehehehe
Voor de overname zijn ze gezakt naar ¤500-
Nog teveel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga straks of morgen ff kijken. Ik hou wel van dat soort 'vlogs'quote:Op zondag 28 april 2024 00:21 schreef kree het volgende:
link er ff de eerste uit die ik tegen kwam
quote:Op zondag 28 april 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 worden
♡♡♡♡![]()
Gossiequote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dat is nog vers, sterkte kerel.quote:Op zondag 28 april 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 worden
hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.quote:
maar ok omdat het ter sprake van denk kan wel ff delen. ze zijn grappig wel.
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hierquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog vers, sterkte kerel.)
Heftig ziektebed geweest enzo. 4 april was precies 1 jaar geleden
how deze is leuk, heb er wel meer btwquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga straks of morgen ff kijken. Ik hou wel van dat soort 'vlogs'
Wil iemand nog wat YouTube tips dan? of mss iemand wat voor mij?Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer gaan wij eens naar het strand?quote:Op zondag 28 april 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.
maar ok omdat het ter sprake van denk kan wel ff delen. ze zijn grappig wel.![]()
Weet het nogquote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Heftige tijd voor je♡♡♡♡![]()
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens naar het strand?Do what you love, love what you do!![]()
Wat door mij?quote:Op zondag 28 april 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......![]()
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.quote:
nog steeds open voor het idee trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 28 april 2024 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.
nog steeds open voor het idee trouwens.![]()
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Aww das wel heel kutquote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.♡♡♡♡![]()
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.quote:
Wanneer zitten mensen dat hier niet niet waarquote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.![]()
![]()
![]()
Vind het rot voor jequote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.♡♡♡♡![]()
herkenbaarquote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.Do what you love, love what you do!![]()
denk zijn wel meer met beetje hetzelfde hier, naja ieder verhaal anders. maar wil wel zeggen jongens en meiden trouwens. knuffel he....
meen het echt.Do what you love, love what you do!![]()
Goede muziek heeft mij door die periode heengetrokken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ieder familielid denkt het er zijne van. Ik heb dat ook heel duidelijk gemerkt. Ik heb 2 zussen (beide getrouwd). Bij de jongste zus werd de relatie hechter, bij de oudste zus het tegenovergestelde. Ik ga maar niet in op de details.quote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.
Ik kan natuurlijk alles tegen mijn vrouw zeggen, en dat heb ik ook gedaan. Maar die zit natuurlijk ook niet altijd te wachten op een emotionele toespraak of gesprek.
Ik heb hier veel van me afgeschreven en reacties gehad. En dat heeft me heel goed geholpen destijds. Ik heb daarbij erg veel steun gehad van een hele lieve vrouw hier op FOK!(je weet wel wie
)
Dat jij je verhaal niet kwijt kon is vervelend. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. En anders zijn wij er
wil niet eens zeggen wat ik, ja drank. daarna hulp trouwens. LOL maakte het alleen maar erger voor mezelf eerstquote:Op zondag 28 april 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede muziek heeft mij door die periode heengetrokken.
Fijn dat het hielpquote:Op zondag 28 april 2024 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ieder familielid denkt het er zijne van. Ik heb dat ook heel duidelijk gemerkt. Ik heb 2 zussen (beide getrouwd). Bij de jongste zus werd de relatie hechter, bij de oudste zus het tegenovergestelde. Ik ga maar niet in op de details.
Ik kan natuurlijk alles tegen mijn vrouw zeggen, en dat heb ik ook gedaan. Maar die zit natuurlijk ook niet altijd te wachten op een emotionele toespraak of gesprek.
Ik heb hier veel van me afgeschreven en reacties gehad. En dat heeft me heel goed geholpen destijds. Ik heb daarbij erg veel steun gehad van een hele lieve vrouw hier op FOK!(je weet wel wie
)
Dat jij je verhaal niet kwijt kon is vervelend. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. En anders zijn wij er
♡♡♡♡![]()
Het leven is gewoon ruk zonder alcoholquote:Op zondag 28 april 2024 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
wil niet eens zeggen wat ik, ja drank. daarna hulp trouwens. LOL maakte het alleen maar erger voor mezelf eerst![]()
hahaha zou moeten zeggen van niet, maarja je hebt wel gelijkquote:Op zondag 28 april 2024 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het leven is gewoon ruk zonder alcohol
Het leven is ruk zonder HappyCharly.quote:Op zondag 28 april 2024 00:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel proberen wat van een dialoog te houden
Mij tegenspreken is nooit slim omdat je dan ongelijk hebtquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha zou moeten zeggen van niet, maarja je hebt wel gelijk![]()
Niks moet ooit te gek wordenquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
met opmerking erbij trouwens, dat het niet te gek moet worden.![]()
Kree heeft per definitie ongelijk.quote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mij tegenspreken is nooit slim omdat je dan ongelijk hebt
Awwquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leven is ruk zonder HappyCharly.![]()
Al valt dat te bezien♡♡♡♡![]()
Van wat ik heb gezien slaat hij meer hout dan jij doetquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kree heeft per definitie ongelijk.![]()
Heb ik n betere aangever nodigquote:Op zondag 28 april 2024 00:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel proberen wat van een dialoog te houden♡♡♡♡![]()
en tegoedquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
alles waar TE voor staat is niet goed, behalve tevreden.![]()
TEquilaquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
alles waar TE voor staat is niet goed, behalve tevreden.![]()
Ow wacht...
Ja als je seks tegoed hebt dan is het niet fijnquote:Op zondag 28 april 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
alleen in de zin van als geld tegoed hebben![]()
daarom staat te voor. en is het nooit goedquote:Op zondag 28 april 2024 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja als je seks tegoed hebt dan is het niet fijnDo what you love, love what you do!![]()
Iemand te vriend houden.quote:Op zondag 28 april 2024 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
daarom staat te voor. en is het nooit goed
Zeik niet wees er maar tevreden mee.quote:
gehehehe. ik zeur niet. maar ff om maar te zeggenquote:Op zondag 28 april 2024 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeik niet wees er maar tevreden mee.
Pas op dat kan tegen je werken.quote:Op zondag 28 april 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe. ik zeur niet. maar ff om maar te zeggen
hahaha moet toch al op mijn tellen passen. maargoed weet dat ik wel eerlijk benquote:Op zondag 28 april 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op dat kan tegen je werken.
Dat zij je een uur geleden ook.quote:
Ja dat zei ik een half uur geleden al tegen je!quote:
Blijf nog even?
trouwens heb nog paar YouTube die ik leuk vind?
delen? ben wel benieuwd naar die van jullie ook trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
Hier, tot over een uurtje.quote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef kree het volgende:
trouwens heb nog paar YouTube die ik leuk vind?
delen? ben wel benieuwd naar die van jullie ook trouwens?![]()
Bedtijd is een rekbaar begripquote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zij je een uur geleden ook.
♡♡♡♡![]()
Ik mocht opblijvenquote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een half uur geleden al tegen je!
Blijf nog even?
♡♡♡♡![]()
opgeslagen voor laterquote:
Van wie?quote:
maaaarrre no homo. maar doe wel strand meet met je hoor. hahaha lachen tochquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja no homo, ik ook met jou als je een strak pakje aantrekt, no homoquote:Op zondag 28 april 2024 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
maaaarrre no homo. maar doe wel strand meet met je hoor. hahaha lachen toch![]()
Doe eens een foto. Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 28 april 2024 00:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja no homo, ik ook met jou als je een strak pakje aantrekt, no homo
Je vriendquote:Op zondag 28 april 2024 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens een foto. Ik vraag dit voor een vriend.![]()
hehehehehe.quote:Op zondag 28 april 2024 00:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja no homo, ik ook met jou als je een strak pakje aantrekt, no homo
ik meen t serieus, mss moeten er maar paar zijn die gewoon zeggen fuck it we doen het en sluit rest wel aan,
Maar ik heb geen zin meer in om te organiseren, mij teveel gezeik enzo. of afzeik meerDo what you love, love what you do!![]()
Als mensen je afzeiken zeik je hen toch af.quote:Op zondag 28 april 2024 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehehe.
ik meen t serieus, mss moeten er maar paar zijn die gewoon zeggen fuck it we doen het en sluit rest wel aan,
Maar ik heb geen zin meer in om te organiseren, mij teveel gezeik enzo. of afzeik meer![]()
Warm bad.quote:
Zeg de lolbroek.quote:
nou geloof me ik wilde het echt proberen. aantal keer, maar nooit succes, dus heb de hoop opgegeven enzo,......quote:Op zondag 28 april 2024 01:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als mensen je afzeiken zeik je hen toch af.Do what you love, love what you do!![]()
Blijkbaar nietquote:Op zondag 28 april 2024 01:03 schreef Masberum het volgende:
Kunnen Kree en ik even praten zonder al dat soort gedoe tussendoor?♡♡♡♡![]()
Spreek met hem maar af achter het station.quote:Op zondag 28 april 2024 01:03 schreef Masberum het volgende:
Kunnen Kree en ik even praten zonder al dat soort gedoe tussendoor?
Simpele mensenquote:Op zondag 28 april 2024 01:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee worden onderbroken door de simpelste mensen
♡♡♡♡![]()
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op zondag 28 april 2024 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spreek met hem maar af achter het station.![]()
Omdat?quote:Op zondag 28 april 2024 01:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja fuck tuurlijk heb jij een voorliefde voor hen♡♡♡♡![]()
Nighty nightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een badeendje zijn natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2024 01:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij ook moppiequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel een superbadeendjequote:Op zondag 28 april 2024 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een badeendje zijn natuurlijk.♡♡♡♡![]()
Ja waarom zitten mensen zoals jij in de ontkenningsfase?quote:Op zondag 28 april 2024 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grapjas
Wat doe je onaardig
Wil je praten over wat je dwarszit?![]()
Doen jullie een beetje lief vannacht?quote:
superwormJim kan geen 24 uurs diensten draaienOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Had hij maar geen mod moeten worden.quote:Op zondag 28 april 2024 01:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doen jullie een beetje lief vannacht?
superwormJim kan geen 24 uurs diensten draaienActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij bent af.quote:Op zondag 28 april 2024 01:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had hij maar geen mod moeten worden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moeten die modjes maar gewoon een fatsoenlijke overdracht doen. Niet ons probleem toch?quote:Op zondag 28 april 2024 01:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
superwormJim kan geen 24 uurs diensten draaien“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik deed al lief?quote:Op zondag 28 april 2024 01:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
superwormJim kan geen 24 uurs diensten draaien♡♡♡♡![]()
juistquote:Op zondag 28 april 2024 01:03 schreef Masberum het volgende:
Kunnen Kree en ik even praten zonder al dat soort gedoe tussendoor?
Er is maar 1 sta mod. En dat is onze held @SwJ simpel als that bitchesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: